hoe oud ben je???quote:op maandag 12 december 2005 18:53 schreef guiliano het volgende:
m'n vriendin weet natuurlijk van niks, en ik doe dit ook niet opvallend ofzo...maar kijk welen kijken mag altijd natuurlijk, maar ik wil niet willen kijken
hehquote:op maandag 12 december 2005 18:53 schreef guiliano het volgende:
m'n vriendin weet natuurlijk van niks, en ik doe dit ook niet opvallend ofzo...maar kijk welen kijken mag altijd natuurlijk, maar ik wil niet willen kijken
ja, omdat hij dat zegt dat jij lekker ben dan zeg jij het ook maarquote:op maandag 12 december 2005 18:44 schreef petitlapin het volgende:
eigenlijk zijn we allebei gewoon lelijk, maar we vinden elkaar toch de lekkerste![]()
alleen maar om die bobbel in z'n broek?quote:op maandag 12 december 2005 18:58 schreef innovative het volgende:
van de week nog een kwijlexemplaar tegengekomen.
preciesquote:op maandag 12 december 2005 19:09 schreef erodome het volgende:
ik zie zovaak mensen lopen dat ik denk, jummy zeg, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt mijn man in te ruilen voor hen.
ja, dat zou heel goed kunnen.quote:op maandag 12 december 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ik denk dat als je je gaat "ergeren" aan het minder mooie uiterlijk van je partner, dat dan de liefde over is, of iig tanende.
ja, maar dat is dus als de liefde (passie) echt weg is.quote:op maandag 12 december 2005 19:14 schreef guiliano het volgende:
ik ben overigens bijna 24, m'n vriendin ook. zoals ik al zei, het is puur een gevoelsmatige kwestie. qua relatie verder gaat het prima eigenlijk.
milagro, ik zit ook regelmatig te denken of wat jij zegt waar is. ik zou me echter niet echt een leven kunnen voorstellen zonder haar. wat dat betreft heb ik absoluut geen drang om haar "om te ruilen" voor een ander. bovendien ben ik er vrij zeker van dat ik met een ander precies hetzelfde zal gaan krijgen....
ik had voor haar een andere vriendin (was nog op de middelbare school), en omg wat was die knap. maar, na 2 jaar (ik ben van de lange relaties) was dat gevoel eignelijk ook wel weer weg. ik vond dr niet inneens lelijk, maar dr liep genoeg rond dat eigenlijk toch ook wel knap(per?) was...
en dat gevoel irriteerd me mateloos. maar jullie hebben dat dus niet in deze mate?
nee, omdat hij een superkoppie had en precies de juiste kleding... waar haal jij nou weer bobbels vandaan? dat was een ander... en die was verder niet leuk.quote:op maandag 12 december 2005 19:12 schreef mikeyman het volgende:
[..]
alleen maar om die bobbel in z'n broek?
wordt steeds erger met jou
jah, dat had je niet verteldquote:op maandag 12 december 2005 19:24 schreef innovative het volgende:
[..]
nee, omdat hij een superkoppie had en precies de juiste kleding... waar haal jij nou weer bobbels vandaan? dat was een ander... en die was verder niet leuk.
ja da's ook een manier, gewoon een meisje van 14 nemenquote:op maandag 12 december 2005 19:41 schreef joeyt het volgende:
in t begin vond ik dr mooi en speciaal meisje. nu een jaar later vind ik dr nog veel mooier
qua lengte zou ze idd 14 kunnen zijnquote:op maandag 12 december 2005 19:51 schreef sport_life het volgende:
[..]
ja da's ook een manier, gewoon een meisje van 14 nemen
waarom zeg je dat je bijna 24 bent. je bent dus gewoon 23. zeg je als je 35 bent ook dat je bijna 36 bent?quote:op maandag 12 december 2005 19:14 schreef guiliano het volgende:
ik ben overigens bijna 24, m'n vriendin ook.
mwah, het maakt mij persoonlijk dan weer wel uit of hij erbij loopt als een hobbezak of gewoon stijlvol gekleed is oid... natuurlijk hoeft hij niet 24/7 picobello geschoren en strak in 't pak te zitten bij wijze van spreken, maar ik vind het wel prettig als hij zich een beetje bij houdt voor mij. andersom probeer ik dat ook. lukt niet altijd, je benen scheren kost tijd en ik heb niet altijd schone stringetjes dus dan wordt 't een huidskleurige boxer, maar het gaat om het idee erachter: elkaar blijven versieren.quote:op maandag 12 december 2005 20:11 schreef karina het volgende:
nee mijn partner is (natuurlijk) niet perfect, perfecte mensen bestaan niet.
ik heb juist het tegenovergestelde van wat jij hebt, in het begin lette ik meer op zijn uiterlijk, maar nu niet meer. ik merk het wel als hij bijvoorbeeld zijn best heeft gedaan om er leuk uit te zien, maar verder maakt het me niet zoveel meer uit. het is een cliché - maar innerlijk is veel belangrijker dan uiterlijk.
ik weet niet zo goed waar ik het gevoel moet plaatsen.. en vooral omdat we op het punt staan om samen te gaan wonen, ben ik eigenlijk gaan nadenken, omdat ik niet wil dat alles straks voor niks is geweest (na 4 maanden ofzo). ik vind het echt moeilijk om zo'n gevoel te plaatsen, ik voel iets, maar kan niet goed zeggen wat :/quote:op maandag 12 december 2005 23:21 schreef étoile het volgende:
guiliano, het is natuurlijk niet zo dat je je nu door een paar onbekenden op een forum moet laten overhalen tot iets waar je niet echt achter staat. maar ook uit deze reactie blijkt toch wel dat je wel een aantal twijfels hebt.
het kan ook net zo goed zijn dat je in een soort 'breakingpoint' in je relatie zit, die blijven eigenlijk altijd wel terugkomen, momenten waarop je weer bewust voor elkaar kiest. het lijkt me inderdaad wel goed om eens met haar te praten, niet zozeer over het kijken naar andere meisjes, dat is opzich geen probleem, maar een symptoom van iets onderliggends (ik hoop dat je dit zelf ook ziet).
het is ook niet erg om eens te twijfelen en om eens goed na te denken over wat je nu wilt, 5 jaar is toch al een behoorlijk lange relatie. maar tegelijkertijd hoeft het ook helemaal niet het einde te betekenen. misschien moeten er wel wat kleine dingetjes veranderen, elkaar minder vanzelfsprekend maken door wat meer 'quality time' () in elkaar te investeren, meer leuke romantische dingen doen, meer met elkaar praten. je/ jullie kan/kunnen hier uiteindelijk ook juist veel sterker uit komen!
ik heb het ook niet over wat de geemenschap als perfect bestempeld, maar wat jij vindt. iedereen heeft een andere smaak.quote:op dinsdag 13 december 2005 05:56 schreef maanvis het volgende:
ik ben momenteel vrijgezel, maar ik val eigenlijk helemaal niet op lichamelijk perfecte meisjes. ze moeten gewoon iets raars hebben wil ik er op vallen. met barbiepopjes kan ik niks.
misschien heb je een beetje bindingsangst, samenwonen is toch een aardige stap in een relatie.quote:op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef guiliano het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed waar ik het gevoel moet plaatsen.. en vooral omdat we op het punt staan om samen te gaan wonen, ben ik eigenlijk gaan nadenken, omdat ik niet wil dat alles straks voor niks is geweest (na 4 maanden ofzo). ik vind het echt moeilijk om zo'n gevoel te plaatsen, ik voel iets, maar kan niet goed zeggen wat :/
[..]
dus je hebt nu alleen een sex relatie met der?quote:op dinsdag 13 december 2005 11:16 schreef iamusemuse het volgende:
tsja die van mij leek een beetje op die reclame van scarlett. die oudere meid dus.
alleen dat is nu een ex. van buiten behoorlijk perfect, alleen van binnen niet.
nou, samenwonen is een behoorlijke stap, dus het is denk ik helemaal niet zo gek dat je deze gevoelens hebt. uiteindelijk maak je daarmee je relatie een stuk serieuzer. vind je het misschien ook een angstig idee dat je dan niet meer 'terug' kan? sta je zelf wel echt achter het samenwonen of zou je daar eigenlijk nog even mee willen wachten? kan je je (gelukkige) toekomst samen met haar wel voor je zien?quote:op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef guiliano het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed waar ik het gevoel moet plaatsen.. en vooral omdat we op het punt staan om samen te gaan wonen, ben ik eigenlijk gaan nadenken, omdat ik niet wil dat alles straks voor niks is geweest (na 4 maanden ofzo). ik vind het echt moeilijk om zo'n gevoel te plaatsen, ik voel iets, maar kan niet goed zeggen wat :/
[..]
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houdquote:op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef ripley het volgende:
maar hij komt voor mij wel erg dichtbijbovendien is het bij mij zo dat ik juist ook onvolkomendheden mooi vind als ik verliefd ben of van iemand houd, omdat ze zo bij die persoon horen.
les 1: lief en schattig, dat willen we niet horenquote:op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef maanvis het volgende:
[..]
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houd. jammergenoeg wordt het doorgaans niet gewaardeerd als ik mensen complimenteer met hun lieve appelwangetjes (!!!!) of schattig buikje...
misschien moet ik eerst een studie doen over wat sociaal acceptabel is om een complimentje over te geven
dan zeg je: geil buikje of lekker bekkie (zoiets)quote:op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef maanvis het volgende:
[..]
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houd. jammergenoeg wordt het doorgaans niet gewaardeerd als ik mensen complimenteer met hun lieve appelwangetjes (!!!!) of schattig buikje...
misschien moet ik eerst een studie doen over wat sociaal acceptabel is om een complimentje over te geven
nieuwe liefde vivi?quote:op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef vivi het volgende:
mijn huidige liefje is ms niet 'perfect ' (al is ie ook wel zeer goed uitziend. maar ik ben nu eenmaal verwend) maar wel heerlijk...ik word helemaal wild van hem en dat heb ik bij mijn ex nooit gehad
ja, maar ik wilde het een beetje low profile houden...maar dank, ik ben echt zo gelukkigquote:
houden we er nu gewoon over op.quote:op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef vivi het volgende:
ja, maar ik wilde het een beetje low profile houden...
ja, maar pas sinds een maandje hoor, dus ik houd nog ff een slag om mijn arm.quote:
wat schaft je potjequote:op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef copycat het volgende:
[..]
houden we er nu gewoon over op.
is tenslotte toch off topic én ik moet nodig in de pannen gaan roeren.
leuk voor je!quote:op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef vivi het volgende:
[..]
ja, maar pas sinds een maandje hoor, dus ik houd nog ff een slag om mijn arm...maar voor nu, ja perfect
quote:op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef moonah het volgende:
[..]
leuk voor je!
doe eens een topic(reeks) over openen...?![]()
![]()
![]()
/offtopic
hoezo zou je een kut huwelijk hebben omdat jouw vriendin qua uiterlijk niet perfect is? juist bij een huwelijk gaat het om het innerlijke. schoonheid is een oogopslag maar karakter is eeuwigheid.quote:op maandag 12 december 2005 22:52 schreef guiliano het volgende:
ik vind het echt kut om zo na 5 jaar, je relatie te moeten gaan beoordelen... maar ja then again ik wil ook niet over 10 jaar een kut huwelijk hebbenik heb trouwens niet echt de behoefte om single te zijn...heb liever een relatie... mss moet ik maar is met d'r gaan praten
beiden pertinent onjuist.quote:op dinsdag 13 december 2005 23:15 schreef deflip het volgende:
[..]
schoonheid is een oogopslag maar karakter is eeuwigheid.
beetje vollere vrouwen zijn gewoon lekkerder, punt.quote:op dinsdag 13 december 2005 15:27 schreef beestjuh het volgende:
[..]
les 1: lief en schattig, dat willen we niet horendoet mij op 1 of andere denken aan babyvet iig.
noem het liever mooi of sexy..
ontopic, nee, maar imperfectie is zo sexy
ik denk dat je juist naar zo'n lange tijd de behoefte gaat krijgen om vreemd te gaan. zeker als je jong in een relatie bent gestapt. heb van mn 16e tot 24e een relatie gehad en na een paar jaar vroeg ik me toch echt wel flink af hoe t zou zijn om een ander te doen...quote:op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef #ANONIEM het volgende:
5 jaar bij elkaar en dan ga je nog eens zeuren over haar uiterlijkbegrijp er niks van. dat je naar andere vrouwen kijkt soms is niet erg maar dat je soms de behoefte hebt om vreemd te gaan wel. ga inderdaad maar eens met haar praten ook al zal je haar er vast wel mee kwetsen
had je ook wel wat eerder kunnen bedenken.
de behoefte om vreemd te gaan, ach die wordt pas erg als je er daadwerkelijk aan toegeeft.quote:op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef #ANONIEM het volgende:
5 jaar bij elkaar en dan ga je nog eens zeuren over haar uiterlijkbegrijp er niks van. dat je naar andere vrouwen kijkt soms is niet erg maar dat je soms de behoefte hebt om vreemd te gaan wel. ga inderdaad maar eens met haar praten ook al zal je haar er vast wel mee kwetsen
had je ook wel wat eerder kunnen bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |