Bio ethanol in je benzine bak gooien is iets anders dan een goed afgestelde autoquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen..
Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Je auto moet er wel op ingeregeld zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Raar, ik heb op 100% Bio ethanol gereden maar had meer vermogenverlies dan vermogenwinst.. En om die 15% zou ik het niet doen..
Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Fout.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Lekker V-Power Racing 100 tanken.. Krijg je meer vermogen uit dan Bio-Ethanol..
Denk je nou echt dat ik BioEthanol in mijn BMW heb gegooid/zou gooien?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Fout.
Maar als je niet anders gewend bent dan ralle N/A BMW's kan ik me voorstellen dat je niet veel weet van agressieve timing maps en verhoogde turbodrukken.
Verdiep je er eerst eens in voor je dit soort opmerkingen maakt.
Daarbij komt dat je in veel auto's niet zomaar E85 kan gooien. Het tast waarschijnlijk de benzinepomp aan, en je brandstofleidingen. Wellicht zelfs je injectoren afhankelijk van het gebruikte materiaal.
Tja het is geen goedkope optie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef Fer het volgende:
Ben je niet een godsvermogen kwijt aan arbeidsloon voor de tunert?
Turbo project lijkt me ook wel leuk om te doen, maar dan zou ik gewoon een wrakkige E30 316 (non-i) pakken en die turbo erop kwakken.
Neh ff jaartje mee rijden en dan idd in de verkoop!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef invine het volgende:
Wat ga je er nu uiteindelijk mee doen? Of het is gewoon een achievement om een 500+ pk wagen te hebben en gaat die gelijk de verkoop in nu?
Spullen van een STI erop gezet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef densmee het volgende:
Hoe houden die steekassen dat vol, en ik geloof dat de achterste aandrijfas al moeite heeft met het normale vermogen. Hoe heb je dat opgelost
In mijn ogen was t een TTR$ of een M3...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom heb je nu tussendoor een tt rs gekocht? Snap best dat het een leuke auto is maar in die klasse is toch ook een hoop anders leuks te krijgen
De M3 is ook zeker een hele mooie rijdersmachine.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Nou die M3 had ik wel boven de TT gekozen denk ik, maar een M1 was ook leuk geweest. (Alleen had je al een hele snelle 1 serie natuurlijk)
Kwam net deze tegen:
http://www.autoweek.nl/vi(...)udi-tt-rs-abt-501-pk
Is die van jou ook zo gechipt? Dan neem ik mijn woorden namelijk terug
Ach ik zou al genoegen nemen met alleen de Subaruquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:07 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
De M3 is ook zeker een hele mooie rijdersmachine.
Echter als je 3 jaar een 135i hebt gehad, en je gaat in een m3 zitten.... dan is het bijna identiek qua dashboard. Het leuke van een ander merk als Audi is dat je echt een andere beleving hebt achter het stuur. Daarnaast leek me quattro wel fijner.... alles op de achterwielen is listig
Een M1 is identiek aan de 135i qua uiterlijk... dat is geen optie eigenlijk.
Mijn TTRS is idd getuned. De 501pk variant is met andere turbo e.d. daar heb ik geen interesse in.
Ik wil straks de intercooler en uitlaat aanpakken. Nu heb ik op racefuel 403 pk... dat zal dan een goeie 425-430 pk zijn met de hardware upgrades.
Gezien t feit dat ik nog een 578pk Subaru heb staan is dat wel voldoende eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ach ik zou al genoegen nemen met alleen de Subaru
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |