Jammer alleen dat de pit er nu uit isquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben echt blij dat Dido weg is, het was net als een droom, ik had precies op deze uitslag gehoopt en heb echt een goed gevoel dat Joost of Ing (die allebei mogen winnen) ook gaan winnen
Bong WBquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Was even met andere zaken bezig maar ben er dus weer
* BONG4002 geeft je een hele dikkequote:
En ja hier ist gezellig maar het huisquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha witte parel... ook gezellig hier
Ja echt storend, ze pretenderen dat ze het hard gaan spelen, maar maken het op geen enkel manier waar.quote:
Nee tijdzone Ingridquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
was van mij ook een grap
Korte teentjes? Met mijn maat 46 vind ik ze niet klein hoor!!
Zit je in dezelfde tijdzone als Dido?![]()
Daar hoef je geen ballen voor te hebben, als een dronken kerel met je wilt zoenen wijs je hem af, zeker als je die persoon zo kent als Lieske Roel kentquote:
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat kloptquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de pit er nu uit isMaar goed, nog 2 weken
![]()
Koen is wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja hier ist gezellig maar het huiswordt steeds stiller
![]()
Drukke dag gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je een hele dikkeen natuurlijk een
![]()
Ja, het verhaal van de 10 kleine negertjes... toen waren er nog 5. Kom, neem er maar 1 van mij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja hier ist gezellig maar het huiswordt steeds stiller
![]()
Effe checken... ja, Arliator is een man.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar hoef je geen ballen voor te hebben, als een dronken kerel met je wilt zoenen wijs je hem af, zeker als je die persoon zo kent als Lieske Roel kent
Aha, dat is toch die plaats waar iedereen dag in dag uit op zijn duim loopt te zuigen, en zodra ze iets vertellen, komen die verhalen uit diezelfde duimquote:
Viel wel mee, beetje streamen en een boodschapje gedaan + een USB "Secured" stick gekocht van maarliefst 1GBquote:
Er zitten wel harder stukjes tussen maar over de hele lijn is het heel erg soft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja echt storend, ze pretenderen dat ze het hard gaan spelen, maar maken het op geen enkel manier waar.![]()
Zeg maar rustigquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat klopt
Roel brand zijn vingers niet aan dit domme kind.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.![]()
Spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... ja, Arliator is een man.
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die vraag op de Talpa site is ook wel komisch: gaat Roel HET TREKKEN, dat Dido weg is
Er heeft nooit echt pit in deze groep gezeten, alleen toen Linda er nog was, toen was het nog wel eens pittig en pikantquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat klopt
Neh das alleen een Ingrids tikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aha, dat is toch die plaats waar iedereen dag in dag uit op zijn duim loopt te zuigen, en zodra ze iets vertellen, komen die verhalen uit diezelfde duim![]()
![]()
Ik ook, maar toch vind ik het raarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben echt blij dat Dido weg is, het was net als een droom, ik had precies op deze uitslag gehoopt en heb echt een goed gevoel dat Joost of Ing (die allebei mogen winnen) ook gaan winnen
Ik weet het niet precies zeker maar volgens mij had Joost het in dat gesprek over zijn vernederingen in zijn studentenleven en dat raakte haar nogal en werd wat emotioneler dacht ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
O ja, wat ik nog wilde vragen: wat was nou ook alweer het onderwerp van het gesprek tussen Joost en Igrid, waarover Ingrid zo emotioneel was? Wat is er toen gezegd waardoor Ingrid dit bestempelt als iets dat "haar leven veranderd heeft"?
mmmm heerlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, het verhaal van de 10 kleine negertjes... toen waren er nog 5. Kom, neem er maar 1 van mij....
Humorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die vraag op de Talpa site is ook wel komisch: gaat Roel HET TREKKEN, dat Dido weg is
Heb gewerkt tot 21:00quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel wel mee, beetje streamen en een boodschapje gedaan + een USB "Secured" stick gekocht van maarliefst 1GB
Voor de rest natuurlijk BB + FOK en jij?
Joost vertelde haar dat ze zich niet moet laten veranderen door haar vriend/Liefde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
O ja, wat ik nog wilde vragen: wat was nou ook alweer het onderwerp van het gesprek tussen Joost en Igrid, waarover Ingrid zo emotioneel was? Wat is er toen gezegd waardoor Ingrid dit bestempelt als iets dat "haar leven veranderd heeft"?
Niks bijzonders, peptalk van Joost, dat ze toch echt de moeite waard is, dat ze vast een man gaat vinden die haar accepteert zoals ze is. Zeggen wat ze wilde horen dus op dat moment. Ze heeft ws nog niet zoveel meegemaaktquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Klopt, maar er is nog humor dankzij Joost dus dat heeft ook wel watquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Er heeft nooit echt pit in deze groep gezeten, alleen toen Linda er nog was, toen was het nog wel eens pittig en pikant![]()
ze heeft over haar eigen onzekerheden gepraat, oa. mbt familie en jongens die haar bedrogen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies zeker maar volgens mij had Joost het in dat gesprek over zijn vernederingen in zijn studentenleven en dat raakte haar nogal en werd wat emotioneler dacht ik
Ga alleen t BB forum erg missenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar er is nog humor dankzij Joost dus dat heeft ook wel wat
Maar spannend? Nee niet echt, daarom is het ook niet zo erg dat de finale al bijna om de hoek is
Ja hulde, voor die ene, stomvervelende, slaapverwekkende weekquote:
Jij balenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb gewerkt tot 21:00![]()
Heb heel BB gemist
Domquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Roel brand zijn vingers niet aan dit domme kind.
Tja, me2 máár als het goed is komt er nog een toetje in de vorm van BB-VIPS dus misschien kunnen we dat als een 'reünie" beschouwenquote:
Hmmm... ze zei dat ze "nog nooit zo'n gesprek met iemand had gehad"... toch wel een beetje vreemd dan. Dat soort pep-gesprekken hebben vrienden once in a while toch wel eens met elkaar?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Joost vertelde haar dat ze zich niet moet laten veranderen door haar vriend/Liefde.
Dat ze een prachtvrouw is zoals ze nu is, en dat ze daar tevreden en zeker over moet zijn.
Ze moet zich niet aanpassen voor een ander, ze moet trots op haarzelf zijn, want ze is een prachtvrouw.
(Joost zijn mening he? Niet de mijne.)
Niet al te lang morgen weer vroeg werkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij balen
Maar gelukkig ben je er nu weer![]()
Nou, vertel eens?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Domwie is hier nou dom, lollll
![]()
Nou, ik ben er helemaal klaar meequote:
Dat ZIJ, als persoon ook iets betekend, JIJ bent belangrijk, JIJ bent speciaal, JIJ bent een persoon, JIJ bent Uniek.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Dat heeft hij al gedaan met Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ga eens in therapie ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, me2 máár als het goed is komt er nog een toetje in de vorm van BB-VIPS dus misschien kunnen we dat als een 'reünie" beschouwen
Nu word ik toch wel nieuwsgierig wat voor werk je doetquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet al te lang morgen weer vroeg werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |