Oh, jammer, het is een kruising van een labrador en een golden retriever, uiterlijk veel van een golden retriever, maar het forse van de labrador, en ook heeeeeel liefquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je welEn ook Regenworm, Cuall, Wicked en Kissa
![]()
Cuall ik kan helaas jouw hond niet zien?![]()
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.quote:
Heb je msnquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan het ook mailen (mailadres staat in mijn profiel)
Als je wilt natuurlijk![]()
Hee, APK, wat ging jij nou ook alweer doen als ik gelijk had met de exit van Dido?quote:
Roel is een verwend jurkje met zelf aangemeten macho-imago...pfffffffff mannenregels...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.
Ben trouwens blij dat Lieske er nog in zit dan maakt Roel misschien weer een kansje om te winnen.
hey super....haar gefohned?quote:
Darwin zou van hem genoten hebben...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is een verwend jurkje met zelf aangemeten macho-imago...pfffffffff mannenregels...
Jij hebt echt een ernstig tekort aan genegenheid. Om met de woorden van Roel te spreken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee dat doen de mensen die rukken op de tieten van Chantal ook niet.
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.
Ben trouwens blij dat Lieske er nog in zit dan maakt Roel misschien weer een kansje om te winnen.
Ik héb msn ja, maar ik gebruik het niet vaak, moet ik hem even voor je aanslingeren? Mailadres is tevens msn adres dus je kan me even invoegenquote:
Nee he, ik denk dat die grijze massa in je hoofd zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.
Ja da's ook zo'n kansloze amateurpsycholoog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ernstig tekort aan genegenheid. Om met de woorden van Roel te spreken.
joh schei ff uit met dat wicht, ze zit nu net alle gedrag omtrent menno goed te praten...ze is te dom voor woordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Dropkick het volgende:
![]()
![]()
![]()
hallo Rickfcdb1
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens wie er nog in zit Rickfcdb1?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Darwin zou van hem genoten hebben...
LOL heeeeeeeeeeee joequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik héb msn ja, maar ik gebruik het niet vaak, moet ik hem even voor je aanslingeren? Mailadres is tevens msn adres dus je kan me even invoegen
Jij stampt een erwt nog niet de grond in. Daar moeten mannen voor komen en geen gevulde koeken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.
Ik ben er trouwens dit weekend niet dus ik kan je helaas niet de grond in stampen met je onnozele Lieskegebash.
Ik denk dat Ingrid altijd valt op dominante mannen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ingrid wikkelt mannetjes als Joost toch zo om haar vinger. Laat je toch niet voor de gek houden.
Welke mytyl let er nou nog op polls? Kijk je wel vanaf het begin????quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.
Ik ben er trouwens dit weekend niet dus ik kan je helaas niet de grond in stampen met je onnozele Lieskegebash.
Echt jammer dat ik die niet kan ziequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, jammer, het is een kruising van een labrador en een golden retriever, uiterlijk veel van een golden retriever, maar het forse van de labrador, en ook heeeeeel lief![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoe heten je liefie's?![]()
Hier mijn andere hond;
[afbeelding]
Is een Border collie en heet Keltic![]()
Trustenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
Ik heb vandaag véél te veel BB gezienik ga naar bed
![]()
![]()
Van nature is Roel ook dominant. Klopt met jouw theorie, want Roel is een klootzak.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Ingrid altijd valt op dominante mannen.
Haar moeder zei eens in de studio "ze moet een man hebben die haar tegengas geeft. Menno is veel te lief voor haar". Ik neem aan dat moeder dat baseert op eerdere relaties van Ingrid.
Beetje dom van Ingrid, want dominante mannen zijn al snel klootzakken, omdat ze de neiging hebben hun eigen gang te gaan.
(Ik ben dus een watjes-fan, dat moge duidelijk zijn)
Ingrid moet kracht en zelfstandigheid in zich zelf vinden om het leven aan te kunnen, niet in een man zoeken.
Ik neem aan dat Ingrid niet in de socio-psycho-talk kringen verkeerd waar zulk gelul dagelijks brood is. Ik ook niet, trouwens, maar ik kijk wel eens TV
sweet dreams cuallquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Stel je toch niet zo aan. Dat jong heeft toch ook door iedereen over zich heen laten lopen. Dat is z'n eigen schuld en niet die van iemand anders. Het is verdomme geen kind van 5 wat gepest wordt op school; het is een volwassen vent hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei ff uit met dat wicht, ze zit nu net alle gedrag omtrent menno goed te praten...ze is te dom voor woorden
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij stampt een erwt nog niet de grond in. Daar moeten mannen voor komen en geen gevulde koeken.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier mijn andere hond;
[afbeelding]
ohw okee, omdat je broek nogal bol staat, vandaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ga met je meeEn nee Bommie vandaag niet gefond stond te veel wind
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ga met je meeEn nee Bommie vandaag niet gefond stond te veel wind
![]()
wat een poepiequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier mijn andere hond;
[afbeelding]
Nou, ik vind haar wel grappig hoor ! (en vals ook,quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
hebben meedelijden met zou ik er eerder van maken. Als zij wint is het de 2e BB op rij dat er iemand wint die werkelijk niets toevoegd aan het kijkplezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |