Inderdaad, met name sitecom spant de kroonquote:Op maandag 12 december 2005 12:41 schreef slashme het volgende:
[..]
Airport werkt goed ja. Eenmaal ingevoerde sleutels blijven gewoon staan, bij veel windows laptops moet je kloten met profielen e.d. en dan is het nog maar de vraag of hij de code pakt.
Utrecht CS, en Almere centrum heb ik er gratis op gezeten.quote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef Geqxon het volgende:
Gratis??
Ik heb het net niet kunnen testen (ik zat voorin de trein, geen verbinding), maar het zal toch niet gratis zijn?
quote:Op maandag 12 december 2005 11:39 schreef Hugster het volgende:
vriend van me heeft deze 22"
[afbeelding]
en nu ook een 23" HD van Apple, de 23" heeft een veel mooier beeld, helderder, maar oei oei wat blijft die 22" Cinema er gruwelijk uitzienDe behuizing is echt ongeevenaard nog vind ik zelf.. Vooral van achteren ook.
Dan moet je even tonks of blrrrt lief aankijken, die hebben dacht ik zo'n mooi onbeperkt accountquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga het toch maar niet proberen op Rotterdam CS.
Bij de Mc Donalds moet je er voor betalen
Ik liep daar naar binnen en zag zo'n sticker van tmobile hotspot. Dus toen ik zat ff mn Powerbook er bij, was ik gelijk verbonden maar ik moest wel een gebruikers naam invullen enzo.
Ja daar hoopte ik ook op. Maar niet dus. Kun je lekker aan het werk zonder lang in de rij te staan in de mediatheek. Moet je als nog alles via een PC of Mac alles op het netwerk zettenquote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Geen Wifi? Je doet toch iets grafisch?
Raar, ik had verwacht dat je school vol zou hangen met 3com wlan routertjes oid
En dan in 20" vorm?quote:
En dus niet mooi. Ik heb de Dell 2005FPW, maar ik zou altijd nog voor de Apple uitvoering gaan, het staat veel mooier. Alleen zat ik krap bij kas, en dan scheelt bijna 300 euro toch een hoop.quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan in 20" vorm?
Dan zou ik zelf toch echt voor een Dell 2005FP gaan.
Basicly hetzelfde scherm als de huidige 20" Cinema Display schermen, maar het is helaas geen Apple-scherm.
Ik heb Monster iCables, het is mooi spul, degelijke connectors en mooie materialen. Maar ik merk absoluut geen verschil in geluid in vergelijking tot een cheapo kabel.quote:Op maandag 12 december 2005 14:50 schreef FokLex het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de monster link kabels om je ibook aan te sluiten op je tv en stereo, werkt dit een beetje?
Daar zeg ik ook met vetgedrukte letters zelfquote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Furious het volgende:
[..]
En dus niet mooi. Ik heb de Dell 2005FPW, maar ik zou altijd nog voor de Apple uitvoering gaan, het staat veel mooier. Alleen zat ik krap bij kas, en dan scheelt bijna 300 euro toch een hoop.
ik denk 1 a 2 meter, maar hoe sluit je anders je iBook aan op je tv (dus beeld en geluid)?quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb Monster iCables, het is mooi spul, degelijke connectors en mooie materialen. Maar ik merk absoluut geen verschil in geluid in vergelijking tot een cheapo kabel.
Het is dat ik ze gratis gekregen heb, want ik zou ze zelf niet kopen
Hoeveel meter moet je overbruggen?
Metquote:Op maandag 12 december 2005 15:00 schreef FokLex het volgende:
[..]
ik denk 1 a 2 meter, maar hoe sluit je anders je iBook aan op je tv (dus beeld en geluid)?
Wat voor school zit jij dan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Tijn het volgende:
Bij ons op school barst het van de Macs. Van leerlingen, maar vooral van de school zelf. Het laatste Windows PC-lokaal is dit jaar gesloten; om nu een systeem te vinden die geen OSX draait, moet je naar de serverruimte gaan.
De HKU in Hilversum, afdeling muziektechnologie.quote:Op maandag 12 december 2005 15:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat voor school zit jij dan?
Ik zit op het Grafisch Lyceum en daar zijn wel veel PC lokalen. En een paar waar er veel Macs zijn en een paar PC's, maar geen Mac only lokalen
quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Tijn het volgende:
Bij ons op school barst het van de Macs. Van leerlingen, maar vooral van de school zelf. Het laatste Windows PC-lokaal is dit jaar gesloten; om nu een systeem te vinden die geen OSX draait, moet je naar de serverruimte gaan.
Schemerlampjequote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
Ik ben de enige apple gebruiken van de school, alleen een leraar heeft een imac g4 (bolleke)
Jij zit op een school met 60 man, toch?quote:Op maandag 12 december 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
Ik ben de enige apple gebruiken van de school, alleen een leraar heeft een imac g4 (bolleke)
quote:
Die en de cubequote:Op maandag 12 december 2005 16:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Schemerlampje
Wat mij betreft een van de mooiste Macs ooit gemaakt
Ik weet ik weetquote:Op maandag 12 december 2005 16:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bah, OS9.
Niet erg slecht, maar OSX is 10 keer beterderer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |