abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32940477
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik rijdt momenteel meerder auto's waarvan een getunede Ford Probe V6 naar 250 PK als "cruisetrain" voor naar m'n werk. De torque die deze auto genereerd is best indrukwekkend voor zijn klasse. Celica's, Golfjes en CRX/ en NSX trek ik er met gemak uit bij het stoplicht. Ik heb in het verleden een Pontiac Trans-AM gehad met (getuned) 305 PK's en dit reed super strak, maar het onderhoud werd me te veel van het goede.Ik ben nu van plan om een Firebird, Charger of Mustang te koppen als restauratieobject (heb nu eenmaal een zwak voor Amerikaanse sportauto's). Het gevoel dat je in deze auto's krijgt qua rijplezier vind ik echt ge-wel-dig en niet te evenaren door een Europeaan of Japanner.
kijk dat begint interessant te worden!
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:39:36 #52
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32940619
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:27 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik rijdt momenteel meerder auto's waarvan een getunede Ford Probe V6 naar 250 PK als "cruisetrain" voor naar m'n werk. De torque die deze auto genereerd is best indrukwekkend voor zijn klasse. Celica's, Golfjes en CRX/ en NSX trek ik er met gemak uit bij het stoplicht. Ik heb in het verleden een Pontiac Trans-AM gehad met (getuned) 305 PK's en dit reed super strak, maar het onderhoud werd me te veel van het goede.Ik ben nu van plan om een Firebird, Charger of Mustang te koppen als restauratieobject (heb nu eenmaal een zwak voor Amerikaanse sportauto's). Het gevoel dat je in deze auto's krijgt qua rijplezier vind ik echt ge-wel-dig en niet te evenaren door een Europeaan of Japanner.
Die NSX trek je er never niet uit met een probe met 250PK, maar dat terzijde. Ik zou als ik jou was de charger of de mustang pakken als je een mooie US classic wil. De Firebirds vind ik erg saai na de 2e serie.

En wat rijplezier betreft.... ik heb het dan bij japanners niet over het primeraatje wat ik momenteel rijd. Een 300zx, supra, silvia S14/S15 of een skyline GT-R (33/34) doen imo ZEKER niet onder voor een zware yank met veel motorinhoud....
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_32940650
Staat in schril contrast tot een Ibiza vind ik...
pi_32940654
Niet met een ibiza die 280pk onder de kap heeft
pi_32940662
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Die NSX trek je er never niet uit met een probe met 250PK, maar dat terzijde. Ik zou als ik jou was de charger of de mustang pakken als je een mooie US classic wil. De Firebirds vind ik erg saai na de 2e serie.

En wat rijplezier betreft.... ik heb het dan bij japanners niet over het primeraatje wat ik momenteel rijd. Een 300zx, supra, silvia S14/S15 of een skyline GT-R (33/34) doen imo ZEKER niet onder voor een zware yank met veel motorinhoud....
Maar zijn die ook betaalbaar? NEE!
pi_32940667
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 10:12 schreef Developersrus het volgende:

[..]

On the 7th day, GOD created the ProbeŽ!
Het is 8e dag.....7e dag is sabbat.
pi_32940690
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef Developersrus het volgende:

Maar zijn die ook betaalbaar? NEE!
Maar een 200sx/Eclipse/MR2/Celica wel en die zijn naar mijn inzien wel wat beter te tunen dan een Probe.
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:43:58 #58
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_32940705
developersrus is duidelijk niet op de hoogte wat het effect van weinig kg's is. En een probe is toch ook best europees dacht ik?

iig leuk projectje, maar dat had ik in deel 1 al laten weten.
Life is too short don't stress every day
pi_32940782
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef ChrisHiss het volgende:

[..]

Maar een 200sx/Eclipse/MR2/Celica wel en die zijn naar mijn inzien wel wat beter te tunen dan een Probe.
In de Probe zit een Mazda motor (626 serie). Deze zijn super goed en goedkoop te tunen en alle onderdelen zijn goed te krijgen. Een Celica 4cyl kun je niet met een 6cyl Mazda motor vergelijken vind ik. Een Eclipse is zeker het overwegen waard, dat ben ik met je eens!
pi_32940817
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Kolkie het volgende:
developersrus is duidelijk niet op de hoogte wat het effect van weinig kg's is. En een probe is toch ook best europees dacht ik?

iig leuk projectje, maar dat had ik in deel 1 al laten weten.
Het draait niet alleen om KG's. Het oog wil ook wat! Met een Ibiza maak je nu niet echt de blits!
pi_32940852
Ibiza heeft geen ingebouwde status dus?
pi_32940854
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef ChrisHiss het volgende:

[..]

Het is 8e dag.....7e dag is sabbat.
Toen was ie vrij en dacht, shit, Ik wil toeren met een kar!
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:51:31 #63
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32940870
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Maar zijn die ook betaalbaar? NEE!
Een 300zx is minstens zo goedkoop als een probe, maar wel een stukkie sneller (268PK standaard, twin-turbo)
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Het draait niet alleen om KG's. Het oog wil ook wat! Met een Ibiza maak je nu niet echt de blits!
Een probe is ook maar een platgemepte mondeo met 'ik-wil-op-een-corvette-lijken-maar-ik-ben-te-lelijk - trekjes, wat status betreft.
Verder is Ford een leuk merk, maar je weet waarom die dingen een verwarmde spoiler hebben he?

Krijg je geen koude handjes als je hem 's winters dagelijks moet aanduwen! Sorry, blijf een beetje chevy-minded stiekum...

No-offense, maar ik vind het geen mooie auto, een ieder die dat wel vindt moet dat kunnen doen. Geld ook voor een ibiza lijkt me.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_32940951
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Het draait niet alleen om KG's. Het oog wil ook wat! Met een Ibiza maak je nu niet echt de blits!
nee een plat geslagen escort is een blikvanger...
pi_32940953
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Een 300zx is minstens zo goedkoop als een probe, maar wel een stukkie sneller (268PK standaard, twin-turbo)
Maar wel 150 KG zwaarder, raar maar waar!
pi_32941001
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Een 300zx is minstens zo goedkoop als een probe, maar wel een stukkie sneller (268PK standaard, twin-turbo)
[..]

Een probe is ook maar een platgemepte mondeo met 'ik-wil-op-een-corvette-lijken-maar-ik-ben-te-lelijk - trekjes, wat status betreft.

No-offense, maar ik vind het geen mooie auto, een ieder die dat wel vindt moet dat kunnen doen. Geld ook voor een ibiza lijkt me.
Nou, de looks van een sportauto zal een Ibiza nooit krijgen, maakt niet uit welke bodykit je eronder pleurt, 't blijft een boodschappenauto!
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:58:42 #67
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32941073
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Maar wel 150 350 KG zwaarder, raar maar waar!
En nog steeds 1,3 sec. sneller bij de 100, met een begrenzing op 250km/h, waar de probe het met 220 max. moet doen.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_32941097
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Een 300zx is minstens zo goedkoop als een probe, maar wel een stukkie sneller (268PK standaard, twin-turbo)
[..]

Een probe is ook maar een platgemepte mondeo met 'ik-wil-op-een-corvette-lijken-maar-ik-ben-te-lelijk - trekjes, wat status betreft.
Verder is Ford een leuk merk, maar je weet waarom die dingen een verwarmde spoiler hebben he?

Krijg je geen koude handjes als je hem 's winters dagelijks moet aanduwen! Sorry, blijf een beetje chevy-minded stiekum...

No-offense, maar ik vind het geen mooie auto, een ieder die dat wel vindt moet dat kunnen doen. Geld ook voor een ibiza lijkt me.
Nou, voor mij is het dus GEEN Fix Or Repair Dialy hoor!
pi_32941127
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:58 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

En nog steeds 1,3 sec. sneller bij de 100, met een begrenzing op 250km/h, waar de probe het met 220 max. moet doen.
Wil wel een keer racen T, wanna bet!?!
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:06:08 #70
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32941261
300zx: max. 370Nm@4200rpm
probe (24V): max. 212Nm@4800 rpm

Das een bult verschil in trekkracht....
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_32941358
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef ToMaSZ het volgende:
300zx: max. 370Nm@4200rpm
probe (24V): max. 212Nm@4800 rpm

Das een bult verschil in trekkracht....
452Nm@3900 (dacht ik zo uit het hoofd)
pi_32941644
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nou, voor mij is het dus GEEN Fix Or Repair Dialy hoor!
Het is ook een Mazda natuurlijk
pi_32941851
Nou, sorry dat ik het zeg maar een Seat/Volkswagen is nu ook niet echt 1 van betrouwbaarste auto's op deze planeet...
pi_32941877
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:29 schreef Developersrus het volgende:
Nou, sorry dat ik het zeg maar een Seat/Volkswagen is nu ook niet echt 1 van betrouwbaarste auto's op deze planeet...
Ik heb het ook niet over VW.
over Mazda, die zijn technisch goed, en daar pluk jij nu de vruchten van
pi_32941890
vanaf nu gaan we lekker kappen met offtopic, het gaat hier om de seat van ts en niet om andere auto's (dan open je maar je eigen topic) vanaf nu geen waarschuwingen meer maar deletes!!!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_32941921
tommy heeft de eerste edit te pakken

[ Bericht 73% gewijzigd door ThaFreak op 09-12-2005 12:35:54 (KAPPEN }:|) ]
pi_32942006
Ontopic
280 PK met een Seat is erg leuk. Ben je dan ook van plan aan legale sprint evenementen mee te doen of ermee op shows te gaan staan?
pi_32942010
zeg TS. wat voor een ibiza is het en wat voor een blok heb je er in liggen? 1.8t?
pi_32942223
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:37 schreef Pasl2001 het volgende:
zeg TS. wat voor een ibiza is het en wat voor een blok heb je er in liggen? 1.8t?
hij heeft er idd de 1.8t in zitten
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_32942253
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef Developersrus het volgende:

[..]

En mensen die een Ibiza rijden wel?? Wat een wannabees zeg...
Een ford probe

Ik zeg niet dat ibiza's zo ontzettend mooi zijn. Maar TS heeft een Ibiza dus wat lul je nou de hele tijd over die kansloze pauperbak van je?

Ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen hun eigen auto's proberen op te dringen aan andere mensen. En dan ook nog een Ford Probe. Sorry gast jij vraagt erom.
pi_32942945
Ik heb de Seat gekocht omdat ik een eigen zaak heb.
We zijn nog niet erg lang bezig, en een dikke auto geeft een verkeerd signaal bij opdrachtgevers.

De keuze voor de Seat Ibiza Cupra 1.8 20vt heb ik gemaakt omdat het een leuk en redelijk onopvallend autotje is. Het 1.820vt blok is een erg goed en sterk blok wat makkelijk te tunen is.
Ik ben er niet op uit op optisch te tunen. Ik vind het gewoon leuk om met een normaal uitziend bescheiden autotje erg hard te kunnen rijden.
De kick zit hem voor mij in de snelheidsbeleving.
Ik interesseer me niet echt voor uiterlijk vertoon.
Alles wat ik doe zal functioneel zijn en niet om zogenaamd de blits te maken.

Foto's zijn nu denk ik ook niet heel boeiend omdat je eigenlijk weinig ziet.
Ik zal binnenkort foto's plaatsen om het topic wat vormte geven en zo mogelijk een plaatje schiten met 240+ op de teller om alle sceptici de mond te snoeren.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_32943129
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:37 schreef Sandr het volgende:
Ontopic
280 PK met een Seat is erg leuk. Ben je dan ook van plan aan legale sprint evenementen mee te doen of ermee op shows te gaan staan?
pi_32943917
Laat die geile brembo remmerij eens zien..dat zijn pas remmen

Leuk bakkie hoor, zo'n Ibiza..vond de 156 pk die er standaard inzitten al vermakelijk. Zou best wel een keer met een 200+ pk ibiza willen spelen. En ford probes pesten
pi_32944566
Volgens mij moet je jezelf meer zorgen gaan maken om tractie.
Ik heb een getunede TDi Ibi gereden, met maar 140pk/300Nm. Dat ding kon maar amper zijn trekkracht kwijt, kortom veel wheelspin en in de bochten alleen maar onderstuur.
Dus met 280pk/300+Nm zal dat zeker een probleem worden..
pi_32944944
Gele koni's, flinke stabilisatorstangen, bredere velgen (met 225 sloffen erom heen ofzow..) zal al een hoop schelen gok ik zo. Vraag me alleen af of je dan niet uit je auto trilt op een aardig klinker weggetje. Maat heeft dat ook, met een Megane coupe, 2 liter..is niet bepaald een klinker vreter.
pi_32945675
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:21 schreef FunnyName het volgende:
Volgens mij moet je jezelf meer zorgen gaan maken om tractie.
Ik heb een getunede TDi Ibi gereden, met maar 140pk/300Nm. Dat ding kon maar amper zijn trekkracht kwijt, kortom veel wheelspin en in de bochten alleen maar onderstuur.
Dus met 280pk/300+Nm zal dat zeker een probleem worden..
ik heb een leuk knopje tussen de stoelen genaamd TCS. dat helpt iets maar nog niet altijd. 't is meer goed met de koppeling + gaspedaal combi om gaan. bij nat wegdek heb ik een keer tot aan z'n 4 staan spinnen... maar ja dat was op nat wegdek. dat maakt het optrekken overigens niet minder iritant als je normaal probeert op te trekken
pi_32946695
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:47 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Een ford probe

Ik zeg niet dat ibiza's zo ontzettend mooi zijn. Maar TS heeft een Ibiza dus wat lul je nou de hele tijd over die kansloze pauperbak van je?

Ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen hun eigen auto's proberen op te dringen aan andere mensen. En dan ook nog een Ford Probe. Sorry gast jij vraagt erom.
Ik heb dus een hekel aan mensen die denken dat een Ibiza een sportauto is. Kijk, dat is pas kansloos, zielig studentje!
pi_32947104
Ik vind die Ibiza Cupraatjes erg leuke autootjes; ze wegen niet veel, en zijn erg rap te maken. Wel ben ik het met Developersrus eens dat het geen sportwagens zijn; het zijn hot-hatches, en zo moet je ze dus ook zien: als snelle straatautootjes, niet als sport- / circuitwagen. Met die voorwielaandrijving kun je ze erg snel maken als ze eenmaal aan het rollen zijn, maar bij vermogens boven de ~250 PK wordt het "onbestuurbaar" (zeker in de bocht), en zal je alleen het TCS lampje veelvuldig zien branden. Persoonlijk zou ik zo'n Cupra dan ook niet verder dan dat vermogen tunen, of overstappen op een andere auto met RWD of 4WD, waarbij het vermogen veel beter tot zijn recht komt. Maar zoals ik al zei: het zijn echt wel leuke wagens, echte stadsracertjes
pi_32948467
Misschien dan een quafe een goed idee is
pi_32948739
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik heb dus een hekel aan mensen die denken dat een Ibiza een sportauto is. Kijk, dat is pas kansloos, zielig studentje!
ach ik heb liever Steeds Een Ander Trammelant dan dat ik moet Fietsen Of Regelmatig Duwen....

/balkenende mode
kom op laat een ander even in zijn waarde!
pi_32949310
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Sandr het volgende:

[..]
Ik ga niet op Shows staan enzo, heb ik geen tijd/zin in.
Daarbij is het een auto waar alleen functioneel aan getuned wordt dus zo'n show case is t niet.

Ik race af en toe wel een stoplichtje!
En ik ken wel een aantal mensen met een hang naar snel spul.
Momenteel kom ik goed mee tegen een bmw330 audi s6 en dat soort spul.

Ik wil wel als ik hem op 280 pk heb een officiele snelheidsmeting doen kwart mijl ofzo.
En een rollerbank uitdraai. Leuk voor later.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_32949344
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:17 schreef Pasl2001 het volgende:
het enige wat amerikanen kunnen bouwen is speelgoed autootjes. die zien er van buiten namelijk ook altijd leuk uit maar van binnen is het allemaal goedkoop en slecht afgewerkt plastic.

maareh uit een standaard 2,5 24v 6 cilindertje maar 162 pk persen (volgens autoweek) is nou niet echt wat je noemt een prestatie... doet er 8,5 seconden over om op de 100 te komen... en een top van maar 220 km/u. bovendien is het een platgeslagen eskrot....

ik ken een ibiza die heel wat sneller is dan bovengenoemd lor... en het is een nog wel een DIESEL met maar 160pk (gemeten), 452Nm koppel (gemeten), 6 versnellingen, een top van 242 km/u (teller is geijkt) en doet er exact 7,8 seconden over om op de 100 te komen. en dat is nog inclusief wielspin...

Laat dat nou net mijn DIESELTJE zijn... om een Fuck Probe een sportwagen noemen... lijkt mij dan niet echt op zijn plaats.....
242 km/u met maar 160pk?

Een 1.9TDI cupra met 160pk loopt ook maar 220 hoor....
pi_32949373
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:02 schreef Pasl2001 het volgende:

[..]

ik heb een leuk knopje tussen de stoelen genaamd TCS. dat helpt iets maar nog niet altijd. 't is meer goed met de koppeling + gaspedaal combi om gaan. bij nat wegdek heb ik een keer tot aan z'n 4 staan spinnen... maar ja dat was op nat wegdek. dat maakt het optrekken overigens niet minder iritant als je normaal probeert op te trekken
Nat wegdek zuigt nu al vreselijk!
TCS helpt dan ook weinig helaas.
Gewoon niet te ver dat pedaal naar beneden in een bocht!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_32949414
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

242 km/u met maar 160pk?

Een 1.9TDI cupra met 160pk loopt ook maar 220 hoor....
TDI cupra doet 7,3 naar de 100 en loopt 228 op de teller.
Heb je aanpassingen gemaakt?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_32949503
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:30 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

TDI cupra doet 7,3 naar de 100 en loopt 228 op de teller.
Heb je aanpassingen gemaakt?
die kerel zegt dat ie met 160pk de 242km/u haalt, ik zeg van niet
pi_32951851
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb de Seat gekocht omdat ik een eigen zaak heb.
We zijn nog niet erg lang bezig, en een dikke auto geeft een verkeerd signaal bij opdrachtgevers.

De keuze voor de Seat Ibiza Cupra 1.8 20vt heb ik gemaakt omdat het een leuk en redelijk onopvallend autotje is. Het 1.820vt blok is een erg goed en sterk blok wat makkelijk te tunen is.
Ik ben er niet op uit op optisch te tunen. Ik vind het gewoon leuk om met een normaal uitziend bescheiden autotje erg hard te kunnen rijden.
De kick zit hem voor mij in de snelheidsbeleving.
Ik interesseer me niet echt voor uiterlijk vertoon.
Alles wat ik doe zal functioneel zijn en niet om zogenaamd de blits te maken.

Foto's zijn nu denk ik ook niet heel boeiend omdat je eigenlijk weinig ziet.
Ik zal binnenkort foto's plaatsen om het topic wat vormte geven en zo mogelijk een plaatje schiten met 240+ op de teller om alle sceptici de mond te snoeren.
Geeft het dan ook geen verkeerd beeld als je komt aanzetten met een uitlaatgeronk van hier tot Tokio en een turbofluit waar de vleermuizen bang van worden!?

Weet niet wat voor een geluid er vanaf komt, maar 280pk ga je op den duur toch wel merken. Ook al ziet het karretje er standaard uit.
pi_32952234
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:20 schreef rebel84 het volgende:

[..]

Geeft het dan ook geen verkeerd beeld als je komt aanzetten met een uitlaatgeronk van hier tot Tokio en een turbofluit waar de vleermuizen bang van worden!?

Weet niet wat voor een geluid er vanaf komt, maar 280pk ga je op den duur toch wel merken. Ook al ziet het karretje er standaard uit.
Maar nu heeft hij een auto voorde/vande zaak en is dit zijn hobby autotje dus maakt dat niet meer uit.
pi_32960011
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:20 schreef rebel84 het volgende:

[..]

Geeft het dan ook geen verkeerd beeld als je komt aanzetten met een uitlaatgeronk van hier tot Tokio en een turbofluit waar de vleermuizen bang van worden!?

Weet niet wat voor een geluid er vanaf komt, maar 280pk ga je op den duur toch wel merken. Ook al ziet het karretje er standaard uit.
Nu is het goed te doen hoor!
Je gaat t pas echt merken als je er een open rvs uitlaatsysteem onder gaat hangen.
Er komt ook een lease auto van de zaak, dus ik kan me uitleven zonder rekening te houden met de rest.

O ja voor de liefhebber, de lease auto wordt waarschijnlijk de nieuwe Suzuki swift 1.5 met. Gt pakketje erop. Knal oranje, stikkers erop en klaar is kees!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_32960144
Met een open uitlaat kan je ook vlammen krijgen
pi_32968745
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:35 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Maar nu heeft hij een auto voorde/vande zaak en is dit zijn hobby autotje dus maakt dat niet meer uit.
Ow oke, dan maakt het inderdaad niet uit.
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Nu is het goed te doen hoor!
Je gaat t pas echt merken als je er een open rvs uitlaatsysteem onder gaat hangen.
Er komt ook een lease auto van de zaak, dus ik kan me uitleven zonder rekening te houden met de rest.

O ja voor de liefhebber, de lease auto wordt waarschijnlijk de nieuwe Suzuki swift 1.5 met. Gt pakketje erop. Knal oranje, stikkers erop en klaar is kees!
Wat voor 'n bedrijf heb je, als ik vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')