Zelfs zonder jou kunnen we dat!quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Potverdorie, jullie hebben gewoon bijna een heel topic volgeluld zonder mij!
Ja gaaf he ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef iDex het volgende:
mijn mac mini in slaapstand ademt ook met zijn lampje
rot opquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar is het lampje dan wel fel genoeg?
en toen ik voor het eerst mijn apple aansloot. begon hij het liedje: eple van royksopp te spelenquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja gaaf he ?. Je zou d'r toch potdomme moedergevoelens van krijgen.
.
Man, het is de vervanger geworden van mijn leeslamp. Het ding verlicht mijn halve kamer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar is het lampje dan wel fel genoeg?
Ik zou m uit het raam gooien als ik jou was. Dat zal m leren.quote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Man, het is de vervanger geworden van mijn leeslamp. Het ding verlicht mijn halve kamer.
idd KUT APPLE viva la windowsquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou m uit het raam gooien als ik jou was. Dat zal m leren.
ik kan ook niet slapen doordat ik dat heb gezegt. ik heb eigenlijk spijt van dat ik de woorden KUT en apple in 1 zin heb gebruikt. ik denk dat ik nu nacht merries krijg en waanideen van geqxon.quote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef nietzman het volgende:
Ik kan niet slapen zonder dat lieve gepulseer in m'n buurt..
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle onschuldige meisjes onder ons, wat is er mis met die hele Gecxqon ?
Mén, zelfs mijn oma was onder de indruk van mijn iBook !quote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!
Ik zou anders maar wat graag een eMac oid willen hoorquote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!
quote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef iDex het volgende:
[..]
en toen ik voor het eerst mijn apple aansloot. begon hij het liedje: eple van royksopp te spelenen dat slapen is echt te lief gewoon
Erg jammer van je, dit soort reacties.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kan ook niet slapen doordat ik dat heb gezegt. ik heb eigenlijk spijt van dat ik de woorden KUT en apple in 1 zin heb gebruikt. ik denk dat ik nu nacht merries krijg en waanideen van geqxon.
soort van dictator geqxon die dan met zijn rechtermuisknop omhoog vooraan loopt en dat we dan apple's vergassen enzo
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 12 december 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik word er gewoon schijtziek van dat ik hier uitgekotst word.
Dat hij uitgekotst word?quote:Op maandag 12 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Kon het maarquote:Op maandag 12 december 2005 04:38 schreef tonks het volgende:
Nolius naar bed toe, hup hup
quote:Op maandag 12 december 2005 04:41 schreef tonks het volgende:
Yea, same here.
Oja dat "Grapje" van jou en martijn over dat ik overal op fok kan om te posten. dat kan nu echt omdat ik een "Internet totaal" abbonement heb bij t-mobile
. laatst zat ik op de fiets naar actionradio te luisteren
Jep, ik ken zequote:Op maandag 12 december 2005 04:45 schreef tonks het volgende:
fok ook. wap.fok.nl/pda/
op pda.startpagina.nl staan ook allemaal handige linkjes
Ik heb de krantjes hier al binnenquote:Op maandag 12 december 2005 04:56 schreef tonks het volgende:
Daar zou ik niet voor gaan, lijkt meer een mini laptop dan een telefoon/pda.
Maar ik ga op pad
Je hebt een redelijke interesse in Apple producten maar je kan het ook niet laten om rare vergelijkingen te trekken (of over compleet andere dingen dan Apple te hebben) waar deze meeste Apple users toch geen fuck van willen weten. Je irriteert mensen hoe je je gedraagt hier ("ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" boehoehoe) en naar mijn gevoel lijkt het ook alsof je je verheven voelt door je blauwe kleurtje ("Lees regeltje 7 even na"; zodra een 1 of ander crewlid toevallig wat tegen je zegt dat je niet aanstaat). Het is een slowchat ja, maar het moet hier wel nog eens zo nu en dan over Apple gaan. Niet dat we hier volgende week uitgebreid eens gaan hebben over Windows ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik word er gewoon schijtziek van dat ik hier uitgekotst word. Is het omdat ik windows gebruik? Is dat het hem? Nou weet je wat? Er is niks mis met Windows. Er is niks mis met OSX. Er is niks mis met Linux. Mensen kijken wat het beste voor hun is, en dat kiezen ze. Voor mij is Windows nou eenmaal het beste, vandaar dat ik Windows gebruik. Maakt mij dit een slecht mens? Mag ik daardoor hier niet meer komen? Past dit niet in jullie Apple filosofie?
Djees, doe eens normaal mensen.
Oei... slechte zet van apple!!quote:olgens een bericht op het Blog van ZDNet zullen de toekomstige iBooks met Intel-processor geen FireWire meer hebben. Apple's Powerbooks met Intel-processor zouden echter wel nog één FireWire 800-poort krijgen. Dit is erg opmerkelijk, daar Apple tot nu toe altijd een van de grootste supporters van FireWire was. Zo stond er op de homepage van Apple altijd een prominente link richting een pagina over FireWire, waarop onder andere alle voordelen van FireWire stonden beschreven. Deze pagina is nu echter richting Apple's Developer Connection verplaatst. Andere aanwijzingen dat Apple langzaam afstand neemt van FireWire is het feit dat de iPod Nano geen FireWire meer heeft. Ook de nieuwe iPod Video heeft geen FireWire-aansluiting meer. Opmerkelijk daar deze interface altijd Apple's voorkeur had voor de aansluiting van iPods.
Mwou misschien denk het niet.... Voor de nano was wel leuk, maar achteraf veel te veel werkquote:Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef tonks het volgende:
maak je weer een review?
Ik moet toegeven dat ik redelijk vaak vergelijkingen maakt, maar hey, we zitten dan ook op een forum:quote:Op maandag 12 december 2005 07:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt een redelijke interesse in Apple producten maar je kan het ook niet laten om rare vergelijkingen te trekken (of over compleet andere dingen dan Apple te hebben) waar deze meeste Apple users toch geen fuck van willen weten. Je irriteert mensen hoe je je gedraagt hier ("ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" boehoehoe) en naar mijn gevoel lijkt het ook alsof je je verheven voelt door je blauwe kleurtje ("Lees regeltje 7 even na"; zodra een 1 of ander crewlid toevallig wat tegen je zegt dat je niet aanstaat). Het is een slowchat ja, maar het moet hier wel nog eens zo nu en dan over Apple gaan. Niet dat we hier volgende week uitgebreid eens gaan hebben over Windows ofzo.
Dat je Windows gebruikt interesseert mij echt geen ene fuck want ik gebruik het ook sporadisch. Dat je irritant bent is een ander verhaal. Tot zover mijn subtiele bijdrage...
Dus een discussie is redelijk op zijn plaats hier. En dat die discussie soms niet over Apple producten gaat, jammer. Het is een slowchat, en het hoeft hier zeker niet geforceerd over Apple te gaan. Er is al een oud deel volgeluld over de PSP, en die is zeker niet door Apple gemaakt.quote:fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
Mjah, uiterst matig.quote:Op maandag 12 december 2005 07:23 schreef tonks het volgende:
Oei... slechte zet van apple!!
En dit zijn dus exact de reacties waar ik op duidtquote:Op maandag 12 december 2005 08:48 schreef tonks het volgende:
Gelukkig ben je binnen nu en 12 uur geen crew meer geqxon
quote:Op maandag 12 december 2005 08:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik redelijk vaak vergelijkingen maakt, maar hey, we zitten dan ook op een forum:
[..]
Dus een discussie is redelijk op zijn plaats hier. En dat die discussie soms niet over Apple producten gaat, jammer. Het is een slowchat, en het hoeft hier zeker niet geforceerd over Apple te gaan. Er is al een oud deel volgeluld over de PSP, en die is zeker niet door Apple gemaakt.
Mijn posts in de trand van "Ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" zijn puur als verweer tegen jullie "Rot op" posts. Ik heb deze post nu wat uitgebreider neergezet, maar het komt in principe op hetzelfde neer. En dat crewleden tegen mij uitvallen is al helemaal uit den boze, dat mag gewoon niet, en dat staat in de regels (artikel 7 dus).
Wacht nu eerst maar even af of dit definitief doorgaat. Al lijkt het wel in het verlengde te liggen van het schrappen van Firewire support van de nieuwste iPods...quote:Op maandag 12 december 2005 08:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, uiterst matig.
Mocht het waar zijn dan hoef ik in ieder geval geen intel iBookje meer, zo'n FWpoort heb ik voor mijn videoshit gewoon nodig, en over mijn lijk dat ik mijn externe HDs aan een USBpoort ga hangen. Apple's USBondersteuning is al niet om over naar huis te schrijven...
Laat ze dan ook een FW800poort in zo'n iBook bouwen, een convertertje gebruiken vind ik niet zo'n gigantische ramp.
Dat is ook nog een leuke theorie die ik laatst met iemand besprak:quote:Op maandag 12 december 2005 09:13 schreef tonks het volgende:
Ik ben al wat geld aan het wegleggen voor een eventuele nieuwe iPod
Dat klinkt een beetje als een soort Yvonne die op meisjes valtquote:
Lijkt me nietquote:Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is ook nog een leuke theorie die ik laatst met iemand besprak:
iBook > iMac > iPod
Powerbook > Powermac > PowerPod?
MiniBook > Mac Mini > iPod Mini?
Zou wel cool zijn, een titanium iPod met 100GB HDD, stereo bluetooth profile en touchscreen
Ik heb op de Apple website gekeken, maar die zijn nogal vaag met de specs voor OSX 10.4.3. Dit gaat zeker geen 10.4.3 draaien?quote:- iBook G3 500Mhz
- 320Mb
- 10Gb
- CD-Rom
- USB en FireWire
- Netwerk en 56K Moden
- Batterij is goed !
- Geen dode pixels
- 3 maanden garantie
- Faktuur op naam
in augustus 2007 hebben ze vast wel weer iets wat NOG weer vetter isquote:Op maandag 12 december 2005 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Thanks
Er zijn eigenlijk maar 2 setups die voor mij aantrekkelijk zijn:
-12" iBook, maar die ga ik in augustus 2007 eentje aanschaffen
-eMac + Studio Display Graphite (misschien toch 17", dan is de symetrie wat beter)
Veel plezier met je poesjequote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ga met mijn huisdier zitten werken.
.
Goeiemorgen en dag.
Lekker toch?quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je speelt er geweldig op in Flash
Je geeft echt elk inkoppertje een geweldige trap
Draait wel, maar niet snel.quote:Op maandag 12 december 2005 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik had nog een 2 vraagjes
[..]
Ik heb op de Apple website gekeken, maar die zijn nogal vaag met de specs voor OSX 10.4.3. Dit gaat zeker geen 10.4.3 draaien?
Zijn die SDG schermen VGA? Lijkt me sterk, die zijn toch ADC ofzo? Dan gaat het niet werken. En al zou het werken is he maar zeer de vraag of die videokaart van die iBook het trekt...quote:En ik vroeg me af of de spanning-hack ook op dit soort oude iBookjes werkt, ik zou er maar wat graag een 21" Studio Display Graphite (mooiste - scherm - ooit) aan willen hangen!
Ik heb nu een webshop gevonden die de 17" Studio Display (zowel de Blue/White en Graphite) voor 99 euro, en de 21" Studio Display voor 129 euro verkoopt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Hugster het volgende:
wat is je budget dan?
Voor een 2e hands 20" Apple Cinema leg je ¤500 neer.
Maar die zijn dus WEL ADC en kan je niet zomaar aan een iBook hangen...quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Hugster het volgende:
wat is je budget dan?
Voor een 2e hands 20" Apple Cinema leg je ¤500 neer.
En wat houd je tegen?quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nu een webshop gevonden die de 17" Studio Display (zowel de Blue/White en Graphite) voor 99 euro, en de 21" Studio Display voor 129 euro verkoopt.
Oeh, kun je hier even een linkje van die webshop plaatsen?quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nu een webshop gevonden die de 17" Studio Display (zowel de Blue/White en Graphite) voor 99 euro, en de 21" Studio Display voor 129 euro verkoopt.
http://www.negshop.nl/quote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Oeh, kun je hier even een linkje van die webshop plaatsen?
Naja opzich ruimte zat. Alleen is van de 40m2 die mijn kamer groot is mijn bureau maar een klein deeltjequote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef Geqxon het volgende:
Hehehe, als je de ruimte niet hebt zou ik hem niet nemen![]()
Hehe dat zou er echt fucked up uitzienquote:Doe mij maar een Mac Mini met 6 Studio Displays (CRT)Niet dat dat mogelijk is maar toch
Airport werkt goed ja. Eenmaal ingevoerde sleutels blijven gewoon staan, bij veel windows laptops moet je kloten met profielen e.d. en dan is het nog maar de vraag of hij de code pakt.quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Tijn het volgende:
Trouwens, vandaag een ode aan Airport
Waar zal ik vandaag eens gaan zitten werken? Het maakt niet uit, want het internet is overal
Inderdaad, met name sitecom spant de kroonquote:Op maandag 12 december 2005 12:41 schreef slashme het volgende:
[..]
Airport werkt goed ja. Eenmaal ingevoerde sleutels blijven gewoon staan, bij veel windows laptops moet je kloten met profielen e.d. en dan is het nog maar de vraag of hij de code pakt.
Utrecht CS, en Almere centrum heb ik er gratis op gezeten.quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef Geqxon het volgende:
Gratis??
Ik heb het net niet kunnen testen (ik zat voorin de trein, geen verbinding), maar het zal toch niet gratis zijn?
quote:Op maandag 12 december 2005 11:39 schreef Hugster het volgende:
vriend van me heeft deze 22"
[afbeelding]
en nu ook een 23" HD van Apple, de 23" heeft een veel mooier beeld, helderder, maar oei oei wat blijft die 22" Cinema er gruwelijk uitzienDe behuizing is echt ongeevenaard nog vind ik zelf.. Vooral van achteren ook.
Dan moet je even tonks of blrrrt lief aankijken, die hebben dacht ik zo'n mooi onbeperkt accountquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga het toch maar niet proberen op Rotterdam CS.
Bij de Mc Donalds moet je er voor betalen
Ik liep daar naar binnen en zag zo'n sticker van tmobile hotspot. Dus toen ik zat ff mn Powerbook er bij, was ik gelijk verbonden maar ik moest wel een gebruikers naam invullen enzo.
Ja daar hoopte ik ook op. Maar niet dus. Kun je lekker aan het werk zonder lang in de rij te staan in de mediatheek. Moet je als nog alles via een PC of Mac alles op het netwerk zettenquote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Geen Wifi? Je doet toch iets grafisch?
Raar, ik had verwacht dat je school vol zou hangen met 3com wlan routertjes oid
En dan in 20" vorm?quote:
En dus niet mooi. Ik heb de Dell 2005FPW, maar ik zou altijd nog voor de Apple uitvoering gaan, het staat veel mooier. Alleen zat ik krap bij kas, en dan scheelt bijna 300 euro toch een hoop.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan in 20" vorm?
Dan zou ik zelf toch echt voor een Dell 2005FP gaan.
Basicly hetzelfde scherm als de huidige 20" Cinema Display schermen, maar het is helaas geen Apple-scherm.
Ik heb Monster iCables, het is mooi spul, degelijke connectors en mooie materialen. Maar ik merk absoluut geen verschil in geluid in vergelijking tot een cheapo kabel.quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef FokLex het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de monster link kabels om je ibook aan te sluiten op je tv en stereo, werkt dit een beetje?
Daar zeg ik ook met vetgedrukte letters zelfquote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Furious het volgende:
[..]
En dus niet mooi. Ik heb de Dell 2005FPW, maar ik zou altijd nog voor de Apple uitvoering gaan, het staat veel mooier. Alleen zat ik krap bij kas, en dan scheelt bijna 300 euro toch een hoop.
ik denk 1 a 2 meter, maar hoe sluit je anders je iBook aan op je tv (dus beeld en geluid)?quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb Monster iCables, het is mooi spul, degelijke connectors en mooie materialen. Maar ik merk absoluut geen verschil in geluid in vergelijking tot een cheapo kabel.
Het is dat ik ze gratis gekregen heb, want ik zou ze zelf niet kopen
Hoeveel meter moet je overbruggen?
Metquote:Op maandag 12 december 2005 15:00 schreef FokLex het volgende:
[..]
ik denk 1 a 2 meter, maar hoe sluit je anders je iBook aan op je tv (dus beeld en geluid)?
Wat voor school zit jij dan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Tijn het volgende:
Bij ons op school barst het van de Macs. Van leerlingen, maar vooral van de school zelf. Het laatste Windows PC-lokaal is dit jaar gesloten; om nu een systeem te vinden die geen OSX draait, moet je naar de serverruimte gaan.
De HKU in Hilversum, afdeling muziektechnologie.quote:Op maandag 12 december 2005 15:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij dan?
Ik zit op het Grafisch Lyceum en daar zijn wel veel PC lokalen. En een paar waar er veel Macs zijn en een paar PC's, maar geen Mac only lokalen
quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Tijn het volgende:
Bij ons op school barst het van de Macs. Van leerlingen, maar vooral van de school zelf. Het laatste Windows PC-lokaal is dit jaar gesloten; om nu een systeem te vinden die geen OSX draait, moet je naar de serverruimte gaan.
Schemerlampjequote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
Ik ben de enige apple gebruiken van de school, alleen een leraar heeft een imac g4 (bolleke)
Jij zit op een school met 60 man, toch?quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
Ik ben de enige apple gebruiken van de school, alleen een leraar heeft een imac g4 (bolleke)
quote:
Die en de cubequote:Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Schemerlampje
Wat mij betreft een van de mooiste Macs ooit gemaakt
Ik weet ik weetquote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bah, OS9.
Niet erg slecht, maar OSX is 10 keer beterderer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |