nou opzich kan ik dr wel mee leven, maar ik vind het wel erg vervelend, en het doet me soms twijfelen of ze dan wel de ware voor me is. ik begrijp dat niemand perfect is en alles, maar soms dan loop ik met haar door de stad en dan kom ik zo veel andere tegen die mij dan opvallen zeg maar, dat ik denk dit is toch niet gezond in een normale relatie
![]()
ik wil het ook niet, maar het is gewoon mijn gevoel. psychisch gezien is het allemaal wel prima, ook niet perfect, maar wel daar matchen we wel heel erg met elkaar qua mening en alles.
het irriteerd me, en als we samen in een publiekelijke omgeving zijn waar veel andere meisjes/vrouwen zijn, dan zou ik ook liever willen dat ik me niet zo gedwongen voel om naar anderen te kijken.
misschien dat ik het in wat ergere mate heb dan jullie.... niet dat ik de hele tijd naar andere loop te kijken, maar na een middagje shoppen heb ik toch wel een paar handen nodig om ze op te tellen
![]()
m'n vriendin weet natuurlijk van niks, en ik doe dit ook niet opvallend ofzo...maar kijk wel
![]()
en kijken mag altijd natuurlijk, maar ik wil niet willen kijken