Leuk ritjequote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ik kan goed skiën.
[afbeelding]
Ik ben hier naar beneden gegaan
het lijkt me wel gaaf overigensquote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ik kan goed skiën.
[afbeelding]
was een geweldige rit! Voor dat we daar kwamen moesten we even een stukje naar beneden. De tering dat was stijl daar werd je niet vrolijk van. En dan ook nog eens lekkere diepe sneeuwquote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuk ritje
Tja het is gewoon een kick. Door vallen en opstaan leer je het des te beter
Hij praat weer tegen mequote:Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef Hugster het volgende:
Morgen
Bo gefietsieteerd met de 155
Al plannen gemaakt voor verwijderen van racegaas enz? Of komt dat allemaal nog wel?
Mooiste run ooit gemaakt:quote:Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was een geweldige rit! Voor dat we daar kwamen moesten we even een stukje naar beneden. De tering dat was stijl daar werd je niet vrolijk van. En dan ook nog eens lekkere diepe sneeuw
en dat van die foto was helemaal geweldig. Daar stonden allemaal kleine boompjes onder die sneeuw![]()
Maar het was 1 van de beste en mooiste afdalingen ooit!
Zwart gaas is okquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij praat weer tegen me![]()
![]()
Ik vond het racegaas niet eens storen eigenlijk, wellicht spuit ik het over in zwart ofzo. Het eerste wat gaat gebeuren is middenwisser er af. Daarna ff een mooie lederen pook knop, want nu zit een lelijke plastic versie erop. En ICE natuurlijk![]()
Het uitlaat geluid is zoooooo bruuut![]()
je vergeet ff dat je toen je ribben brak?quote:Op zondag 11 december 2005 14:39 schreef ook_gek het volgende:
ik kan goed skiën.
[afbeelding]
ja nu zit er zilver, maar valt niet al te veel op vooral omdat het een diepe gril is dus er valt een beetje schaduw over de bovenzijde. Maar ik vind zwart toch mooier denk ik.quote:
Gaas zwart spuiten zou ik ook doenquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het racegaas niet eens storen eigenlijk, wellicht spuit ik het over in zwart ofzo. Het eerste wat gaat gebeuren is middenwisser er af. Daarna ff een mooie lederen pook knop, want nu zit een lelijke plastic versie erop. En ICE natuurlijk![]()
ohja de DTM wisserquote:Op zondag 11 december 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
diep geluid en blijvend diep geluidquote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ohja de DTM wisser![]()
Diep geluid of zo'n hoge knetter brul erin?
True that niggerquote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dacht je Peu.. de abortus is alweer een tijdje geleden, het gaat naar omstandigheden goed met Enzo.... Ik heb de laatste tijd niks gezegd over mattensetten of auto's waar ik mee heb gereden.... Laat ik eens iets anders ultiem doms doen, zodat ze me in de PTA SC weer uit kunnen lachen?
Lief van je
Goedemiddag iedereen
Alexquote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat dacht je Peu.. de abortus is alweer een tijdje geleden, het gaat naar omstandigheden goed met Enzo.... Ik heb de laatste tijd niks gezegd over mattensetten of auto's waar ik mee heb gereden.... Laat ik eens iets anders ultiem doms doen, zodat ze me in de PTA SC weer uit kunnen lachen?
Lief van je
Goedemiddag iedereen
nou nee. Die waren toen al gebroken.quote:Op zondag 11 december 2005 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je vergeet ff dat je toen je ribben brak?
ik hou het nu al bijna niet meer van het niet hebben van geduld, ik kan echt niet meer wachtenquote:
Waar is het wachten op?quote:Op zondag 11 december 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hou het nu al bijna niet meer van het niet hebben van geduld, ik kan echt niet meer wachten![]()
![]()
APK van de week, en kortsluiten over de prijs. Want hij zei dat ie niks raars verwachtte bij de APK dus dan kan er flink over de prijs gesproken worden maar als er onverwachts wel wat is dan heeft ie een slag om de arm. Hoewel ik de vraagprijs het al helemaal waard vind eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar is het wachten op?
APK bij aflevering oid?
dat vraag je nou nooit aan mijquote:
is ook niet nodig want jij gooit het toch wel in de groep, Hugo is wat introverter wat dat betreftquote:
Ah okayquote:Op zondag 11 december 2005 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
APK van de week, en kortsluiten over de prijs. Want hij zei dat ie niks raars verwachtte bij de APK dus dan kan er flink over de prijs gesproken worden maar als er onverwachts wel wat is dan heeft ie een slag om de arm. Hoewel ik de vraagprijs het al helemaal waard vind eigenlijk![]()
quote:
Ik gooi niet mijn hele leven op een openbaar internetforum nee, zoals die gekke kipquote:Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
is ook niet nodig want jij gooit het toch wel in de groep, Hugo is wat introverter wat dat betreft![]()
het is niet eens mijn hele leven. het is maar een klein deeltjequote:Op zondag 11 december 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik gooi niet mijn hele leven op een openbaar internetforum nee, zoals die gekke kip
het zou een topic van mijn hand kunnen zijnquote:
halloquote:
Bij jou ook al niet?quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef BoJo het volgende:
waarom reageert FUK! niet als ik de eerste keer op invoeren druk ?![]()
Kan Fannetje niet beter een leven kopen dan?quote:Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo![]()
Mensen dit is Fannetje ook heel hoog in de top500 van fok. Echter is ze nu een beetje gedaald en dus wilt ze weer omhoog de lijst in. DUS we gaan haar daar bij helpen in deze slowchat
heb ik ookquote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef BoJo het volgende:
waarom reageert FUK! niet als ik de eerste keer op invoeren druk ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |