mogguhquote:
wat heb je gekocht danquote:Op zondag 11 december 2005 02:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwen volgens mij net een bonk roest erbij gekochtmn moeder maar eens gaan uitleggen wat er nu zo speciaal aan is
en hopen dat ik een stalling voor héél weinig vind voordat mn moeder de oudijzerboer belt
Alfa Romeo Alfetta GTV 2000 uit '76quote:
6 jaar niet van z'n plek geweestquote:Op zondag 11 december 2005 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wat mankeert er allemaal aan dat roestblik dan?
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?quote:
Te vaakquote:Op zondag 11 december 2005 14:06 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik op wintersport wil
Ik ga over 1,5 weekquote:Op zondag 11 december 2005 13:58 schreef ook_gek het volgende:
ik wil op wintersport. EN WEL NU
oh oke. In dat geval.....quote:
Als ik je broertje omleg mag ik dan meequote:
Hij heeft dus 6 jaar stil gestaan, de hele motor zal dus uit elkaar moeten worden gehaald om alle draaiende delen te bekijken (controleren op corrosie) en alle afdichtingen te controleren en eventueel vervangen. Hetzelfde met de versnellingsbak, koppeling en remmen. Op de bak na hoeft dat allemaal niet heel veel tijd te kosten (versnellingsbak is een puzzel voor zeer gevorderden), maar de onderdelen zijn best kostbaar.quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?
Rijdt 'ie? Wat is er zo bijzonder aan die roestemmer?
6 jaar stil staan........ das zeg maar het einde voor zo'n autoquote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?
WAAROM koop je dat ding nu danquote:Op zondag 11 december 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft dus 6 jaar stil gestaan, de hele motor zal dus uit elkaar moeten worden gehaald om alle draaiende delen te bekijken (controleren op corrosie) en alle afdichtingen te controleren en eventueel vervangen. Hetzelfde met de versnellingsbak, koppeling en remmen. Op de bak na hoeft dat allemaal niet heel veel tijd te kosten (versnellingsbak is een puzzel voor zeer gevorderden), maar de onderdelen zijn best kostbaar.
Verder moet er hier en daar wat gelast worden en dus ook gespoten, maar wat weet ik nog niet precies. En er zullen ook wel interieurdelen aan vervanging toe zijn.
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zatquote:Op zondag 11 december 2005 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik je broertje omleg mag ik dan mee![]()
We hebben een hitte kanonquote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
Peu, heb je Bison al gebeld voor een vrachtwagentje van deze units?
[afbeelding]
^^^^^with stupidquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM koop je dat ding nu danGast je gaat hier financieel kapot aan.
![]()
Wanneer vertrekken wequote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zat.
Maar dan moet je hem wel morgen omleggen ofzo, want anders willen m'n ouders vast hier blijven ivm begrafenis en shit enzo!
Weet ik, maar hij hoeft niet binnen een jaar klaar te zijn, ik heb de tijd en ik blijf gewoon in mn 155 1.8 rijden ipv een duurdere 2.0 of zelfs 156 te kopen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
6 jaar stil staan........ das zeg maar het einde voor zo'n auto
daar moet serieus geld ingestoken worden om hem weer fijn te krijgen
![]()
Nomineren? Denk dat we gewoon een winaar hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil Peu hierbij nomineren voor de domste aankoop van deze eeuw!
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweestquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM koop je dat ding nu danGast je gaat hier financieel kapot aan.
![]()
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij hoeft niet binnen een jaar klaar te zijn, ik heb de tijd en ik blijf gewoon in mn 155 1.8 rijden ipv een duurdere 2.0 of zelfs 156 te kopen.
Verliefd op een stuk roestquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweest![]()
Dan maken de overige kanidaten geen kans meer, tenzij Bush met zijn Iraq actie meedoet.quote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil Peu hierbij nomineren voor de domste aankoop van deze eeuw!
Wat begrijp je niet aan het woord aankoop?quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan maken de overige kanidaten geen kans meer, tenzij Bush met zijn Iraq actie meedoet.
190D'squote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweest![]()
mooi wanneer en waar gaan we heen. En hoe veel moet ik betalen om mee te kunnenquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zat.
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuitquote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebben
Wat heb je er voor betaald?
Donderdag de 22e gaan we naar Kirchbergquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi wanneer en waar gaan we heen. En hoe veel moet ik betalen om mee te kunnen
500 euroquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuit) maar ik heb 500 euro afgesproken. En hij heeft al die 6 jaar wel verwarmd binnen gestaan en de belangrijkste punten is hij niet rot (wielkasten, dorpels, reservewielbak)
Doe jezelf en je een portomonee een lol en koop dat ding niet!!!quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuit) maar ik heb 500 euro afgesproken. En hij heeft al die 6 jaar wel verwarmd binnen gestaan en de belangrijkste punten is hij niet rot (wielkasten, dorpels, reservewielbak)
Indeedquote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
Het is dat ik mn paper moet maken anders zou ik zo meegaan
Kirchberg is zwaar ok
quote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft Bo eigenlijk die 155 nog gekocht waar hij gisteren bij zou gaan kijken??
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?quote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen irritant dat het niet aaneengesloten is en je steeds die hoerenbus moet pakken
thanksquote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet niet meer![]()
Maar gefeliciteerd!
Hmm, ik moet het er nog met mn ouders over hebben (die gaan het niet zo waarderen als ik ineens met die auto thuis kom, vonden ze met mn 155 ook niet echt leuk), als zij er niet achter staan dan doe ik het niet. Want zonder mn vaders hulp wordt het ook lastig.quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe jezelf en je een portomonee een lol en koop dat ding niet!!!
Kost echt serieus geld omdat weer goed te krijgen!
* PeuRacquote:
Pfff ehm ik denk 2000quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebben
Wat heb je er voor betaald?
Eerst volgende clubspecials rij jijquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156
Wat denk je zelf, je kent me tochquote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef BoJo het volgende:
Peu, veeeeeeeeel sterkte ermee. Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent![]()
Als het een 6 cilinder is wel, 4 cilinder is geen drol aanquote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156
En tussen waar en waar moest je toen de bus pakken dan? Je kunt al sinds ik er kom (Ik geloof ook 2000 ofzo) overal naartoe skieen en terug... Er is sinds vorig jaar ook een nieuwe gondel geinstalleerd, die naar een heel ander ski-gebied gaat, is echt VEEL piste bijgekomenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst volgende clubspecials rij jij
RWD vs FDW dan is een Alfetta GTV stoerder als de laaste GTV hoorquote:
een 2000 is een 4 cilinder, maar een GTV6 is niet te betalenquote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als het een 6 cilinder is wel, 4 cilinder is geen drol aan
maar ik hoop dat je weet wat je doet met deze GTV ( al heb ik daar serieuze twijfels over)
Ik moet er nodig weer eens heen, tis duidelijkquote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En tussen waar en waar moest je toen de bus pakken dan? Je kunt al sinds ik er kom (Ik geloof ook 2000 ofzo) overal naartoe skieen en terug... Er is sinds vorig jaar ook een nieuwe gondel geinstalleerd, die naar een heel ander ski-gebied gaat, is echt VEEL piste bijgekomen!
Die 500 euro kan ik wel lijden, wb betaal je toch niet en schorsen voor 80 euro ofso?quote:Op zondag 11 december 2005 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja![]()
haje al vast werk gevonden of leg je gelijk al je ribben op tafel ?![]()
en de restauratie?quote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 500 euro kan ik wel lijden, wb betaal je toch niet en schorsen voor 80 euro ofso?
Pfff, wat dacht je dan dat je het in een keer kon?quote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
ik waag me nog steeds niet op die planken, want ik ga genadeloos op m'n bek![]()
Na 6 jaar stilstaan maakt een maandje meer of minder ook niet uitquote:
ja dan is het niet leuk....quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdag de 22e gaan we naar Kirchberg.
En je moet alleen je treinticket betalen, want jou wil ik niet in m'n auto hebben. Appartement is groot zat
dat was ikquote:
toen ik 6 was wel ja, kon ik er geen genoeg van krijgen. De ski les was allang afgelopen maar kleine BoJo bleef de lift pakken telkens weer, na uuuren kwam m'n moeder me maar zoekenquote:Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pfff, wat dacht je dan dat je het in een keer kon?
Dan mag jij ook een rondje meequote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dan is het niet leuk....
mij wil je wel in de auto hebben. Want ik heb dan mijn kip muts op![]()
[..]
dat was ik![]()
Ik heb 1x op een snowboard gestaan tot ik op me bek ging en beide knieen voelde en hoorde kraken. Ik heb dat kutboard afgedaan ben naar beneden gelopen en heb het nooit meer gedaanquote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
ik waag me nog steeds niet op die planken, want ik ga genadeloos op m'n bek![]()
Leuk ritjequote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ik kan goed skiën.
[afbeelding]
Ik ben hier naar beneden gegaan
het lijkt me wel gaaf overigensquote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ik kan goed skiën.
[afbeelding]
was een geweldige rit! Voor dat we daar kwamen moesten we even een stukje naar beneden. De tering dat was stijl daar werd je niet vrolijk van. En dan ook nog eens lekkere diepe sneeuwquote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuk ritje
Tja het is gewoon een kick. Door vallen en opstaan leer je het des te beter
Hij praat weer tegen mequote:Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef Hugster het volgende:
Morgen
Bo gefietsieteerd met de 155
Al plannen gemaakt voor verwijderen van racegaas enz? Of komt dat allemaal nog wel?
Mooiste run ooit gemaakt:quote:Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was een geweldige rit! Voor dat we daar kwamen moesten we even een stukje naar beneden. De tering dat was stijl daar werd je niet vrolijk van. En dan ook nog eens lekkere diepe sneeuw
en dat van die foto was helemaal geweldig. Daar stonden allemaal kleine boompjes onder die sneeuw![]()
Maar het was 1 van de beste en mooiste afdalingen ooit!
Zwart gaas is okquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij praat weer tegen me![]()
![]()
Ik vond het racegaas niet eens storen eigenlijk, wellicht spuit ik het over in zwart ofzo. Het eerste wat gaat gebeuren is middenwisser er af. Daarna ff een mooie lederen pook knop, want nu zit een lelijke plastic versie erop. En ICE natuurlijk![]()
Het uitlaat geluid is zoooooo bruuut![]()
je vergeet ff dat je toen je ribben brak?quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ik kan goed skiën.
[afbeelding]
ja nu zit er zilver, maar valt niet al te veel op vooral omdat het een diepe gril is dus er valt een beetje schaduw over de bovenzijde. Maar ik vind zwart toch mooier denk ik.quote:
Gaas zwart spuiten zou ik ook doenquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het racegaas niet eens storen eigenlijk, wellicht spuit ik het over in zwart ofzo. Het eerste wat gaat gebeuren is middenwisser er af. Daarna ff een mooie lederen pook knop, want nu zit een lelijke plastic versie erop. En ICE natuurlijk![]()
ohja de DTM wisserquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
diep geluid en blijvend diep geluidquote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ohja de DTM wisser![]()
Diep geluid of zo'n hoge knetter brul erin?
True that niggerquote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dacht je Peu.. de abortus is alweer een tijdje geleden, het gaat naar omstandigheden goed met Enzo.... Ik heb de laatste tijd niks gezegd over mattensetten of auto's waar ik mee heb gereden.... Laat ik eens iets anders ultiem doms doen, zodat ze me in de PTA SC weer uit kunnen lachen?
Lief van je
Goedemiddag iedereen
Alexquote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dacht je Peu.. de abortus is alweer een tijdje geleden, het gaat naar omstandigheden goed met Enzo.... Ik heb de laatste tijd niks gezegd over mattensetten of auto's waar ik mee heb gereden.... Laat ik eens iets anders ultiem doms doen, zodat ze me in de PTA SC weer uit kunnen lachen?
Lief van je
Goedemiddag iedereen
nou nee. Die waren toen al gebroken.quote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je vergeet ff dat je toen je ribben brak?
ik hou het nu al bijna niet meer van het niet hebben van geduld, ik kan echt niet meer wachtenquote:
Waar is het wachten op?quote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hou het nu al bijna niet meer van het niet hebben van geduld, ik kan echt niet meer wachten![]()
![]()
APK van de week, en kortsluiten over de prijs. Want hij zei dat ie niks raars verwachtte bij de APK dus dan kan er flink over de prijs gesproken worden maar als er onverwachts wel wat is dan heeft ie een slag om de arm. Hoewel ik de vraagprijs het al helemaal waard vind eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar is het wachten op?
APK bij aflevering oid?
dat vraag je nou nooit aan mijquote:
is ook niet nodig want jij gooit het toch wel in de groep, Hugo is wat introverter wat dat betreftquote:
Ah okayquote:Op zondag 11 december 2005 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
APK van de week, en kortsluiten over de prijs. Want hij zei dat ie niks raars verwachtte bij de APK dus dan kan er flink over de prijs gesproken worden maar als er onverwachts wel wat is dan heeft ie een slag om de arm. Hoewel ik de vraagprijs het al helemaal waard vind eigenlijk![]()
quote:
Ik gooi niet mijn hele leven op een openbaar internetforum nee, zoals die gekke kipquote:Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
is ook niet nodig want jij gooit het toch wel in de groep, Hugo is wat introverter wat dat betreft![]()
het is niet eens mijn hele leven. het is maar een klein deeltjequote:Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik gooi niet mijn hele leven op een openbaar internetforum nee, zoals die gekke kip
het zou een topic van mijn hand kunnen zijnquote:
halloquote:
Bij jou ook al niet?quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef BoJo het volgende:
waarom reageert FUK! niet als ik de eerste keer op invoeren druk ?![]()
Kan Fannetje niet beter een leven kopen dan?quote:Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo![]()
Mensen dit is Fannetje ook heel hoog in de top500 van fok. Echter is ze nu een beetje gedaald en dus wilt ze weer omhoog de lijst in. DUS we gaan haar daar bij helpen in deze slowchat
heb ik ookquote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef BoJo het volgende:
waarom reageert FUK! niet als ik de eerste keer op invoeren druk ?![]()
jaquote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
ook_gek, heb je godverdomme deze link ergens gepassed ofzo?
jij ook jij ook. Want jij komt hier nooitquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[PTA SC] LF 679
deze moet je hebben. Die motor kneuzen zijn niet leuk
Gast het is een vrouwquote:
jij ziet wel meer aankomenquote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zie een PTA ski vakantie meeting aankomen
quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou houd van toneel een geeft les op een basisschool
houd zeker ook van groene thee?
ja jo is leuk man zo een altoquote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou houd van toneel een geeft les op een basisschool
houd zeker ook van kruidenthee?
Geduld is een schone zaak.quote:
De stijlste baan op een indoorbaan is nog vlakker dan het kleuter-heuveltje in een ski-dorpquote:Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou het best willen kunnen dat snowboard. Maar ik ben op zo'n pauper indoorbaan geweest waar alleen de stijlste baan open was
Eigenlijk moet ik gewoon een week op wintersport, want het lijkt me opzich best leuk
ja dat klopt. Ik heb veel ideeën en daar ben ik ook wel aan maar snel stop ik er mee omdat ik weer iets anders in gedachte hebquote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij ziet wel meer aankomen
komt alleen weinig van terecht altijd
precies je hebt helemaal gelijkquote:
Ja daag, ik heb op tv al pistes gezien waar ik wel af wil.quote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De stijlste baan op een indoorbaan is nog vlakker dan het kleuter-heuveltje in een ski-dorp.
ik vind amerikaanse humor altijd gemaakt en niet leukquote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat stukje aan het begin bij die gast was wel tenenkrommend geacteerd
Blijf jij je nou maar lekker zorgen maken over het feit dat je geen tieten hebt, is al lastig zat voor je...quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daag, ik heb op tv al pistes gezien waar ik wel af wil.
Die stijlste piste op die baan in limburg is vet hoog en stijl ja![]()
hey, niet je collega hondenautoliefhebber afzeikenquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf jij je nou maar lekker zorgen maken over het feit dat je geen tieten hebt, is al lastig zat voor je...
quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf jij je nou maar lekker zorgen maken over het feit dat je geen tieten hebt, is al lastig zat voor je...
2 ertjes op een plankjequote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken, het gaat over planken! die zijn over het algemeen zo plat als een dubbeltje!
Ik heb er ook nog géénéén heurquote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
BaraCuda, wanneer maak jij een fotoboek aan?
Niet daar ben ik te lelijk voorquote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
BaraCuda, wanneer maak jij een fotoboek aan?
Is zoquote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet nu toch onderhand ook wel hoe jij eruit ziet!
You CAN'T do anything jaquote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zombo.com/
Geweldige site![]()
!
wat een sitequote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zombo.com/
Geweldige site![]()
!
quote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alex
erm volgens mij is Enzo heen gegaan![]()
ooh oke gelukkig, ik dacht dat ik je ergens op artc over 2 begrafenissen had zien praten vandaar.quote:Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Enzo leeft nog
![]()
Hij gaat binnenkort misschien zelfs naar een kliniek waar ze bekijken hoeverre hij vegetatie zal blijven of dat hij kan functioneren en waar ze het proces van ontwaken gaan versnellen.
Ja, nog een maar die kende ik niet eens, zou meegaan met iemand anders. Maar achteraf ben ik vrijdag ziek thuis gebleven.quote:Op zondag 11 december 2005 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooh oke gelukkig, ik dacht dat ik je ergens op artc over 2 begrafenissen had zien praten vandaar.
Ik moet m'n afstudeeropdracht schrijven en heb ook echt 0 energie om eraan te beginnenquote:Op zondag 11 december 2005 16:56 schreef ook_gek het volgende:
ik moet mijn kamer opruimen maar heb werkelijk waar geen zin om dat te doen![]()
kunnen we beter op wintersport gaan vind je nietquote:Op zondag 11 december 2005 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet m'n afstudeeropdracht schrijven en heb ook echt 0 energie om eraan te beginnen
confronterend eh?!quote:Op zondag 11 december 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is dat deVolvo Ocean Race
al in m'n sig staat anders ging deze uitspraak erin
!
Dat ga ik al over 1,5 weekquote:Op zondag 11 december 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kunnen we beter op wintersport gaan vind je niet![]()
gemakkelijkquote:
je hebt 4 regels tot je beschikking....quote:Op zondag 11 december 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is dat deVolvo Ocean Race
al in m'n sig staat anders ging deze uitspraak erin
!
laten we er voor nog effe gaan danquote:Op zondag 11 december 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ga ik al over 1,5 week
Tsjakkaaaaaaaaaaa!!!! Groetjes aan Emielquote:Op zondag 11 december 2005 17:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga langs mn vriendjes van de friettent
quote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
gemakkelijk
Je bent gewoon jaloers op hoe ik het allemaal zelfstandig rooi hier vanaf deze zolderverdieping
Ik ga dequote:Op zondag 11 december 2005 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt 4 regels tot je beschikking....
je FBG-kliekje is geen onzinquote:Op zondag 11 december 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga deVOR
toch niet laten verpesten door andere onzin
Uitgeluld, jammerquote:Op zondag 11 december 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Ik heb er even geen zin in vandaag
Kan best hoor, maar dan kom je bij skinhead muziek terechtquote:Op zondag 11 december 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
V.A.
Porno Tunes
(Erotic Club Music)
Hahaha geweldige CD. Fouter dan fout kan gewoon niet![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan best hoor, maar dan kom je bij skinhead muziek terecht
Hoe durf je die te vergelijken met deze muzikale uitwassenquote:
MIJN GODquote:Op zondag 11 december 2005 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Heino kan dr ook wat van trouwens
Gaaf! Die stel ik in als wallpaper!quote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
Als we dan toch met domme plaatjes bezig zijn!
[afbeelding]
verschrikkelijkquote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
hij is best heftigquote:Op zondag 11 december 2005 17:33 schreef Sjoewe het volgende:
Tering hoeveel mensen zouden er al epileptisch op de grondliggen van dat plaatje
JAquote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je zn kop al gezien?Had je je geludio aan toen je die site opende?
quote:Op zondag 11 december 2005 17:35 schreef Hugster het volgende:
Het is gewoon een pillen malende gabbersjon
TERING ik heb 5min zwaar trippend op de grond gelegen. WIL JE DAT NOOIT MEER DOENquote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
ik bijna, heb het plaatje moeten blockenquote:Op zondag 11 december 2005 17:33 schreef Sjoewe het volgende:
Tering hoeveel mensen zouden er al epileptisch op de grondliggen van dat plaatje
TERINGquote:
zo shit hoe veel pillen kan die gast in 1X leverenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
De vaste bezoekers van Tilburgse café’s als Het Uilennest en Replay kennen hem al een tijdje, maar nu is het voor zanger Bram Pols tijd om ook bij het grote publiek bekend te geraken. De 20-jarige Tilburger is wat dat betreft al goed op weg, want hij trad al menig maal op buiten Brabant.
Met Replay-eigenaar en zanger Chris Alfabet stond Bram al in Nijmegen op de planken. In de regio is Bram verder een graag geziene gast bij voetbalvereniging Haghorst, wegrestaurant ’t Vliegveld in Rijen en ga zo maar even door.
Bram Pols wilde vroeger eigenlijk altijd profvoetballer worden. Dat lukte niet, maar zijn tweede grote hobby: zingen, brengt hem alsnog in de schijnwerpers. Het begon zoals bij veel zangers met playbackoptredens als klein manneke bij de voetbalclub. In dit geval bij SET in Tilburg. Bram vertelt: “En nu ik 20 ben, vind ik het nog altijd prachtig om op de planken te staan. Hartstikke leuk om met mensen in contact te komen en te merken dat ze het gezellig hebben als ik sta te zingen. Mijn grote voorbeelden zijn Grad Damen, Jannes, Stef Ekkel en hier in Tilburg: Joske Bollen. Ik richt me vooral op gezellige nummers zoals ‘Op een terrasje’ van Stef Ekkel en ‘Hé trut’ van Rob van Daal. Inmiddels heb ik een hele demo-cd vol gezongen met covers. Maar we gaan ons ook richten op eigen nummers. Perry Witteveen werkt daarom nu aan een Nederlandstalig nummer. Ik heb eerst zangles gehad bij Peer van Dun en ga nu regelmatig naar een zangpedagoge.”
Bram Pols volgt twee per week lessen bij het ROC en werkt in de groenvoorziening bij Diamant. Wie dus af en toe een luid zingende jongeman ziet in een plantsoen, kan er dus vanuit gaan dat het Bram is: “Ik heb gewoon heel veel plezier in het zingen. Mijn vader en moeder steunen mij waar ze maar kunnen. Dat is heel fijn. Ik ben eigenlijk altijd met muziek bezig. Ik draai ook nog twee keer in de week als deejay op het internetradiostation Atlantis. Verder voetbal ik nog bij Olympus en zwem en fitness ik graag. Maar het mooiste blijft natuurlijk de muziek en mijn lidmaatschap van de JOVD
Die omschrijvingquote:Op zondag 11 december 2005 17:40 schreef Hugster het volgende:
Berry met z'n grap heeft gewoon nog een mooiere website![]()
![]()
Bij deze zou ik toch de jacht willen openen op armzalige websites van amateuristisch aanmodderende kampers die het neerlandstalige levenslied (proberen te) verkondigen
Het is een vriend van Xtreemquote:
armzalige websites van amateuristisch aanmodderende kampersquote:Op zondag 11 december 2005 17:40 schreef Hugster het volgende:
Bij deze zou ik toch de jacht willen openen op armzalige websites van amateuristisch aanmodderende kampers die het neerlandstalige levenslied (proberen te) verkondigen
ja nu zitten we deze mensen wel uit te giegelen. Maar ik verdien aan dit soort gevallen bakken met geld.quote:Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond deze ook wel mooi[afbeelding]
quote:Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
armzalige websites van amateuristisch aanmodderende kampers
Pimpen met je bruisende XTC handelquote:Op zondag 11 december 2005 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja nu zitten we deze mensen wel uit te giegelen. Maar ik verdien aan dit soort gevallen bakken met geld.
1 ze zijn dom
2 ze hebben pillen nodig die ik kan leveren
3 ze zijn dom
4 ze betalen grof geld voor de slechtste pillen die je maar kan krijgen
5 ik heb bijna mijn Ferrari bij elkaar gespaard op die manier.
GROF GELD VERDIENEN AAN DE JEUGD MET GATEN IN DE HERSENEN![]()
Sorryquote:Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
godver nog steeds koppijn van herman zn plaatje
Kijk ben jaloers doen postquote:Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Pimpen met je bruisende XTC handel
Bram draagt "sokken van de markt met daarop een Australian-kangaroo geprint"quote:Op zondag 11 december 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t kan ook door Bram komen, daar ben ik nog niet helemaal uit
Net als jijquote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bram draagt "sokken van de markt met daarop een Australian-kangaroo geprint"!
Oeh die heb ik ooit van een vriendin gehad omder het motto. DIT IS ZOOOOO FOUTquote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bram draagt "sokken van de markt met daarop een Australian-kangaroo geprint"!
quote:Op zondag 11 december 2005 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.jostiband.nl/opencms/nl/concerten/Livecam.html![]()
![]()
!
Ik ga zeker kijken!
dat is nog niet het ergste. Maar hoe ze zich zelf presenteren is werkelijk verder dan kansloosquote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Wat lopen er toch een stel figuren rond
Jepquote:Op zondag 11 december 2005 18:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is nog niet het ergste. Maar hoe ze zich zelf presenteren is werkelijk verder dan kansloos
Hmm. meestal zijn die dingen productspecifiekquote:Op zondag 11 december 2005 18:10 schreef BoJo het volgende:
voor de gadget specialisten onder ons, werkt een sony ericsson bluetooth carkit met een nokia telefoon![]()
ik hoopte op bluetooth is bluetooth maar ik had al gehoord dat er verschil in zatquote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm. meestal zijn die dingen productspecifiek
dus alsnog een nutteloze uitvindingquote:Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoopte op bluetooth is bluetooth maar ik had al gehoord dat er verschil in zat![]()
Nah ALS het werkt is het verrekte handig. Maar dan moet het wel werkenquote:Op zondag 11 december 2005 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dus alsnog een nutteloze uitvinding
Ik heb een carkit met blauwe tand.quote:Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah ALS het werkt is het verrekte handig. Maar dan moet het wel werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |