Pizzakoerierquote:Op maandag 12 december 2005 10:49 schreef DeTolk het volgende:
Tong80 : machtig, drachtig.
dat rijmt toch niet op Tong80quote:
Middlesbroughquote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Wat rijmt er op Bjoro?
jij schrijft zeker ook de teksten voorAli B, lange frans en baas bquote:
Juist, en niet te vergeten Ryan Babelquote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij schrijft zeker ook de teksten voorAli B, lange frans en baas b
Als jij nou iets harder zou posten, schoot het wat harder op...quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Issie nou nog niet vol?
klojo..quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef SCH het volgende:
Wat rijmt er op Bjoro?
niet gezien......als hij net zo rapt als dat hij praat, lijkt het me geen potientiele top40 kandidaat !quote:Op maandag 12 december 2005 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist, en niet te vergeten Ryan Babel
Oja.quote:Op maandag 12 december 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als jij nou iets harder zou posten, schoot het wat harder op...
jij kan toch gewoon door het slotje heen posten, dus eigenlijk gaat deze niet echt dicht voor jou.quote:Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef rubbereend het volgende:oi
kan er iets rustiger gepost worden, heb pas vanmiddag tijd om te dichten
quote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij kan toch gewoon door het slotje heen posten, dus eigenlijk gaat deze niet echt dicht voor jou.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]mooi maas in de wet gevonden
technisch gezien kan ik er dus ook voor zorgen dat ik gewoon wel in de eerste hools gepost heb
maar dat is natuurlijk ontzettend not done....quote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
technisch gezien kan ik er dus ook voor zorgen dat ik gewoon wel in de eerste hools gepost heb
Oh, jij kan daar natuurlijk ook gebruik van makenquote:
maar natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar dat is natuurlijk ontzettend not done....
quote:Op maandag 12 december 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
Wie uit Hools is de grootste nicht?
Dat is met voorsprong BliksemSchigt
ahhhh daar is onze koffiedame weer, doe mij maar theequote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Lionheaad het volgende:
iemand zin in koffie??
de thee is opquote:Op maandag 12 december 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ahhhh daar is onze koffiedame weer, doe mij maar thee
dat is dan ook haar eigen mok...quote:Op maandag 12 december 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
dr zit iemand aan de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |