nou jammer, ik wou met het gewonnen geldbedrag iets leuks voor je kopen.helaasquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt lekker niet gewonnen![]()
Zou die vrouw hier ook op het forum lezen en mn antwoord gelezen hebben?![]()
Waar was je dan mee thuisgekomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef lugum het volgende:
[..]
nou jammer, ik wou met het gewonnen geldbedrag iets leuks voor je kopen.helaas![]()
![]()
2 tickets naar salemquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waar was je dan mee thuisgekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die SalemStalker verhaallijn komt dus in een stroomversnelling
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
hihi, wat was ze weer geweldig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef -Marlii- het volgende:
Hoeveel foute opmerkingen kun je maken in een minuutje tijd Sami
Jaaa, Marlena was toen echt topquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:53 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi, wat was ze weer geweldig.
zelfs om marlena gelachen een keertje [ toen ze John de deur had uitgewerkt en 'Gotcha' riep met vreugdedansje]
quote:ik ga Hope steeds meer waarderen [ ik heb eigenlijk geen hekel meer aan haar]
Hope was altijd al top
Laat ik ze wegquote:ik vind die dagaankondingen niet zo leuk Marlii.........
Ligt misschien aan je instellingen van hoeveel berichten per pagina je hebt ingesteldquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef MasterHarmony het volgende:
we gaan hier verder? waarom ie 10 pagina's zei weet ik niet, maar deze is dus nog niet vol hahaha
ik heb je het filmpje gestuurd, niet ontvangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:56 schreef dayslover het volgende:
Hihi mijn site werd genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |