quote:Op zondag 11 december 2005 22:21 schreef VoreG het volgende:
Jullie snappen er allemaal niks van, het is ook moeilijk moet ik toegeven maar die koffer is toch echt 8
wordt hopelijk achter de schermen aan gewerktquote:
Idd. Maar er kan geen letter meer bij.quote:
doe maarquote:Op zondag 11 december 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. Maar er kan geen letter meer bij.
"Denk aan uw gedichten" dan doen?
Inderdaad ja, en dan ook nog die Huisman bij je thuis.quote:Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Komt Hennie Huisman aan de deur.Baal je dat het maar 5000 euro is. Je bent gewnt dat het een par miljoen is als de camera erbij is
Als ie maar genoeg geld komt afgeven, dan mag hij binnen komen en anders moet hij bij betalenquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en dan ook nog die Huisman bij je thuis.
Zou dat verplicht zijn eigenlijk?
Ik zou die man never nooit niet binnenlaten.
Serieus? Ik dacht dat jij wel aardig tv-junkie was. Zelfs ik kijk naar deze quiz.quote:
Dan zitten we nog maar op 998quote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef dndiek het volgende:
Als deze dicht gaat is het zover!
* dndiek gaat maar snel nog even naar zijn gedicht kijken
het kan erger want bij Superbal krijg je de zoon van Ron Brandstichter aan de deurquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, en dan ook nog die Huisman bij je thuis.
Zou dat verplicht zijn eigenlijk?
Ik zou die man never nooit niet binnenlaten.
Er is altijd sport Arcee verder kijk ik allesquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jij wel aardig tv-junkie was. Zelfs ik kijk naar deze quiz.
post jij in een oneven Hoolsquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat jij wel aardig tv-junkie was. Zelfs ik kijk naar deze quiz.
De Tolk wilde dan alle gedichten binnen hebbenquote:
Vrijwel alles is beter dan Huisman. Wat is die man afgegleden, zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan erger want bij Superbal krijg je de zoon van Ron Brandstichter aan de deur
Je kiest een koffer. Dan moet je de eerste keer 6 koffers raden. Daarna doet de bank een bod op basis van wat voor hoge bedragen er nog inzitten. Dan kun je beslissen of je jouw koffer verkoopt aan de bank of doorspeelt. Dan ga je 5 koffers openmaken. Daarna doet de bank weer een bod. Daarna 4, bod bank, 3 koffers, bod bank, 2 koffers, bod bank, 1 koffer, etc.quote:
Als-ie de koffer met 1 miljoen eruit haalt, dan heeft-ie nog kans op een veel lager bedrag.quote:Op zondag 11 december 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft een kans van één op tien dat ie een miljoen wint. Wat is het probleem. leg het me eens uit
Maar als je dan meer in je koffer hebt verneuk je jezelfquote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik snap het nu, je kunt rijk worden als er grote bedragen inblijven en je mogelijk stopt. Want dan bied de bank je een mooi bedrag. Dit is dus wel triest
Zoals nuquote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar als je dan meer in je koffer hebt verneuk je jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |