ga je dan morgen achter de baliequote:Op maandag 12 december 2005 14:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dit heet oefenen mijn zoon
voor je het weet heb je de verkeerde toon
de 1000e moet wachten tot morgen
dan is mijn mail met lootje ook weer geborgen
of zoiets
vreemd aangekeken....van school gestuurd of gesommeerd te verwijderen ivm uitlokking oid, toch ???quote:Op maandag 12 december 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jongens met vlaggetjes op hun jas worden vreemd aangekeken en hij heeft ze op zn schoenen
ik heb dan in de aanbieding.....quote:Op maandag 12 december 2005 14:42 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb ook wel eens een vlaggetje van een ander land op m'n trui staan.
krijg ik dan ook een paspoort van dat land??
dat kan ook gebeuren ja.......................quote:Op maandag 12 december 2005 14:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vreemd aangekeken....van school gestuurd of gesommeerd te verwijderen ivm uitlokking oid, toch ???
doe maar cccp, altijd al willen hebben....quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb dan in de aanbieding.....
senegal
zuid-afrika
cccp
frankrijk
hmmm.....wat zal ik eens kiezen
Astu!quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
doe maar cccp, altijd al willen hebben....
kom op, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit!quote:
heb jij 8 regelsquote:Op maandag 12 december 2005 14:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit!
ook geen tijd voor 10 regelsquote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef DarkShine het volgende:
Nog geen tijd gehad voor het gedicht, en ga het ook niet halen. Iemand die ik mijn lootje anders kan geven (sorry guys)...
Even genoeg shit aan me kop.
iets meer, maar niet veel neequote:
Omdat je hem zelg nog niet af hebt zeker....quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
De deadline voor het sturen van de geduchten id ssen Hoolsje uitgesteld
dan openen we toch een carnavalhools om even naar het einde te racen?quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:
De deadline voor het sturen van de geduchten id ssen Hoolsje uitgesteld
best een goed idee, maar niet vandaagquote:Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan openen we toch een carnavalhools om even naar het einde te racen?
omdat carnaval leuk isquote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
waarom gan carnaval hools eigenlijk ze snel...???
vind je dat nou echt???quote:
en dat is toch leuk !quote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
vind je dat nou echt???
volgens mij is het gewoon een excuus om 4 dagen achter elkaar te kunnen zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |