abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:58:28 #101
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_32969443
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik heb dus een hekel aan mensen die denken dat een Ibiza een sportauto is. Kijk, dat is pas kansloos, zielig studentje!
een ibi met 280 pk is echt sport.... een probe ziet er niet uit en loopt voor geen meter..houd ik haast met met carina e wagon bij....dan is een probe echt geen sportauto omdat hij er zo (lelijk)plat uitziet..

ontopic...een ibiza met die pk's word heel leuk,de standaard cupra loopt al goed...word moeilijk om die pk's op de weg te krijgen....maar wel leuk
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:07:58 #102
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_32969696
ik zou eens naar zo'n diff kijken wat hier eerder werd gepost, daar heb je ECHT wat aan met zulke vermogens op de voorwielen
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:09:37 #103
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_32969746
en kunnen die zielige Ford Probe en Ami bonkers misch een beetje dimmen, daar gaat het hier toch TOTAAL niet over?!!

Hiet gaat over Nerdmans, en de mods aan z'n Ibiza Cupra
  Moderator zaterdag 10 december 2005 @ 16:02:10 #104
18653 crew  D.
pi_32972444
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef WittE_ReuS het volgende:

[..]

een ibi met 280 pk is echt sport....
een paar pk's meer maken van een auto nog geen sportwagen, dat heeft ook met vorm/stroomlijn en wegligging bij hoge snelheden te maken
pi_32972499
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:55 schreef BaraCuda het volgende:
Ibiza is leuk voor in nederland, ford probe is leuk voor in amerika waar je alleen maar rechte wegen hebt. Want aangezien het een amerikaan is, zal hij wel weer niet om een bocht willen
Probe is eerste Amerikaan die wel goed is in bochten
Mustang is voor rechtdoor, Probe is voor bochten. Je kan zelf kiezen voor harde demping of zachte demping. Hard is voor bochten werk, zacht is voor comfort.
Mijn Probe projectje rijd nu met 170 tot 200 pk met top van 240km/h.

P.S. Ik heb niets tegen Ibiza's want heb laatst in een Suzuki Alto gereden en door het lichte gewicht gaat dat toch erg rap(voor zo'n klein ding), zoiets stel ik me ook voor bij een Ibiza.
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:44:08 #106
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_32973902
He kappen nu met dat probe gelul.
ontopic of opbokken. er was al eens gewaarschuwd.
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:29:50 #107
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_32979662
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:02 schreef D.Rose het volgende:

[..]

een paar pk's meer maken van een auto nog geen sportwagen, dat heeft ook met vorm/stroomlijn en wegligging bij hoge snelheden te maken
Vorm doet er niet zoveel toe,heb liever snelle auto dan bijvoorbeeld standaard calibra wat volgens jou dan wel op sportauto "lijkt"maar wat langzamer is dan dikke stront...en het is echt een sport om een ibiza met die pk's op de weg te houden...ligt eraan wat je onder sport verstaat maar is 9 van de 10 keer snelheid ...... en een auto die er niet uitziet alsof hij echt snel is (ibiza met die pk's)heeft veel meer mijn waardering dan een halfords wannabee sportauto zoals een calibra (of probe....sorry)..
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  Moderator zaterdag 10 december 2005 @ 23:45:39 #108
18653 crew  D.
pi_32983293
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:29 schreef WittE_ReuS het volgende:

[..]

Vorm doet er niet zoveel toe,heb liever snelle auto dan bijvoorbeeld standaard calibra wat volgens jou dan wel op sportauto "lijkt"maar wat langzamer is dan dikke stront...en het is echt een sport om een ibiza met die pk's op de weg te houden...ligt eraan wat je onder sport verstaat maar is 9 van de 10 keer snelheid ...... en een auto die er niet uitziet alsof hij echt snel is (ibiza met die pk's)heeft veel meer mijn waardering dan een halfords wannabee sportauto zoals een calibra (of probe....sorry)..
Idd, een Calibra lijkt op een sportwagen, maar meer dan lijken is het niet.
En al heeft een Ibiza 460 pk en gaat van 0-100 onder de 4 sec. dan nog is het geen sportwagen.
De benaming sportwagen is zoals ik al zei o.a afhankelijk van de vorm.
quote:
sport·wa·gen (de ~ (m.))
1 auto met een vlotte, sportieve vorm, krachtige motor en goede wegligging bij hoge snelheden => sportauto, sportcoupé
Een raceauto zou een betere omschrijving zijn
pi_33006796
Hoe een 1.8t opfokken?

- Grotere turbo. K04 of een GT2871RS.
- Management: KMS of DTA II

Resultaat: 420PK en 500nm met de GT. Met de K04 kun je ongeveer 280-300 halen maar dan is de koek op.
pi_33009903
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Nerdmans het volgende:


Een bekendevan me heeft de body van een Fiat panda gekocht en daar een turbo blok van een renaultje 5 ingelepeld. Iedereen kan daar wel een lolletje van maken, maar die gozer heeft echt een enorm gave bak( ja een panda dus).
foto's?!?!
pi_33010037
Ik zou om te monteren een boostcontroller inbouwen, FMIC, en misschien nog een andere turbo... dan ben je al een heel stuk op weg
pi_33166608
Ik heb bericht gekregen van C&E.

Er is een KKK hybride turbo beschikbaar waarmee t vermogen op 260-270 pk komt te liggen.
deze turbo kost 1350,- ex btw.
Je dient wel een open uitlaat te monteren om het goed te kunnen laten functioneren.

de GT2871RS van garret is een erg dikke turbo, dat hebben ze daar aangegeven, maar om deze in te bouwen en te laten functioneren, komt er erg veel aanpassingswerk bij kijken. Dit werd me vanwege t budget afgeraden

Voorlopig denk ik dat deze turbo wel een goede basis is.
De specs zal ik binnenkort even posten.

O en voor de grote volvo R 300pk fan.
Die heb ik vorige week tijdens een drietal stoplicht sprintjes kansloos ingemaakt.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33167507
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef Nerdmans het volgende:
O en voor de grote volvo R 300pk fan.
Die heb ik vorige week tijdens een drietal stoplicht sprintjes kansloos ingemaakt.
die pauper zal straks wel weer komen zeiken over die kutbak.

Maar stoplicht sprintjes zijn....
pi_33167613
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

die pauper zal straks wel weer komen zeiken over die kutbak.

Maar stoplicht sprintjes zijn....
Welnee, is gewoon een goede manier om snel thuis te komen en je 12 -urige-werkdag-frustratie op t asfalt achter te laten
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 18 december 2005 @ 23:32:25 #115
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_33206502
Als je problemen dreigt te krijgen met beschaafd optrekken kun je misschien bij het aanpassen van het motor management meteen ook het gedrag van je gas aan laten passen. Volgens mij kan dat in 1 ruk indien je elektronisch gas hebt.

Wat ze dan kunnen doen is het eerste deel van de slag wat luier maken en het laatste deel feller. Dan krijg je een wagen waar je lekker normaal mee op kunt trekken en die tegelijk als een beest tekeer gaat als je het gas diep intrapt. Best of both worlds dus
pi_33208873
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef TR08 het volgende:
Als je problemen dreigt te krijgen met beschaafd optrekken kun je misschien bij het aanpassen van het motor management meteen ook het gedrag van je gas aan laten passen. Volgens mij kan dat in 1 ruk indien je elektronisch gas hebt.

Wat ze dan kunnen doen is het eerste deel van de slag wat luier maken en het laatste deel feller. Dan krijg je een wagen waar je lekker normaal mee op kunt trekken en die tegelijk als een beest tekeer gaat als je het gas diep intrapt. Best of both worlds dus
Met een apexi een waarschijnlijk ook wel andere electronische boostcontrollers kun je verschillende programma's instellen. Bijvoorbeeld programma 1 veel power en programma 2 minder power in de eerste twee versnellingen ( leuk in de regen ) en programma 3 weinig power. ( voorbeeld ) Ook een optie
pi_33211411
Golf Hybrid Turbochargers

KKK Turbocharger – Part 5303-970-0052
Vag Part No. – 06A145713D/704T 2001->
APLICATION : 180 BHP Turbo

Stage1

CEMD349


Brief Specifications: -


CEMD349 High flow K04 2275 Spec Compressor wheel, C.N.C. re-profiled compressor housing, 360 degree thrust bearing, modified watercooled bearing housing, cut back turbine blades, lightening of turbine wheel for faster ‘spool up’, modified turbine housing, up-rated twin turbine seals. Other ‘blueprinting’ modifications. APPROX 260-270 BHP
Maximum recommended boost level – 24-26 P.S.I.

Please Note: This application needs exact engine management settings, free flow exhaust system and front mount intercooler to achieve these horsepower figures, however, the exhaust manifold is the limiting factor in achieving any real worthwhile gains and would need to be changed to get maximum benefit from the turbocharger.

Please note: - All specifications are for reference purposes only and are subject to change by C&E Turbochargers b.v. without prior notice. All boost pressure recommendations are subject to engine condition and preparation. Modifications to the engine can affect the performance and reliability of the turbocharger and the related performance figures. For further information please talk to our technical staff who may refer you to one of our recommended tuners.

Options: - All the above turbochargers can be fitted with any of the listed options by request/ special order and at extra cost, if not part of the standard specification. One off specifications and turbo matching also available.

1. Modified compressor inlet duct
2. Cut back turbine blades
3. Modified turbine housing internals (porting)
4. Uprated actuators
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33224724
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de betreffende Ibiza er nu uitziet!?
pi_33239337
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef Nerdmans het volgende:

O en voor de grote volvo R 300pk fan.
Die heb ik vorige week tijdens een drietal stoplicht sprintjes kansloos ingemaakt.
Je bedoeld de 850R? De V70R houd je niet bij met je cupra of wat voor seat je ook hebt...
pi_33244662
Als die seat goed getuned zou je die best bij kunnen houden hoor.

topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,9 s

5.9s zou die ongeveer wel moeten halen. En dat is voor de handak, de automaat zal nog trager zijn.
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:04:31 #121
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_33254365
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef 1299 het volgende:
Als die seat goed getuned zou je die best bij kunnen houden hoor.

topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,9 s

5.9s zou die ongeveer wel moeten halen. En dat is voor de handak, de automaat zal nog trager zijn.
Nog trager

Geloof mij 5,9 in een ibiza is SNEL
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_33256533
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef Makster het volgende:

[..]

Nog trager

Geloof mij 5,9 in een ibiza is SNEL
Als je die Cupra daadwerkelijk naar 280 PK tuned, dan is 5.9 zeker wel haalbaar hoor. Het enige nadeel dat je hebt is de FWD, daardoor zal wielspin (of een ingrijpende TCS) altijd een probleem blijven, maar qua PK's/gewicht moet het wel lukken. Sterker nog, ik denk dat je met 250 PK de 6 seconden al wel haalt.

Ter vergelijk: de MR2 turbo heeft standaard 204 PK en doet het in 6.2 seconden, maar weegt wel 1270 kilo! Eentje met 290 PK doet het in 5.1, waardoor de mijne (250 PK) tussen de 5.5 en 6.0 zou moeten vallen. Qua gewicht is de Ibiza dik in het voordeel (maar qua grip de MR2, met z'n RWD en gewicht boven de aangedreven wielen).
pi_33260124
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Als je die Cupra daadwerkelijk naar 280 PK tuned, dan is 5.9 zeker wel haalbaar hoor. Het enige nadeel dat je hebt is de FWD, daardoor zal wielspin (of een ingrijpende TCS) altijd een probleem blijven, maar qua PK's/gewicht moet het wel lukken. Sterker nog, ik denk dat je met 250 PK de 6 seconden al wel haalt.

Ter vergelijk: de MR2 turbo heeft standaard 204 PK en doet het in 6.2 seconden, maar weegt wel 1270 kilo! Eentje met 290 PK doet het in 5.1, waardoor de mijne (250 PK) tussen de 5.5 en 6.0 zou moeten vallen. Qua gewicht is de Ibiza dik in het voordeel (maar qua grip de MR2, met z'n RWD en gewicht boven de aangedreven wielen).
heeft ook allemaal te maken met bakverhoudingen enz, en vooral met grip, want die zal je wel missen in zo'n klein gebakje met FWD....
pi_33262695
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:08 schreef wek het volgende:

[..]

Je bedoeld de 850R? De V70R houd je niet bij met je cupra of wat voor seat je ook hebt...
nee de v70 R en die bleef ik voor. 1e 2e en een royaal deel van de derde versnelling.
En die man dacht waarschijnlijk precies t zelfde als hetgeen jij hier beweert en die had t net zo fout. Hij had gewoon keurig t nakijken.

Dus als jij in real life een volvo v70r een race hebt zien doen met een 200pk cupra en je hebt m zien winnen dan post nog maar n keertje. Het gaat om een model 1997 1999.
Verder legt een audi s6 t af een audi a8 4.2 quattro en een bmw 330 een een 530 ook.
Geloof me nou maar, ik lieg er niet om

De enige auto's die ik niet kon bijhouden:

impreza wrx, klein verschil
Porsche boxter, klein verschil
BMW 645, tamelijk verschil
audi rs6, alsof ik een lada had

Ik ben trouwens goed te spreken over de remmen Brembo schijven met ferrodo blokjes geven een goede vertraging. bij zacht remmen geeft t een soort turbo fluitje.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33262847
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef rebel84 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de betreffende Ibiza er nu uitziet!?


hij ziet er precies zo uit.
Origineel dus. Je ziet alleen een flinke brembo schijf zitten ipv standaard.
Als je voor door t gaas kijkt kun je wel de lucht inlaat zien zitten, maar daar moet je echt op kijken anders zie je t niet.

Straks met de andere turbo zul je ook niet veel zien.
Ik vrees wel dat hij straks, iwm met veroplichte open rvs uitlaat een beetje lawaaig gaat worden.
Ik denk ook nog andere vering te gaan gebruiken waardoor hij waarschijnlijk een 20 tot 30 mm lager komt te liggen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33262937
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:29 schreef 1299 het volgende:
Als die seat goed getuned zou je die best bij kunnen houden hoor.

topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,9 s

5.9s zou die ongeveer wel moeten halen. En dat is voor de handak, de automaat zal nog trager zijn.
Dat zijn de specs van de nieuwere modellen.
5,9 haal ik niet hoor. Afhankelijk van de grip doet hij 0-100 in een 6,5 tot 7,0 seconden
Top is tussen 240 en 245 afhankelijk van t asfalt/wind
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33273694
--

[ Bericht 64% gewijzigd door Repeat op 21-12-2005 14:12:20 ]
pi_33273812
Iemand die ik ken deed met zijn Colt @ 240PK 0-100 in 5.6 seconden met straatbanden. Dus zo moeilijk hoeft het niet te zijn.

Mijn colt gti nog standaard doet 7.6 seconden naar de 100. Ik weet niet hoe zwaar je ibiza is maar je moet echt nog wel wat sneller naar de 100 kunnen. Wat zijn je versnellingen? Hoe hard kan je in z'n 1 en in z'n 2?
pi_33274422
geile ibiza man ik had zelf ook een goeje getunde ibiza maar die hep ik vekocht want et wert wel wat duur

goed bezig man
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
pi_33276773
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:15 schreef 1299 het volgende:
Iemand die ik ken deed met zijn Colt @ 240PK 0-100 in 5.6 seconden met straatbanden. Dus zo moeilijk hoeft het niet te zijn.

Mijn colt gti nog standaard doet 7.6 seconden naar de 100. Ik weet niet hoe zwaar je ibiza is maar je moet echt nog wel wat sneller naar de 100 kunnen. Wat zijn je versnellingen? Hoe hard kan je in z'n 1 en in z'n 2?
1> 70
2>120
3>170
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33283253
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

1> 70
2>120
3>170
Dat is lekker doorhalen dan. Mijn colt doet 62 in z'n 1.. 102 in z'n 2 en 158 in z'n 3.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:13:18 #132
14827 Kogando
Modelprutser
pi_33292694
Leuk, maar jammer van de voorwielaandrijving waardoor het toch een truttebak blijft.. overdreven gezegd dan, want in het fwd segment zijn het zeker geen gekke auto's.

Maar ipv hier zoveel geld in te steken kan je beter een rwd of 4wd auto kopen. Zoveel vermogen op de voorwielen is bij lage snelheden toch zinloos, en zeker rwd rijden is echt veel leuker.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:35:36 #133
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_33293689
offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door Tjabbo op 21-12-2005 23:45:46 ]
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_33294026
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Kogando het volgende:
Leuk, maar jammer van de voorwielaandrijving waardoor het toch een truttebak blijft.. overdreven gezegd dan, want in het fwd segment zijn het zeker geen gekke auto's.

Maar ipv hier zoveel geld in te steken kan je beter een rwd of 4wd auto kopen. Zoveel vermogen op de voorwielen is bij lage snelheden toch zinloos, en zeker rwd rijden is echt veel leuker.
Er zijn FWD die onder de 10 seconden doen op de 1/4 Mile.

http://www.fastestfwdstre(...)induction%20page.htm

Dus je hebt nog ruimte zat om mee te spelen. Een een FWD kan in principe altijd lichter zijn dan een RWD.
pi_33295224
Ik heb toen ook een Ibiza 20vt gehad en zat toen op www.seatcupra.net die engelsen kunnen echt gekke dingen uithalen met die bakken. Ook de Brembo set was toen iets van 450 euro ofzo. Vanaf daar kun je kijken naar jabbasport, die bieden een setup aan voor 3000 pond meen ik voor 350pk (uiteraard alles aangepast) voor op je beezer

P.S. De beezer is echt een heerlijk gebakkie en heb er menig auto mee zoek gereden. Zonde dat ik hem toen weg heb moeten doen.
Yes, I eat pussy.... cats
pi_33304184
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Kogando het volgende:
Leuk, maar jammer van de voorwielaandrijving waardoor het toch een truttebak blijft.. overdreven gezegd dan, want in het fwd segment zijn het zeker geen gekke auto's.

Maar ipv hier zoveel geld in te steken kan je beter een rwd of 4wd auto kopen. Zoveel vermogen op de voorwielen is bij lage snelheden toch zinloos, en zeker rwd rijden is echt veel leuker.
Jawel, maar met t vermogen waar ik mee wil rijden is t allemaal best te doen.
Ik krijg wat problemen boven de 3500rpm in zn 1e versnelling, verder kun je er goed mee weg hoor.
Mijn plan is ook om door te sparen voor een 4wd impreza, maar ik begin een beetje van dat idee af te wijken.
Ik begin erg veel waardering te krijgen voor de Supra en de 350Z. De 1e omdat je hem gigantisch vermogen kan geven en de nissan omdat ik hem erg mooi vind. ( jammer dat er geen turbo op zit).

Toch zal ik de komende 2/3 jaar t moeten doen met een suzuki van de zaak en een hobby seat.
Al met al denk ik dat vele deze auto onderschatten. Ik vind t in ieder geval geen truttebak.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33304211
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef 1299 het volgende:

[..]

Er zijn FWD die onder de 10 seconden doen op de 1/4 Mile.

http://www.fastestfwdstre(...)induction%20page.htm

Dus je hebt nog ruimte zat om mee te spelen. Een een FWD kan in principe altijd lichter zijn dan een RWD.
ghegheheh allemaal Honda!
Tering onder de 10 met fwd.... dat kost rubber!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33304220
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Jawel, maar met t vermogen waar ik mee wil rijden is t allemaal best te doen.
Ik krijg wat problemen boven de 3500rpm in zn 1e versnelling, verder kun je er goed mee weg hoor.
Mijn plan is ook om door te sparen voor een 4wd impreza, maar ik begin een beetje van dat idee af te wijken.
Ik begin erg veel waardering te krijgen voor de Supra en de 350Z. De 1e omdat je hem gigantisch vermogen kan geven en de nissan omdat ik hem erg mooi vind. ( jammer dat er geen turbo op zit).

Toch zal ik de komende 2/3 jaar t moeten doen met een suzuki van de zaak en een hobby seat.
Al met al denk ik dat vele deze auto onderschatten. Ik vind t in ieder geval geen truttebak.
NSX niets voor je?
Calm down, please!
pi_33315560
quote:
Op donderdag 22 december 2005 12:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

NSX niets voor je?
dat is met de 3.0 liter vtec he?
Dat is het toch niet helemaal imho. Alhoewel er ook marge zit in t blok. Vanwege regelgeving mocht er niet meer dan 280 pk in een straatauto toch?
Ik denk dat ik dan toch eerder voor een supra ga.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 22 december 2005 @ 18:11:05 #140
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_33315624
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:08 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

dat is met de 3.0 liter vtec he?
Dat is het toch niet helemaal imho. Alhoewel er ook marge zit in t blok. Vanwege regelgeving mocht er niet meer dan 280 pk in een straatauto toch?
Ik denk dat ik dan toch eerder voor een supra ga.
Die jappen zijn idd "begrenst" op 280 pk
pi_33316028
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:08 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

dat is met de 3.0 liter vtec he?
Dat is het toch niet helemaal imho. Alhoewel er ook marge zit in t blok. Vanwege regelgeving mocht er niet meer dan 280 pk in een straatauto toch?
Ik denk dat ik dan toch eerder voor een supra ga.
V6 Middenmotor, achterwielaandrijving, aluminium carosserie, perfecte balans (Senna mocht helpen), 3.0 liter (of 3.2 liter) VTEC (8500+ RPM standaard).

http://www.wacha.nl/temp/movies/motegibattle.wmv
Calm down, please!
pi_33318962
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

V6 Middenmotor, achterwielaandrijving, aluminium carosserie, perfecte balans (Senna mocht helpen), 3.0 liter (of 3.2 liter) VTEC (8500+ RPM standaard).

http://www.wacha.nl/temp/movies/motegibattle.wmv
Indrukwekkend !

NSX R zal wel meer dan 280 pk hebben denk ik. De wegligging is geniaal goed!
Ik zoek t echter meer in de recht toe recht aan duw in de rug. Ik ga t circuit niet op. Ik wil gewoon power op t rechte stuk. ( Oe dat zal wat commentaar geven). . . .
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33319495
Nu nog niet overhitten en dan komt hij er wel

En ik zou wel eens willen zien wat er was gebeurd als de EVO FQ MR 400 had meegereden
pi_33323085
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

V6 Middenmotor, achterwielaandrijving, aluminium carosserie, perfecte balans (Senna mocht helpen), 3.0 liter (of 3.2 liter) VTEC (8500+ RPM standaard).

http://www.wacha.nl/temp/movies/motegibattle.wmv
Als ik mocht kiezen tussen een Supra of een NSX dan zou ik voor de NSX gaan, dat heeft uiteraard ook te maken met mijn "liefde" voor Senna
pi_33325312


of



tsja...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33325413
Als MR2 rijder zou ik een NSX ook wel zien zitten, het is een beetje het grote broertje (de MR2 en NSX zijn de enige twee Jap-sportwagens met middenmotor). Helaas heeft de NSX een beetje te hoge aspiraties en is veel te duur (Ferrari geld voor een Honda, geen wonder dat het niet verkocht). Ook in de tweedehands markt zou ik nooit voor een NSX gaan, hoe mooi en goed ze ook zijn. Voor het geld van een 2e hands NSX (~25K) heb je een MR2 turbo (ook middenmotor, RWD) in nieuwstaat plus geld over om hem zo op te bouwen dat de gelijk geprijsde NSX stevig het nakijken heeft. Conclusie: NSX = superbak, maar veel te duur.
pi_33327557
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]

of

[afbeelding]

tsja...
Zoals iedereen op FOK! zo'n beetje wel weet, vind ik Toyota wel aardig
Maar de NSX is gewoon speciaal, mede door Senna, die alles even "afgesteld" heeft
pi_33328524
ach, ik krijg niet zo'n harde pik van die Senna, geloof nooit dat hij beter dingen kan "afstellen" dan willekeurige andere ingenieurs van bv porsche of ferrari.
pi_33328903


Is ook geen lelijke auto in die klasse
pi_33331384
om even weer on topic te gaan:

aangezien ik een open uitlaat systeem vanaf de turbo moet gaan kopen en ik eigenlijk nog niet echt weet welke ik moet gebruiken, graag wat aanbevelingen.

Ik vind dat Blitz wel aardige systemen levert
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33332964
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef johnwoo het volgende:
Als MR2 rijder zou ik een NSX ook wel zien zitten, het is een beetje het grote broertje (de MR2 en NSX zijn de enige twee Jap-sportwagens met middenmotor). Helaas heeft de NSX een beetje te hoge aspiraties en is veel te duur (Ferrari geld voor een Honda, geen wonder dat het niet verkocht). Ook in de tweedehands markt zou ik nooit voor een NSX gaan, hoe mooi en goed ze ook zijn. Voor het geld van een 2e hands NSX (~25K) heb je een MR2 turbo (ook middenmotor, RWD) in nieuwstaat plus geld over om hem zo op te bouwen dat de gelijk geprijsde NSX stevig het nakijken heeft. Conclusie: NSX = superbak, maar veel te duur.
NSX heeft echter alu bodywork.... nooit roest dus altijd in goede staat
Calm down, please!
pi_33333125
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:13 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Indrukwekkend !

NSX R zal wel meer dan 280 pk hebben denk ik. De wegligging is geniaal goed!
Ik zoek t echter meer in de recht toe recht aan duw in de rug. Ik ga t circuit niet op. Ik wil gewoon power op t rechte stuk. ( Oe dat zal wat commentaar geven). . . .
NSX R heeft ook 280 pk maar is een stukkie lichter. That's about it.
Calm down, please!
pi_33338573
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:28 schreef Repeat het volgende:
ach, ik krijg niet zo'n harde pik van die Senna, geloof nooit dat hij beter dingen kan "afstellen" dan willekeurige andere ingenieurs van bv porsche of ferrari.
Ik krijg ook geen "harde pik" van Senna.
Maar als fan van die coureur is het wel leuk dat hij mee heeft geholpen aan de auto.
Ik denk trouwens wel zeker een coureur als Senna instaat is de auto te verbeteren.

genoeg offtopic nu...
ik wil wel eens een foto zien van je brembo remmerij
pi_33347294
waar kun je je foto's tegenwoordig laten hosten?
Image Shak gaat geloof ik niet meer...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33347341
tinypic ofzo
pi_33347366
Calm down, please!
pi_33378607
ok!

ik heb een aantal foto's gemaakt vandaag en een kort filmpje van 60-110 in 2.
K zal ze binnenkost hier plaatsen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33378627
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef Nerdmans het volgende:
ok!

ik heb een aantal foto's gemaakt vandaag en een kort filmpje van 60-110 in 2.
K zal ze binnenkost hier plaatsen.
grappig wel leuk als anderen dat ook doen ter vergelijk oprit snelweg ofzo
Calm down, please!
pi_33379274
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 16:25 schreef Nerdmans het volgende:
waar kun je je foto's tegenwoordig laten hosten?
Image Shak gaat geloof ik niet meer...
mail ze anders naar mij thafreak2 AT home DOT nl
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33381263
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

mail ze anders naar mij thafreak2 AT home DOT nl
http://xs.to werkt prima ik gebruik het ook sinds kort (ondanks 25 Gbyte webspace )
Calm down, please!
pi_33381424
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

http://xs.to werkt prima ik gebruik het ook sinds kort (ondanks 25 Gbyte webspace )
hou niet van dat soort gratis hosts
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33407711
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:13 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

mail ze anders naar mij thafreak2 AT home DOT nl
u f got mail
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33413518
De auto
















2 filmpjes, oude laguna als vergelijk
http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/nerdmans/70-120 in 3.MPG

http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/nerdmans/0-110.MPG

de seat
http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/nerdmans/60-110 in 2.MPG

[ Bericht 10% gewijzigd door ThaFreak op 26-12-2005 16:22:38 ]
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33415664
dat zijn twee filmpjes van mijn oude renault 1.8 ter vergelijk.
Ik krijg dat fimpje van de seat niet verstuurd, is 13 mb te groot?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nerdmans op 26-12-2005 16:18:59 ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33415781
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
dat zijn twee filmpjes van mijn aude renault 1.8 ter vergelijk.
Ik krijg dat fimpje van de seat niet verstuurd, is 13 mb te groot?
check je mail
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33416752
Wat een geweldige muziek had ik trouwens opstaan ghegheheh
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33416855
zoow ibiza filmpje staat nu ook online
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33419111
Ik zou wel eens naast je willen staan. Mini Cooper S Works, ben wel benieuwd hoe dat eindigt. Maar inderdaad die volvo's trek je er wel uit, zijn gewoon lompe bakken.
pi_33424974
Is natuurlijk geen vergelijking, bij de 1 in 3 en bij de ander in 2

Maar nofi hoor; aan je auto "tunen" door hem naar de garage te brengen en te zeggen tune hem maar is toch geen lol te beleven Dat kan toch iedereen.... Zo krijgt iedereen die hetzelfde bedrag neerlegt precies dezelfde evensnelle auto, er komt helemaal geen kennis van de eigenaar meer bij kijken zo Mn moeder zou zo ook zonder enige kennis haar auto kunnen laten opvoeren....
pi_33429195
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Repeat het volgende:
Is natuurlijk geen vergelijking, bij de 1 in 3 en bij de ander in 2

Maar nofi hoor; aan je auto "tunen" door hem naar de garage te brengen en te zeggen tune hem maar is toch geen lol te beleven Dat kan toch iedereen.... Zo krijgt iedereen die hetzelfde bedrag neerlegt precies dezelfde evensnelle auto, er komt helemaal geen kennis van de eigenaar meer bij kijken zo Mn moeder zou zo ook zonder enige kennis haar auto kunnen laten opvoeren....
Ja maar dat is hetzelfde als een standaard al snelle auto kopen. Dat kan ook iedereen. Het is maar net wat je leuk vindt. Je zal zondermeer meer plezier beleven aan een zelf getunede auto, maar jij bent dus ook tegen brabus e.d. ofzo?
pi_33429227
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:33 schreef itsontoday het volgende:
Ik zou wel eens naast je willen staan. Mini Cooper S Works, ben wel benieuwd hoe dat eindigt. Maar inderdaad die volvo's trek je er wel uit, zijn gewoon lompe bakken.
Ik denk dat we dat eens moeten uitproberen met filmpje erbij.
Een Cooper S win ik t wel van maar de works met 203 pk is een ander verhaal. Waar woon je?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33429309
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Repeat het volgende:
Is natuurlijk geen vergelijking, bij de 1 in 3 en bij de ander in 2

Maar nofi hoor; aan je auto "tunen" door hem naar de garage te brengen en te zeggen tune hem maar is toch geen lol te beleven Dat kan toch iedereen.... Zo krijgt iedereen die hetzelfde bedrag neerlegt precies dezelfde evensnelle auto, er komt helemaal geen kennis van de eigenaar meer bij kijken zo Mn moeder zou zo ook zonder enige kennis haar auto kunnen laten opvoeren....
We hebben nu eenmaal niet allemaal autotechniek gestudeerd.
Daarbij zie ik teveel van die onafgemaakte hobby projecten. T tunen is mij niet om t tunen, maar om t resultaat! Ik laat liever een expert met mijn auto stoeien dan dat ik zelf maar wat probeer.
Dus ik doe t meer om de lol na de tuning dan t hele proces van maken.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33430569
Nerd: Ik heb nog wat Gig vrij op mijn webspace.... wil je een account om zelf je zooi (filmpjes, foto's en wat al niet) up te kunnen loaden? Free of charge
Calm down, please!
pi_33436575
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:24 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ja maar dat is hetzelfde als een standaard al snelle auto kopen. Dat kan ook iedereen. Het is maar net wat je leuk vindt. Je zal zondermeer meer plezier beleven aan een zelf getunede auto, maar jij bent dus ook tegen brabus e.d. ofzo?
Dat is wat anders. Bedrijven als Brabus en Alpina ed richten zich gewoon op mensen die een dikke wagen willen met nog wat extra's. Wat zij willen bestaat gewoon niet, daarom kopen ze dus een brabus oid model...

Het tunen wat meestal gedaan wordt met Impreza's, allerlei turbo auto's etc wordt gedaan door mensen die het model niet kunnen betalen wat al die perfomance standaard al heeft. Die mensen geven dan vaak het argument: "Maar juist het sleutelen, tunen ed van je auto is zo leuk" Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat gaat dus alleen op als je het zelf doet

verder wil ik je helemaal niet aanvallen ofzo hoor Nerdmans, tis zeker een nette wagen zo

en als je het gewoon voor het resultaat doet en het plezier daarmee, is het natuurlijk prima wat je doet
pi_33436658
Even een tip voor de topic starter:
Houd je MAF sensor in de gaten !!
  dinsdag 27 december 2005 @ 14:22:10 #176
71115 Rnej
I walk the line
pi_33439162
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:39 schreef Developersrus het volgende:
Seat Ibiza, hahahahaha, kinderauto! Ik zou voor een Pontiac Firebird V8 gaan met 320 PK of een Ford Probe 24V 168 PK en deze tunen. Vooral de Ford Probe staat bekend om z'n lichte gewicht en uiterst strakke body! Prebuilt for speed dus...
en dan kan je alleen nog maar rechtdoor rijden...
pi_33440991
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef esfice het volgende:
Even een tip voor de topic starter:
Houd je MAF sensor in de gaten !!
huh?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33462466
Door het nieuwe (Open) luchtfilter kan er meer "troep" langs de MAF (Mass Air Flow) komen, waardoor dit zeer kwetsbare onderdeel kapot kan gaan.
Dit heb ik ook op een TDi Ibi gehad, na derde nieuwe MAF is toen het originele filter er weer in gegaan. Als de MAF het begeeft, merkt je dat snel gnoeg, de auto trekt dan voor geen meter meer ..
pi_33463452
aha de luchtmassa meter.

Die heb ik laten vervangen.
Ik laat deze iedere 10k vervangen en de filters in de open inlaat iedere 5k
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33463601
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:32 schreef Nerdmans het volgende:
aha de luchtmassa meter.

Die heb ik laten vervangen.
Ik laat deze iedere 10k vervangen en de filters in de open inlaat iedere 5k
zo vaak? geen K&N filter?
Calm down, please!
pi_33464516
Phew... lang leve de "trapdoor" type AFM (gaat nooit kapot) en "droog" type luchtfilter (af en toe reinigen en klaar).
pi_33465156
Elke 5k je luchtfilter laten vervangen Das elke 2 maanden ofzo
pi_33466426
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

zo vaak? geen K&N filter?
K&N open luchtfilters hebben hier net zo veel last van. (gaat meer om de construktie dan om merk)
(Ik spreek uit ervaring)

Iedere 5K je LMM laten vervangen, das nie goedkoop ..
pi_33472198
quote:
Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef FunnyName het volgende:

[..]

K&N open luchtfilters hebben hier net zo veel last van. (gaat meer om de construktie dan om merk)
(Ik spreek uit ervaring)

Iedere 5K je LMM laten vervangen, das nie goedkoop ..
maar die K&N filters hoef je niet te vervangen ... effe reinigen, inspuiten met filterolie en klaar.

Calm down, please!
pi_33474608
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

maar die K&N filters hoef je niet te vervangen ... effe reinigen, inspuiten met filterolie en klaar.

[afbeelding]
Klopt, dat begreep ik ook niet.
Ik doelde alleen op dat K&N filters ook 'grof' genoeg zijn om je LMM verot te krijgen.
pi_33481316
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 01:26 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ik denk dat we dat eens moeten uitproberen met filmpje erbij.
Een Cooper S win ik t wel van maar de works met 203 pk is een ander verhaal. Waar woon je?
Amsterdam, Works heeft trouwens 210 pk, maar ik wil hem nog verder chippen, dan zal het iets van 215 zijn. Zou inderdaad een leuk filmpje zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik het nog aardig lastig vind goed weg te trekken door het gebrek aan grip . De works heeft een ontzettend tractieprobleem, of het asc grijpt in en dan gaat het vermogen eraf, maar als je asc uitzet is het helemaal lastig, heb je alleen maar wielspin. Hij heeft nu ook nog een klein dipje in het begin, dat wil ik weg hebben door het chippen. Maar ja als ie eenmaal gaat, gaat ie ook goed.
pi_33482204
Strak karretje


Maar heb je de auto ook laten herkeuren? Want je hebt meer dan 40% vermogen winst, de mierenneukers van de RDW willen dan dat je herkeurd
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33511327
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Amsterdam, Works heeft trouwens 210 pk, maar ik wil hem nog verder chippen, dan zal het iets van 215 zijn. Zou inderdaad een leuk filmpje zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik het nog aardig lastig vind goed weg te trekken door het gebrek aan grip . De works heeft een ontzettend tractieprobleem, of het asc grijpt in en dan gaat het vermogen eraf, maar als je asc uitzet is het helemaal lastig, heb je alleen maar wielspin. Hij heeft nu ook nog een klein dipje in het begin, dat wil ik weg hebben door het chippen. Maar ja als ie eenmaal gaat, gaat ie ook goed.
Mooi Karretje die Cooper!
Ik heb ook tractieproblemen, enkel in de 1 boven de 3500 rpm verder niet.
Maar laat me weten als je denkt dat je er klaar voor bent, dan gan we de confrontatie aan!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33511341
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Strak karretje


Maar heb je de auto ook laten herkeuren? Want je hebt meer dan 40% vermogen winst, de mierenneukers van de RDW willen dan dat je herkeurd
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33511398
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Repeat het volgende:
Elke 5k je luchtfilter laten vervangen Das elke 2 maanden ofzo
Ik doe ongeveer 15k per jaar.

dus 3x per 2 jaar massa meter dat kost ongeveer 130 euro ofzo per keer
en 3x per jaar mn filter vervangen ( feitelijk is t het filter zuiveren en invetten ) kost 15 euro

Dus valt allemaal goed mee toch?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33511491
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 03:05 schreef Googolplexian het volgende:
Nerd: Ik heb nog wat Gig vrij op mijn webspace.... wil je een account om zelf je zooi (filmpjes, foto's en wat al niet) up te kunnen loaden? Free of charge
Bedankt voor het aanbod!
Ik plaats alleen erg weinig op internet, dit is geloof ik de 2e keer dat ik iets moet laten hosten.
Je mag een account aanmaken, maar ik zal er weinig gebruik van maken.

Dus ja ik hou me aanbevolen, maar als er mensen zijn die t nodig hebben dan laat die maar voor gaan hoor!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33522587
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:42 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ik doe ongeveer 15k per jaar.

dus 3x per 2 jaar massa meter dat kost ongeveer 130 euro ofzo per keer
en 3x per jaar mn filter vervangen ( feitelijk is t het filter zuiveren en invetten ) kost 15 euro

Dus valt allemaal goed mee toch?
ah met vervangen bedoel je dus schoonmaken van je bestaande filter en geen nieuwe kopen.. Dacht al
pi_33529363
De MAF sensor verneuken door een K&N filter is helaas een zeer bekend probleem op de 1.8 20VT. Zoals ik al zei, ik heb er zelf een gehad en gelukkig ging het bij mij goed. Op seatcupra.net zijn ze toen gaan kijken naar motortype's welke er sneller uit vlogen dan andere (ik meen dat er iets van een soort code als YAP21 op je motorplaatje staat ofzo), maar het bleek geheel willekeurig.

Wat mij trouwens tegen viel is het geluid wat je overhoudt na het monteren van de K&N filter (de Green filters die omgeleid worden naar je voorbumper zijn trouens tig keer beter).

Let je trouwens ook op dat een dump valve monteren nog zelfs slechter is? Wel geil dat afblaas gelidje, maar je motor is gebouwd op een recirculating valve. Ofwel de lucht die van je turbo afgeblazen wordt, wordt NOGMAALS gebruikt. Jammer dan maar voor dat geile afblaasgeluidje, maar een blow-off valve of een bleeding-/dump valve is nog slechter voor je motor. Het verneukt het rijplezier.

De user Ibizacupra op seatcupra.net (Brembo Bill ) kan heel goedkoop de Brembo's van de R-versie fixen.
Yes, I eat pussy.... cats
pi_33560374
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:39 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Mooi Karretje die Cooper!
Ik heb ook tractieproblemen, enkel in de 1 boven de 3500 rpm verder niet.
Maar laat me weten als je denkt dat je er klaar voor bent, dan gan we de confrontatie aan!
zekers, ik laat het je weten, gaan we een leuk filmpje maken.
pi_33573497
gheghehe gisteren even getest hoe de auto zich houdt met ijzel en sneeuw.

Niet al te best.....
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33718798
Met mijn stock Cupra had ik zeker de uitdaging aangegaan met die Cooper. Hij verliest het. Zelfs toen zo gelachen met die laatste Stilo Abarth. Tjonge jonge... hele hoop bombarie, zelfs Schumacher dat ding nog aanprijzen, maar wat heb ik die dingen imbeciel gereden met me Cupra zeg.
Yes, I eat pussy.... cats
pi_33720558
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 03:19 schreef Alf het volgende:
Met mijn stock Cupra had ik zeker de uitdaging aangegaan met die Cooper. Hij verliest het. Zelfs toen zo gelachen met die laatste Stilo Abarth. Tjonge jonge... hele hoop bombarie, zelfs Schumacher dat ding nog aanprijzen, maar wat heb ik die dingen imbeciel gereden met me Cupra zeg.
Met de 210 pk works waar t over gaat hier denk ik dat de stock cupra dik het nakijken heeft hoor.
Cooper 0-100 6,7 ongeveer
Cupra 0-100 7,9 ongeveer
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_33721454
Cooper ->
Cooper S ------------>
Cooper S Works ------>
Cooper S Works getuned >

Tis maar net over welke Cooper je het hebt ..
  zondag 22 januari 2006 @ 22:16:40 #199
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_34360281
Ik heb een goede offerte liggen van C&E turbo chargers.
Het gaat om een garret turbo.
Ze hebben me aangeraden om een custom uitlaat te halen van EPS uitlaten. een 3 inch RVS.
Het management systeem zal hoogstwaarschijnlijk gedaan worden door JD engineering.
Het is een beproeft systeem voor de 1.8 20vt.

Hiermee zal het vermogen zo rond de 270 pk komen te liggen.
Ik verwacht dat ik in maart bij eps langs ga voor de uitlaat.
Ik hoop dit hele systeem er rond juli onder te hebben liggen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 22 januari 2006 @ 22:18:20 #200
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_34360344
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:16 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb een goede offerte liggen van C&E turbo chargers.
Het gaat om een garret turbo.
Ze hebben me aangeraden om een custom uitlaat te halen van EPS uitlaten. een 3 inch RVS.
Het management systeem zal hoogstwaarschijnlijk gedaan worden door JD engineering.
Het is een beproeft systeem voor de 1.8 20vt.

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de koeling ga upgraden. ligt ook een beetje aan mn financiele ruimte. . . . . .

Hiermee zal het vermogen zo rond de 270 pk komen te liggen.
Ik verwacht dat ik in maart bij eps langs ga voor de uitlaat.
Ik hoop dit hele systeem er rond juli onder te hebben liggen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')