jaquote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
ook_gek, heb je godverdomme deze link ergens gepassed ofzo?
jij ook jij ook. Want jij komt hier nooitquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[PTA SC] LF 679
deze moet je hebben. Die motor kneuzen zijn niet leuk
Gast het is een vrouwquote:
jij ziet wel meer aankomenquote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zie een PTA ski vakantie meeting aankomen
quote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou houd van toneel een geeft les op een basisschool
houd zeker ook van groene thee?
ja jo is leuk man zo een altoquote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou houd van toneel een geeft les op een basisschool
houd zeker ook van kruidenthee?
Geduld is een schone zaak.quote:
De stijlste baan op een indoorbaan is nog vlakker dan het kleuter-heuveltje in een ski-dorpquote:Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou het best willen kunnen dat snowboard. Maar ik ben op zo'n pauper indoorbaan geweest waar alleen de stijlste baan open was
Eigenlijk moet ik gewoon een week op wintersport, want het lijkt me opzich best leuk
ja dat klopt. Ik heb veel ideeën en daar ben ik ook wel aan maar snel stop ik er mee omdat ik weer iets anders in gedachte hebquote:Op zondag 11 december 2005 15:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij ziet wel meer aankomen
komt alleen weinig van terecht altijd
precies je hebt helemaal gelijkquote:
Ja daag, ik heb op tv al pistes gezien waar ik wel af wil.quote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De stijlste baan op een indoorbaan is nog vlakker dan het kleuter-heuveltje in een ski-dorp.
ik vind amerikaanse humor altijd gemaakt en niet leukquote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zag het
Dat stukje aan het begin bij die gast was wel tenenkrommend geacteerd
Blijf jij je nou maar lekker zorgen maken over het feit dat je geen tieten hebt, is al lastig zat voor je...quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daag, ik heb op tv al pistes gezien waar ik wel af wil.
Die stijlste piste op die baan in limburg is vet hoog en stijl ja![]()
hey, niet je collega hondenautoliefhebber afzeikenquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf jij je nou maar lekker zorgen maken over het feit dat je geen tieten hebt, is al lastig zat voor je...
quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Blijf jij je nou maar lekker zorgen maken over het feit dat je geen tieten hebt, is al lastig zat voor je...
2 ertjes op een plankjequote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken, het gaat over planken! die zijn over het algemeen zo plat als een dubbeltje!
Ik heb er ook nog géénéén heurquote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
BaraCuda, wanneer maak jij een fotoboek aan?
Niet daar ben ik te lelijk voorquote:Op zondag 11 december 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
BaraCuda, wanneer maak jij een fotoboek aan?
Is zoquote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet nu toch onderhand ook wel hoe jij eruit ziet!
You CAN'T do anything jaquote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zombo.com/
Geweldige site![]()
!
wat een sitequote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.zombo.com/
Geweldige site![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |