Daar zeg ik ook met vetgedrukte letters zelfquote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Furious het volgende:
[..]
En dus niet mooi. Ik heb de Dell 2005FPW, maar ik zou altijd nog voor de Apple uitvoering gaan, het staat veel mooier. Alleen zat ik krap bij kas, en dan scheelt bijna 300 euro toch een hoop.
ik denk 1 a 2 meter, maar hoe sluit je anders je iBook aan op je tv (dus beeld en geluid)?quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb Monster iCables, het is mooi spul, degelijke connectors en mooie materialen. Maar ik merk absoluut geen verschil in geluid in vergelijking tot een cheapo kabel.
Het is dat ik ze gratis gekregen heb, want ik zou ze zelf niet kopen
Hoeveel meter moet je overbruggen?
Metquote:Op maandag 12 december 2005 15:00 schreef FokLex het volgende:
[..]
ik denk 1 a 2 meter, maar hoe sluit je anders je iBook aan op je tv (dus beeld en geluid)?
Wat voor school zit jij dan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Tijn het volgende:
Bij ons op school barst het van de Macs. Van leerlingen, maar vooral van de school zelf. Het laatste Windows PC-lokaal is dit jaar gesloten; om nu een systeem te vinden die geen OSX draait, moet je naar de serverruimte gaan.
De HKU in Hilversum, afdeling muziektechnologie.quote:Op maandag 12 december 2005 15:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij dan?
Ik zit op het Grafisch Lyceum en daar zijn wel veel PC lokalen. En een paar waar er veel Macs zijn en een paar PC's, maar geen Mac only lokalen
quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Tijn het volgende:
Bij ons op school barst het van de Macs. Van leerlingen, maar vooral van de school zelf. Het laatste Windows PC-lokaal is dit jaar gesloten; om nu een systeem te vinden die geen OSX draait, moet je naar de serverruimte gaan.
Schemerlampjequote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
Ik ben de enige apple gebruiken van de school, alleen een leraar heeft een imac g4 (bolleke)
Jij zit op een school met 60 man, toch?quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
Ik ben de enige apple gebruiken van de school, alleen een leraar heeft een imac g4 (bolleke)
quote:
Die en de cubequote:Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Schemerlampje
Wat mij betreft een van de mooiste Macs ooit gemaakt
Ik weet ik weetquote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bah, OS9.
Niet erg slecht, maar OSX is 10 keer beterderer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |