Nou dat 'wekelijks' haal jij er ineens bij. Nee natuurlijk heb ik dat niet. Maar ik vind het raar dat Ingrid zo'n gesprek echt als een openbaring beschouwde, en zei dat ze nog nooit met iemand op zo'n manier gesproken had.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb jij dit soort gesprekken dan wekelijks met je vrienden? Ooh je bent geweldig, prachtig persoon, geweldige persoonlijkheid, zo lief en zorgzaam en liefdevol!
Nou ik niet en als een vreemde (want dat is Joost) dit tegen mij zou zeggen zou ik ook vol schieten (want wat kent hij me nou, en hoe kan hij het bij het juiste eind hebben, mocht het kloppen?)
sweet dreams Bartoliquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Ik ben gaar van teveel BB vandaag, te gaar van het tussendoor leren, had gehoopt dat dido bleef en morgen ook nog een focking engels presentatie.
Maja enfin ik ga dus zo maffen
HAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? 50.000 euro? Nee joh, pleur op... ik heb hier al 250.000 liggen"
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier ook mijn bankstel posten?![]()
En jij bent natuurlijk een echte man he. Durft nog niet eens z'n mailadres in z'n profiel te laten zien.. maar ja dat klopt wel met de info over jouw leven die ik inmiddels hebquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij stampt een erwt nog niet de grond in. Daar moeten mannen voor komen en geen gevulde koeken.
Denk je dat nu echt? Dat bepaald Hummie toch gewoon en verder niemand. Het leek me duidelijk dat Nathalie het minst populair is en die lieten ze in haar simpele kleren en doodop tijdens de live uitzending zitten. Daaruit blijkt toch dat het allang bekend was dat zij niet zou gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan. Dat jong heeft toch ook door iedereen over zich heen laten lopen. Dat is z'n eigen schuld en niet die van iemand anders. Het is verdomme geen kind van 5 wat gepest wordt op school; het is een volwassen vent hoor.
Bovendien is BB een spel en daarin is vrijwel alles geoorloofd. De mensen die er nu inzitten hebben het dus simpelweg goed gedaan en Menno slecht. Het is uiteindelijk de kijker geweest die bepaalde dat Menno kon vertrekken hoor.
Ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik hier ook mijn bankstel posten?![]()
Ik vind haar moeder maar een akelig mens met haar uitspraak dat ze BB niet in moet omdat mensen haar dan maar stom vinden als blijkt dat ze niet koken kan. En als ze dan in de live-uitzending aan het woord komt weet ze nog wat negatiefs over haar te zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Ingrid altijd valt op dominante mannen.
Haar moeder zei eens... <snip>
PleurT op joh! Ik hebbier al 250.000 euroos joh!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
"Met wie? Playboy? 50.000 euro? Nee joh, pleur op... ik heb hier al 250.000 liggen"
[afbeelding]
Misschien is het beter om te gaan leren lezen, of doen ze dat niet op de moedermavo? Ze veronderstelt dat Menno maar 1 aanwijsbare reden zou hebben om de bewoners een draai mee om de oren te geven, daar waar de publieke opinie zeker anders lag, tenminste voor zover internet en voor zover de redactie van BB het op de reguliere toepaste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan. Dat jong heeft toch ook door iedereen over zich heen laten lopen. Dat is z'n eigen schuld en niet die van iemand anders. Het is verdomme geen kind van 5 wat gepest wordt op school; het is een volwassen vent hoor.
Bovendien is BB een spel en daarin is vrijwel alles geoorloofd. De mensen die er nu inzitten hebben het dus simpelweg goed gedaan en Menno slecht. Het is uiteindelijk de kijker geweest die bepaalde dat Menno kon vertrekken hoor.
Ben blij dat je om je eigen grapjes kunt lachen. Ik laat liever anderen lachen om een reactie op jouw onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk een echte man he. Durft nog niet eens z'n mailadres in z'n profiel te laten zien.. maar ja dat klopt wel met de info over jouw leven die ik inmiddels heb![]()
Dat blijft speculatie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Dat bepaald Hummie toch gewoon en verder niemand. Het leek me duidelijk dat Nathalie het minst populair is en die lieten ze in haar simpele kleren en doodop tijdens de live uitzending zitten. Daaruit blijkt toch dat het allang bekend was dat zij niet zou gaan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Dat bepaald Hummie toch gewoon en verder niemand. Het leek me duidelijk dat Nathalie het minst populair is en die lieten ze in haar simpele kleren en doodop tijdens de live uitzending zitten. Daaruit blijkt toch dat het allang bekend was dat zij niet zou gaan.
Wie is er nu gefrustreerd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
dit is mijn therapie
kan ik ff mijn frustraties uiten.
en jou vervolgens frustreren
Jij bent echt Haags of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
PleurT op joh! Ik hebbier al 250 euroos joh!!![]()
![]()
Maak je geen zorgen,dat veranderd de komende uren nog wel hoor, beetje positief blijven denken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:28 schreef BB5kijker het volgende:
Slecht nieuws. In de Talpa poll staat Roel tweede met 22%.
quote:
Die poll op de website verspringt anders nooit zo erg als de tv-standen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen,dat veranderd de komende uren nog wel hoor, beetje positief blijven denken.
Jij hebt duidelijk moeite met het verschil tussen 'humor' en 'sarcasme'.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:29 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ben blij dat je om je eigen grapjes kunt lachen. Ik laat liever anderen lachen om een reactie op jouw onzin.
Ik niet ik besteed geen geld aan die onzin en beschouw het gewoon als alternatieve GTST. Daar heb je ook geen invloed op de verhaal lijn.quote:
Zo echt welquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Zo laat op de avond, en nog een stel 14 jarigen die niet doorhebben dat elkaar uitschelden op basis van een tv-spelletje ietwat zielig is qua nasmaak.
Dit is vast het BB-forum.
Is het een Picardische herder? Wat Saar voor hondje is kan ik niet goed zien......quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
De herder heet Daantje en de zwarte kleine heet Saar![]()
Nee meer moeite met jouw humor of was het sarcasme?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk moeite met het verschil tussen 'humor' en 'sarcasme'.
Het kan echt nu nog wel wisselen hoor,meestal is de stand in het weekeinde stabiel,dan heeft iedereen wel zo'n beetje gestemd lijkt wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Die poll op de website verspringt anders nooit zo erg als de tv-standen.
erg inhoudelijk ben je niet kneusje, ik zou m'n schoolgeld terugvragen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]die krachttaal van jou gebruikten wij hier al op de lagere school 20 jaar geleden
![]()
Dat viel wel op te maken uit de context.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:32 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Nee meer moeite met jouw humor of was het sarcasme?
Ga dan nu Ludo maar uitschelden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik niet ik besteed geen geld aan die onzin en beschouw het gewoon als alternatieve GTST. Daar heb je ook geen invloed op de verhaal lijn.
Mogen die zo laat opblijven?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Zo laat op de avond, en nog een stel 14 jarigen die niet doorhebben dat elkaar uitschelden op basis van een tv-spelletje ietwat zielig is qua nasmaak.
Ut moet toch op basis van iets...alles beter dan zinloos geweld!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Foreverblue!!!!!! Herken je een echte Amsterdamse niet??? Foeiiiiiquote:
Nee jouw posts zijn diepgaand.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
erg inhoudelijk ben je niet kneusje, ik zou m'n schoolgeld terugvragen.
zoals gezegd...Koop zalf!
en wat is dit dan ? :quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk moeite met het verschil tussen 'humor' en 'sarcasme'.
Nou, kleuter?quote:maar ja dat klopt wel met de info over jouw leven die ik inmiddels heb
Grote meidquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:35 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere dag als die bende aanstaat.
Het verschil is wel marginaal, hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:34 schreef PieddeNaat het volgende:
alles beter dan zinloos geweld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |