ja, maar ik wilde het een beetje low profile houden...maar dank, ik ben echt zo gelukkigquote:
houden we er nu gewoon over op.quote:op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef vivi het volgende:
ja, maar ik wilde het een beetje low profile houden...
ja, maar pas sinds een maandje hoor, dus ik houd nog ff een slag om mijn arm.quote:
wat schaft je potjequote:op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef copycat het volgende:
[..]
houden we er nu gewoon over op.
is tenslotte toch off topic én ik moet nodig in de pannen gaan roeren.
leuk voor je!quote:op dinsdag 13 december 2005 19:29 schreef vivi het volgende:
[..]
ja, maar pas sinds een maandje hoor, dus ik houd nog ff een slag om mijn arm...maar voor nu, ja perfect
quote:op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef moonah het volgende:
[..]
leuk voor je!
doe eens een topic(reeks) over openen...?![]()
![]()
![]()
/offtopic
hoezo zou je een kut huwelijk hebben omdat jouw vriendin qua uiterlijk niet perfect is? juist bij een huwelijk gaat het om het innerlijke. schoonheid is een oogopslag maar karakter is eeuwigheid.quote:op maandag 12 december 2005 22:52 schreef guiliano het volgende:
ik vind het echt kut om zo na 5 jaar, je relatie te moeten gaan beoordelen... maar ja then again ik wil ook niet over 10 jaar een kut huwelijk hebbenik heb trouwens niet echt de behoefte om single te zijn...heb liever een relatie... mss moet ik maar is met d'r gaan praten
beiden pertinent onjuist.quote:op dinsdag 13 december 2005 23:15 schreef deflip het volgende:
[..]
schoonheid is een oogopslag maar karakter is eeuwigheid.
beetje vollere vrouwen zijn gewoon lekkerder, punt.quote:op dinsdag 13 december 2005 15:27 schreef beestjuh het volgende:
[..]
les 1: lief en schattig, dat willen we niet horendoet mij op 1 of andere denken aan babyvet iig.
noem het liever mooi of sexy..
ontopic, nee, maar imperfectie is zo sexy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |