*fluit rond*quote:Op donderdag 8 december 2005 19:05 schreef Chuva het volgende:
Mooie OP
Alleen staat er rtl4 ipv rtl5misschien kan je 't nog veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
voor wat ik heb gezien: victor half dood in bad gevonden, shaun denkt dat marlena het heeft gedaan, mickey en kate hadden emotionele momenten met de geesten van maggie en roman, marlena zag voor zich hoe ze roman vermoordde en raakte emotioneel. maar ik heb niet alles gezien...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef -Marlii- het volgende:
Kan iemand ff vertellen wat er is gebeurd, samenvatting staat nog niet online
verslaafdequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
Hm, oke, hoop dat die samenvatting beetje snel online staat, baalde best wel dat ik niet kon kijken
quote:
alles staat op die paginaquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom Marlena moord? Of met Celeste's voorspelling? Of raak ik dan nóg meer in de war![]()
Grapjasquote:Op zondag 18 december 2005 11:52 schreef MasterHarmony het volgende:
Ik heb gelezen dat er geruchten gaan dat NBC Days of our Livesen Passions van de buis gaan halen!!!
jaja allesquote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
Ook het eind van de verhaallijn? Want dan ga ik niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan nu al niet meer wachten
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ik heb geen flauw idee, maar ik ben allang blij dat ik jou gevonden heb.quote:Op maandag 26 december 2005 20:06 schreef Wup het volgende:
waar is Rex?
Uh, hij zit met Valentijn ergens met Mimi, Shawn en Belle zeiden dat nog, dat ze geen last van Rex en Mimi hadden omdat die een weekendje weg warenquote:Op maandag 26 december 2005 20:06 schreef Wup het volgende:
waar is Rex?
Weet niet of je het al weet klikquote:Op maandag 26 december 2005 19:58 schreef JohnDDD het volgende:
wat is er vandaag ebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef -Marlii- het volgende:Nee het is niet een van deze personen!!!! Je zult perplex zijn! Geloof Me!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now and forever
Wonderful journey
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Een hint voor het volgende slachtoffer:
[afbeelding]
(lastig he)
zullen we samen gaan kijken tot het stalkergedoe voorbij is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
OMG, wat was ik blij dat het niet echt was! Zat echt zooo te shaken hier !!
Me sig is al 2 weken zo volgens mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef lugum het volgende:
[..]
zullen we samen gaan kijken tot het stalkergedoe voorbij is?kunnen we elkaars handje vasthouden
![]()
ik zie dat je je sig hebt veranderd![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef MasterHarmony het volgende:
jah hahahaha, maar toch blijft het me boeien!
Wacht maar af..ATWT wordt weer spannender..een oude bekende gaat weer streken uithalen !!quote:Op maandag 9 januari 2006 08:27 schreef JohnDDD het volgende:
Mm. Ik vind DOOL niet meer leuk om eerlijk te zijn. Ik houd toch meer van de ATWT-stijl, iets geloofwaardiger over het algemeen en minder karikaturistiek. Maar ATWT is ook niet meer boeiend momenteel. Vroeger was het leuk; een aantal jaren terug. DOOL was ook wel leuk maar dit gaat gewoon te ver.
Uh, misschien ligt het aan je pagina-instellingenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef MasterHarmony het volgende:
wat is hier gebeurd?!!!!, eerst zaten we op pagina 4 en nu al op 7, Dat kan toch niet?!!!!
Precies vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 12:26 schreef Chuva het volgende:
Juist dat ongeloofwaardige maakt DOOL zo leuk
Soms is het weleens een tijdje saai en gebeuren er doodgewone soapdingen...Nee, dat past niet bij DOOL en hou ik ook niet van.
helemaal mee eens, die over the top verhaallijntjes vind ik juist zo leuk, maar het moet wel een beetje leuk gespeeld worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:26 schreef Chuva het volgende:
Juist dat ongeloofwaardige maakt DOOL zo leuk
Soms is het weleens een tijdje saai en gebeuren er doodgewone soapdingen...Nee, dat past niet bij DOOL en hou ik ook niet van.
Now and forever
Wonderful journey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
O nee kan toch wel
Now and forever
Wonderful journey
Ja, ik heb antwoord er al staanquote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
wel van caroline
en dan is er nog meer...
Hm okequote:
Ik gok op antwoordquote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ze moesten eens een écht leuke vraag stellen:
Hoeveel % van hun DNA hebben Will en Shawn-Douglas gemeenschappelijk?
A. 12.5%
B. 6.25%
C. 3.13%
D. 25%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zou het echt niet weten ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik ga bellenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag de goede aflevering
Enne, antwoord bij 5LIVE is A
Doe wat je niet laten kuntquote:
Je hebt lekker niet gewonnenquote:
nou jammer, ik wou met het gewonnen geldbedrag iets leuks voor je kopen.helaasquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt lekker niet gewonnen![]()
Zou die vrouw hier ook op het forum lezen en mn antwoord gelezen hebben?![]()
Waar was je dan mee thuisgekomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef lugum het volgende:
[..]
nou jammer, ik wou met het gewonnen geldbedrag iets leuks voor je kopen.helaas![]()
![]()
2 tickets naar salemquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waar was je dan mee thuisgekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die SalemStalker verhaallijn komt dus in een stroomversnelling
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
hihi, wat was ze weer geweldig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef -Marlii- het volgende:
Hoeveel foute opmerkingen kun je maken in een minuutje tijd Sami
Jaaa, Marlena was toen echt topquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, wat was ze weer geweldig.
zelfs om marlena gelachen een keertje [ toen ze John de deur had uitgewerkt en 'Gotcha' riep met vreugdedansje]
quote:ik ga Hope steeds meer waarderen [ ik heb eigenlijk geen hekel meer aan haar]
Hope was altijd al top
Laat ik ze wegquote:ik vind die dagaankondingen niet zo leuk Marlii.........
Ligt misschien aan je instellingen van hoeveel berichten per pagina je hebt ingesteldquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef MasterHarmony het volgende:
we gaan hier verder? waarom ie 10 pagina's zei weet ik niet, maar deze is dus nog niet vol hahaha
ik heb je het filmpje gestuurd, niet ontvangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef dayslover het volgende:
Hihi mijn site werd genoemd
volgepropt met muffins? delicious muffins.... gestikt in de poeder??quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef JohnDDD het volgende:
jammer dat ze niet hebben laten zien wat marlena met alice deed
Maar bij ons duurt het toch nog ff voordat ze weggaat of is ze in Amerika al zo lang weg?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:05 schreef Wup het volgende:
da's sneu Marlii, het was eindelijk weer eens een topweek
ik heb in tijden niet meer zo gelachen om DOOL
ik lees net dat in februari 2006 Nicole de serie gaat verlaten
groot gemis vind ik
Nah, dat kunnen ze ons niet aan doen dat Sami zich dit wéér verbeeld. Meer dan de helft van de tijd is zo ongeveer verbeelding! Zou me niks verbazen als Marlena zich die hele seriemoorden ook verbeeld heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 10:22 schreef Smittend het volgende:
Kan niet wachten tot maandag....Marlena die van die flat afsuist..aaahhhhh....splash?
Of geven ze er een draai aan dat Sami zich dit verbeeld .... DOOL schrijvers kennende![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:15 schreef JohnDDD het volgende:
Hier even een vergaande spoiler over de salem stalker storyline (lezen op eigen risico!):het lezen op eigen risico zag ik dus te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zag de spoiler staan en dacht ff lezenen toen zag ik de regel erboven
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
laat dat behoorlijk maar wegquote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
Hehe ik kon er ff niet meer bij toen Marlena van haar Penthouse afflikkerde. Zag er behoorlijk nep uit.
ik geloof dat iedereen hier behalve Marlii alles wel weet:)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef QueenR het volgende:
jammer dat ze hier zo ver achterlopen... moet me op mijn tong bijten niet wat te verraden
heb een tijd de officiele website van het character wat patrick speelt gedaan, en hij heeft me nogal wat verteld![]()
ma is idd het leukstquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof dat iedereen hier behalve Marlii alles wel weet:)
ze mogen van mij na deze verhaallijn wel weer een aantal jaren terug in de tijd gaan
ik vind Patrick een behoorlijk overbodig karakter, had weg mogen blijven van mij
en zn zusje mag heel erg dood
alleen ma is leuk
da's wel erg overdreven met de DOOLboys ja, ik heb Brady echt in geen maanden meer een shirt zien dragenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef QueenR het volgende:
ma is idd het leukstvind Patricks character nu wel leuk, maar in het begin doet ie niet veel meer dan zijn mooie torso laten zien
![]()
ik vind dat persoonlijk ook heel triest. Maar ja das waarom veel vrouwen kijken schijntquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
da's wel erg overdreven met de DOOLboys ja, ik heb Brady echt in geen maanden meer een shirt zien dragen
oeps ojah, gisteren in het ziekenhuis 1 seconde;)
hoi hoi Chuvaquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:32 schreef Chuva het volgende:
Jammer dat Rex tegenwoordig maar zo'n kleine rol heeft in DOOL, hij heeft zoveel meer te bieden. Remember Sexy Rex?![]()
Ik mis Rex!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:43 schreef Wup het volgende:
[..]
hoi hoi Chuva
Rex en Cassie waren geweldig als Aliens, en daarna Rex als boze Dimeraboy en Cassie als Salemslet.
Zoveel leuker dan de brave Belle, Philip, Shawn, Brady, Mimi......
Cassie kreeg op het laatst al bijna niks meer te doen, en nu Rex dus ook niet meer:(
zo jammer Eric Winter is geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:25 schreef QueenR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm only happy when it rains
Dat zit er wel inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ik geloof dat iedereen hier behalve Marlii alles wel weet:)
die gaat nog komen neem ik aan?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef MasterHarmony het volgende:
James Reilly, heeft echt de meest belabberde verhaallijn verzonnen!!!!
Hoezo danquote:Op zondag 5 februari 2006 19:21 schreef MasterHarmony het volgende:
hij heeft de verhaallijn rondom de Stalker helemaal verkloot!
gaat nog komen zeker wat ik nog niet (wil) we(e)t(en)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef JohnDDD het volgende:
dat kunnen we eigenlijk nog niet zeggen marlii
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:26 schreef JohnDDD het volgende:
ja klopt
de persoon die john gaat brengen naar het ziekenhuis is denk ikklopt volgens mij wle als je de vooruitzichten leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
bronquote:Hattie Adams is terug!! De dame die in 2000 in Salem verscheen werd toen nog gespeeld door Andrea Hall, de tweelingzus van Deidre Hall (Marlena Evans). Nu word Hattie gespeeld door Deidre Hall zelf.
Deidre had het erg naar haar zin bij haar opnamens als Hattie, en vond het leuk om ook eens een ander karakter te mogen spelen. Binnenkort kan je nog een special lezen over wat Deidre van Kristian Alfosno (Hope Brady) moest doen terwijl ze de rol van Hattie speelde. Helaas en voor sommige gelukkig speelt Deidre de rol van Hattie maar even, en vertrekt de rol binnenkort weer uit Salem, of zal ze ergens anders verdwijnen?
Johquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef Smittend het volgende:
5live HET IS BELLE BLACK !!stomme spelprogramma's altijd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |