abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33006618
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:50 schreef tonks het volgende:
maak dan maar wat foto's .
Ja dat ga ik denk nog wel ff doen ja
pi_33006875
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je hebt een redelijke interesse in Apple producten maar je kan het ook niet laten om rare vergelijkingen te trekken (of over compleet andere dingen dan Apple te hebben) waar deze meeste Apple users toch geen fuck van willen weten. Je irriteert mensen hoe je je gedraagt hier ("ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" boehoehoe) en naar mijn gevoel lijkt het ook alsof je je verheven voelt door je blauwe kleurtje ("Lees regeltje 7 even na"; zodra een 1 of ander crewlid toevallig wat tegen je zegt dat je niet aanstaat). Het is een slowchat ja, maar het moet hier wel nog eens zo nu en dan over Apple gaan. Niet dat we hier volgende week uitgebreid eens gaan hebben over Windows ofzo.

Dat je Windows gebruikt interesseert mij echt geen ene fuck want ik gebruik het ook sporadisch. Dat je irritant bent is een ander verhaal. Tot zover mijn subtiele bijdrage...
Ik moet toegeven dat ik redelijk vaak vergelijkingen maakt, maar hey, we zitten dan ook op een forum:
quote:
foˇrum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
Dus een discussie is redelijk op zijn plaats hier. En dat die discussie soms niet over Apple producten gaat, jammer. Het is een slowchat, en het hoeft hier zeker niet geforceerd over Apple te gaan. Er is al een oud deel volgeluld over de PSP, en die is zeker niet door Apple gemaakt.

Mijn posts in de trand van "Ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" zijn puur als verweer tegen jullie "Rot op" posts. Ik heb deze post nu wat uitgebreider neergezet, maar het komt in principe op hetzelfde neer. En dat crewleden tegen mij uitvallen is al helemaal uit den boze, dat mag gewoon niet, en dat staat in de regels (artikel 7 dus).
  maandag 12 december 2005 @ 08:43:48 #53
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33006895
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:23 schreef tonks het volgende:
Oei... slechte zet van apple!!
Mjah, uiterst matig.

Mocht het waar zijn dan hoef ik in ieder geval geen intel iBookje meer, zo'n FWpoort heb ik voor mijn videoshit gewoon nodig, en over mijn lijk dat ik mijn externe HDs aan een USBpoort ga hangen. Apple's USBondersteuning is al niet om over naar huis te schrijven...

Laat ze dan ook een FW800poort in zo'n iBook bouwen, een convertertje gebruiken vind ik niet zo'n gigantische ramp.
Ik ga naar huis.
pi_33006934
Gelukkig ben je binnen nu en 12 uur geen crew meer geqxon
pi_33006989
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:48 schreef tonks het volgende:
Gelukkig ben je binnen nu en 12 uur geen crew meer geqxon
En dit zijn dus exact de reacties waar ik op duidt
  maandag 12 december 2005 @ 08:54:59 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33007000
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan.
Ik ga naar huis.
  maandag 12 december 2005 @ 09:02:59 #57
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33007077
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:40 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik redelijk vaak vergelijkingen maakt, maar hey, we zitten dan ook op een forum:
[..]

Dus een discussie is redelijk op zijn plaats hier. En dat die discussie soms niet over Apple producten gaat, jammer. Het is een slowchat, en het hoeft hier zeker niet geforceerd over Apple te gaan. Er is al een oud deel volgeluld over de PSP, en die is zeker niet door Apple gemaakt.

Mijn posts in de trand van "Ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" zijn puur als verweer tegen jullie "Rot op" posts. Ik heb deze post nu wat uitgebreider neergezet, maar het komt in principe op hetzelfde neer. En dat crewleden tegen mij uitvallen is al helemaal uit den boze, dat mag gewoon niet, en dat staat in de regels (artikel 7 dus).
Vroegah werd je door een bushokje getieft als je met dat soort opmerkingen aankwam. Maar ach, dat was toen de crew nog leuk was.

Het is een forum ja, maar dan nog. Dit is toch niet het enige topic wat je vrij vol mag lullen. Het is notabene een thema topic, waar er gewoon gepraat moet worden over hetgeen wat de topictitel aanduidt. Niet over andere dingen, daar heb je andere topics voor.

Maar hey, ik weet er natuurlijk allemaal niets van en ben gewoon een irritante zeikerd
pi_33007088
Okay, en als ik vanaf nu alleen maar over Apple spul praat, gaan jullie me dan niet meer bashen en met Adolf Hitler vergelijken?

Mooi
  maandag 12 december 2005 @ 09:12:50 #59
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33007169
Kappen met het bashen van Geqxon.
pi_33007177
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Mjah, uiterst matig.

Mocht het waar zijn dan hoef ik in ieder geval geen intel iBookje meer, zo'n FWpoort heb ik voor mijn videoshit gewoon nodig, en over mijn lijk dat ik mijn externe HDs aan een USBpoort ga hangen. Apple's USBondersteuning is al niet om over naar huis te schrijven...

Laat ze dan ook een FW800poort in zo'n iBook bouwen, een convertertje gebruiken vind ik niet zo'n gigantische ramp.
Wacht nu eerst maar even af of dit definitief doorgaat. Al lijkt het wel in het verlengde te liggen van het schrappen van Firewire support van de nieuwste iPods...

Blijkbaar wil Apple dit gebruiken als een middel om de consumenten lijn laptops beter te onderscheiden van de pro-lijn, op zich kun je ze zeker in het begin ook geen ongelijk geven. Als de Intel iBooks komen VOORdat er intel PowerBooks zijn dan vegen de goedkope iBooks voorlopig qua performance de vloer aan met de veel duurdere Powerbooks...
pi_33007184
Ik ben al wat geld aan het wegleggen voor een eventuele nieuwe iPod
pi_33007302
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:13 schreef tonks het volgende:
Ik ben al wat geld aan het wegleggen voor een eventuele nieuwe iPod
Dat is ook nog een leuke theorie die ik laatst met iemand besprak:
iBook > iMac > iPod
Powerbook > Powermac > PowerPod?
MiniBook > Mac Mini > iPod Mini?

Zou wel cool zijn, een titanium iPod met 100GB HDD, stereo bluetooth profile en touchscreen
  maandag 12 december 2005 @ 09:23:51 #63
22273 Dizer
Save the beard!
pi_33007325
Ik heb geen mac spullen meer
Heb mijn Ipod 20 gig verkocht en nu kan ik dus niet meer met GVH veteranen sjetten
Friends don't let friends remain beardless...
pi_33007352
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:

Dat klinkt een beetje als een soort Yvonne die op meisjes valt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_33007369
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is ook nog een leuke theorie die ik laatst met iemand besprak:
iBook > iMac > iPod
MiniBook > Mac Mini > iPod Mini?

Zou wel cool zijn, een titanium iPod met 100GB HDD, stereo bluetooth profile en touchscreen
Lijkt me niet
pi_33007402
Ik had nog een 2 vraagjes
quote:
- iBook G3 500Mhz
- 320Mb
- 10Gb
- CD-Rom
- USB en FireWire
- Netwerk en 56K Moden
- Batterij is goed !
- Geen dode pixels
- 3 maanden garantie
- Faktuur op naam
Ik heb op de Apple website gekeken, maar die zijn nogal vaag met de specs voor OSX 10.4.3. Dit gaat zeker geen 10.4.3 draaien?

En ik vroeg me af of de spanning-hack ook op dit soort oude iBookjes werkt, ik zou er maar wat graag een 21" Studio Display Graphite (mooiste - scherm - ooit ) aan willen hangen!
pi_33007443
kan het wel draaien maar niet snel ofzo
pi_33007535
Thanks

Er zijn eigenlijk maar 2 setups die voor mij aantrekkelijk zijn:
-12" iBook, maar die ga ik in augustus 2007 eentje aanschaffen
-eMac + Studio Display Graphite (misschien toch 17", dan is de symetrie wat beter)
  maandag 12 december 2005 @ 09:40:30 #69
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_33007587
Geq, waar ben je nu nog mod van?
Het leven is geen krentenbol.
pi_33007618
GVH
pi_33007622
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Thanks

Er zijn eigenlijk maar 2 setups die voor mij aantrekkelijk zijn:
-12" iBook, maar die ga ik in augustus 2007 eentje aanschaffen
-eMac + Studio Display Graphite (misschien toch 17", dan is de symetrie wat beter)
in augustus 2007 hebben ze vast wel weer iets wat NOG weer vetter is
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_33007805
Doch voor mij "onbetaalbaar". Ik wil niet veel meer uitgeven dan 1000 euro, en dat kan met beide configuraties prima
pi_33007810
Heb ze thuis bijna zover voor een iMac
pi_33007866
Zozo, jij hebt best wel aardige ouders
pi_33008301
. Ik ga met mijn huisdier zitten werken. .

Goeiemorgen en dag.
It's my party and I'll cry if I want to.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')