Oh, jammer, het is een kruising van een labrador en een golden retriever, uiterlijk veel van een golden retriever, maar het forse van de labrador, en ook heeeeeel liefquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dank je welEn ook Regenworm, Cuall, Wicked en Kissa
![]()
Cuall ik kan helaas jouw hond niet zien?![]()
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.quote:
Heb je msnquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan het ook mailen (mailadres staat in mijn profiel)
Als je wilt natuurlijk![]()
Hee, APK, wat ging jij nou ook alweer doen als ik gelijk had met de exit van Dido?quote:
Roel is een verwend jurkje met zelf aangemeten macho-imago...pfffffffff mannenregels...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.
Ben trouwens blij dat Lieske er nog in zit dan maakt Roel misschien weer een kansje om te winnen.
hey super....haar gefohned?quote:
Darwin zou van hem genoten hebben...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is een verwend jurkje met zelf aangemeten macho-imago...pfffffffff mannenregels...
Jij hebt echt een ernstig tekort aan genegenheid. Om met de woorden van Roel te spreken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee dat doen de mensen die rukken op de tieten van Chantal ook niet.
Man Roel staat in alle peilingen beroerd laag. Die wint never nooit niet. Het wordt Lieske, Ingrid of Joost, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Heb net gevoetbald ben niet zo scherp nu. Maar morgen vroeg ben ik er weer en dan scherper dan ooit. Ga nu nog ff alle onnozelheden van Lieske opslaan en julie daar morgen ongenadig hard mee om de oren slaan.
Ben trouwens blij dat Lieske er nog in zit dan maakt Roel misschien weer een kansje om te winnen.
Ik héb msn ja, maar ik gebruik het niet vaak, moet ik hem even voor je aanslingeren? Mailadres is tevens msn adres dus je kan me even invoegenquote:
Nee he, ik denk dat die grijze massa in je hoofd zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
heb gelukkig nooit bij de grijze massa gehoord.
Ja da's ook zo'n kansloze amateurpsycholoog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ernstig tekort aan genegenheid. Om met de woorden van Roel te spreken.
joh schei ff uit met dat wicht, ze zit nu net alle gedrag omtrent menno goed te praten...ze is te dom voor woordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Dropkick het volgende:
![]()
![]()
![]()
hallo Rickfcdb1
![]()
![]()
![]()
![]()
Raad eens wie er nog in zit Rickfcdb1?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Darwin zou van hem genoten hebben...
LOL heeeeeeeeeeee joequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik héb msn ja, maar ik gebruik het niet vaak, moet ik hem even voor je aanslingeren? Mailadres is tevens msn adres dus je kan me even invoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |