quote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef VoreG het volgende:
Jullie snappen er allemaal niks van, het is ook moeilijk moet ik toegeven maar die koffer is toch echt 8
wordt hopelijk achter de schermen aan gewerktquote:
Idd. Maar er kan geen letter meer bij.quote:
doe maarquote:Op zondag 11 december 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. Maar er kan geen letter meer bij.
"Denk aan uw gedichten" dan doen?
Inderdaad ja, en dan ook nog die Huisman bij je thuis.quote:Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Komt Hennie Huisman aan de deur.Baal je dat het maar 5000 euro is. Je bent gewnt dat het een par miljoen is als de camera erbij is
Als ie maar genoeg geld komt afgeven, dan mag hij binnen komen en anders moet hij bij betalenquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en dan ook nog die Huisman bij je thuis.
Zou dat verplicht zijn eigenlijk?
Ik zou die man never nooit niet binnenlaten.
Serieus? Ik dacht dat jij wel aardig tv-junkie was. Zelfs ik kijk naar deze quiz.quote:
Dan zitten we nog maar op 998quote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef dndiek het volgende:
Als deze dicht gaat is het zover!
* dndiek gaat maar snel nog even naar zijn gedicht kijken
het kan erger want bij Superbal krijg je de zoon van Ron Brandstichter aan de deurquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en dan ook nog die Huisman bij je thuis.
Zou dat verplicht zijn eigenlijk?
Ik zou die man never nooit niet binnenlaten.
Er is altijd sport Arcee verder kijk ik allesquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jij wel aardig tv-junkie was. Zelfs ik kijk naar deze quiz.
post jij in een oneven Hoolsquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jij wel aardig tv-junkie was. Zelfs ik kijk naar deze quiz.
De Tolk wilde dan alle gedichten binnen hebbenquote:
Vrijwel alles is beter dan Huisman. Wat is die man afgegleden, zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan erger want bij Superbal krijg je de zoon van Ron Brandstichter aan de deur
Je kiest een koffer. Dan moet je de eerste keer 6 koffers raden. Daarna doet de bank een bod op basis van wat voor hoge bedragen er nog inzitten. Dan kun je beslissen of je jouw koffer verkoopt aan de bank of doorspeelt. Dan ga je 5 koffers openmaken. Daarna doet de bank weer een bod. Daarna 4, bod bank, 3 koffers, bod bank, 2 koffers, bod bank, 1 koffer, etc.quote:
Als-ie de koffer met 1 miljoen eruit haalt, dan heeft-ie nog kans op een veel lager bedrag.quote:Op zondag 11 december 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft een kans van één op tien dat ie een miljoen wint. Wat is het probleem. leg het me eens uit
Maar als je dan meer in je koffer hebt verneuk je jezelfquote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik snap het nu, je kunt rijk worden als er grote bedragen inblijven en je mogelijk stopt. Want dan bied de bank je een mooi bedrag. Dit is dus wel triest
Zoals nuquote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar als je dan meer in je koffer hebt verneuk je jezelf
Nee, dit is leuk.quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik snap het nu, je kunt rijk worden als er grote bedragen inblijven en je mogelijk stopt. Want dan bied de bank je een mooi bedrag. Dit is dus wel triest
Volgende week komt Peter R. de Vries hier op terug.quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
In welke koffer zat dat miljoen?
Zonde SCH.quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik red het niet BS, sorry.
WAt doet ie.quote:
Supergaaf. Want ik heet natuurlijk ook echt Bliksem Schigt.quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Hey Bliksem, ik heb wat ontdekt.
Die film heeft dezelfde initialen als jij![]()
![]()
Hoe vind je dat
Laat SCH nou eventjes in die droomquote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supergaaf. Want ik heet natuurlijk ook echt Bliksem Schigt.
trustenquote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook slapenHoolies!
quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supergaaf. Want ik heet natuurlijk ook echt Bliksem Schigt.
Dat verhaaltje gaat ook voor mij opquote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef dndiek het volgende:
Morgen nog een dag leren en dan dinsdag tentamen
![]()
Trusten allemaal![]()
jouw naam kom ik dus de hele tijd tegen als ik op cartman zoekquote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat verhaaltje gaat ook voor mij op
Trusten.
ik ken wel een Cart_manquote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef Spideyman het volgende:
Bestaat er een user die hier in VBL postte die Cartman heette?
A) Ja
B) Nee
C) nou.... *
* = zelf invullen
Dat stond in mijn sig een tijdje.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jouw naam kom ik dus de hele tijd tegen als ik op cartman zoek
Kut, alweer vergeten op te nemenquote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Truste, ik ga nog ff lekker videootje 24 kijken
quote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Truste, ik ga nog ff lekker videootje 24 kijken
Leeft Bauer nog?quote:
Ha, dat dacht jequote:Op maandag 12 december 2005 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Eindelijk een goed moment voor een rondje nu iedereen naar huis is
quote:Op maandag 12 december 2005 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Eindelijk een goed moment voor een rondje nu iedereen naar huis is
* Chollem geniet eh... drinkt met volle teugen
3 kunnen er ook nog wel vanafquote:
Je hebt geen keusquote:Op maandag 12 december 2005 01:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
3 kunnen er ook nog wel vanaf![]()
das waar....quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 01:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
das waar....![]()
kut hoor bier baco weggeven![]()
quote:
ja gezellig hequote:Op maandag 12 december 2005 05:05 schreef tong80 het volgende:
Ja post om 5.04 uur even gelijk met mij
ga jij maar eens kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 08:16 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen
Eens kijken of er nog gedichten zijn binnengekomen.
Zelf moet deze jongen nog beginnenquote:Op maandag 12 december 2005 08:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ga jij maar eens kijken
of er nog gedichten zijn
en heb je nog niet alles gekregen
dan is dat niet zo fijn
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 08:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zelf moet deze jongen nog beginnen
Maar het wil niet echt lukken met de zinnen
Maar het komt op tijd af, heus waar
Anders ben ik straks de sigaar
Dat had je nou niet hoeven doen....quote:Op maandag 12 december 2005 08:31 schreef DeTolk het volgende:
Een koffie voor De Leeuw
Deponeert koffie in gootsteenquote:Op maandag 12 december 2005 08:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat had je nou niet hoeven doen....![]()
Maar toch bedankt
heeft de mascotte je aangestoken ?quote:Op maandag 12 december 2005 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:
ziek...
Eén koffie voor Bjoro met een klontje suiker en lepeltje....quote:Op maandag 12 december 2005 08:51 schreef Bjoro het volgende:
neem voor je vriendje Bjoro ook maar een bakkie mee (en 1 klontje suiker anders heb ben we niets voor het meeroeren)
winterschilder of Rembrandt ?quote:Op maandag 12 december 2005 09:08 schreef DeTolk het volgende:
Zo, ik ga schilderen.
Project een laatste likje verf geven. ( Lieveheersbeestjes-rood stond er op die kleurstaal, maar het is oranje gewordenquote:Op maandag 12 december 2005 09:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
winterschilder of Rembrandt ?
@Lion Thanx![]()
Doe maar niet, ik moet mijn gedicht nog af makenquote:Op maandag 12 december 2005 09:57 schreef SCH het volgende:
Krijgen we deze nog voor 12 uur vol?
Dan moet je maar opschietenquote:Op maandag 12 december 2005 10:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik moet mijn gedicht nog af maken![]()
ik moet eerst leren, want de studie gaat voorquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
Dus wij komen op de tweede plaats dndiek?
Sinds wanner gaat een studie voor FOK! ??quote:Op maandag 12 december 2005 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik moet eerst leren, want de studie gaat voor![]()
geen idee eigenlijk, ik heb dit volgens mij ook niet gepost.... Ik zal in NWS meteen een topic openen met als TT: Duistere krachten in Beek en Donkquote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sinds wanner gaat een studie voor FOK! ??
Zal ik je helpen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
Niet te snel posten, dat kutgedichtje wil vandaag echt niet!
Hulp nodig?quote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
Okay, ik zal niet te snel postenquote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
die van mij ook niet, dus ik ga mijzelf wat druk opleggen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef Suijk het volgende:
hmmmm....your place or minequote:
die in Hoog Catherijnen ?quote:
Wat rijmt er in godsnaam op tong80...quote:
Eerst studeren en daarna Fok!kenquote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Sinds wanner gaat een studie voor FOK! ??
prachtigquote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat rijmt er in godsnaam op tong80...
levenskrachtigquote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dubbelloting?quote:Op maandag 12 december 2005 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pizzakoerierquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef DeTolk het volgende:
Tong80 : machtig, drachtig.
dat rijmt toch niet op Tong80quote:
Middlesbroughquote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Wat rijmt er op Bjoro?
jij schrijft zeker ook de teksten voorAli B, lange frans en baas bquote:
Juist, en niet te vergeten Ryan Babelquote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij schrijft zeker ook de teksten voorAli B, lange frans en baas b
Als jij nou iets harder zou posten, schoot het wat harder op...quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Issie nou nog niet vol?
klojo..quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Wat rijmt er op Bjoro?
niet gezien......als hij net zo rapt als dat hij praat, lijkt het me geen potientiele top40 kandidaat !quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist, en niet te vergeten Ryan Babel
Oja.quote:Op maandag 12 december 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als jij nou iets harder zou posten, schoot het wat harder op...
jij kan toch gewoon door het slotje heen posten, dus eigenlijk gaat deze niet echt dicht voor jou.quote:Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:oi
kan er iets rustiger gepost worden, heb pas vanmiddag tijd om te dichten
quote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij kan toch gewoon door het slotje heen posten, dus eigenlijk gaat deze niet echt dicht voor jou.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]mooi maas in de wet gevonden
technisch gezien kan ik er dus ook voor zorgen dat ik gewoon wel in de eerste hools gepost heb
maar dat is natuurlijk ontzettend not done....quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
technisch gezien kan ik er dus ook voor zorgen dat ik gewoon wel in de eerste hools gepost heb
Oh, jij kan daar natuurlijk ook gebruik van makenquote:
maar natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar dat is natuurlijk ontzettend not done....
quote:Op maandag 12 december 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
Wie uit Hools is de grootste nicht?
Dat is met voorsprong BliksemSchigt
ahhhh daar is onze koffiedame weer, doe mij maar theequote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
iemand zin in koffie??
de thee is opquote:Op maandag 12 december 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ahhhh daar is onze koffiedame weer, doe mij maar thee
dat is dan ook haar eigen mok...quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
dr zit iemand aan de koffie
Hij heeft het hoofd van een leeuwquote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef Lionheaad het volgende:
En onze eS Cee Haa
die is alleen van de blablabla....
daarmee ben ik reuze blijquote:Op maandag 12 december 2005 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft het hoofd van een leeuw
geef mij maar liever die zieke Zeeuw![]()
zeker gisteren weer aan de mosselen gezetenquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga zo ook maar dichten
* Da_Sandman zit ziek thuis, dus heeft de tijd
hete brie? spannend!quote:Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
Jullie lopen al veel te lang om de hete brie heen te draaien
en zouden het liefste in elkanders broekjes graaien
Da_SCHandman klinkt toch helemaal niet slecht
want jullie liefde is oprecht.....echt !
![]()
Ook de rijmpiet draait wel eens letters omquote:
wellicht is het op school jou het één en ander ontgaanquote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Zeeuw en een FrieSCH, dat klikt toch helemaal niet
Dat is hetzelfde als een geheelonthouder en wiet!
Min en min is plusquote:Op maandag 12 december 2005 12:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wellicht is het op school jou het één en ander ontgaan
maar juist de tegenpolen trekken elkaar juist aan
een plus en een plus dat zal toch nooit tot een paar kun zijn
die twee vinden afstand nou juist zo fijn !
Ik zie wel wat in een geile Zeeuwsche reusquote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Zeeuw en een FrieSCH, dat klikt toch helemaal niet
Dat is hetzelfde als een geheelonthouder en wiet!
quote:Op maandag 12 december 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou wel veel betekenen
Dat alle hetero's homo's op bed zouden willen vastketenen!
Dat is van dat Blof-gerijm. Ik wist niet dat dat streekgebonden was.quote:
Ik snap het probleem aangaande dat ding waar ik mee ruikquote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie wel wat in een geile Zeeuwsche reus
maar hoe moet dat met die neus
ik stoot daar prompt met mijn enorme banaan
keihard tegenaan![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik snap het probleem aangaande dat ding waar ik mee ruik
jij voelt, door de gering lengte van jouw lid, slechts daar de prikken van in je onderbuik
Daarom ben jij dus bang tijdens het oraal bevredigen
dat je jouw zak op die manier niet kunt ledigen
quote:Op maandag 12 december 2005 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is van dat Blof-gerijm. Ik wist niet dat dat streekgebonden was.
dit is het vergelijkbare gevoelquote:
Mijn inspiraquote:Op maandag 12 december 2005 12:59 schreef Vom het volgende:
Hoi Hools
SCH kan ik wat van jou inspiraaaaaaaaaaaaasie lenen?
Wees niet bang mijn vriendquote:Op maandag 12 december 2005 13:02 schreef Vom het volgende:
Ja maar dan moet ik bukken.
En dat gaat me echt niet lukken![]()
Werkloos in de WWquote:Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Werkeloos Weert in da House!
quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees niet bang mijn vriend
jij hebt echt een beurt verdiend
bij het horen van "een tentamen grondslagen"quote:
al dat dichten hierquote:
Omdat ik prioriteiten stelquote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
al dat dichten hier
doet je blijkbaar veel plezier
maar meneer zelf is te druk met zijn studie
dus dichten doet hij zelf nie
jou prioriteiten zijn verkeerdquote:Op maandag 12 december 2005 13:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ik prioriteiten stel
gaat dat dichten niet zo snel
Wat wil je weten?quote:Op maandag 12 december 2005 13:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand een beetje handig met Excel hier?
een beetje welquote:Op maandag 12 december 2005 13:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Excel rijmt niet voor niets op helquote:Op maandag 12 december 2005 13:49 schreef FrankyMcG het volgende:
* SCH gaat met je meequote:Op maandag 12 december 2005 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat maar eens boodschappen doen
En dat met griep, Da_Sandman is een dapp're strijder fier en koen
Dat ik daar niet aan gedacht heb.....quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef Bjoro het volgende:
laten vergelijken met een cel die je zelf in moet vullen.
ze kunnen maar op 2 plaatsen staan dus :
als (invoer = cel ; 8 ; als (invoer = andere cel ; 4 ; 0))
zo iets ?
dit is nog niet de 1000e hoor Bluezziequote:Op maandag 12 december 2005 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Goedemiddag altesaam
wie heeft ook de zon aanstaan
hoe is het nu met alle popjes
ik ben in ieder geval in mijn nopjes
wil er nog iemand een negerzoen
of zullen we maar een natte doen
voorlopig duik ik onder de doesj
voor een mooie schone glimflamoesj
Nee, dit heet oefenen mijn zoonquote:
jongens met vlaggetjes op hun jas worden vreemd aangekeken en hij heeft ze op zn schoenenquote:Op maandag 12 december 2005 14:14 schreef Bjoro het volgende:
schoenen van Kalou gezien trouwens ?
[afbeelding]
nederlands vlaggetjes![]()
ga je dan morgen achter de baliequote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dit heet oefenen mijn zoon
voor je het weet heb je de verkeerde toon
de 1000e moet wachten tot morgen
dan is mijn mail met lootje ook weer geborgen
of zoiets
vreemd aangekeken....van school gestuurd of gesommeerd te verwijderen ivm uitlokking oid, toch ???quote:Op maandag 12 december 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jongens met vlaggetjes op hun jas worden vreemd aangekeken en hij heeft ze op zn schoenen
ik heb dan in de aanbieding.....quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb ook wel eens een vlaggetje van een ander land op m'n trui staan.
krijg ik dan ook een paspoort van dat land??
dat kan ook gebeuren ja.......................quote:Op maandag 12 december 2005 14:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vreemd aangekeken....van school gestuurd of gesommeerd te verwijderen ivm uitlokking oid, toch ???
doe maar cccp, altijd al willen hebben....quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb dan in de aanbieding.....
senegal
zuid-afrika
cccp
frankrijk
hmmm.....wat zal ik eens kiezen
Astu!quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
doe maar cccp, altijd al willen hebben....
kom op, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit!quote:
heb jij 8 regelsquote:Op maandag 12 december 2005 14:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit!
ook geen tijd voor 10 regelsquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Nog geen tijd gehad voor het gedicht, en ga het ook niet halen. Iemand die ik mijn lootje anders kan geven (sorry guys)...
Even genoeg shit aan me kop.
iets meer, maar niet veel neequote:
Omdat je hem zelg nog niet af hebt zeker....quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
De deadline voor het sturen van de geduchten id ssen Hoolsje uitgesteld
dan openen we toch een carnavalhools om even naar het einde te racen?quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
De deadline voor het sturen van de geduchten id ssen Hoolsje uitgesteld
best een goed idee, maar niet vandaagquote:Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan openen we toch een carnavalhools om even naar het einde te racen?
omdat carnaval leuk isquote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
waarom gan carnaval hools eigenlijk ze snel...???
vind je dat nou echt???quote:
en dat is toch leuk !quote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
vind je dat nou echt???
volgens mij is het gewoon een excuus om 4 dagen achter elkaar te kunnen zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |