6 jaar stil staan........ das zeg maar het einde voor zo'n autoquote:Op zondag 11 december 2005 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar wat moet er aan gebeuren dan? Vertel er eens iets over?
WAAROM koop je dat ding nu danquote:Op zondag 11 december 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft dus 6 jaar stil gestaan, de hele motor zal dus uit elkaar moeten worden gehaald om alle draaiende delen te bekijken (controleren op corrosie) en alle afdichtingen te controleren en eventueel vervangen. Hetzelfde met de versnellingsbak, koppeling en remmen. Op de bak na hoeft dat allemaal niet heel veel tijd te kosten (versnellingsbak is een puzzel voor zeer gevorderden), maar de onderdelen zijn best kostbaar.
Verder moet er hier en daar wat gelast worden en dus ook gespoten, maar wat weet ik nog niet precies. En er zullen ook wel interieurdelen aan vervanging toe zijn.
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zatquote:Op zondag 11 december 2005 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik je broertje omleg mag ik dan mee![]()
We hebben een hitte kanonquote:Op zondag 11 december 2005 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
Peu, heb je Bison al gebeld voor een vrachtwagentje van deze units?
[afbeelding]
^^^^^with stupidquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM koop je dat ding nu danGast je gaat hier financieel kapot aan.
![]()
Wanneer vertrekken wequote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zat.
Maar dan moet je hem wel morgen omleggen ofzo, want anders willen m'n ouders vast hier blijven ivm begrafenis en shit enzo!
Weet ik, maar hij hoeft niet binnen een jaar klaar te zijn, ik heb de tijd en ik blijf gewoon in mn 155 1.8 rijden ipv een duurdere 2.0 of zelfs 156 te kopen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
6 jaar stil staan........ das zeg maar het einde voor zo'n auto
daar moet serieus geld ingestoken worden om hem weer fijn te krijgen
![]()
Nomineren? Denk dat we gewoon een winaar hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil Peu hierbij nomineren voor de domste aankoop van deze eeuw!
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweestquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM koop je dat ding nu danGast je gaat hier financieel kapot aan.
![]()
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij hoeft niet binnen een jaar klaar te zijn, ik heb de tijd en ik blijf gewoon in mn 155 1.8 rijden ipv een duurdere 2.0 of zelfs 156 te kopen.
Verliefd op een stuk roestquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweest![]()
Dan maken de overige kanidaten geen kans meer, tenzij Bush met zijn Iraq actie meedoet.quote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil Peu hierbij nomineren voor de domste aankoop van deze eeuw!
Wat begrijp je niet aan het woord aankoop?quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan maken de overige kanidaten geen kans meer, tenzij Bush met zijn Iraq actie meedoet.
190D'squote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweest![]()
mooi wanneer en waar gaan we heen. En hoe veel moet ik betalen om mee te kunnenquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zat.
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuitquote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebben
Wat heb je er voor betaald?
Donderdag de 22e gaan we naar Kirchbergquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi wanneer en waar gaan we heen. En hoe veel moet ik betalen om mee te kunnen
500 euroquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuit) maar ik heb 500 euro afgesproken. En hij heeft al die 6 jaar wel verwarmd binnen gestaan en de belangrijkste punten is hij niet rot (wielkasten, dorpels, reservewielbak)
Doe jezelf en je een portomonee een lol en koop dat ding niet!!!quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuit) maar ik heb 500 euro afgesproken. En hij heeft al die 6 jaar wel verwarmd binnen gestaan en de belangrijkste punten is hij niet rot (wielkasten, dorpels, reservewielbak)
Indeedquote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
Het is dat ik mn paper moet maken anders zou ik zo meegaan
Kirchberg is zwaar ok
quote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft Bo eigenlijk die 155 nog gekocht waar hij gisteren bij zou gaan kijken??
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?quote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen irritant dat het niet aaneengesloten is en je steeds die hoerenbus moet pakken
thanksquote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet niet meer![]()
Maar gefeliciteerd!
Hmm, ik moet het er nog met mn ouders over hebben (die gaan het niet zo waarderen als ik ineens met die auto thuis kom, vonden ze met mn 155 ook niet echt leuk), als zij er niet achter staan dan doe ik het niet. Want zonder mn vaders hulp wordt het ook lastig.quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe jezelf en je een portomonee een lol en koop dat ding niet!!!
Kost echt serieus geld omdat weer goed te krijgen!
* PeuRacquote:
Pfff ehm ik denk 2000quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebben
Wat heb je er voor betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |