Veel plezier met je poesjequote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ga met mijn huisdier zitten werken.
.
Goeiemorgen en dag.
Lekker toch?quote:Op maandag 12 december 2005 10:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je speelt er geweldig op in Flash
Je geeft echt elk inkoppertje een geweldige trap
Draait wel, maar niet snel.quote:Op maandag 12 december 2005 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik had nog een 2 vraagjes
[..]
Ik heb op de Apple website gekeken, maar die zijn nogal vaag met de specs voor OSX 10.4.3. Dit gaat zeker geen 10.4.3 draaien?
Zijn die SDG schermen VGA? Lijkt me sterk, die zijn toch ADC ofzo? Dan gaat het niet werken. En al zou het werken is he maar zeer de vraag of die videokaart van die iBook het trekt...quote:En ik vroeg me af of de spanning-hack ook op dit soort oude iBookjes werkt, ik zou er maar wat graag een 21" Studio Display Graphite (mooiste - scherm - ooit) aan willen hangen!
Ik heb nu een webshop gevonden die de 17" Studio Display (zowel de Blue/White en Graphite) voor 99 euro, en de 21" Studio Display voor 129 euro verkoopt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Hugster het volgende:
wat is je budget dan?
Voor een 2e hands 20" Apple Cinema leg je ¤500 neer.
Maar die zijn dus WEL ADC en kan je niet zomaar aan een iBook hangen...quote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef Hugster het volgende:
wat is je budget dan?
Voor een 2e hands 20" Apple Cinema leg je ¤500 neer.
En wat houd je tegen?quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nu een webshop gevonden die de 17" Studio Display (zowel de Blue/White en Graphite) voor 99 euro, en de 21" Studio Display voor 129 euro verkoopt.
Oeh, kun je hier even een linkje van die webshop plaatsen?quote:Op maandag 12 december 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nu een webshop gevonden die de 17" Studio Display (zowel de Blue/White en Graphite) voor 99 euro, en de 21" Studio Display voor 129 euro verkoopt.
http://www.negshop.nl/quote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Oeh, kun je hier even een linkje van die webshop plaatsen?
Naja opzich ruimte zat. Alleen is van de 40m2 die mijn kamer groot is mijn bureau maar een klein deeltjequote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef Geqxon het volgende:
Hehehe, als je de ruimte niet hebt zou ik hem niet nemen![]()
Hehe dat zou er echt fucked up uitzienquote:Doe mij maar een Mac Mini met 6 Studio Displays (CRT)Niet dat dat mogelijk is maar toch
Airport werkt goed ja. Eenmaal ingevoerde sleutels blijven gewoon staan, bij veel windows laptops moet je kloten met profielen e.d. en dan is het nog maar de vraag of hij de code pakt.quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Tijn het volgende:
Trouwens, vandaag een ode aan Airport
Waar zal ik vandaag eens gaan zitten werken? Het maakt niet uit, want het internet is overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |