Ja hoor...............quote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef fotoloog het volgende:
De stille kracht...met Pleunie en d'r bos hout......![]()
Eens. Zeker mooie serie.....quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow en dat is zo'n mooie serie..... vind ik tenminste Het is ook de enige trouwens die ik van haar gezien heb.
Aan wat Peaceman allemaal bedoelt? Ik kan er ook werkelijk geen touw aan vastknopen... maar misschien legt hij het morgen wel uit....quote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef pyl het volgende:
Diaan, nog even, kun jij er een touw aan vastknopen?![]()
Zo'n mooie serie, en ja hoor: alleen die borsten zijn blijven hangen.quote:Op maandag 12 december 2005 22:59 schreef fotoloog het volgende:
De stille kracht...met Pleunie en d'r bos hout......![]()
Niet alleen de borsten,ook Jan Teulings,Willem Nijholt..etc....quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo'n mooie serie, en ja hoor: alleen die borsten zijn blijven hangen.
Ik weet nog wel dat het een paar jaar geleden 's nachts is herhaald (alle afleveringen achter elkaar geprogrammeerd).quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
Enne Tokay, misschien is het wel herhaald of ik heb later stukjes ervan gezien... of ik heb het boek gelezen dat zou ook kunnen
Dan is het goed, foto.quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef fotoloog het volgende:
Niet alleen de borsten,ook Jan Teulings,Willem Nijholt..etc....
Pfew......quote:
hmmm kan me niet voorstellen/herinneren dat ik dat toen heb gezien.... en toch heb ik het gevoel dat ik die serie wel heb gezien..... misschien in mn vorige leven...quote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het een paar jaar geleden 's nachts is herhaald (alle afleveringen achter elkaar geprogrammeerd).
Da's inderdaad de laatste keer dat hij gaat slapen........quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
laatste voor het slapengaan:
[afbeelding]
Ja, dat was op het kantje, dat kan ik je wel zeggen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef fotoloog het volgende:
Pfew......
Waar is meneer's nek????quote:Op maandag 12 december 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
laatste voor het slapengaan:
[afbeelding]
Precies.... daarom nu nog even en niet morgen. Morgen rond 9 uur Nederlandse tijd is hij niet meer in het aardse leven.quote:Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's inderdaad de laatste keer dat hij gaat slapen........![]()
Hij is ook op tv geweest, weet alleen niet meer wanneer.quote:Op maandag 12 december 2005 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm kan me niet voorstellen/herinneren dat ik dat toen heb gezien.... en toch heb ik het gevoel dat ik die serie wel heb gezien..... misschien in mn vorige leven...![]()
Nou ja, mij hangen ze ook nog glashelder voor ogen hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
Zo'n mooie serie, en ja hoor: alleen die borsten zijn blijven hangen.
*Bibber*quote:Op maandag 12 december 2005 23:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat was op het kantje, dat kan ik je wel zeggen.![]()
Tja boef.... is niet helemaal het goede woord denk ik. Maar hij heeft zeker dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, maar anderszijds ook wel weer goede dingen nadat hij die slechte dingen heeft gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Tokay het volgende:
Is het een... boef?
Ja, pyl?quote:Op maandag 12 december 2005 23:19 schreef pyl het volgende:
Het is niet Tokay, maar.........
Jawel, jouw eigenste Snoopy Dogg kwam nog voor hem op..... (en bovendien heeft Dart hem al geraden).quote:Op maandag 12 december 2005 23:21 schreef Tokay het volgende:
Ja, pyl?
Ik denk geen owjaatje dit keer
quote:Op maandag 12 december 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
Stanley Williams!
Zojuist nog gehoord, Williams wist ik nog, maar z'n voornaam kwam pas later.quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]OFwel Tookie, oprichter van de gewelddadige Grips-bende. Vanavond heeft Arnold Schwarzenegger zn doodvonnis getekend.... was de laatste hoop op uitstel van executie, letterlijk. Morgenvroeg 9 uur Ned. tijd krijgt hij een dodelijk injectie.
Er is ook een film over hem gemaakt, die is erg goed moet ik zeggen.
Ow, die Tookie...quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
Jawel, jouw eigenste Snoopy Dogg kwam nog voor hem op..... (en bovendien heeft Dart hem al geraden).
Vind je Snoop Dogg leuk Tokay? We hebben hem live gezien op Werchter... was erg leuk ondanks dat ik zijn muziek niet erg leuk vind... kreeg het hele publiek mee.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ow, die Tookie...
"jouw eigenste Snoopy Dogg".![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je Snoop Dogg leuk Tokay? We hebben hem live gezien op Werchter... was erg leuk ondanks dat ik zijn muziek niet erg leuk vind... kreeg het hele publiek mee.
Over creatief quoten gesproken......quote:
Welterusten Tokay en tot morgenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Tokay het volgende:
Ah, middernacht...... ik hou het hier ook voor gezien.![]()
[afbeelding]
Welterusten dartfanaat, en andere - nog wakkere - RJPvD'ertjes.
Inderdaad, dat zou ik ook weleens willen weten!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vaak heb je nu al een foto van Stanley Clarke geplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |