Mijn vrienden en vriendinnen hebben dat nog nooit tegen me gezegd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
Hmmm... ze zei dat ze "nog nooit zo'n gesprek met iemand had gehad"... toch wel een beetje vreemd dan. Dat soort pep-gesprekken hebben vrienden once in a while toch wel eens met elkaar?
Pipo koeien!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm... ze zei dat ze "nog nooit zo'n gesprek met iemand had gehad"... toch wel een beetje vreemd dan. Dat soort pep-gesprekken hebben vrienden once in a while toch wel eens met elkaar?
dit is mijn therapiequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ga eens in therapie ofzo.ze
zit er nog in he
![]()
Ik zal het ook erg missen... ik vind het heel gezellig. En van dat BB vips stel ik me weinig voor. Zal een nog meer geregiseerde bende worden dan het nu is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, me2 máár als het goed is komt er nog een toetje in de vorm van BB-VIPS dus misschien kunnen we dat als een 'reünie" beschouwen
Of als je altijd met je duim in je mond ligt en nooit voor jezelf opkomt natuurlijk......quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat ZIJ, als persoon ook iets betekend, JIJ bent belangrijk, JIJ bent speciaal, JIJ bent een persoon, JIJ bent Uniek.....![]()
Nah jah snap wel dat je dat raakt hoor, helemaal als niemand dat ooit tegen je gezegd heeft
Troost je die gaat volgende week.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef MissHobje het volgende:
zo Dido eruit.. ik had op Naat gehoopt maarja
Ingrid was aan het praten over haar mislukte relaties en haar zelfbeeld die onder nul was door al die ellende. Joost heeft haar toen gezegd dat ze een waardevol persoon is en moest geloven in zichzelf, gewoon lieve peptalk. Dit deed Ingrid goed en dat Ingrid als hij niemand zou hebben gehad,ze wel kans had gemaakt bij hem.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
O ja, wat ik nog wilde vragen: wat was nou ook alweer het onderwerp van het gesprek tussen Joost en Igrid, waarover Ingrid zo emotioneel was? Wat is er toen gezegd waardoor Ingrid dit bestempelt als iets dat "haar leven veranderd heeft"?
Wel raar want datzelfde gesprek heeft ze in de begin weken ook met Rob gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat ZIJ, als persoon ook iets betekend, JIJ bent belangrijk, JIJ bent speciaal, JIJ bent een persoon, JIJ bent Uniek.....![]()
Nah jah snap wel dat je dat raakt hoor, helemaal als niemand dat ooit tegen je gezegd heeft
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn vrienden en vriendinnen hebben dat nog nooit tegen me gezegd.
En eigenlijk ben ik daar wel blij om. Ik zou me zo'n acteur in een romantische b-film voelen als ze het wel deden.
Vond je het niet razend interessant dan dat Rikkert pijn aan z'n hol had en dat voortdurend aan iedereen liep te verkondigen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hulde, voor die ene, stomvervelende, slaapverwekkende week![]()
Ik raak echt niet gefrustreerd door 2 labiele figuren die alleen maar kleine meisjes kunnen pesten. Verreweg de meeste kijkers zijn wel gecharmeerd van Lieske, gezien haar grote aantal nominaties en het feit dat ze nu nog steeds met hoge percentages in het huis zit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
dit is mijn therapie
kan ik ff mijn frustraties uiten.
en jou vervolgens frustreren
Ingrid wikkelt mannetjes als Joost toch zo om haar vinger. Laat je toch niet voor de gek houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid was aan het praten over haar mislukte relaties en haar zelfbeeld die onder nul was door al die ellende. Joost heeft haar toen gezegd dat ze een waardevol persoon is en moest geloven in zichzelf, gewoon lieve peptalk. Dit deed Ingrid goed en dat Ingrid als hij niemand zou hebben gehad,ze wel kans had gemaakt bij hem.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Ik ga echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga t hier niet zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel nieuwsgierig wat voor werk je doet
BB vips kan je nooit via de streams volgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal het ook erg missen... ik vind het heel gezellig. En van dat BB vips stel ik me weinig voor. Zal een nog meer geregiseerde bende worden dan het nu is.
Heb jij dit soort gesprekken dan wekelijks met je vrienden? Ooh je bent geweldig, prachtig persoon, geweldige persoonlijkheid, zo lief en zorgzaam en liefdevol!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar Ingrid bewondert Joost als minnaar, wat hij allemaal heeft gedaan voor Brenda, vind ze echt heel lief en prachtig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel raar want datzelfde gesprek heeft ze in de begin weken ook met Rob gehad.
![]()
Slaap lekker Regenworm. Droom maar fijn dat Lieske er nog inzitquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hebben meedelijden met zou ik er eerder van maken. Als zij wint is het de 2e BB op rij dat er iemand wint die werkelijk niets toevoegd aan het kijkplezier.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik raak echt niet gefrustreerd door 2 labiele figuren die alleen maar kleine meisjes kunnen pesten. Verreweg de meeste kijkers zijn wel gecharmeerd van Lieske, gezien haar grote aantal nominaties en het feit dat ze nu nog steeds met hoge percentages in het huis zit.
Mogen hier hondenfoto's geplaatst worden?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je welEn ook Regenworm, Cuall, Wicked en Kissa
![]()
Cuall ik kan helaas jouw hond niet zien?![]()
Hij zegt dat hij nooit naar BB kijktquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond je het niet razend interessant dan dat Rikkert pijn aan z'n hol had en dat voortdurend aan iedereen liep te verkondigen?
Daar had ik nou echt vrede mee, dat die hockey-snol als eerste moest wieberen.
Hij zit er als enige ex-bewoner ook echt élke week hè. Z'n "BN-schap" wanhopig te rekken.![]()
Trusten Regenwormquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu niet meer... Coen is alweer wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Mogen hier hondenfoto's geplaatst worden?![]()
Ik heb er ook twee![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ingrid wikkelt windt mannetjes als Joost toch zo om haar vinger.
Coen - deeltje 1quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
Ik heb er ook twee![]()
[Scanmanmode on] Wat een goede Nathalie imitatie [\Scanmanmode off]quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee![]()
Voor jou misschien niet. Voor de meerderheid van de Nederlandse kijkers blijkbaar dan wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
hebben meedelijden met zou ik er eerder van maken. Als zij wint is het de 2e BB op rij dat er iemand wint die werkelijk niets toevoegd aan het kijkplezier.
Slaap lekker wormpjequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg maar gerust niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
Liekse begrijpt echt weinig he?
Dat wat haar ook raakte was dat ze eindelijk een gesprek met iemand had waarin ZIJ zich veilig genoeg voelde om zich wat te openen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid was aan het praten over haar mislukte relaties en haar zelfbeeld die onder nul was door al die ellende. Joost heeft haar toen gezegd dat ze een waardevol persoon is en moest geloven in zichzelf, gewoon lieve peptalk. Dit deed Ingrid goed en dat Ingrid als hij niemand zou hebben gehad,ze wel kans had gemaakt bij hem.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee![]()
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB vips kan je nooit via de streams volgen
Ze is tenminste nog niet zwanger.quote:
Heerlijk he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef Dropkick het volgende:
Wat is Rickfcdb1 toch rustig.
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet. Voor de meerderheid van de Nederlandse kijkers blijkbaar dan wel.
Ga jij ff tape halen!quote:
Je kan het ook mailen (mailadres staat in mijn profiel)quote:
dat zou wel stoer zijn... gaan er veel meer fokkers kijken denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
NeeVolgens mij deze keer wel of heb je betrouwbare bronnen?
Nee dat doen de mensen die rukken op de tieten van Chantal ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |