mogguhquote:
wat heb je gekocht danquote:Op zondag 11 december 2005 02:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwen volgens mij net een bonk roest erbij gekochtmn moeder maar eens gaan uitleggen wat er nu zo speciaal aan is
en hopen dat ik een stalling voor héél weinig vind voordat mn moeder de oudijzerboer belt
Alfa Romeo Alfetta GTV 2000 uit '76quote:
6 jaar niet van z'n plek geweestquote:Op zondag 11 december 2005 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
Maar wat mankeert er allemaal aan dat roestblik dan?
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?quote:
Te vaakquote:Op zondag 11 december 2005 14:06 schreef ook_gek het volgende:
had ik al gezegt dat ik op wintersport wil
Ik ga over 1,5 weekquote:Op zondag 11 december 2005 13:58 schreef ook_gek het volgende:
ik wil op wintersport. EN WEL NU
oh oke. In dat geval.....quote:
Als ik je broertje omleg mag ik dan meequote:
Hij heeft dus 6 jaar stil gestaan, de hele motor zal dus uit elkaar moeten worden gehaald om alle draaiende delen te bekijken (controleren op corrosie) en alle afdichtingen te controleren en eventueel vervangen. Hetzelfde met de versnellingsbak, koppeling en remmen. Op de bak na hoeft dat allemaal niet heel veel tijd te kosten (versnellingsbak is een puzzel voor zeer gevorderden), maar de onderdelen zijn best kostbaar.quote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?
Rijdt 'ie? Wat is er zo bijzonder aan die roestemmer?
6 jaar stil staan........ das zeg maar het einde voor zo'n autoquote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?
WAAROM koop je dat ding nu danquote:Op zondag 11 december 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft dus 6 jaar stil gestaan, de hele motor zal dus uit elkaar moeten worden gehaald om alle draaiende delen te bekijken (controleren op corrosie) en alle afdichtingen te controleren en eventueel vervangen. Hetzelfde met de versnellingsbak, koppeling en remmen. Op de bak na hoeft dat allemaal niet heel veel tijd te kosten (versnellingsbak is een puzzel voor zeer gevorderden), maar de onderdelen zijn best kostbaar.
Verder moet er hier en daar wat gelast worden en dus ook gespoten, maar wat weet ik nog niet precies. En er zullen ook wel interieurdelen aan vervanging toe zijn.
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zatquote:Op zondag 11 december 2005 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik je broertje omleg mag ik dan mee![]()
We hebben een hitte kanonquote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
Peu, heb je Bison al gebeld voor een vrachtwagentje van deze units?
[afbeelding]
^^^^^with stupidquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM koop je dat ding nu danGast je gaat hier financieel kapot aan.
![]()
Wanneer vertrekken wequote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zat.
Maar dan moet je hem wel morgen omleggen ofzo, want anders willen m'n ouders vast hier blijven ivm begrafenis en shit enzo!
Weet ik, maar hij hoeft niet binnen een jaar klaar te zijn, ik heb de tijd en ik blijf gewoon in mn 155 1.8 rijden ipv een duurdere 2.0 of zelfs 156 te kopen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
6 jaar stil staan........ das zeg maar het einde voor zo'n auto
daar moet serieus geld ingestoken worden om hem weer fijn te krijgen
![]()
Nomineren? Denk dat we gewoon een winaar hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil Peu hierbij nomineren voor de domste aankoop van deze eeuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |