Zelfs zonder jou kunnen we dat!quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Potverdorie, jullie hebben gewoon bijna een heel topic volgeluld zonder mij!
Ja gaaf he ?quote:Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef iDex het volgende:
mijn mac mini in slaapstand ademt ook met zijn lampje
rot opquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar is het lampje dan wel fel genoeg?
en toen ik voor het eerst mijn apple aansloot. begon hij het liedje: eple van royksopp te spelenquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja gaaf he ?. Je zou d'r toch potdomme moedergevoelens van krijgen.
.
Man, het is de vervanger geworden van mijn leeslamp. Het ding verlicht mijn halve kamer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Maar is het lampje dan wel fel genoeg?
Ik zou m uit het raam gooien als ik jou was. Dat zal m leren.quote:Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Man, het is de vervanger geworden van mijn leeslamp. Het ding verlicht mijn halve kamer.
idd KUT APPLE viva la windowsquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zou m uit het raam gooien als ik jou was. Dat zal m leren.
ik kan ook niet slapen doordat ik dat heb gezegt. ik heb eigenlijk spijt van dat ik de woorden KUT en apple in 1 zin heb gebruikt. ik denk dat ik nu nacht merries krijg en waanideen van geqxon.quote:Op maandag 12 december 2005 00:09 schreef nietzman het volgende:
Ik kan niet slapen zonder dat lieve gepulseer in m'n buurt..
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!quote:Op maandag 12 december 2005 00:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle onschuldige meisjes onder ons, wat is er mis met die hele Gecxqon ?
Mén, zelfs mijn oma was onder de indruk van mijn iBook !quote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!
Ik zou anders maar wat graag een eMac oid willen hoorquote:Op maandag 12 december 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft geen Mac en hij wil geen Mac. Boe, Gecxqon, boe!
quote:Op zondag 11 december 2005 23:52 schreef iDex het volgende:
[..]
en toen ik voor het eerst mijn apple aansloot. begon hij het liedje: eple van royksopp te spelenen dat slapen is echt te lief gewoon
Erg jammer van je, dit soort reacties.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kan ook niet slapen doordat ik dat heb gezegt. ik heb eigenlijk spijt van dat ik de woorden KUT en apple in 1 zin heb gebruikt. ik denk dat ik nu nacht merries krijg en waanideen van geqxon.
soort van dictator geqxon die dan met zijn rechtermuisknop omhoog vooraan loopt en dat we dan apple's vergassen enzo
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 12 december 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik word er gewoon schijtziek van dat ik hier uitgekotst word.
Dat hij uitgekotst word?quote:Op maandag 12 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Kon het maarquote:Op maandag 12 december 2005 04:38 schreef tonks het volgende:
Nolius naar bed toe, hup hup
quote:Op maandag 12 december 2005 04:41 schreef tonks het volgende:
Yea, same here.
Oja dat "Grapje" van jou en martijn over dat ik overal op fok kan om te posten. dat kan nu echt omdat ik een "Internet totaal" abbonement heb bij t-mobile
. laatst zat ik op de fiets naar actionradio te luisteren
Jep, ik ken zequote:Op maandag 12 december 2005 04:45 schreef tonks het volgende:
fok ook. wap.fok.nl/pda/
op pda.startpagina.nl staan ook allemaal handige linkjes
Ik heb de krantjes hier al binnenquote:Op maandag 12 december 2005 04:56 schreef tonks het volgende:
Daar zou ik niet voor gaan, lijkt meer een mini laptop dan een telefoon/pda.
Maar ik ga op pad
Je hebt een redelijke interesse in Apple producten maar je kan het ook niet laten om rare vergelijkingen te trekken (of over compleet andere dingen dan Apple te hebben) waar deze meeste Apple users toch geen fuck van willen weten. Je irriteert mensen hoe je je gedraagt hier ("ik mag hier posten omdat ik hier wil posten" boehoehoe) en naar mijn gevoel lijkt het ook alsof je je verheven voelt door je blauwe kleurtje ("Lees regeltje 7 even na"; zodra een 1 of ander crewlid toevallig wat tegen je zegt dat je niet aanstaat). Het is een slowchat ja, maar het moet hier wel nog eens zo nu en dan over Apple gaan. Niet dat we hier volgende week uitgebreid eens gaan hebben over Windows ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik word er gewoon schijtziek van dat ik hier uitgekotst word. Is het omdat ik windows gebruik? Is dat het hem? Nou weet je wat? Er is niks mis met Windows. Er is niks mis met OSX. Er is niks mis met Linux. Mensen kijken wat het beste voor hun is, en dat kiezen ze. Voor mij is Windows nou eenmaal het beste, vandaar dat ik Windows gebruik. Maakt mij dit een slecht mens? Mag ik daardoor hier niet meer komen? Past dit niet in jullie Apple filosofie?
Djees, doe eens normaal mensen.
Oei... slechte zet van apple!!quote:olgens een bericht op het Blog van ZDNet zullen de toekomstige iBooks met Intel-processor geen FireWire meer hebben. Apple's Powerbooks met Intel-processor zouden echter wel nog één FireWire 800-poort krijgen. Dit is erg opmerkelijk, daar Apple tot nu toe altijd een van de grootste supporters van FireWire was. Zo stond er op de homepage van Apple altijd een prominente link richting een pagina over FireWire, waarop onder andere alle voordelen van FireWire stonden beschreven. Deze pagina is nu echter richting Apple's Developer Connection verplaatst. Andere aanwijzingen dat Apple langzaam afstand neemt van FireWire is het feit dat de iPod Nano geen FireWire meer heeft. Ook de nieuwe iPod Video heeft geen FireWire-aansluiting meer. Opmerkelijk daar deze interface altijd Apple's voorkeur had voor de aansluiting van iPods.
Mwou misschien denk het niet.... Voor de nano was wel leuk, maar achteraf veel te veel werkquote:Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef tonks het volgende:
maak je weer een review?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |