Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweestquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
WAAROM koop je dat ding nu danGast je gaat hier financieel kapot aan.
![]()
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij hoeft niet binnen een jaar klaar te zijn, ik heb de tijd en ik blijf gewoon in mn 155 1.8 rijden ipv een duurdere 2.0 of zelfs 156 te kopen.
Verliefd op een stuk roestquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweest![]()
Dan maken de overige kanidaten geen kans meer, tenzij Bush met zijn Iraq actie meedoet.quote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil Peu hierbij nomineren voor de domste aankoop van deze eeuw!
Wat begrijp je niet aan het woord aankoop?quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan maken de overige kanidaten geen kans meer, tenzij Bush met zijn Iraq actie meedoet.
190D'squote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben jij nooit verliefd geweest![]()
mooi wanneer en waar gaan we heen. En hoe veel moet ik betalen om mee te kunnenquote:Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, je kunt nu ook wel mee, plek zat.
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuitquote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebben
Wat heb je er voor betaald?
Donderdag de 22e gaan we naar Kirchbergquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi wanneer en waar gaan we heen. En hoe veel moet ik betalen om mee te kunnen
500 euroquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuit) maar ik heb 500 euro afgesproken. En hij heeft al die 6 jaar wel verwarmd binnen gestaan en de belangrijkste punten is hij niet rot (wielkasten, dorpels, reservewielbak)
Doe jezelf en je een portomonee een lol en koop dat ding niet!!!quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet opgehaald/betaald (kan er dus nog onderuit) maar ik heb 500 euro afgesproken. En hij heeft al die 6 jaar wel verwarmd binnen gestaan en de belangrijkste punten is hij niet rot (wielkasten, dorpels, reservewielbak)
Indeedquote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
Het is dat ik mn paper moet maken anders zou ik zo meegaan
Kirchberg is zwaar ok
quote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft Bo eigenlijk die 155 nog gekocht waar hij gisteren bij zou gaan kijken??
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?quote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen irritant dat het niet aaneengesloten is en je steeds die hoerenbus moet pakken
thanksquote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet niet meer![]()
Maar gefeliciteerd!
Hmm, ik moet het er nog met mn ouders over hebben (die gaan het niet zo waarderen als ik ineens met die auto thuis kom, vonden ze met mn 155 ook niet echt leuk), als zij er niet achter staan dan doe ik het niet. Want zonder mn vaders hulp wordt het ook lastig.quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe jezelf en je een portomonee een lol en koop dat ding niet!!!
Kost echt serieus geld omdat weer goed te krijgen!
* PeuRacquote:
Pfff ehm ik denk 2000quote:Op zondag 11 december 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer ben jij er voor het laatst geweest?
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor het geld wat je dit gaat kosten kun je een hele fijne GTV 3.0 V6 24, 156 2.5 V6 24v of andere fijne bolide hebben
Wat heb je er voor betaald?
Eerst volgende clubspecials rij jijquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156
Wat denk je zelf, je kent me tochquote:Op zondag 11 december 2005 14:25 schreef BoJo het volgende:
Peu, veeeeeeeeel sterkte ermee. Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent![]()
Als het een 6 cilinder is wel, 4 cilinder is geen drol aanquote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfetta GTV is trouwens stoerder als een GTV of 156
En tussen waar en waar moest je toen de bus pakken dan? Je kunt al sinds ik er kom (Ik geloof ook 2000 ofzo) overal naartoe skieen en terug... Er is sinds vorig jaar ook een nieuwe gondel geinstalleerd, die naar een heel ander ski-gebied gaat, is echt VEEL piste bijgekomenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst volgende clubspecials rij jij
RWD vs FDW dan is een Alfetta GTV stoerder als de laaste GTV hoorquote:
een 2000 is een 4 cilinder, maar een GTV6 is niet te betalenquote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als het een 6 cilinder is wel, 4 cilinder is geen drol aan
maar ik hoop dat je weet wat je doet met deze GTV ( al heb ik daar serieuze twijfels over)
Ik moet er nodig weer eens heen, tis duidelijkquote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En tussen waar en waar moest je toen de bus pakken dan? Je kunt al sinds ik er kom (Ik geloof ook 2000 ofzo) overal naartoe skieen en terug... Er is sinds vorig jaar ook een nieuwe gondel geinstalleerd, die naar een heel ander ski-gebied gaat, is echt VEEL piste bijgekomen!
Die 500 euro kan ik wel lijden, wb betaal je toch niet en schorsen voor 80 euro ofso?quote:Op zondag 11 december 2005 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja![]()
haje al vast werk gevonden of leg je gelijk al je ribben op tafel ?![]()
en de restauratie?quote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 500 euro kan ik wel lijden, wb betaal je toch niet en schorsen voor 80 euro ofso?
Pfff, wat dacht je dan dat je het in een keer kon?quote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
ik waag me nog steeds niet op die planken, want ik ga genadeloos op m'n bek![]()
Na 6 jaar stilstaan maakt een maandje meer of minder ook niet uitquote:
ja dan is het niet leuk....quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donderdag de 22e gaan we naar Kirchberg.
En je moet alleen je treinticket betalen, want jou wil ik niet in m'n auto hebben. Appartement is groot zat
dat was ikquote:
toen ik 6 was wel ja, kon ik er geen genoeg van krijgen. De ski les was allang afgelopen maar kleine BoJo bleef de lift pakken telkens weer, na uuuren kwam m'n moeder me maar zoekenquote:Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pfff, wat dacht je dan dat je het in een keer kon?
Dan mag jij ook een rondje meequote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dan is het niet leuk....
mij wil je wel in de auto hebben. Want ik heb dan mijn kip muts op![]()
[..]
dat was ik![]()
Ik heb 1x op een snowboard gestaan tot ik op me bek ging en beide knieen voelde en hoorde kraken. Ik heb dat kutboard afgedaan ben naar beneden gelopen en heb het nooit meer gedaanquote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef BoJo het volgende:
ik waag me nog steeds niet op die planken, want ik ga genadeloos op m'n bek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |