Wat is er mis met blond??quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is er mis met blond??
Ik moet trouwens steeds aan Ginger Rogers denken, maar dat is ze vast niet. ik ben dus gewoon niet goed in dit spelletje want herken maar weinig gezichten
Hoera hoera hoeraquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:05 schreef pyl het volgende:
Ginger Rogers is goed, Diaan.![]()
Overigens was zij, zoals haar naam al zegt, nu juist niet blond.![]()
Je mag het van mij zeggen hoor.... anders kun je niet eens actief meedoen... vind ik wel sneu voor je.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef Tokay het volgende:
Ah, daar is ze weer...
Een Italiaanse actrice??
Nee, ik pas even. Mevrouw is al eens voorbij gekomen, in de cursus 'Brunettes voor Beginners' die ik toen gaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Je mag het van mij zeggen hoor.... anders kun je niet eens actief meedoen... vind ik wel sneu voor je.
De tijd vliedt?? of vliegt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, ik pas even. Mevrouw is al eens voorbij gekomen, in de cursus 'Brunettes voor Beginners' die ik toen gaf.![]()
De tijd vliedt.....
Je zoekt het erg exotisch.... maar nee dus...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
De moeder van Liv Tyler is Bebe Buel.
Is jouw mevrouw een Franse actrice, Diaan??
Nu nog "van" en het zou kunnen dat ze familie is ........quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
De moeder van Liv Tyler is Bebe Buel.
Is jouw mevrouw een Franse actrice, Diaan??
Is Liv Tyler jouw nichtje, dartfanaat?!?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:46 schreef dartfanaat het volgende:
Nu nog "van" en het zou kunnen dat ze familie is ........
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is Liv Tyler jouw nichtje, dartfanaat?!?![]()
Wow!![]()
Stefanie Powers is het inderdaad... heel goed d_hquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
steufenie powers toch
Zonder gekheid...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is Liv Tyler jouw nichtje, dartfanaat?!?![]()
Wow!![]()
Men zegt van welquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef Tokay het volgende:
Hallo pos.
Lijk jij dan zoveel op Co Stompé, dart?
En kun jij zelf ook zo goed darten, dan?
Proficiat!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
en dat zonder windsor![]()
Wat goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
kut manquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
Geweldig nieuws peaceman!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de baan
Voor wat, hoort wat meiskequote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga werken voor een woningstichting voor studenteshuisvesting...![]()
Joh, daar betalen ze smeergeld in natura!!! Alles voor een mooie kamer, nietwaar?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga werken voor een woningstichting voor studenteshuisvesting...![]()
Dank dank....Allemaal dank.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Geweldig nieuws peaceman!Van harte gefeliciteerd!
![]()
Dan was ik NIET aangenomen...quote:Kun je nagaan wat er zou zijn gebeurd als je die dubbele Windsor wél had gedragen!!!
Ik woon al 10 jaar op mezelf....quote:Ik moet er nog wel even aan wennen hoor; peace, jongen, eindelijk op eigen benen.![]()
Succesquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga tandpasta kopen. Fijne dag verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |