abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33100278
5 jaar bij elkaar en dan ga je nog eens zeuren over haar uiterlijk begrijp er niks van. dat je naar andere vrouwen kijkt soms is niet erg maar dat je soms de behoefte hebt om vreemd te gaan wel. ga inderdaad maar eens met haar praten ook al zal je haar er vast wel mee kwetsen had je ook wel wat eerder kunnen bedenken.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:32:28 #102
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33100518
quote:
op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef #ANONIEM het volgende:
5 jaar bij elkaar en dan ga je nog eens zeuren over haar uiterlijk begrijp er niks van. dat je naar andere vrouwen kijkt soms is niet erg maar dat je soms de behoefte hebt om vreemd te gaan wel. ga inderdaad maar eens met haar praten ook al zal je haar er vast wel mee kwetsen had je ook wel wat eerder kunnen bedenken.
ik denk dat je juist naar zo'n lange tijd de behoefte gaat krijgen om vreemd te gaan. zeker als je jong in een relatie bent gestapt. heb van mn 16e tot 24e een relatie gehad en na een paar jaar vroeg ik me toch echt wel flink af hoe t zou zijn om een ander te doen...

wat je met deze gedachtes doet is natuurlijk heel anders.

verder kan jeer vanuit gaan dat je vriendin zich ook wel eens afvraagt hoe die vriend van je neukt...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33100618
quote:
op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef #ANONIEM het volgende:
de behoefte om vreemd te gaan, ach die wordt pas erg als je er daadwerkelijk aan toegeeft.

fantaseren over een ander is ook een uiting van een behoefte van dien aard feitelijk, en heel menselijk.

jaar in jaar uit, vanaf je 18e of zo met 1 en dezelfde vrijen en dan het vooruitzicht van nooit meer met een ander, wil nog weleens benauwend werken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')