nou, samenwonen is een behoorlijke stap, dus het is denk ik helemaal niet zo gek dat je deze gevoelens hebt. uiteindelijk maak je daarmee je relatie een stuk serieuzer. vind je het misschien ook een angstig idee dat je dan niet meer 'terug' kan? sta je zelf wel echt achter het samenwonen of zou je daar eigenlijk nog even mee willen wachten? kan je je (gelukkige) toekomst samen met haar wel voor je zien?quote:op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef guiliano het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed waar ik het gevoel moet plaatsen.. en vooral omdat we op het punt staan om samen te gaan wonen, ben ik eigenlijk gaan nadenken, omdat ik niet wil dat alles straks voor niks is geweest (na 4 maanden ofzo). ik vind het echt moeilijk om zo'n gevoel te plaatsen, ik voel iets, maar kan niet goed zeggen wat :/
[..]
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houdquote:op dinsdag 13 december 2005 13:09 schreef ripley het volgende:
maar hij komt voor mij wel erg dichtbijbovendien is het bij mij zo dat ik juist ook onvolkomendheden mooi vind als ik verliefd ben of van iemand houd, omdat ze zo bij die persoon horen.
les 1: lief en schattig, dat willen we niet horenquote:op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef maanvis het volgende:
[..]
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houd. jammergenoeg wordt het doorgaans niet gewaardeerd als ik mensen complimenteer met hun lieve appelwangetjes (!!!!) of schattig buikje...
misschien moet ik eerst een studie doen over wat sociaal acceptabel is om een complimentje over te geven
dan zeg je: geil buikje of lekker bekkie (zoiets)quote:op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef maanvis het volgende:
[..]
mja ik vind ze ook mooi als ik niet op die persoon verliefd ben of van haar houd. jammergenoeg wordt het doorgaans niet gewaardeerd als ik mensen complimenteer met hun lieve appelwangetjes (!!!!) of schattig buikje...
misschien moet ik eerst een studie doen over wat sociaal acceptabel is om een complimentje over te geven
nieuwe liefde vivi?quote:op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef vivi het volgende:
mijn huidige liefje is ms niet 'perfect ' (al is ie ook wel zeer goed uitziend. maar ik ben nu eenmaal verwend) maar wel heerlijk...ik word helemaal wild van hem en dat heb ik bij mijn ex nooit gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |