quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.
Maar ja, ik denk dat ik daar maar niet op ga oordelen, want dan ben ik zelf ook een lamzak eerste klas.
Whehehehequote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.
Maar ja, ik denk dat ik daar maar niet op ga oordelen, want dan ben ik zelf ook een lamzak eerste klas.
Dank je welquote:
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Dropkick het volgende:
Had Chantal vandaag in de uitzending de kleren van Herr Flick aan?
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Dropkick het volgende:
Oh nietusquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.
[afbeelding]
Euhmm zoals zovele hier voor me, meen je dit serieus offeuh????quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
denk dat roel het niet erg vind. Die zoop zich volledig van de kaartquote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
Ingrid wil voor ¤ 100,- drank hebben![]()
Feestje........quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
Herr Flick is veel knapper. En grappiger.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.
[afbeelding]
Je moet echt wat aan je gevoel voor humor gaan doen, hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmm zoals zovele hier voor me, meen je dit serieus offeuh????
Van mij mag het, komen ze een beetje los, en met genoeg drank op gebeurt er altijd wel wat.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat roel het niet erg vind. Die zoop zich volledig van de kaart
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHHquote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja het blijft een schoonheidquote:
van mij mag ze wel voor mijn neus staan. Maar dan voor wat heel andersquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHH
Dan herken je haar dus niet meerquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHH
Ze krijgen extra budget wat ze hebben verdiend met de anti klef aktie van Roel en Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef frizti het volgende:
Beginnen ze nu al over de drank te zeuren?
Ze hebben nog steeds ¤50 pp te besteden, die lamzakken kunnen echt geen boodschappen doen.
quote:
ging Ingrid niet op een van de eerste feestjes wanhopig over haar nek?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
¤ 50,- is niet zoveel hoor, als ik hoor hoe duur de drank is, ¤10,- voor een krat bier, ¤5,- voor een fles wijn, en dat voor 7 dagen. Is niet echt veel. Dan heb je de sigaretten nogquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef frizti het volgende:
Beginnen ze nu al over de drank te zeuren?
Ze hebben nog steeds ¤50 pp te besteden, die lamzakken kunnen echt geen boodschappen doen.
Nou ik begreep dat ze auditie wil doen voor iets van een toneelschoolquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
O ja... dan moeten ze dat Roel wel vertellen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze krijgen extra budget wat ze hebben verdiend met de anti klef aktie van Roel en Dido![]()
quote:
Die indruk krijg ik ook van haar, ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske moet winnen.
En dat mogen ze niet omdat het een geheime opdracht wasquote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... dan moeten ze dat Roel wel vertellen natuurlijk.
idd, al is het maar voor 1 avondquote:Op donderdag 8 december 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Graag, wat zou ik die graag (voor een kort bezoekje desnoods) terug zien.![]()
Dido is weg, dus Roel heeft vast weer wel een helpend handje nodig
Roel deed zei net dat BB vanavond tegen hem had gezegd dat ze hem deze week zouden spekken met extra budget.Maar Roel weet natuurlijk niet dat het extra budget is verdiend met die aktie.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... dan moeten ze dat Roel wel vertellen natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet echt wat aan je gevoel voor humor gaan doen, hoor.
Dit is nou al de tweede keer dat je langs mijn punt heenloopt.
Maar goed, je vond Rob tof, dus ik vergeef het je.![]()
2 kratten bier voor Roel en 4 flessen wijn voor de hele week voor de andere 4 bewoners. Nou, partyquote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
¤ 50,- is niet zoveel hoor, als ik hoor hoe duur de drank is, ¤10,- voor een krat bier, ¤5,- voor een fles wijn, en dat voor 7 dagen. Is niet echt veel. Dan heb je de sigaretten nog
Ja, dat weet ie iig goed te brengen.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Joost... je zit gewoon in de finale.
Joost lijkt er niet superblij om... volgens mij had hij graag naar Brenda gewild.
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat mogen ze niet omdat het een geheime opdracht was
die indruk krijg ik steeds van Joostquote:Op donderdag 8 december 2005 23:49 schreef Lamon het volgende:
Die indruk krijg ik ook van haar, ja.
Hopen dat ze geen gelijk krijgt.
Dat is waar!! Dan komt alles goed!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze krijgen extra budget wat ze hebben verdiend met de anti klef aktie van Roel en Dido![]()
En Herr Flick heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Herr Flick is veel knapper. En grappiger.
Het zou leuk zijn als lieske wint als het maar niet Roel of Dido wordt.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske moet winnen.
* Zw0rld has spoken.
Nou, dat scheelt voor je, eentje is er al uitquote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als lieske wint als het maar niet Roel of Dido wordt.
Dido gaat moeilijk worden denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, dat dreigement was me ook niet ontgaan...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat ze auditie wil doen voor iets van een toneelschool, er is dus nog hoop
![]()
Een dronken Roel die loopt de hele dag naar de WC om een slinger te geven.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is waar!! Dan komt alles goed!
Dido lijkt me stug nu ze er niet meer in zit.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido gaat beetje moeilijk worden nuquote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Herr Flick heeft![]()
Helga
![]()
en Joost
![]()
Brenda
![]()
![]()
Zit je in een andere tijdzone ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
als het maar niet Roel of Dido wordt.
inderdaad ik bedoelde Nathquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt voor je, eentje is er al uit![]()
dat wordt een amateurgezelschap met Joost & Nathaliequote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef PieddeNaat het volgende:
Ja, dat dreigement was me ook niet ontgaan...
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat ze auditie wil doen voor iets van een toneelschool, er is dus nog hoop
![]()
ja, die van Amsterdamquote:Op donderdag 8 december 2005 23:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zit je in een andere tijdzone ofzo?
Ik vermoed dat Roel aan Dido moet gaan denken als hij dronken is, Lieske zal hem dan gaan troosten, en dan moet ik nog zien of Roel zich kan beheersen. Zoveel behoefte aan lichamelijke genegenheid moet hij dan hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een dronken Roel die loopt de hele dag naar de WC om een slinger te geven.
nah, serieus, ze heeft eigenlijk wel iets weg van Sasha de Boer.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt een amateurgezelschap met Joost & Nathalie
Als ze dat zouden doen van BB, dan stijgt deze BB weer boven zijn dieptepunt en komt BB4 onder aan de lijstquote:Op donderdag 8 december 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Graag, wat zou ik die graag (voor een kort bezoekje desnoods) terug zien.![]()
Dido is weg, dus Roel heeft vast weer wel een helpend handje nodig
Lieske accepteert dat niet die geeft roel een hoekquote:Op donderdag 8 december 2005 23:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Roel aan Dido moet gaan denken als hij dronken is, Lieske zal hem dan gaan troosten, en dan moet ik nog zien of Roel zich kan beheersen. Zoveel behoefte aan lichamelijke genegenheid moet hij dan hebben.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Was even met andere zaken bezig maar ben er dus weer
WTquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske accepteert dat niet die geeft roel een hoek
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoiiiii hier ookMaarree... psssttt Dido is eruit...ssstttttt
![]()
BEW
Absoluutquote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen van BB, dan stijgt deze BB weer boven zijn dieptepunt en komt BB4 onder aan de lijst![]()
Nou gezelligquote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik nu eigelijk wel mis... is dat gezellige kampvuur...
[afbeelding]
nouuuuuuw....quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.![]()
BEW
Ni zo boos jahquote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelfde als BB, zelfde als mijn tijdzone
![]()
Ha witte parel... ook gezellig hierquote:
Lieske heeft ballenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.![]()
BB5 is de softste BB ooitquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Het gaat maar door over leuk, leuk, leuk![]()
De hardste BB ever, tuurlijk![]()
Wachten is zo vervelendquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt ik zit nog op de uitslag te wachten.![]()
hee voor altijd blauwquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha witte parel... ook gezellig hier
was van mij ook een grapquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ni zo boos jah![]()
Was maar een grapje hoor, korte teentjes![]()
Vind mijn tijdzone leuker![]()
Jammer alleen dat de pit er nu uit isquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben echt blij dat Dido weg is, het was net als een droom, ik had precies op deze uitslag gehoopt en heb echt een goed gevoel dat Joost of Ing (die allebei mogen winnen) ook gaan winnen
Bong WBquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
* BONG4002 geeft je een hele dikkequote:
En ja hier ist gezellig maar het huisquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha witte parel... ook gezellig hier
Ja echt storend, ze pretenderen dat ze het hard gaan spelen, maar maken het op geen enkel manier waar.quote:
Nee tijdzone Ingridquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
was van mij ook een grap
Korte teentjes? Met mijn maat 46 vind ik ze niet klein hoor!!
Zit je in dezelfde tijdzone als Dido?![]()
Daar hoef je geen ballen voor te hebben, als een dronken kerel met je wilt zoenen wijs je hem af, zeker als je die persoon zo kent als Lieske Roel kentquote:
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat kloptquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de pit er nu uit isMaar goed, nog 2 weken
![]()
Koen is wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja hier ist gezellig maar het huiswordt steeds stiller
![]()
Drukke dag gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je een hele dikkeen natuurlijk een
![]()
Ja, het verhaal van de 10 kleine negertjes... toen waren er nog 5. Kom, neem er maar 1 van mij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja hier ist gezellig maar het huiswordt steeds stiller
![]()
Effe checken... ja, Arliator is een man.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar hoef je geen ballen voor te hebben, als een dronken kerel met je wilt zoenen wijs je hem af, zeker als je die persoon zo kent als Lieske Roel kent
Aha, dat is toch die plaats waar iedereen dag in dag uit op zijn duim loopt te zuigen, en zodra ze iets vertellen, komen die verhalen uit diezelfde duimquote:
Viel wel mee, beetje streamen en een boodschapje gedaan + een USB "Secured" stick gekocht van maarliefst 1GBquote:
Er zitten wel harder stukjes tussen maar over de hele lijn is het heel erg soft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja echt storend, ze pretenderen dat ze het hard gaan spelen, maar maken het op geen enkel manier waar.![]()
Zeg maar rustigquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat klopt
Roel brand zijn vingers niet aan dit domme kind.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... ja, Arliator is een man.
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die vraag op de Talpa site is ook wel komisch: gaat Roel HET TREKKEN, dat Dido weg is
Er heeft nooit echt pit in deze groep gezeten, alleen toen Linda er nog was, toen was het nog wel eens pittig en pikantquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat klopt
Neh das alleen een Ingrids tikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aha, dat is toch die plaats waar iedereen dag in dag uit op zijn duim loopt te zuigen, en zodra ze iets vertellen, komen die verhalen uit diezelfde duim![]()
![]()
Ik ook, maar toch vind ik het raarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben echt blij dat Dido weg is, het was net als een droom, ik had precies op deze uitslag gehoopt en heb echt een goed gevoel dat Joost of Ing (die allebei mogen winnen) ook gaan winnen
Ik weet het niet precies zeker maar volgens mij had Joost het in dat gesprek over zijn vernederingen in zijn studentenleven en dat raakte haar nogal en werd wat emotioneler dacht ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
O ja, wat ik nog wilde vragen: wat was nou ook alweer het onderwerp van het gesprek tussen Joost en Igrid, waarover Ingrid zo emotioneel was? Wat is er toen gezegd waardoor Ingrid dit bestempelt als iets dat "haar leven veranderd heeft"?
mmmm heerlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, het verhaal van de 10 kleine negertjes... toen waren er nog 5. Kom, neem er maar 1 van mij....
Humorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die vraag op de Talpa site is ook wel komisch: gaat Roel HET TREKKEN, dat Dido weg is
Heb gewerkt tot 21:00quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel wel mee, beetje streamen en een boodschapje gedaan + een USB "Secured" stick gekocht van maarliefst 1GB
Voor de rest natuurlijk BB + FOK en jij?
Joost vertelde haar dat ze zich niet moet laten veranderen door haar vriend/Liefde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
O ja, wat ik nog wilde vragen: wat was nou ook alweer het onderwerp van het gesprek tussen Joost en Igrid, waarover Ingrid zo emotioneel was? Wat is er toen gezegd waardoor Ingrid dit bestempelt als iets dat "haar leven veranderd heeft"?
Niks bijzonders, peptalk van Joost, dat ze toch echt de moeite waard is, dat ze vast een man gaat vinden die haar accepteert zoals ze is. Zeggen wat ze wilde horen dus op dat moment. Ze heeft ws nog niet zoveel meegemaaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Klopt, maar er is nog humor dankzij Joost dus dat heeft ook wel watquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Er heeft nooit echt pit in deze groep gezeten, alleen toen Linda er nog was, toen was het nog wel eens pittig en pikant![]()
ze heeft over haar eigen onzekerheden gepraat, oa. mbt familie en jongens die haar bedrogen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies zeker maar volgens mij had Joost het in dat gesprek over zijn vernederingen in zijn studentenleven en dat raakte haar nogal en werd wat emotioneler dacht ik
Ga alleen t BB forum erg missenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar er is nog humor dankzij Joost dus dat heeft ook wel wat
Maar spannend? Nee niet echt, daarom is het ook niet zo erg dat de finale al bijna om de hoek is
Ja hulde, voor die ene, stomvervelende, slaapverwekkende weekquote:
Jij balenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb gewerkt tot 21:00![]()
Heb heel BB gemist
Domquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Roel brand zijn vingers niet aan dit domme kind.
Tja, me2 máár als het goed is komt er nog een toetje in de vorm van BB-VIPS dus misschien kunnen we dat als een 'reünie" beschouwenquote:
Hmmm... ze zei dat ze "nog nooit zo'n gesprek met iemand had gehad"... toch wel een beetje vreemd dan. Dat soort pep-gesprekken hebben vrienden once in a while toch wel eens met elkaar?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Joost vertelde haar dat ze zich niet moet laten veranderen door haar vriend/Liefde.
Dat ze een prachtvrouw is zoals ze nu is, en dat ze daar tevreden en zeker over moet zijn.
Ze moet zich niet aanpassen voor een ander, ze moet trots op haarzelf zijn, want ze is een prachtvrouw.
(Joost zijn mening he? Niet de mijne.)
Niet al te lang morgen weer vroeg werkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij balen
Maar gelukkig ben je er nu weer![]()
Nou, vertel eens?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Domwie is hier nou dom, lollll
![]()
Nou, ik ben er helemaal klaar meequote:
Dat ZIJ, als persoon ook iets betekend, JIJ bent belangrijk, JIJ bent speciaal, JIJ bent een persoon, JIJ bent Uniek.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Dat heeft hij al gedaan met Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ga eens in therapie ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, me2 máár als het goed is komt er nog een toetje in de vorm van BB-VIPS dus misschien kunnen we dat als een 'reünie" beschouwen
Nu word ik toch wel nieuwsgierig wat voor werk je doetquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet al te lang morgen weer vroeg werken![]()
Mijn vrienden en vriendinnen hebben dat nog nooit tegen me gezegd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
Hmmm... ze zei dat ze "nog nooit zo'n gesprek met iemand had gehad"... toch wel een beetje vreemd dan. Dat soort pep-gesprekken hebben vrienden once in a while toch wel eens met elkaar?
Pipo koeien!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... ze zei dat ze "nog nooit zo'n gesprek met iemand had gehad"... toch wel een beetje vreemd dan. Dat soort pep-gesprekken hebben vrienden once in a while toch wel eens met elkaar?
dit is mijn therapiequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ga eens in therapie ofzo.ze
zit er nog in he
![]()
Ik zal het ook erg missen... ik vind het heel gezellig. En van dat BB vips stel ik me weinig voor. Zal een nog meer geregiseerde bende worden dan het nu is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, me2 máár als het goed is komt er nog een toetje in de vorm van BB-VIPS dus misschien kunnen we dat als een 'reünie" beschouwen
Of als je altijd met je duim in je mond ligt en nooit voor jezelf opkomt natuurlijk......quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat ZIJ, als persoon ook iets betekend, JIJ bent belangrijk, JIJ bent speciaal, JIJ bent een persoon, JIJ bent Uniek.....![]()
Nah jah snap wel dat je dat raakt hoor, helemaal als niemand dat ooit tegen je gezegd heeft
Troost je die gaat volgende week.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef MissHobje het volgende:
zo Dido eruit.. ik had op Naat gehoopt maarja
Ingrid was aan het praten over haar mislukte relaties en haar zelfbeeld die onder nul was door al die ellende. Joost heeft haar toen gezegd dat ze een waardevol persoon is en moest geloven in zichzelf, gewoon lieve peptalk. Dit deed Ingrid goed en dat Ingrid als hij niemand zou hebben gehad,ze wel kans had gemaakt bij hem.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Wel raar want datzelfde gesprek heeft ze in de begin weken ook met Rob gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat ZIJ, als persoon ook iets betekend, JIJ bent belangrijk, JIJ bent speciaal, JIJ bent een persoon, JIJ bent Uniek.....![]()
Nah jah snap wel dat je dat raakt hoor, helemaal als niemand dat ooit tegen je gezegd heeft
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn vrienden en vriendinnen hebben dat nog nooit tegen me gezegd.
En eigenlijk ben ik daar wel blij om. Ik zou me zo'n acteur in een romantische b-film voelen als ze het wel deden.
Vond je het niet razend interessant dan dat Rikkert pijn aan z'n hol had en dat voortdurend aan iedereen liep te verkondigen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hulde, voor die ene, stomvervelende, slaapverwekkende week![]()
Ik raak echt niet gefrustreerd door 2 labiele figuren die alleen maar kleine meisjes kunnen pesten. Verreweg de meeste kijkers zijn wel gecharmeerd van Lieske, gezien haar grote aantal nominaties en het feit dat ze nu nog steeds met hoge percentages in het huis zit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
dit is mijn therapie
kan ik ff mijn frustraties uiten.
en jou vervolgens frustreren
Ingrid wikkelt mannetjes als Joost toch zo om haar vinger. Laat je toch niet voor de gek houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid was aan het praten over haar mislukte relaties en haar zelfbeeld die onder nul was door al die ellende. Joost heeft haar toen gezegd dat ze een waardevol persoon is en moest geloven in zichzelf, gewoon lieve peptalk. Dit deed Ingrid goed en dat Ingrid als hij niemand zou hebben gehad,ze wel kans had gemaakt bij hem.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Ik ga echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga t hier niet zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel nieuwsgierig wat voor werk je doet
BB vips kan je nooit via de streams volgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal het ook erg missen... ik vind het heel gezellig. En van dat BB vips stel ik me weinig voor. Zal een nog meer geregiseerde bende worden dan het nu is.
Heb jij dit soort gesprekken dan wekelijks met je vrienden? Ooh je bent geweldig, prachtig persoon, geweldige persoonlijkheid, zo lief en zorgzaam en liefdevol!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar Ingrid bewondert Joost als minnaar, wat hij allemaal heeft gedaan voor Brenda, vind ze echt heel lief en prachtig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel raar want datzelfde gesprek heeft ze in de begin weken ook met Rob gehad.
![]()
Slaap lekker Regenworm. Droom maar fijn dat Lieske er nog inzitquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben meedelijden met zou ik er eerder van maken. Als zij wint is het de 2e BB op rij dat er iemand wint die werkelijk niets toevoegd aan het kijkplezier.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik raak echt niet gefrustreerd door 2 labiele figuren die alleen maar kleine meisjes kunnen pesten. Verreweg de meeste kijkers zijn wel gecharmeerd van Lieske, gezien haar grote aantal nominaties en het feit dat ze nu nog steeds met hoge percentages in het huis zit.
Mogen hier hondenfoto's geplaatst worden?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je welEn ook Regenworm, Cuall, Wicked en Kissa
![]()
Cuall ik kan helaas jouw hond niet zien?![]()
Hij zegt dat hij nooit naar BB kijktquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond je het niet razend interessant dan dat Rikkert pijn aan z'n hol had en dat voortdurend aan iedereen liep te verkondigen?
Daar had ik nou echt vrede mee, dat die hockey-snol als eerste moest wieberen.
Hij zit er als enige ex-bewoner ook echt élke week hè. Z'n "BN-schap" wanhopig te rekken.![]()
Trusten Regenwormquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu niet meer... Coen is alweer wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Mogen hier hondenfoto's geplaatst worden?![]()
Ik heb er ook twee![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ingrid wikkelt windt mannetjes als Joost toch zo om haar vinger.
Coen - deeltje 1quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
Ik heb er ook twee![]()
[Scanmanmode on] Wat een goede Nathalie imitatie [\Scanmanmode off]quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee![]()
Voor jou misschien niet. Voor de meerderheid van de Nederlandse kijkers blijkbaar dan wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
hebben meedelijden met zou ik er eerder van maken. Als zij wint is het de 2e BB op rij dat er iemand wint die werkelijk niets toevoegd aan het kijkplezier.
Slaap lekker wormpjequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg maar gerust niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
Liekse begrijpt echt weinig he?
Dat wat haar ook raakte was dat ze eindelijk een gesprek met iemand had waarin ZIJ zich veilig genoeg voelde om zich wat te openen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid was aan het praten over haar mislukte relaties en haar zelfbeeld die onder nul was door al die ellende. Joost heeft haar toen gezegd dat ze een waardevol persoon is en moest geloven in zichzelf, gewoon lieve peptalk. Dit deed Ingrid goed en dat Ingrid als hij niemand zou hebben gehad,ze wel kans had gemaakt bij hem.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee![]()
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB vips kan je nooit via de streams volgen
Ze is tenminste nog niet zwanger.quote:
Heerlijk he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Dropkick het volgende:
Wat is Rickfcdb1 toch rustig.
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet. Voor de meerderheid van de Nederlandse kijkers blijkbaar dan wel.
Ga jij ff tape halen!quote:
Je kan het ook mailen (mailadres staat in mijn profiel)quote:
dat zou wel stoer zijn... gaan er veel meer fokkers kijken denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
NeeVolgens mij deze keer wel of heb je betrouwbare bronnen?
Nee dat doen de mensen die rukken op de tieten van Chantal ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.
Oh, jammer, het is een kruising van een labrador en een golden retriever, uiterlijk veel van een golden retriever, maar het forse van de labrador, en ook heeeeeel liefquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je welEn ook Regenworm, Cuall, Wicked en Kissa
![]()
Cuall ik kan helaas jouw hond niet zien?![]()
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.quote:
Heb je msnquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan het ook mailen (mailadres staat in mijn profiel)
Als je wilt natuurlijk![]()
Hee, APK, wat ging jij nou ook alweer doen als ik gelijk had met de exit van Dido?quote:
Roel is een verwend jurkje met zelf aangemeten macho-imago...pfffffffff mannenregels...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.
Ben trouwens blij dat Lieske er nog in zit dan maakt Roel misschien weer een kansje om te winnen.
hey super....haar gefohned?quote:
Darwin zou van hem genoten hebben...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is een verwend jurkje met zelf aangemeten macho-imago...pfffffffff mannenregels...
Jij hebt echt een ernstig tekort aan genegenheid. Om met de woorden van Roel te spreken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee dat doen de mensen die rukken op de tieten van Chantal ook niet.
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.
Ben trouwens blij dat Lieske er nog in zit dan maakt Roel misschien weer een kansje om te winnen.
Ik héb msn ja, maar ik gebruik het niet vaak, moet ik hem even voor je aanslingeren? Mailadres is tevens msn adres dus je kan me even invoegenquote:
Nee he, ik denk dat die grijze massa in je hoofd zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.
Ja da's ook zo'n kansloze amateurpsycholoog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ernstig tekort aan genegenheid. Om met de woorden van Roel te spreken.
joh schei ff uit met dat wicht, ze zit nu net alle gedrag omtrent menno goed te praten...ze is te dom voor woordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Dropkick het volgende:
![]()
![]()
![]()
hallo Rickfcdb1
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens wie er nog in zit Rickfcdb1?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Darwin zou van hem genoten hebben...
LOL heeeeeeeeeeee joequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik héb msn ja, maar ik gebruik het niet vaak, moet ik hem even voor je aanslingeren? Mailadres is tevens msn adres dus je kan me even invoegen
Jij stampt een erwt nog niet de grond in. Daar moeten mannen voor komen en geen gevulde koeken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.
Ik ben er trouwens dit weekend niet dus ik kan je helaas niet de grond in stampen met je onnozele Lieskegebash.
Ik denk dat Ingrid altijd valt op dominante mannen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ingrid wikkelt mannetjes als Joost toch zo om haar vinger. Laat je toch niet voor de gek houden.
Welke mytyl let er nou nog op polls? Kijk je wel vanaf het begin????quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.
Ik ben er trouwens dit weekend niet dus ik kan je helaas niet de grond in stampen met je onnozele Lieskegebash.
Echt jammer dat ik die niet kan ziequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, jammer, het is een kruising van een labrador en een golden retriever, uiterlijk veel van een golden retriever, maar het forse van de labrador, en ook heeeeeel lief![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoe heten je liefie's?![]()
Hier mijn andere hond;
[afbeelding]
Is een Border collie en heet Keltic![]()
Trustenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
Ik heb vandaag véél te veel BB gezienik ga naar bed
![]()
![]()
Van nature is Roel ook dominant. Klopt met jouw theorie, want Roel is een klootzak.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Ingrid altijd valt op dominante mannen.
Haar moeder zei eens in de studio "ze moet een man hebben die haar tegengas geeft. Menno is veel te lief voor haar". Ik neem aan dat moeder dat baseert op eerdere relaties van Ingrid.
Beetje dom van Ingrid, want dominante mannen zijn al snel klootzakken, omdat ze de neiging hebben hun eigen gang te gaan.
(Ik ben dus een watjes-fan, dat moge duidelijk zijn)
Ingrid moet kracht en zelfstandigheid in zich zelf vinden om het leven aan te kunnen, niet in een man zoeken.
Ik neem aan dat Ingrid niet in de socio-psycho-talk kringen verkeerd waar zulk gelul dagelijks brood is. Ik ook niet, trouwens, maar ik kijk wel eens TV
sweet dreams cuallquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Stel je toch niet zo aan. Dat jong heeft toch ook door iedereen over zich heen laten lopen. Dat is z'n eigen schuld en niet die van iemand anders. Het is verdomme geen kind van 5 wat gepest wordt op school; het is een volwassen vent hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei ff uit met dat wicht, ze zit nu net alle gedrag omtrent menno goed te praten...ze is te dom voor woorden
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij stampt een erwt nog niet de grond in. Daar moeten mannen voor komen en geen gevulde koeken.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier mijn andere hond;
[afbeelding]
ohw okee, omdat je broek nogal bol staat, vandaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ga met je meeEn nee Bommie vandaag niet gefond stond te veel wind
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ga met je meeEn nee Bommie vandaag niet gefond stond te veel wind
![]()
wat een poepiequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier mijn andere hond;
[afbeelding]
Nou, ik vind haar wel grappig hoor ! (en vals ook,quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
hebben meedelijden met zou ik er eerder van maken. Als zij wint is het de 2e BB op rij dat er iemand wint die werkelijk niets toevoegd aan het kijkplezier.
Nou dat 'wekelijks' haal jij er ineens bij. Nee natuurlijk heb ik dat niet. Maar ik vind het raar dat Ingrid zo'n gesprek echt als een openbaring beschouwde, en zei dat ze nog nooit met iemand op zo'n manier gesproken had.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb jij dit soort gesprekken dan wekelijks met je vrienden? Ooh je bent geweldig, prachtig persoon, geweldige persoonlijkheid, zo lief en zorgzaam en liefdevol!
Nou ik niet en als een vreemde (want dat is Joost) dit tegen mij zou zeggen zou ik ook vol schieten (want wat kent hij me nou, en hoe kan hij het bij het juiste eind hebben, mocht het kloppen?)
sweet dreams Bartoliquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Ik ben gaar van teveel BB vandaag, te gaar van het tussendoor leren, had gehoopt dat dido bleef en morgen ook nog een focking engels presentatie.
Maja enfin ik ga dus zo maffen
HAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? 50.000 euro? Nee joh, pleur op... ik heb hier al 250.000 liggen"
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier ook mijn bankstel posten?![]()
En jij bent natuurlijk een echte man he. Durft nog niet eens z'n mailadres in z'n profiel te laten zien.. maar ja dat klopt wel met de info over jouw leven die ik inmiddels hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij stampt een erwt nog niet de grond in. Daar moeten mannen voor komen en geen gevulde koeken.
Denk je dat nu echt? Dat bepaald Hummie toch gewoon en verder niemand. Het leek me duidelijk dat Nathalie het minst populair is en die lieten ze in haar simpele kleren en doodop tijdens de live uitzending zitten. Daaruit blijkt toch dat het allang bekend was dat zij niet zou gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan. Dat jong heeft toch ook door iedereen over zich heen laten lopen. Dat is z'n eigen schuld en niet die van iemand anders. Het is verdomme geen kind van 5 wat gepest wordt op school; het is een volwassen vent hoor.
Bovendien is BB een spel en daarin is vrijwel alles geoorloofd. De mensen die er nu inzitten hebben het dus simpelweg goed gedaan en Menno slecht. Het is uiteindelijk de kijker geweest die bepaalde dat Menno kon vertrekken hoor.
Ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier ook mijn bankstel posten?![]()
Ik vind haar moeder maar een akelig mens met haar uitspraak dat ze BB niet in moet omdat mensen haar dan maar stom vinden als blijkt dat ze niet koken kan. En als ze dan in de live-uitzending aan het woord komt weet ze nog wat negatiefs over haar te zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Ingrid altijd valt op dominante mannen.
Haar moeder zei eens... <snip>
PleurT op joh! Ik hebbier al 250.000 euroos joh!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? 50.000 euro? Nee joh, pleur op... ik heb hier al 250.000 liggen"
[afbeelding]
Misschien is het beter om te gaan leren lezen, of doen ze dat niet op de moedermavo? Ze veronderstelt dat Menno maar 1 aanwijsbare reden zou hebben om de bewoners een draai mee om de oren te geven, daar waar de publieke opinie zeker anders lag, tenminste voor zover internet en voor zover de redactie van BB het op de reguliere toepaste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan. Dat jong heeft toch ook door iedereen over zich heen laten lopen. Dat is z'n eigen schuld en niet die van iemand anders. Het is verdomme geen kind van 5 wat gepest wordt op school; het is een volwassen vent hoor.
Bovendien is BB een spel en daarin is vrijwel alles geoorloofd. De mensen die er nu inzitten hebben het dus simpelweg goed gedaan en Menno slecht. Het is uiteindelijk de kijker geweest die bepaalde dat Menno kon vertrekken hoor.
Ben blij dat je om je eigen grapjes kunt lachen. Ik laat liever anderen lachen om een reactie op jouw onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk een echte man he. Durft nog niet eens z'n mailadres in z'n profiel te laten zien.. maar ja dat klopt wel met de info over jouw leven die ik inmiddels heb![]()
Dat blijft speculatie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Dat bepaald Hummie toch gewoon en verder niemand. Het leek me duidelijk dat Nathalie het minst populair is en die lieten ze in haar simpele kleren en doodop tijdens de live uitzending zitten. Daaruit blijkt toch dat het allang bekend was dat zij niet zou gaan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Dat bepaald Hummie toch gewoon en verder niemand. Het leek me duidelijk dat Nathalie het minst populair is en die lieten ze in haar simpele kleren en doodop tijdens de live uitzending zitten. Daaruit blijkt toch dat het allang bekend was dat zij niet zou gaan.
Wie is er nu gefrustreerd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
dit is mijn therapie
kan ik ff mijn frustraties uiten.
en jou vervolgens frustreren
Jij bent echt Haags of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
PleurT op joh! Ik hebbier al 250 euroos joh!!![]()
![]()
Maak je geen zorgen,dat veranderd de komende uren nog wel hoor, beetje positief blijven denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef BB5kijker het volgende:
Slecht nieuws. In de Talpa poll staat Roel tweede met 22%.
quote:
Die poll op de website verspringt anders nooit zo erg als de tv-standen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen,dat veranderd de komende uren nog wel hoor, beetje positief blijven denken.
Jij hebt duidelijk moeite met het verschil tussen 'humor' en 'sarcasme'.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ben blij dat je om je eigen grapjes kunt lachen. Ik laat liever anderen lachen om een reactie op jouw onzin.
Ik niet ik besteed geen geld aan die onzin en beschouw het gewoon als alternatieve GTST. Daar heb je ook geen invloed op de verhaal lijn.quote:
Zo echt welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Zo laat op de avond, en nog een stel 14 jarigen die niet doorhebben dat elkaar uitschelden op basis van een tv-spelletje ietwat zielig is qua nasmaak.
Dit is vast het BB-forum.
Is het een Picardische herder? Wat Saar voor hondje is kan ik niet goed zien......quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
De herder heet Daantje en de zwarte kleine heet Saar![]()
Nee meer moeite met jouw humor of was het sarcasme?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk moeite met het verschil tussen 'humor' en 'sarcasme'.
Het kan echt nu nog wel wisselen hoor,meestal is de stand in het weekeinde stabiel,dan heeft iedereen wel zo'n beetje gestemd lijkt wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Die poll op de website verspringt anders nooit zo erg als de tv-standen.
erg inhoudelijk ben je niet kneusje, ik zou m'n schoolgeld terugvragen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]die krachttaal van jou gebruikten wij hier al op de lagere school 20 jaar geleden
![]()
Dat viel wel op te maken uit de context.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:32 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee meer moeite met jouw humor of was het sarcasme?
Ga dan nu Ludo maar uitschelden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik niet ik besteed geen geld aan die onzin en beschouw het gewoon als alternatieve GTST. Daar heb je ook geen invloed op de verhaal lijn.
Mogen die zo laat opblijven?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Zo laat op de avond, en nog een stel 14 jarigen die niet doorhebben dat elkaar uitschelden op basis van een tv-spelletje ietwat zielig is qua nasmaak.
Ut moet toch op basis van iets...alles beter dan zinloos geweld!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Foreverblue!!!!!! Herken je een echte Amsterdamse niet??? Foeiiiiiquote:
Nee jouw posts zijn diepgaand.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
erg inhoudelijk ben je niet kneusje, ik zou m'n schoolgeld terugvragen.
zoals gezegd...Koop zalf!
en wat is dit dan ? :quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk moeite met het verschil tussen 'humor' en 'sarcasme'.
Nou, kleuter?quote:maar ja dat klopt wel met de info over jouw leven die ik inmiddels heb
Grote meidquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:35 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere dag als die bende aanstaat.
Het verschil is wel marginaal, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:34 schreef PieddeNaat het volgende:
alles beter dan zinloos geweld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |