abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33021480
vast niet. ik vraag me af hoe de jullie over jullie partner denken wat betreft uiterlijk. vaak vind je iemand in het begin van een relatie wel lekker maar na een tijdje weet je wat er onder de broek zit en is de verassing er af, ofzo.
ik heb al 5 jaar een relatie met m'n vriendin, maar ze is nou niet bepaald mijn droomvrouw qua figuur. als ik over straat loop zie ik veel andere meisjes/vrouwen die me niet echt koud laten. hebben jullie dat ook, of ben ik de enige die daar niet zo monogaam in is
ik ben overigens nog nooit vreemd geweest, maar heb het er soms wel moeilijk mee...

mijn persoonlijke ervaring is dus dat in het begin van een relatie je minder naar het uiterlijk kijkt (klinkt gek) maar ook naar het innerlijk, en dat je dat scheve tandje wel op de koop toe neemt, maar dat dat je later toch gaat irriteren. (denk nou niet dat m'n vriendin helemaal scheef is met tieten tot dr knieën, dat valt ook wel weer mee, ze is echt niet lelijk maar perfect is anders )

nou ben ik bang dat dit gevoel alleen maar erger zal gaan worden... iemand ervaring
pi_33021581
niemand is perfect.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 12 december 2005 @ 18:41:38 #3
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_33021588
dit heb je haar ook verteld neem ik aan?
  maandag 12 december 2005 @ 18:42:54 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33021630
tt verbeterd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33021648
oh, ik zie bijna elke dag wel een andere man waar ik het wel op zou kunnen.
toch doet dat niet af aan de aantrekkelijkheid van mijn eigen lief. ik vind zijn lijf nog net zo lekker als in het begin. voor mij zijn die anderen gelukkig totaal niet bedreigend.

wellicht moet je er niet zo zwaar aan tillen dat je ook andere vrouwen 'leuk' vindt. het hoeft toch niet zo beladen te zijn? er zíjn nu eenmaal erg veel lekkere mooie geile mensen buiten je partner op deze wereld. daar mag je best naar kijken en/of over fantaseren. toch?

en kijk ook eens positief naar je eigen vrouw, ipv te denken "ze is verre van mijn droomvrouw".
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_33021689
mijn man heeft zeker geen perfect figuur, maar ikzelf vind hem een pak lekkerder dan al die hollywoodiaanse filmsterren die een zogenaamd perfect figuur hebben , van die mannen kan ik nu eens echt niet warm worden.

eigenlijk zijn we allebei gewoon lelijk, maar we vinden elkaar toch de lekkerste
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33021705
en het mooie is, het word er niet beter op
  maandag 12 december 2005 @ 18:45:03 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_33021710
mijn vriendje is niet lichamelijk perfect, mijn droomvent, maar ik kan goed naar hem kijken zonder me aan z'n uiterlijkheden te storen ofzo. ik ben wel bang dat hij door zn semi ongezonde lifestyle wel af zal takelen, zeg maar, gewoon, fysiek.

maar dat gaat net zo hard op voor mij.
pi_33021932
precies, zoals moonah zegt.

er zijn altijd leukere/mooiere mensen dan eigen partner. ik heb nooit gehad dat ik dacht "mn vriendje is minder mooi, niet zo aantrekkelijk.ik erger me aan zijn uiterlijk"
andere mensen zijn leuk om te zien maar daar bleef het ook bij. ik vond mijn partner wel de mooiste enzo. dat heb ik wel in iedere relatie. als ik van iemand hou, dan vind ik wel alles mooi aan hem.
pi_33022032
nou opzich kan ik dr wel mee leven, maar ik vind het wel erg vervelend, en het doet me soms twijfelen of ze dan wel de ware voor me is. ik begrijp dat niemand perfect is en alles, maar soms dan loop ik met haar door de stad en dan kom ik zo veel andere tegen die mij dan opvallen zeg maar, dat ik denk dit is toch niet gezond in een normale relatie
ik wil het ook niet, maar het is gewoon mijn gevoel. psychisch gezien is het allemaal wel prima, ook niet perfect, maar wel daar matchen we wel heel erg met elkaar qua mening en alles.
het irriteerd me, en als we samen in een publiekelijke omgeving zijn waar veel andere meisjes/vrouwen zijn, dan zou ik ook liever willen dat ik me niet zo gedwongen voel om naar anderen te kijken.
misschien dat ik het in wat ergere mate heb dan jullie.... niet dat ik de hele tijd naar andere loop te kijken, maar na een middagje shoppen heb ik toch wel een paar handen nodig om ze op te tellen

m'n vriendin weet natuurlijk van niks, en ik doe dit ook niet opvallend ofzo...maar kijk wel en kijken mag altijd natuurlijk, maar ik wil niet willen kijken
pi_33022180
welke partner
Who is it?
pi_33022182
ik vind dat je er erg krampachtig mee omgaat. je mág van jezelf niet eens kijken. dan wordt het wel een beetje de kat op het spek binden... ik vraag me trouwens af of je vriendin er niets van zou merken, zoals jij denkt. vrouwen hebben dat meestal heus wel door hoor...

maar kijk nou ook eens naar dingen die je wél leuk vindt aan je eigen vriendin, ipv je zo te fixeren op hetgeen dat wat minder is.
pi_33022193
mijn vriend is niet perfect, maar wel "van mij".

er zijn best wat dingen die ik anders zou willen zien, maar als ik zo om me heen kijk, dan zie ik geen enkele man lopen die zo lief kan lachen of zo intens naar mij kan kijken. geen enkele man waarvan ik zo direct warm kan worden als van hem.

ze zijn er wel hoor, leuke mannen. van de week nog een kwijlexemplaar tegengekomen. maar als ik beter kijk, dan vind ik zo iemand al snel lelijk worden, te mooi is ook niks.

wat betreft je stelling dat in het begin uiterlijk minder belangrijk is dan innerlijk, ben ik het niet met je eens. ik zou bijvoorbeeld niet snel (hoe politiek oncorrect ook) iets beginnen met iemand met onwijze littekens in het gezicht, terwijl ik zelf geboren ben met een gelaatsafwijking (is inmiddels weggetrokken, maar ik weet hoe het is). als mijn vriend echter een ongeluk zou krijgen en verminkt zou zijn, zou dat echt niet genoeg reden zijn om weg te gaan.

wat wel zo is, is dat partners na verloop van tijd vaak wat minder hun best doen voor de ander en er een beetje verlopen uit gaan zien. ik zou er bijvoorbeeld niet onverdeeld blij mee zijn als hij 50 kilo zwaarder zou worden door luiheid en bierliefde oid. daar zou ik me wél aan ergeren, zeker omdat ik mijn best doe keurig slank te blijven. dat is echter niet om het veranderde uiterlijk, maar om de hele houding die daar dan mee samen hangt, en het feit dat je niet meer een beetje je best voor elkaar doet.
pi_33022266
quote:
op maandag 12 december 2005 18:53 schreef guiliano het volgende:
m'n vriendin weet natuurlijk van niks, en ik doe dit ook niet opvallend ofzo...maar kijk wel en kijken mag altijd natuurlijk, maar ik wil niet willen kijken
hoe oud ben je???

welkom in de echte wereld jongen, waar er soms ook iets anders prettigs voorbij komt en je het niet kan nalaten te kijken... je bent een mens. eentje met zwaktes. ik weet 't, moeilijk om te moeten erkennen dat ook jij niet superman bent, maar that's just life...
pi_33022281
quote:
op maandag 12 december 2005 18:53 schreef guiliano het volgende:
heh ik kijk wel "opvallend" (mijn vrouw valt het tenminste op ). en mijn vrouw vindt dat helemaal niet erg....

het gaat pas opvallen als een man niet meer naar mooie vrouwen kijkt. het feit dat ik duidelijk nog steeds het vrouwelijk schoon kan waarderen en toch iedere avond weer bij mijn vrouw in bed stap is alleen maar een compliment voor haar schoonheid

nee, mijn vrouw heeft geen perfect uiterlijk. maar uiterlijk is slechts een klein deel van het pakket. daarnaast is "perfectie" zowieso relatief en waarschijnlijk ook niet haalbaar..... mocht jij vallen op één van die "perfecte" vrouwen dan is daar na 5 jaar ook weer van alles op aan te merken.....
ik bedoel maar; aarbeienvlaai is heel erg lekker. maar een goede biefstuk ook. welke is er dan perfect?
pi_33022362
edit
ga elders zitten simpelvelden!

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 12-12-2005 19:03:57 ]
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 12 december 2005 @ 19:06:42 #17
64949 Gappie
the one and only
pi_33022505
quote:
op maandag 12 december 2005 18:44 schreef petitlapin het volgende:

eigenlijk zijn we allebei gewoon lelijk, maar we vinden elkaar toch de lekkerste
ja, omdat hij dat zegt dat jij lekker ben dan zeg jij het ook maar
d(-_-)b
pi_33022570
moonah, het kan zijn dat ze het wel een beetje door heeft, maar over het algemeen is zij wel iemand die daar dan meteen wat van zegt...dus ga er even van uit van niet. maar, zo wel, dan nog is kijken natuurlijk niet echt erg. maar het maakt me wel bang dat het er nu al zo veel is... dat gevoel van mij. ik ben zoals ik al zei nog nooit vreemd gegaan, maar ik vind dit wel iets dat er mee te maken heeft.... misschien wordt het van kwaad tot erger.

daar heb je een goed punt innovative, in het begin van een relatie sloof je je voor elkaar uit, en na verloop van tijd kakt dat ook een beetje in. maar toch zijn er dingen die je in het begin van een relatie niet ziet, en later wel. je ziet sowieso al niet meteen wat er onder de kleren zit. misschien heeft hij/zij wel een heel lelijke buik (noem maar wat), dan ga je ook niet na een tijdje als je die een keer te zien krijgt denken van "hmm bah lelijke buik, die dump ik maar", als het verder prima gaat.

jullie moeten niet denken dat ik een heel lelijke gast ben met een heel lelijke vriendin ofzo, dat is absoluut niet zo. ik stel zelf ook altijd de nodige eisen aan een partner. maar, er is altijd beter, en daarnaast, er is er niet 1 de beste/mooiste...dat is nou juist het probleem. sommige van die vrouwen zou ik nog niet eens zo zeer knapper of aantrekkelijker vinden dan mijn vriendin, maar wel aantrekkelijk. een beetje het "er zijn meerdere wegen die naar rome leiden" principe.
en voor mijn gevoel denk ik dat een beetje te vaak...
pi_33022576
ik denk dat als je je gaat "ergeren" aan het minder mooie uiterlijk van je partner, dat dan de liefde over is, of iig tanende.
als je echt het idee hebt "tekort gedaan te worden", en de hele tijd en overal dames ziet die mooier zijn en je dat ook steeds bij jezelf zegt " goh, zij is ook al mooier " en dan telkens toch even wat minder enthousiast naar je partner kijkt of zo over haar denkt, dan kun je je ms eens afvragen wat er werkelijk scheelt.

het kan natuurlijk ook zijn dat je je gewoon niet meer aangetrokken voelt , lichamelijk, tot haar, zonder dat je verder echt ontevreden bent over jullie relatie, kan ook, en daar doe je weinig aan, ben ik bang, als je dat zo voelt, of liever niet meer zo voelt.....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33022593
nee, hij is lichamelijk niet perfect, gelukkig niet, want perfect hang je aan de muur, is een schilderij

maar hij is wel "perfect" voor mij, ik vind hem heerlijk, ik vind hem mooi, ook zijn mindere dingetjes, daar hou ik net zo hard van, alles maakt hem hem, dus ik vind alles ok....

ik denk dat je je moet realiseren dat je een mens bent, dat omdat je een relatie hebt niet ineens de neiging verdwijnt naar wat moois dat langs hobbeld te kijken, dat je nogsteeds geil van anderen kunt worden, dat gaat niet ineens over omdat je iemand hebt gevonden waarvan je houdt...

ik zie zovaak mensen lopen dat ik denk, jummy zeg, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn man in te ruilen voor hen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 12 december 2005 @ 19:12:56 #21
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33022728
quote:
op maandag 12 december 2005 18:58 schreef innovative het volgende:
van de week nog een kwijlexemplaar tegengekomen.
alleen maar om die bobbel in z'n broek?

wordt steeds erger met jou
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33022730
ik vind hem niet perfect maar ik zou geen centimeter aan zijn lichaam willen veranderen. heeerrlijk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_33022794
quote:
op maandag 12 december 2005 19:09 schreef erodome het volgende:
ik zie zovaak mensen lopen dat ik denk, jummy zeg, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn man in te ruilen voor hen.
precies
da's nou liefde
pi_33022807
ik ben overigens bijna 24, m'n vriendin ook. zoals ik al zei, het is puur een gevoelsmatige kwestie. qua relatie verder gaat het prima eigenlijk.
milagro, ik zit ook regelmatig te denken of wat jij zegt waar is. ik zou me echter niet echt een leven kunnen voorstellen zonder haar. wat dat betreft heb ik absoluut geen drang om haar "om te ruilen" voor een ander. bovendien ben ik er vrij zeker van dat ik met een ander precies hetzelfde zal gaan krijgen....
ik had voor haar een andere vriendin (was nog op de middelbare school), en omg wat was die knap. maar, na 2 jaar (ik ben van de lange relaties ) was dat gevoel eignelijk ook wel weer weg. ik vond dr niet inneens lelijk, maar dr liep genoeg rond dat eigenlijk toch ook wel knap(per?) was...

en dat gevoel irriteerd me mateloos. maar jullie hebben dat dus niet in deze mate?
pi_33022848
quote:
op maandag 12 december 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ik denk dat als je je gaat "ergeren" aan het minder mooie uiterlijk van je partner, dat dan de liefde over is, of iig tanende.
ja, dat zou heel goed kunnen.
het kan ook zo zijn dat guiliano (nog) niet zo veel vriendinnetejs heeft gehad, ik weet zijn leeftijd niet. ik proef nl ook een soort van 'nieuwsgierigheid' naar andere vrouwen. iets dat op zich niet zo vreemd zou zijn als je pas met één of een paar mensen sex hebt gehad.

edit: ah, je hebt al een vriendin gehad en je bent 24 dus.
pi_33023082
quote:
op maandag 12 december 2005 19:14 schreef guiliano het volgende:
ik ben overigens bijna 24, m'n vriendin ook. zoals ik al zei, het is puur een gevoelsmatige kwestie. qua relatie verder gaat het prima eigenlijk.
milagro, ik zit ook regelmatig te denken of wat jij zegt waar is. ik zou me echter niet echt een leven kunnen voorstellen zonder haar. wat dat betreft heb ik absoluut geen drang om haar "om te ruilen" voor een ander. bovendien ben ik er vrij zeker van dat ik met een ander precies hetzelfde zal gaan krijgen....
ik had voor haar een andere vriendin (was nog op de middelbare school), en omg wat was die knap. maar, na 2 jaar (ik ben van de lange relaties ) was dat gevoel eignelijk ook wel weer weg. ik vond dr niet inneens lelijk, maar dr liep genoeg rond dat eigenlijk toch ook wel knap(per?) was...

en dat gevoel irriteerd me mateloos. maar jullie hebben dat dus niet in deze mate?
ja, maar dat is dus als de liefde (passie) echt weg is.
dan is de fysieke aantrekkingskracht weg, wat niet betekent persé dat de (platonische) liefde over is.
dat komt wel eens voor en dat is net zo pijnlijk wmb als wanneer er een ander is, ms nog wel pijnlijker.
het valt niet uit te leggen namelijk aan de ander, 'het' is er gewoon niet meer.

ik zelf denk dat het mij overkomt als ik voor iemand gegaan ben, voor wie ik fysiek eigenlijk niet echt ben gevallen, maar wiens karakter me erg aansprak en mezelf dan "over" die slechts lichte fysieke aantrekkingskracht heb "heengezet".
voor mij moet het echt én én zijn, de man moet me fysiek echt heel erg veel doen, naast het karakter natuurlijk.
ik ben blijkbaar niet in staat puur het karakter te waarderen en de rest los te laten
pi_33023185
quote:
op maandag 12 december 2005 19:12 schreef mikeyman het volgende:

[..]

alleen maar om die bobbel in z'n broek?

wordt steeds erger met jou
nee, omdat hij een superkoppie had en precies de juiste kleding... waar haal jij nou weer bobbels vandaan? dat was een ander... en die was verder niet leuk.
pi_33023270
.

[ Bericht 99% gewijzigd door knowall op 12-12-2005 19:28:49 ]
  maandag 12 december 2005 @ 19:27:14 #29
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33023280
quote:
op maandag 12 december 2005 19:24 schreef innovative het volgende:

[..]

nee, omdat hij een superkoppie had en precies de juiste kleding... waar haal jij nou weer bobbels vandaan? dat was een ander... en die was verder niet leuk.
jah, dat had je niet verteld

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeyMan op 12-12-2005 19:48:03 ]
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33023310
ze zeggen weleens "liefde maakt blind", juist in de eerste paar maanden is dat het ergst. op n gegeven moment ga je relativeren, leer je haar beter kennen etc, en dan vallen de minder aardige dingen op .
zo werkt het bij mij iig .
pi_33023316
quote:
op maandag 12 december 2005 19:26 schreef knowall het volgende:

[..]

try again.
wat is er fout aan dan?
pi_33023369
quote:
op maandag 12 december 2005 19:27 schreef innovative het volgende:

[..]

wat is er fout aan dan?
niets.
pi_33023383
quote:
op maandag 12 december 2005 19:27 schreef innovative het volgende:

[..]

wat is er fout aan dan?
waarom moet er iets fout aan zijn? ik probeer de moderators gewoon wat bezig te houden.
pi_33023384
quote:
op maandag 12 december 2005 19:29 schreef moonah het volgende:

[..]

niets.
dat dacht ik dus ook
  maandag 12 december 2005 @ 19:41:17 #35
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33023759
ik heb eerder t omgekeerde. in t begin vond ik dr mooi en speciaal meisje. nu een jaar later vind ik dr nog veel mooier en zie ik pas echt waarom ze mij zo verliefd heeft gekregen. ik was zaterdag met dr uit en jesus wat krijgt ze veel aandacht. heb er een quasi trauma aan over gehouden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33023815
ik ken het, ik zie ook altijd mooie meisjes lopen, ik kijk er ook gewoon naar. mijn vriendin weet dat ook. ze heeft er geen problemen mee, zelf kijkt ze ook naar jongens. als ik elk willekeurig meisje waar ik naar kijk als vriendin zou hebben zou ik nog steeds naar andere meisjes kijken. als ik mijn huidige vriendin niet zou kennen en haar ergens zien lopen zou ik ook naar haar gaan kijken.
  maandag 12 december 2005 @ 19:46:47 #37
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_33023904
yep kheb de perfecte partner

ze bestaat in mijn fantasie
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_33024031
quote:
op maandag 12 december 2005 19:41 schreef joeyt het volgende:
in t begin vond ik dr mooi en speciaal meisje. nu een jaar later vind ik dr nog veel mooier
ja da's ook een manier, gewoon een meisje van 14 nemen
  maandag 12 december 2005 @ 19:51:07 #39
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33024035
volgens mij is het hebben van een partner die er 'perfect' uitziet helemaal niet prettig. kijken er veel meer anderen naar enzo. bovendien, schoonheid vergaat...
en stel dat je partner een ongeluk krijg oid, waardoor hij/zij er helemaal anders uitziet, houd je dan plotseling niet meer van haar?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  maandag 12 december 2005 @ 19:52:56 #40
88139 JoeyT
pi_33024099
quote:
op maandag 12 december 2005 19:51 schreef sport_life het volgende:

[..]

ja da's ook een manier, gewoon een meisje van 14 nemen
qua lengte zou ze idd 14 kunnen zijn
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 20:11:55 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_33024726
nee mijn partner is (natuurlijk) niet perfect, perfecte mensen bestaan niet.

ik heb juist het tegenovergestelde van wat jij hebt, in het begin lette ik meer op zijn uiterlijk, maar nu niet meer. ik merk het wel als hij bijvoorbeeld zijn best heeft gedaan om er leuk uit te zien, maar verder maakt het me niet zoveel meer uit. het is een cliché - maar innerlijk is veel belangrijker dan uiterlijk.

en natuurlijk kijk ik ook naar andere mannen, zou wel gek zijn als ik dat niet deed, maar niet om te vergelijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_33025029
quote:
op maandag 12 december 2005 19:14 schreef guiliano het volgende:
ik ben overigens bijna 24, m'n vriendin ook.
waarom zeg je dat je bijna 24 bent. je bent dus gewoon 23. zeg je als je 35 bent ook dat je bijna 36 bent?
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_33025100
kan je die gezegde ..'' het gras is altijd groener..etc"
maar weet je kijk eens inderdaad eens naar je relatie..zit alles nog wel goed daar,hebben jullie het wel leuk samen?omdat
je je nu begint te focussen op haar uiterlijk(van andere)als het alleen het uiterlijk zou gelden,mja wel eens aan gedacht dat ze ook wel over jou kan denken..

en ja mijn vriendje is.. zeker zo goed als perfect ,maar oke..ga er ook geen 5 jaar mee om..
maar heb de mazzel dat hij een sportief type is..dus body zit over 5 jaar ook nog wel goed
maar allerbelangrijkste... zijn innerlijk is ook nog perfect...oef klinkt wel klef..maar zit nog in me verliefde fase vergeef me..
Salsa Española
pi_33025277
quote:
op maandag 12 december 2005 20:11 schreef karina het volgende:
nee mijn partner is (natuurlijk) niet perfect, perfecte mensen bestaan niet.

ik heb juist het tegenovergestelde van wat jij hebt, in het begin lette ik meer op zijn uiterlijk, maar nu niet meer. ik merk het wel als hij bijvoorbeeld zijn best heeft gedaan om er leuk uit te zien, maar verder maakt het me niet zoveel meer uit. het is een cliché - maar innerlijk is veel belangrijker dan uiterlijk.
mwah, het maakt mij persoonlijk dan weer wel uit of hij erbij loopt als een hobbezak of gewoon stijlvol gekleed is oid... natuurlijk hoeft hij niet 24/7 picobello geschoren en strak in 't pak te zitten bij wijze van spreken, maar ik vind het wel prettig als hij zich een beetje bij houdt voor mij. andersom probeer ik dat ook. lukt niet altijd, je benen scheren kost tijd en ik heb niet altijd schone stringetjes dus dan wordt 't een huidskleurige boxer, maar het gaat om het idee erachter: elkaar blijven versieren.
pi_33028307
voor mij is ie perfect. vooral als ie smorgens wakker wordt met z'n haar door de war en z'n ongeschoren koppie
pi_33029487
ts, ik krijg ook het idee dat je misschien gewoon op dit moment nog niet helemaal klaar bent voor een vaste relatie. niets ten nadele van je huidige vriendin, maar gewoon omdat het vrouwelijk deel voor de bevolking nog steeds wel heel aantrekkelijk is.
zoals iedereen hier al laat merken, kijkt en flirt iedereen wel eens, maar de sterke drang die jij voelt lijkt mij meer te maken hebben met het gevoel dat je gewoon nog wilt 'genieten' van het vrouwelijk schoon.

ik vind mijn gewoon fijn zoals hij is, van binnen en van buiten. een ideaalbeeld zoek ik ook niet in een partner, daar zou ik hartstikke onzeker van worden, want ik ben zelf ook niet perfect.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33030216
blehh ik had eigenlijk op andere reacties gehoopt, omdat ik helemaal geen zin heb om m'n liefdesleven op z'n kop te zetten... ik vind het zo verschikkelijk moeilijk in te schatten allemaal, net zoals wat salsagirl net zegt, bij de buurman is het gras altijd groener... ik vind het echt kut om zo na 5 jaar, je relatie te moeten gaan beoordelen... maar ja then again ik wil ook niet over 10 jaar een kut huwelijk hebben ik heb trouwens niet echt de behoefte om single te zijn...heb liever een relatie... mss moet ik maar is met d'r gaan praten
pi_33030647
toch vind ik het vreemd hoor, in al die jaren dat ik mijn man ken, vind ik hem echt alleen maar aantrekkelijker worden ...

natuurlijk bestaan er objectief mooiere mannen, maar die doen me niets ...

ik geef je relatie ook niet veel kans meer eigenlijk
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33031060
guiliano, het is natuurlijk niet zo dat je je nu door een paar onbekenden op een forum moet laten overhalen tot iets waar je niet echt achter staat. maar ook uit deze reactie blijkt toch wel dat je wel een aantal twijfels hebt.

het kan ook net zo goed zijn dat je in een soort 'breakingpoint' in je relatie zit, die blijven eigenlijk altijd wel terugkomen, momenten waarop je weer bewust voor elkaar kiest. het lijkt me inderdaad wel goed om eens met haar te praten, niet zozeer over het kijken naar andere meisjes, dat is opzich geen probleem, maar een symptoom van iets onderliggends (ik hoop dat je dit zelf ook ziet).

het is ook niet erg om eens te twijfelen en om eens goed na te denken over wat je nu wilt, 5 jaar is toch al een behoorlijk lange relatie. maar tegelijkertijd hoeft het ook helemaal niet het einde te betekenen. misschien moeten er wel wat kleine dingetjes veranderen, elkaar minder vanzelfsprekend maken door wat meer 'quality time' ( ) in elkaar te investeren, meer leuke romantische dingen doen, meer met elkaar praten. je/ jullie kan/kunnen hier uiteindelijk ook juist veel sterker uit komen!

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 12 december 2005 @ 23:35:56 #50
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33031492
nee, ze is wat aan de stevige kant, maar t klikt gewoon super dus ik heb er helemaal geen probleem mee. verder heeft ze een leuke uitstraling en dat vind ik eigenlijk belangrijker oh ja en dr leuke karakter is ook nog een grote plus ik ben dan weer te dun maja, blijkbaar kan zij daar ook wel langs kijken

[ Bericht 7% gewijzigd door SouthernSun op 12-12-2005 23:42:04 ]
  dinsdag 13 december 2005 @ 05:56:22 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33035294
ik ben momenteel vrijgezel, maar ik val eigenlijk helemaal niet op lichamelijk perfecte meisjes. ze moeten gewoon iets raars hebben wil ik er op vallen . met barbiepopjes kan ik niks.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33036484
quote:
op maandag 12 december 2005 23:21 schreef étoile het volgende:
guiliano, het is natuurlijk niet zo dat je je nu door een paar onbekenden op een forum moet laten overhalen tot iets waar je niet echt achter staat. maar ook uit deze reactie blijkt toch wel dat je wel een aantal twijfels hebt.

het kan ook net zo goed zijn dat je in een soort 'breakingpoint' in je relatie zit, die blijven eigenlijk altijd wel terugkomen, momenten waarop je weer bewust voor elkaar kiest. het lijkt me inderdaad wel goed om eens met haar te praten, niet zozeer over het kijken naar andere meisjes, dat is opzich geen probleem, maar een symptoom van iets onderliggends (ik hoop dat je dit zelf ook ziet).

het is ook niet erg om eens te twijfelen en om eens goed na te denken over wat je nu wilt, 5 jaar is toch al een behoorlijk lange relatie. maar tegelijkertijd hoeft het ook helemaal niet het einde te betekenen. misschien moeten er wel wat kleine dingetjes veranderen, elkaar minder vanzelfsprekend maken door wat meer 'quality time' ( ) in elkaar te investeren, meer leuke romantische dingen doen, meer met elkaar praten. je/ jullie kan/kunnen hier uiteindelijk ook juist veel sterker uit komen!

ik weet niet zo goed waar ik het gevoel moet plaatsen.. en vooral omdat we op het punt staan om samen te gaan wonen, ben ik eigenlijk gaan nadenken, omdat ik niet wil dat alles straks voor niks is geweest (na 4 maanden ofzo). ik vind het echt moeilijk om zo'n gevoel te plaatsen, ik voel iets, maar kan niet goed zeggen wat :/
quote:
op dinsdag 13 december 2005 05:56 schreef maanvis het volgende:
ik ben momenteel vrijgezel, maar ik val eigenlijk helemaal niet op lichamelijk perfecte meisjes. ze moeten gewoon iets raars hebben wil ik er op vallen . met barbiepopjes kan ik niks.
ik heb het ook niet over wat de geemenschap als perfect bestempeld, maar wat jij vindt. iedereen heeft een andere smaak.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:08:52 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_33037168
quote:
op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef guiliano het volgende:

[..]

ik weet niet zo goed waar ik het gevoel moet plaatsen.. en vooral omdat we op het punt staan om samen te gaan wonen, ben ik eigenlijk gaan nadenken, omdat ik niet wil dat alles straks voor niks is geweest (na 4 maanden ofzo). ik vind het echt moeilijk om zo'n gevoel te plaatsen, ik voel iets, maar kan niet goed zeggen wat :/
[..]
misschien heb je een beetje bindingsangst, samenwonen is toch een aardige stap in een relatie.
pi_33037638
"de jacht is leuker dan de overwinning"
really..
pi_33037683
natuurlijk zie ik geregeld jongens en mannen die knapper zijn dan m'n vriend, maar ik ga ze niet vergelijken met m'n vriend.
dan denk ik : 'aah, een lekker ding. ' en kijk even maar verder ga ik er niet over nadenken en zeker niet m'n vriend mee vergelijken. ik ben namelijk zeer tevreden met hem.
pi_33037934
ik zie ook wel eens een lekkere kerel lopen, en zo zal mijn vriend ook wel eens lekkere meiden zien lopen. natuuriljk kijken we daar allebei naar, en dat moet ook kunnen.
maar wat is lichamelijk perfect? ik vind mijn vriend een lekker ding en ben gek op zijn lichaam. zijn er mannen met een mooier lichaam? ongetwijfeld, zoals er ook genoeg vrouwen zijn met een mooier lichaam dan het mijne.

maar er is niemand die zo lief naar me kan kijken als mijn en waar ik zo gek op ben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33038205
er zullen zat mannen zijn met een beter lichaam als het mijne . en er zullen ook wel vrouwen zijn die een 'voor de mode beter lichaam' hebben als mijn vriendin. ze zeurt wel eens dat ze te dik is (50 kg ) maar een 5 kg meer zou echt niet erg wezen. ook hoor ik dr wel eens 'semi' klagen over dr borsten dat die maar b-cup zijn. maar goed innerlijk zegt zoveel meer als een lichaam. ik neem haar zoals ze is of zoals ze zou worden en couldnt wish for anything better. volgens mij als je enkel naar lichamelijke perfectie streeft zal je eeuwig ongelukkig zijn. de mens wordt immers ouders, lichaam krijgt tekenen van vermoeidheid etc etc.

nee hoor geef mij maar lekker me vriendinnie , al stonden er beyoncé, britney spears, shakira, angelina jolie of weet ik veel wie naast.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:06:42 #58
107521 Furia
snoopy weer
pi_33038316
ja dat vind ik
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:16:59 #59
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_33038558
tsja die van mij leek een beetje op die reclame van scarlett. die oudere meid dus.
alleen dat is nu een ex. van buiten behoorlijk perfect, alleen van binnen niet.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_33038751
quote:
op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef iamusemuse het volgende:
tsja die van mij leek een beetje op die reclame van scarlett. die oudere meid dus.
alleen dat is nu een ex. van buiten behoorlijk perfect, alleen van binnen niet.
dus je hebt nu alleen een sex relatie met der?
really..
pi_33038923
quote:
op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef guiliano het volgende:

[..]

[..]
nou, samenwonen is een behoorlijke stap, dus het is denk ik helemaal niet zo gek dat je deze gevoelens hebt. uiteindelijk maak je daarmee je relatie een stuk serieuzer. vind je het misschien ook een angstig idee dat je dan niet meer 'terug' kan? sta je zelf wel echt achter het samenwonen of zou je daar eigenlijk nog even mee willen wachten? kan je je (gelukkige) toekomst samen met haar wel voor je zien?
probeer in ieder geval een beetje dichter bij dat gevoel te komen: waar ben je bang voor? t.o.v. je eerste post zit je nu denk ik al veel meer bij je echte gevoel, dus je komt daar echt wel achter.

en daarna is inderdaad de belangrijkste stap om dat met haar te bespreken.
pi_33039882
ook al heb je een relatie met miss universe ( ), je zult altijd mooiere vrouwen tegenkomen. zoals al eerder gezegd is, het gras is altijd groener bij de buren.
pi_33039929
nee, ik vind haar niet perfect. maar perfect is ook niet mooi. juist dat ene streepje op d'r neus wat er eigenlijk niet hoort, ook niet echt opvallend is maar er toch zit vind ik leuk qua figuur is ze ook niet 'perfect' (ligt eraan wat je perfect vind natuurlijk, ik ga voor het gemak uit van maatje 36 en enorme tieten). maar voor mij is ze wel aantrekkelijk.
Unspoken words were understood
pi_33040970
ts, kan het niet zo zijn dat jij de behoefte hebt om weer een vrij man te zijn zodat je weer aan het versieren kunt gaan? je hebt een relatie sinds dat je 18 bent. heb je misschien het gevoel dat je wat gemist hebt? lekker stappen en versieren? dat doe je toch op zo'n leeftijd.
pi_33041201
perfect bestaat niet.

maar hij komt voor mij wel erg dichtbij bovendien is het bij mij zo dat ik juist ook onvolkomendheden mooi vind als ik verliefd ben of van iemand houd, omdat ze zo bij die persoon horen.

als ik een mooie man zie zal ik wel denken "hey, mooie man" ik ben namelijk niet blind. maar niet: "jezus, was ik maar met hem en niet met die van mij". als dat het geval was was ik niet meer bij hem namelijk

ik hoop dat het andersom net zo is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33041877
nee, ik vind hem niet perfect. sterker nog, voordat we iets kregen vond ik hem altijd lelijk.
dat heb ik nu absoluut niet meer. ok, hij staat nog steeds niet op één lijn met brad pitt, en natuurlijk zie ik genoeg mooiere mannen, maar ik kan wel trots zijn als we samen over straat lopen. niet dat er hordes vrouwen zijn die hem ook wel zouden willen, maar ik ben wel heel blij dat we bij elkaar horen en dat mag gezien worden. ondanks dat we allebei niet de mooiste mensen zijn die er rondlopen, doen we toch ons best om er leuk uit te zien voor elkaar, en dat vind ik veel waard. bovendien zijn er belangrijkere dingen in een relatie.

en wat verwacht je ook eigenlijk als je wat met een nerd hebt...
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:53:38 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33043713
quote:
op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef ripley het volgende:
maar hij komt voor mij wel erg dichtbij bovendien is het bij mij zo dat ik juist ook onvolkomendheden mooi vind als ik verliefd ben of van iemand houd, omdat ze zo bij die persoon horen.
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houd . jammergenoeg wordt het doorgaans niet gewaardeerd als ik mensen complimenteer met hun lieve appelwangetjes (!!!!) of schattig buikje...
misschien moet ik eerst een studie doen over wat sociaal acceptabel is om een complimentje over te geven
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33043993
hangt helemaal van de persoon af... ik val sowieso op verschillende lichaamstypes (zowel slank als stukken minder slank)... hangt ook van de verhouding af.

uiteindelijk draait het om het geheel plaatje. dat bepaalt hoe je je bij iemand voelt en hoe aantrekkelijk je iemand vindt. als je een koude vergelijking gaat zitten maken met andermans fysiek dan denk ik dat het geheel plaatje je niet genoeg bekoort.

maar das mijn mening.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:27:08 #69
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_33044632
quote:
op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef maanvis het volgende:

[..]

mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houd . jammergenoeg wordt het doorgaans niet gewaardeerd als ik mensen complimenteer met hun lieve appelwangetjes (!!!!) of schattig buikje...
misschien moet ik eerst een studie doen over wat sociaal acceptabel is om een complimentje over te geven
les 1: lief en schattig, dat willen we niet horen doet mij op 1 of andere denken aan babyvet iig.
noem het liever mooi of sexy. .

ontopic, nee, maar imperfectie is zo sexy
power to the people
pi_33044778
quote:
op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef maanvis het volgende:

[..]

dan zeg je: geil buikje of lekker bekkie (zoiets)
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:35:56 #71
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_33049450
mijn vriendin moet ietsje afvallen, voor de rest vind ik het wel prima.
hoewel iets grotere borsten zou wel leuk zijn, maar dat boeit me niet zoveel eigenlijk.
heb gewoon een mooie en lieve vriendin
pi_33049488
75c vind ik voor borsten een mooie maat. verder ook wel iets afvallen
Unspoken words were understood
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:11:38 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33050320
mijn ex was fysiek "perfect"..denk 'adonis' en je ziet een plaatje van hem..toch zie je dat na verloop van tijd ook niet meer hoor. mijn huidige liefje is ms niet 'perfect ' (al is ie ook wel zeer goed uitziend. maar ik ben nu eenmaal verwend) maar wel heerlijk...ik word helemaal wild van hem en dat heb ik bij mijn ex nooit gehad
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:16:42 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33050458
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef vivi het volgende:
mijn huidige liefje is ms niet 'perfect ' (al is ie ook wel zeer goed uitziend. maar ik ben nu eenmaal verwend) maar wel heerlijk...ik word helemaal wild van hem en dat heb ik bij mijn ex nooit gehad
nieuwe liefde vivi?

good for you!
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:24:55 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33050662
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:16 schreef copycat het volgende:

[..]

nieuwe liefde vivi?

good for you!
edit enzo
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:26:24 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33050687
serieus?

nog better for you, dan .
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:27:19 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33050713
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:26 schreef copycat het volgende:
serieus?

nog better for you, dan .
ja, maar ik wilde het een beetje low profile houden...maar dank, ik ben echt zo gelukkig

maar het is ook wel eng
pi_33050737
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:16 schreef copycat het volgende:

[..]

nieuwe liefde vivi?
denk je dat werkelijk?
pi_33050763
oeps! echt viev?

dinsdag 13 december 2005 @ 19:29:01 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33050769
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef vivi het volgende:

ja, maar ik wilde het een beetje low profile houden...
houden we er nu gewoon over op.

is tenslotte toch off topic én ik moet nodig in de pannen gaan roeren.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:29:33 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33050785
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:28 schreef moonah het volgende:
oeps! echt viev?

ja, maar pas sinds een maandje hoor, dus ik houd nog ff een slag om mijn arm. ..maar voor nu, ja perfect
pi_33050788
lijkt me niet, dat de meeste mensen hun partner perfect vinden... en wat dat kijken naar anderen betreft, who cares... doet iedereen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:30:01 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33050795
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef copycat het volgende:

[..]

houden we er nu gewoon over op.

is tenslotte toch off topic én ik moet nodig in de pannen gaan roeren.
wat schaft je potje ?
pi_33050820
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef vivi het volgende:

[..]

ja, maar pas sinds een maandje hoor, dus ik houd nog ff een slag om mijn arm. ..maar voor nu, ja perfect
leuk voor je!
doe eens een topic(reeks) over openen...?

/offtopic
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:32:34 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_33050863
quote:
op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef moonah het volgende:

[..]

leuk voor je!
doe eens een topic(reeks) over openen...?

/offtopic
....*knip* edit
pi_33058437
quote:
op maandag 12 december 2005 22:52 schreef guiliano het volgende:
ik vind het echt kut om zo na 5 jaar, je relatie te moeten gaan beoordelen... maar ja then again ik wil ook niet over 10 jaar een kut huwelijk hebben ik heb trouwens niet echt de behoefte om single te zijn...heb liever een relatie... mss moet ik maar is met d'r gaan praten
hoezo zou je een kut huwelijk hebben omdat jouw vriendin qua uiterlijk niet perfect is? juist bij een huwelijk gaat het om het innerlijke. schoonheid is een oogopslag maar karakter is eeuwigheid.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:25:49 #87
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33058794
voor mij is mijn liefie perfect!!:)
pi_33058836
ik vind haar er erg goed uitzien, ja. voor mij is ze perfect.

foto:
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33060898
mijn vriendin is simpelweg perfectik val namelijk op slanke meisjes en mooie ogen doen 't 'm gewoon.voor mij is ze dus lichamelijk perfect.ik zie mezelf dan ook als "one lucky bastard" en krijg dat ook vaak van menigeen te horen.maar dat wist ik zelf ook wel......
één groot nadeel : ze weet van zichzelf dat ze mooi is en dat straalt ze af en toe wel uit......

[ Bericht 12% gewijzigd door Royal_Flush op 14-12-2005 20:34:04 ]
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33062178
quote:
op dinsdag 13 december 2005 23:15 schreef deflip het volgende:

[..]
schoonheid is een oogopslag maar karakter is eeuwigheid.
beiden pertinent onjuist.
pi_33062320
ik vind vanaf het begin eigenlijk al dat z'n borst veel te breed is, menig meid zal daar vast op kicken, maar ik val eigenlijk op een beetje meer vrouwelijkachtige mannen.
maar ik kan 'm moeilijk vragen met bodybuilding of fitness of weet ik veel wat hij daar bij de sportschool doet te stoppen . ik zou 't ook niet dulden als hij mij vroeg om met mijn sporten te stoppen.
en trouwens iedereen heeft wel minder mooie kanten.
pi_33062718
zo zie je maar, tis ook nooit goed!
pi_33062820
ik vraag hem ook niet te veranderen :p
pi_33062909
nee dat schiet ook niet op he?
pi_33063239
hij weet 't niet eens :p
pi_33064236
hmm... das misschien ook niet zo leuk. aan de andere kant, wat niet weet wat niet deert.
pi_33075815
precies
pi_33078975
ik zeg niks
pi_33081414
ik vind mijn mooie meid elk dag nòg mooier worden en dat al 3 jaar lang.......
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33099454
quote:
op dinsdag 13 december 2005 15:27 schreef beestjuh het volgende:

[..]

les 1: lief en schattig, dat willen we niet horen doet mij op 1 of andere denken aan babyvet iig.
noem het liever mooi of sexy. .

ontopic, nee, maar imperfectie is zo sexy
beetje vollere vrouwen zijn gewoon lekkerder, punt.

en ja, perfectie is saai. van die te perfecte barbiepoppen.
pi_33100278
5 jaar bij elkaar en dan ga je nog eens zeuren over haar uiterlijk begrijp er niks van. dat je naar andere vrouwen kijkt soms is niet erg maar dat je soms de behoefte hebt om vreemd te gaan wel. ga inderdaad maar eens met haar praten ook al zal je haar er vast wel mee kwetsen had je ook wel wat eerder kunnen bedenken.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:32:28 #102
88139 JoeyT
pi_33100518
quote:
op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef #ANONIEM het volgende:
5 jaar bij elkaar en dan ga je nog eens zeuren over haar uiterlijk begrijp er niks van. dat je naar andere vrouwen kijkt soms is niet erg maar dat je soms de behoefte hebt om vreemd te gaan wel. ga inderdaad maar eens met haar praten ook al zal je haar er vast wel mee kwetsen had je ook wel wat eerder kunnen bedenken.
ik denk dat je juist naar zo'n lange tijd de behoefte gaat krijgen om vreemd te gaan. zeker als je jong in een relatie bent gestapt. heb van mn 16e tot 24e een relatie gehad en na een paar jaar vroeg ik me toch echt wel flink af hoe t zou zijn om een ander te doen...

wat je met deze gedachtes doet is natuurlijk heel anders.

verder kan jeer vanuit gaan dat je vriendin zich ook wel eens afvraagt hoe die vriend van je neukt...
pi_33100618
quote:
op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef #ANONIEM het volgende:
de behoefte om vreemd te gaan, ach die wordt pas erg als je er daadwerkelijk aan toegeeft.

fantaseren over een ander is ook een uiting van een behoefte van dien aard feitelijk, en heel menselijk.

jaar in jaar uit, vanaf je 18e of zo met 1 en dezelfde vrijen en dan het vooruitzicht van nooit meer met een ander, wil nog weleens benauwend werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')