Nee, dit is leuk.quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik snap het nu, je kunt rijk worden als er grote bedragen inblijven en je mogelijk stopt. Want dan bied de bank je een mooi bedrag. Dit is dus wel triest
Volgende week komt Peter R. de Vries hier op terug.quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef VoreG het volgende:
In welke koffer zat dat miljoen?
Zonde SCH.quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik red het niet BS, sorry.
WAt doet ie.quote:
Supergaaf. Want ik heet natuurlijk ook echt Bliksem Schigt.quote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Hey Bliksem, ik heb wat ontdekt.
Die film heeft dezelfde initialen als jij![]()
![]()
Hoe vind je dat
Laat SCH nou eventjes in die droomquote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supergaaf. Want ik heet natuurlijk ook echt Bliksem Schigt.
trustenquote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat ook slapenHoolies!
quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supergaaf. Want ik heet natuurlijk ook echt Bliksem Schigt.
Dat verhaaltje gaat ook voor mij opquote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef dndiek het volgende:
Morgen nog een dag leren en dan dinsdag tentamen
![]()
Trusten allemaal![]()
jouw naam kom ik dus de hele tijd tegen als ik op cartman zoekquote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat verhaaltje gaat ook voor mij op
Trusten.
ik ken wel een Cart_manquote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef Spideyman het volgende:
Bestaat er een user die hier in VBL postte die Cartman heette?
A) Ja
B) Nee
C) nou.... *
* = zelf invullen
Dat stond in mijn sig een tijdje.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
jouw naam kom ik dus de hele tijd tegen als ik op cartman zoek
Kut, alweer vergeten op te nemenquote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Truste, ik ga nog ff lekker videootje 24 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |