quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.
Maar ja, ik denk dat ik daar maar niet op ga oordelen, want dan ben ik zelf ook een lamzak eerste klas.
Whehehehequote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Feit is dat Dido wel meer nut voor de samenleving heeft dan de meeste tijdens werktijd postende users hier. Ouderenzorg is een belangrijke sociale bezigheid.
Maar ja, ik denk dat ik daar maar niet op ga oordelen, want dan ben ik zelf ook een lamzak eerste klas.
Dank je welquote:
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Dropkick het volgende:
Had Chantal vandaag in de uitzending de kleren van Herr Flick aan?
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:40 schreef Dropkick het volgende:
Oh nietusquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.
[afbeelding]
Euhmm zoals zovele hier voor me, meen je dit serieus offeuh????quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
denk dat roel het niet erg vind. Die zoop zich volledig van de kaartquote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
Ingrid wil voor ¤ 100,- drank hebben![]()
Feestje........quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
Herr Flick is veel knapper. En grappiger.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Herr Flick meer een Menno met bril.
[afbeelding]
Je moet echt wat aan je gevoel voor humor gaan doen, hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhmm zoals zovele hier voor me, meen je dit serieus offeuh????
Van mij mag het, komen ze een beetje los, en met genoeg drank op gebeurt er altijd wel wat.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat roel het niet erg vind. Die zoop zich volledig van de kaart
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHHquote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja het blijft een schoonheidquote:
van mij mag ze wel voor mijn neus staan. Maar dan voor wat heel andersquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHH
Dan herken je haar dus niet meerquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zeg, maak me niet gek he.... nou is Dido weg en kan ik haar gaan vergeten. Tegen de tijd dat de dementie me daarbij helpt staat ze weer voor mijn neus? AAARRGGGGHHH
Ze krijgen extra budget wat ze hebben verdiend met de anti klef aktie van Roel en Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef frizti het volgende:
Beginnen ze nu al over de drank te zeuren?
Ze hebben nog steeds ¤50 pp te besteden, die lamzakken kunnen echt geen boodschappen doen.
quote:
ging Ingrid niet op een van de eerste feestjes wanhopig over haar nek?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:44 schreef Arliator het volgende:
¤ 50,- is niet zoveel hoor, als ik hoor hoe duur de drank is, ¤10,- voor een krat bier, ¤5,- voor een fles wijn, en dat voor 7 dagen. Is niet echt veel. Dan heb je de sigaretten nogquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef frizti het volgende:
Beginnen ze nu al over de drank te zeuren?
Ze hebben nog steeds ¤50 pp te besteden, die lamzakken kunnen echt geen boodschappen doen.
Nou ik begreep dat ze auditie wil doen voor iets van een toneelschoolquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
O ja... dan moeten ze dat Roel wel vertellen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze krijgen extra budget wat ze hebben verdiend met de anti klef aktie van Roel en Dido![]()
quote:
Die indruk krijg ik ook van haar, ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske moet winnen.
En dat mogen ze niet omdat het een geheime opdracht wasquote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... dan moeten ze dat Roel wel vertellen natuurlijk.
idd, al is het maar voor 1 avondquote:Op donderdag 8 december 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Graag, wat zou ik die graag (voor een kort bezoekje desnoods) terug zien.![]()
Dido is weg, dus Roel heeft vast weer wel een helpend handje nodig
Roel deed zei net dat BB vanavond tegen hem had gezegd dat ze hem deze week zouden spekken met extra budget.Maar Roel weet natuurlijk niet dat het extra budget is verdiend met die aktie.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O ja... dan moeten ze dat Roel wel vertellen natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet echt wat aan je gevoel voor humor gaan doen, hoor.
Dit is nou al de tweede keer dat je langs mijn punt heenloopt.
Maar goed, je vond Rob tof, dus ik vergeef het je.![]()
2 kratten bier voor Roel en 4 flessen wijn voor de hele week voor de andere 4 bewoners. Nou, partyquote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
¤ 50,- is niet zoveel hoor, als ik hoor hoe duur de drank is, ¤10,- voor een krat bier, ¤5,- voor een fles wijn, en dat voor 7 dagen. Is niet echt veel. Dan heb je de sigaretten nog
Ja, dat weet ie iig goed te brengen.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Joost... je zit gewoon in de finale.
Joost lijkt er niet superblij om... volgens mij had hij graag naar Brenda gewild.
Precies.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat mogen ze niet omdat het een geheime opdracht was
die indruk krijg ik steeds van Joostquote:Op donderdag 8 december 2005 23:49 schreef Lamon het volgende:
Die indruk krijg ik ook van haar, ja.
Hopen dat ze geen gelijk krijgt.
Dat is waar!! Dan komt alles goed!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze krijgen extra budget wat ze hebben verdiend met de anti klef aktie van Roel en Dido![]()
En Herr Flick heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Herr Flick is veel knapper. En grappiger.
Het zou leuk zijn als lieske wint als het maar niet Roel of Dido wordt.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef Zw0rld het volgende:
Lieske moet winnen.
* Zw0rld has spoken.
Nou, dat scheelt voor je, eentje is er al uitquote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als lieske wint als het maar niet Roel of Dido wordt.
Dido gaat moeilijk worden denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, dat dreigement was me ook niet ontgaan...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat ze auditie wil doen voor iets van een toneelschool, er is dus nog hoop
![]()
Een dronken Roel die loopt de hele dag naar de WC om een slinger te geven.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is waar!! Dan komt alles goed!
Dido lijkt me stug nu ze er niet meer in zit.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido gaat beetje moeilijk worden nuquote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
En Herr Flick heeft![]()
Helga
![]()
en Joost
![]()
Brenda
![]()
![]()
Zit je in een andere tijdzone ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:51 schreef regenworm het volgende:
als het maar niet Roel of Dido wordt.
inderdaad ik bedoelde Nathquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt voor je, eentje is er al uit![]()
dat wordt een amateurgezelschap met Joost & Nathaliequote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef PieddeNaat het volgende:
Ja, dat dreigement was me ook niet ontgaan...
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik begreep dat ze auditie wil doen voor iets van een toneelschool, er is dus nog hoop
![]()
ja, die van Amsterdamquote:Op donderdag 8 december 2005 23:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zit je in een andere tijdzone ofzo?
Ik vermoed dat Roel aan Dido moet gaan denken als hij dronken is, Lieske zal hem dan gaan troosten, en dan moet ik nog zien of Roel zich kan beheersen. Zoveel behoefte aan lichamelijke genegenheid moet hij dan hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een dronken Roel die loopt de hele dag naar de WC om een slinger te geven.
nah, serieus, ze heeft eigenlijk wel iets weg van Sasha de Boer.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wordt een amateurgezelschap met Joost & Nathalie
Als ze dat zouden doen van BB, dan stijgt deze BB weer boven zijn dieptepunt en komt BB4 onder aan de lijstquote:Op donderdag 8 december 2005 23:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Graag, wat zou ik die graag (voor een kort bezoekje desnoods) terug zien.![]()
Dido is weg, dus Roel heeft vast weer wel een helpend handje nodig
Lieske accepteert dat niet die geeft roel een hoekquote:Op donderdag 8 december 2005 23:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Roel aan Dido moet gaan denken als hij dronken is, Lieske zal hem dan gaan troosten, en dan moet ik nog zien of Roel zich kan beheersen. Zoveel behoefte aan lichamelijke genegenheid moet hij dan hebben.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Was even met andere zaken bezig maar ben er dus weer
WTquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske accepteert dat niet die geeft roel een hoek
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoiiiii hier ookMaarree... psssttt Dido is eruit...ssstttttt
![]()
BEW
Absoluutquote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen van BB, dan stijgt deze BB weer boven zijn dieptepunt en komt BB4 onder aan de lijst![]()
Nou gezelligquote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik nu eigelijk wel mis... is dat gezellige kampvuur...
[afbeelding]
nouuuuuuw....quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.![]()
BEW
Ni zo boos jahquote:Op donderdag 8 december 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelfde als BB, zelfde als mijn tijdzone
![]()
Ha witte parel... ook gezellig hierquote:
Lieske heeft ballenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.![]()
BB5 is de softste BB ooitquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Het gaat maar door over leuk, leuk, leuk![]()
De hardste BB ever, tuurlijk![]()
Wachten is zo vervelendquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt ik zit nog op de uitslag te wachten.![]()
hee voor altijd blauwquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha witte parel... ook gezellig hier
was van mij ook een grapquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ni zo boos jah![]()
Was maar een grapje hoor, korte teentjes![]()
Vind mijn tijdzone leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |