Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.... het is toch een verschijning...quote:Op maandag 12 december 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers van hem erg vrolijk en aanstekelijk (Beautiful, Drop it like it's hot, Let's get blown), en ook het feit dat hij volkomen leip is (qua haardracht en kleding) maakt dat ik een zwak voor hem heb.
Niet zo boos kijken Pylquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:43 schreef pyl het volgende:
Alles goed en wel, Diaan, het is een heel mooie mevrouw en zo (die hier al eens is geplaatst, maar dat is niet ter zake), maar kijk eens even op de vorige pagina, onderaan......
![]()
Als je dan belooft haar straks weer terug te zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Niet zo boos kijken Pylik ben maar net wakker en zit al op mn werk.... moet nog echt wakker worden. Maar je hebt gelijk dat er nog een plaatje van jou staat... ik ga die van mij verwijderen...
Ik beloof het....quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je dan belooft haar straks weer terug te zetten.
Okay, krijg jij in ruil nog een extra plaatje van meneer:quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik beloof het....
Ik zat ook al met afgrijzen te kijken!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:05 schreef Gellius het volgende:
Trekt íe nu aan zijn tong of eet ie een ijsje?
Hmmmm ik denk niet dat ik ooit nog wat beloof, als ik zulke plaatjes in ruil krijgquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Okay, krijg jij in ruil nog een extra plaatje van meneer:
[afbeelding]
En neen, meneer is geen Nederlander.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:14 schreef Tokay het volgende:
Een sportfiguur?
Ja, ik vergat nog te melden dat dit alles slechts mogelijk is dankzij wyccie, aan wie ik mijn dank wil uitbrengen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bij nadere bestudering van de foto heb je leuk zitten painten Pyl...
JA!!quote:Is het een acteur?
Hmmmm een beroemde... is hij uit een politieserie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, ik vergat nog te melden dat dit alles slechts mogelijk is dankzij wyccie, aan wie ik mijn dank wil uitbrengen.
[..]
JA!!
En een beroemde.
Nee, meneer was eerst en vooral een filmacteur.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmmm een beroemde... is hij uit een politieserie?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
Ik las dat het roken in Films weer helemaal terug is
Da's alvast een goed begin, Dart! Nu het plaatje nog.quote:
zodra ik 'm weet....zeg ik het. Nog geen idee dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's alvast een goed begin, Dart! Nu het plaatje nog.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is dat Rock Hudson toch???
Ha, fijn, is dat probleem ook weer uit de wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:59 schreef Tokay het volgende:
Die rokert is Dean Martin (daar had mijn moeder platen van, die ze heel vaak draaide).
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:40 schreef peaceman het volgende:
..................................
Is voor mij wel belangrijk.... ik wist niet eens dat dat Dean Martin was, anders had ik niets aan de hint. nu trouwens nog steeds niet Of heet hij Martin?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:00 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zijn we nu het hintje aan het raden?![]()
Anders was het geen hintje, lijkt me.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:06 schreef Tokay het volgende:
En de rokert heeft iets te maken met die dikkerd?
Ik dacht gewoon hardop na, ja?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef pyl het volgende:
Anders was het geen hintje, lijkt me.....
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Of heet hij Martin?
Iedereen behalve Pyl denk ik....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef dolle_hond het volgende:
wie mag deze schone raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |