quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]mooi maas in de wet gevonden
technisch gezien kan ik er dus ook voor zorgen dat ik gewoon wel in de eerste hools gepost heb
maar dat is natuurlijk ontzettend not done....quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
technisch gezien kan ik er dus ook voor zorgen dat ik gewoon wel in de eerste hools gepost heb
Oh, jij kan daar natuurlijk ook gebruik van makenquote:
maar natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar dat is natuurlijk ontzettend not done....
quote:Op maandag 12 december 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
Wie uit Hools is de grootste nicht?
Dat is met voorsprong BliksemSchigt
ahhhh daar is onze koffiedame weer, doe mij maar theequote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
iemand zin in koffie??
de thee is opquote:Op maandag 12 december 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ahhhh daar is onze koffiedame weer, doe mij maar thee
dat is dan ook haar eigen mok...quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
dr zit iemand aan de koffie
Hij heeft het hoofd van een leeuwquote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef Lionheaad het volgende:
En onze eS Cee Haa
die is alleen van de blablabla....
daarmee ben ik reuze blijquote:Op maandag 12 december 2005 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft het hoofd van een leeuw
geef mij maar liever die zieke Zeeuw![]()
zeker gisteren weer aan de mosselen gezetenquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga zo ook maar dichten
* Da_Sandman zit ziek thuis, dus heeft de tijd
hete brie? spannend!quote:Op maandag 12 december 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
Jullie lopen al veel te lang om de hete brie heen te draaien
en zouden het liefste in elkanders broekjes graaien
Da_SCHandman klinkt toch helemaal niet slecht
want jullie liefde is oprecht.....echt !
![]()
Ook de rijmpiet draait wel eens letters omquote:
wellicht is het op school jou het één en ander ontgaanquote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Een Zeeuw en een FrieSCH, dat klikt toch helemaal niet
Dat is hetzelfde als een geheelonthouder en wiet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |