SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef -Marlii- het volgende:Nee het is niet een van deze personen!!!! Je zult perplex zijn! Geloof Me!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Een hint voor het volgende slachtoffer:
[afbeelding]
(lastig he)
zullen we samen gaan kijken tot het stalkergedoe voorbij is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
OMG, wat was ik blij dat het niet echt was! Zat echt zooo te shaken hier !!
Me sig is al 2 weken zo volgens mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef lugum het volgende:
[..]
zullen we samen gaan kijken tot het stalkergedoe voorbij is?kunnen we elkaars handje vasthouden
![]()
ik zie dat je je sig hebt veranderd![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef MasterHarmony het volgende:
jah hahahaha, maar toch blijft het me boeien!
Wacht maar af..ATWT wordt weer spannender..een oude bekende gaat weer streken uithalen !!quote:Op maandag 9 januari 2006 08:27 schreef JohnDDD het volgende:
Mm. Ik vind DOOL niet meer leuk om eerlijk te zijn. Ik houd toch meer van de ATWT-stijl, iets geloofwaardiger over het algemeen en minder karikaturistiek. Maar ATWT is ook niet meer boeiend momenteel. Vroeger was het leuk; een aantal jaren terug. DOOL was ook wel leuk maar dit gaat gewoon te ver.
Uh, misschien ligt het aan je pagina-instellingenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef MasterHarmony het volgende:
wat is hier gebeurd?!!!!, eerst zaten we op pagina 4 en nu al op 7, Dat kan toch niet?!!!!
Precies vind ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 12:26 schreef Chuva het volgende:
Juist dat ongeloofwaardige maakt DOOL zo leuk
Soms is het weleens een tijdje saai en gebeuren er doodgewone soapdingen...Nee, dat past niet bij DOOL en hou ik ook niet van.
helemaal mee eens, die over the top verhaallijntjes vind ik juist zo leuk, maar het moet wel een beetje leuk gespeeld worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:26 schreef Chuva het volgende:
Juist dat ongeloofwaardige maakt DOOL zo leuk
Soms is het weleens een tijdje saai en gebeuren er doodgewone soapdingen...Nee, dat past niet bij DOOL en hou ik ook niet van.
Now and forever
Wonderful journey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
O nee kan toch wel
Now and forever
Wonderful journey
Ja, ik heb antwoord er al staanquote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
wel van caroline
en dan is er nog meer...
Hm okequote:
Ik gok op antwoordquote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ze moesten eens een écht leuke vraag stellen:
Hoeveel % van hun DNA hebben Will en Shawn-Douglas gemeenschappelijk?
A. 12.5%
B. 6.25%
C. 3.13%
D. 25%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zou het echt niet weten ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
ik ga bellenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag de goede aflevering
Enne, antwoord bij 5LIVE is A
Doe wat je niet laten kuntquote:
Je hebt lekker niet gewonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |