Jammer alleen dat de pit er nu uit isquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben echt blij dat Dido weg is, het was net als een droom, ik had precies op deze uitslag gehoopt en heb echt een goed gevoel dat Joost of Ing (die allebei mogen winnen) ook gaan winnen
Bong WBquote:Op donderdag 8 december 2005 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Was even met andere zaken bezig maar ben er dus weer
* BONG4002 geeft je een hele dikkequote:
En ja hier ist gezellig maar het huisquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha witte parel... ook gezellig hier
Ja echt storend, ze pretenderen dat ze het hard gaan spelen, maar maken het op geen enkel manier waar.quote:
Nee tijdzone Ingridquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
was van mij ook een grap
Korte teentjes? Met mijn maat 46 vind ik ze niet klein hoor!!
Zit je in dezelfde tijdzone als Dido?![]()
Daar hoef je geen ballen voor te hebben, als een dronken kerel met je wilt zoenen wijs je hem af, zeker als je die persoon zo kent als Lieske Roel kentquote:
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat kloptquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de pit er nu uit isMaar goed, nog 2 weken
![]()
Koen is wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja hier ist gezellig maar het huiswordt steeds stiller
![]()
Drukke dag gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je een hele dikkeen natuurlijk een
![]()
Ja, het verhaal van de 10 kleine negertjes... toen waren er nog 5. Kom, neem er maar 1 van mij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ja hier ist gezellig maar het huiswordt steeds stiller
![]()
Effe checken... ja, Arliator is een man.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar hoef je geen ballen voor te hebben, als een dronken kerel met je wilt zoenen wijs je hem af, zeker als je die persoon zo kent als Lieske Roel kent
Aha, dat is toch die plaats waar iedereen dag in dag uit op zijn duim loopt te zuigen, en zodra ze iets vertellen, komen die verhalen uit diezelfde duimquote:
Viel wel mee, beetje streamen en een boodschapje gedaan + een USB "Secured" stick gekocht van maarliefst 1GBquote:
Er zitten wel harder stukjes tussen maar over de hele lijn is het heel erg soft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja echt storend, ze pretenderen dat ze het hard gaan spelen, maar maken het op geen enkel manier waar.![]()
Zeg maar rustigquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat klopt
Roel brand zijn vingers niet aan dit domme kind.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik laat in het midden wat er dan gaat gebeuren, maar hij zal nooit met Lieske gaan zoenen of iets, vind Lieske niet goed.![]()
Spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Effe checken... ja, Arliator is een man.
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die vraag op de Talpa site is ook wel komisch: gaat Roel HET TREKKEN, dat Dido weg is
Er heeft nooit echt pit in deze groep gezeten, alleen toen Linda er nog was, toen was het nog wel eens pittig en pikantquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat Roel nog een beetje chagerijnig word deze en komende week, dat kan dan misschien nog wat opleveren maar de pit is er wel een beetje uit dat klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |