Ja het lucht op.quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lucht het op?![]()
Vrienden blijven werkt negen van de tien keer niet.
Opnieuw (platonische) vrienden worden heeft na een tijdje wel kans van slagen. Maar dan moeten beide partijen wel volledig vrede met de nieuwe status quo hebben.
Ben je dan niet af en toe bang dat je weer gevoelens zal krijgen als je je ex geregeld ziet en spreekt enzo? Of is het zo dat je juist doordat je met d'r om blijft gaan, weer precies weet waarom het uit isquote:Na een weekje weer vrijgezel, ik heb juist nog een super contact met haar omdat we het goed hebben uitgepraat (wat zit er dwars, hoe lossen we dit het beste op), deze relatie was maar voor korte duur (2 maandjes) terwijl ik normaal lange relaties heb, hiervoor namelijk al eens 3 jaar en 4 jaar (ben pas 23). De andere relaties ook nooit met problemen afgesloten, wel verdriet en het jammer vinden, maar nooit ruzie gekregen. Is dat dan een kwestie van instelling van mij ? Want je hoort zo ontzettend vaak dat mensen ruzie hebben zodra het uitgaat.
Hoeft ook niet hoor. Kan gewoon zijn dat hij effe tijd voor zichzelf nodig had. Ik heb bijv. nu ook geen behoefte om met mijn ex te praten. Soms ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe het met haar gaat. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dan dat ik voorlopig beter niets van haar kan weten. Ze is bezig met haar nieuwe vriendje, dus die verhalen hoor ik liever niet. Wie weet bel ik haar ooit nog wel...Damn it, heb d´r nummers gewistquote:Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef Emel het volgende:
ach joh, laat dr maar lekker
mijn ex wilde ook weeeeeeeeeeeeeeeken niet met mij praten. Terwijl ik hem niets had aangedaan.
Eerst nog iemand vindenquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef nightfly het volgende:
Kga iemand anders gelukkig maken nu![]()
Familie zie ik gewoon nooit meer. Soms vind ik dat wel jammer...quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef Sander_K het volgende:
Waar ik eigenlijk niet veel mensen over zie typen, is over de familie en vrienden 'er omheen'.
Ik bedoel, je bouwt toch ook een band op met de familie en evt. de vrienden/vriendinnen van je ex?
dat snap ik ook wel..maar je weet niet hoe het uitgegaan is tussen ons. Het was onverwacht. Ik had nog veel vragen daarna.quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef nightfly het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Kan gewoon zijn dat hij effe tijd voor zichzelf nodig had. Ik heb bijv. nu ook geen behoefte om met mijn ex te praten. Soms ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe het met haar gaat. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dan dat ik voorlopig beter niets van haar kan weten. Ze is bezig met haar nieuwe vriendje, dus die verhalen hoor ik liever niet. Wie weet bel ik haar ooit nog wel...Damn it, heb d´r nummers gewist![]()
Ach ja, zoals VD al eerder zei...her loss. Kga iemand anders gelukkig maken nu![]()
we hadden geen gezamelijke vrienden. En familie? tja..daar hoor ik niets van. Eerst wel wennen natuurlijk. Je hoort bij zijn familie jaren en opeens ben je niets meer voor hun. Een ex ja.Meer niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Familie zie ik gewoon nooit meer. Soms vind ik dat wel jammer...
Vrienden zie ik meestal ook niet meer, of sporadisch als je ze tegenkomt even groeten en een babbeltje, maar afspreken nee.
Gezamelijke vrienden die vanaf dag 1 gezamelijk waren die zie ik wel natuurlijk. Maar "zijn" vrienden niet. En daar lig ik ook alles behalve wakker van.
Heb sowieso zelf genoeg vrienden, waar ik soms al tijd te kort kom om ze met regelmaat te zien.
Ja dat herken ik wel, maar aan de andere kant hebben hun misschien zoiets van dat ze niet weten wat ze je met je aan moeten, hoe tegen jou te gedragen, terwijl je weinig nog in hun leven zult zijn...quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Emel het volgende:
Je hoort bij zijn familie jaren en opeens ben je niets meer voor hun. Een ex ja.Meer niet.
Wanneer is een overlijden ontijdig?quote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
ten tijde van haar ontijdige overlijden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dit hoofdstuk is afgesloten, ik trek me weer terug uit het slagveld dat liefde heet en word met tijd weer een nuchtere Crouton.![]()
bijzonderquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef het.ismij het volgende:
Enige die ik vaak spreek is haar ma,.. verder zag ik haar fa milie toch al nooit,.die heeft ze zo goed als niet.
Ze ziet mijn familie nog wel paar keer per jaar.
Maar dat komt omdat ze ook bij verjaardagen bij mij is,. ook die van me bro en ouders,..
(soort van 3e kind aan huis)
Ik zou er niet aan moeten denken, dat ik m'n ex zo nog continu zou moeten zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef het.ismij het volgende:
Maar dat komt omdat ze ook bij verjaardagen bij mij is,. ook die van me bro en ouders,..
(soort van 3e kind aan huis)
Tja spullen delen na afloop van een relatie. Vandaar dat veel mensen dus een samenlevingscontract hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:27 schreef nightfly het volgende:
Tering...net mijn ex gebeld omdat ik nog wat spullen bij haar had liggen die ik graag wilde ophalen.
We hadden ooit gezamenlijk een LCD tv gekocht van 1000 euro. Die kunnen we moeilijk opsplitsen en geld heeft zij momenteel niet. Dus mijn voorstel was dat zij die tv mag houden als ik dan de tft monitor van de pc meeneem (die was geloof ik maar 250 euro, dus dan mats ik haar enorm). Begon ze ineens te schreeuwen dat ik zo lullig doe ineens en dat het eigenlijk een "gift" van mij was geweest. Ik ben een gemene klootzak. BAM, gooit ze ook nog de hoorn erop![]()
Snap er niks meer van. Ik had een heel redelijk voorstel gedaan. Waarom moet ze mij weer natrappen? Weet je wat, ze mag alles houden.
Vrouwen zijn echt bitches soms![]()
Nou ja, in elk geval herinnert mij dit weer waarom ik niet meer verder met haar kan.
Dacht k ook,..quote:
Met zulke wispelturige, labiele figuren wens ik uberhaupt geen omgang meer te hebben. Daar heb ik meer dan genoeg relevante ervaring mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dacht k ook,..
Ze belde me gisteren aaf nog. Of ze langs mocht komen,..
Vevolgt door een spijtverhaal.
Ze slaat sneller op dan het weer in Nederland. Echt ongelofelijk.![]()
Zekerquote:
Op zijn tijd,..quote:labiele
Dat is allemaal VERLEDEN.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Op zijn tijd,..
Maarjah we hebben zo veel meegemaakt samen, dus ja,..
Niet echt te omschrijven,..
Zoals ik al zei het is niet echt te omschrijven,..quote:Op woensdag 14 december 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is allemaal VERLEDEN.![]()
Mooie dingen eruithalen de rest uit de deur.![]()
Ik had zelf ook ooit vroeger toen ik jonger was enzo een relatie die niet te beschrijven viel, maar mijn hele punt is niet dat je er niet mee moet leven. Mijn punt is dat je het mooie eruit moet halen en het achter je moet laten. Verspilde energie! Er komt vanzelf wel weer iets mooiersquote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is niet echt te omschrijven,..
maarjah zolang ik ermee kan leven,..
Ik snap je punt.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had zelf ook ooit vroeger toen ik jonger was enzo een relatie die niet te beschrijven viel, maar mijn hele punt is niet dat je er niet mee moet leven. Mijn punt is dat je het mooie eruit moet halen en het achter je moet laten. Verspilde energie! Er komt vanzelf wel weer iets mooiers
of niet
De tering!! Veel te veel!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:44 schreef AmyLee het volgende:
Mijn neiging om te smsen neemt steeds meer af, denk steeds minder aan hem maar krijg en stuur nog wel 1 smsje per dag ofzo
je bent grappigquote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De tering!! Veel te veel!
Kap-pen
Zie mijn post,..
fuck iedereen denk aan jezelf!
IK heb t uitgemaaktquote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De tering!! Veel te veel!
Kap-pen
Zie mijn post,..
fuck iedereen denk aan jezelf!
Valt toch wel mee??quote:
Ik stalk hem niet, hij smst mij net zo goed uit zichzelf en hij weet ook dat t niks wordt en dat wil ie ook niet meer dusquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??![]()
@Amy: Waarom maak je het uit om het vervolgens te stalken?
oke,..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik stalk hem niet, hij smst mij net zo goed uit zichzelf en hij weet ook dat t niks wordt en dat wil ie ook niet meer dus
K binnen 4 minuten,..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef Emel het volgende:
als ik mn ex sms, krijg ik twee/drie weken later reactie
hoe doe je dat?quote:
Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoorquote:
Tja weet niet ik hem hem gekwetstquote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke,..
Maar op deze manier laat je het nooit los.
Waarom zit je zo met eens chuldgevoel?
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoor.
Klopt,..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoor.
Kuch*hoer*kuchquote:Op woensdag 14 december 2005 18:27 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb nog een maand achter m'n ex aangelopen. Totdat ik hoorde dat ze vreemd was gegaan tijdens onze relatie en zelfs al met hem naar bed is geweest. En Mij daarover heeft voorgelogen dat er niks was.
En terecht!quote:Toen was ik erover heen en heb ik m'n ex losgelaten![]()
Was een mooie tijd. Nu ga ik me eigen weg weer![]()
En dat zij het niet kan hebben dat ik geen contact meer wil. En dat ze spijt heeft kan me niks schelen. Had ze maar eerder moeten bedenken![]()
Sinterklaas is uit het land dus die smileys mogen ook wel achterwege gelaten worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef Dipstaart het volgende:
Ze gaat btw gewoon door met die gast... dus of ze echt spijt heeft betwijfel ik....![]()
ik heb een collega bij wie het 10 maanden duurde...ze had een relatie van 2 jaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Flibble het volgende:
Nooit geweten dat het zo lastig kon zijn, het loslaten van een ex! Ik ben bijna 8 maanden geleden gedumpt en ik ben er nog niet overheen!!! Hoe lang moet dit nog duren???![]()
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb een collega bij wie het 10 maanden duurde...ze had een relatie van 2 jaar.
Hoelang heb jij er over gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Emel het volgende:
ik moet zeggen dat ik het toch snel gedaan heb..misschien kwam omdat ik te boos en gekwetst was.
het is 10 weken uit.quote:
dat heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!
Dan zou ik 3,5 jaar moeten wachten voor het over isquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!
Heeft bij mij nog niet geholpen. Het gekke is, eigenlijk ben ik aan de ene kant blij dat het over is omdat we best een moeilijke relatie hadden. Aan de andere kant ben ik nog steeds boos op m voor wat ie me geflikt heeft toen ie me dumpte. Ik wil gewoon zover zijn dat het me niet meer interesseert, zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan zou ik 3,5 jaar moeten wachten voor het over is![]()
Nee half jaar doet wonderen, plus een hele harde schop onder m'n kont om verder te gaan en dingen te ondernemen en ook echt te accepteren dat het over is.
quote:Ben blij dat ik er nu zo voor sta en zo het nieuwe jaar in ga![]()
Ik ben ook nog boos op m'n ex, er zijn dingen gebeurd, die ik nog heel lang niet kan en zal vergeten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Flibble het volgende:
Het gekke is, eigenlijk ben ik aan de ene kant blij dat het over is omdat we best een moeilijke relatie hadden. Aan de andere kant ben ik nog steeds boos op m voor wat ie me geflikt heeft toen ie me dumpte.
Zo denk ik er ook precies overquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Emel het volgende:
ik zal mn ex niet vergeven. Ik accepteer dat het over is.ik accepteer dat ik gekwetst ben. Vergeven? Nee.
Maar ik ga wel verder met mijn leven.
het komt goed met onsquote:
quote:
Dagen dat het wat minder gaat zijn heel normaal, wordt vanzelf wel minder.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Flibble het volgende:
Het is ook niet zo dat ik nog iedere dag aan m denk, maar het komt wel voor dat ik opeens weer zit te janken. En dan wordt ik weer boos op mezelf, zovan: hij verdient het niet dat ik nou nog om hem zit te huilen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef het.ismij het volgende:
Hulde aan iedereen die eroverheen is,..
Wat heeft hij dan gedaan dat niet te vergeven is?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Emel het volgende:
ik zal mn ex niet vergeven. Ik accepteer dat het over is.ik accepteer dat ik gekwetst ben. Vergeven? Nee.
Maar ik ga wel verder met mijn leven.
Hoe lang heeft je relatie standgehouden?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef MissCleo het volgende:
Half zo lang? Ook als je er nog steeds heilig van overtuigd bent dat jullie eigenlijk gewoon echt bijelkaar hoorden en jullie nadat jullie uit elkaar gingen nog steeds van elkaar hielden?
Ik weet het niet, maar ik denk dat het bij mij extreem lang gaat duren. Ik heb al wel geaccepteerd dat het over is en ik doe leuke dingen met andere mensen. Maar eroverheen dat ben ik niet. (niet zo gek ook na twee weken). Ik denk eigenlijk dat ik dat nooit zal zijn. Dat ik nooit meer die connectie heb en liefde voel zoals dat bij ons was. En nu klink ik vast als een heel dom tienermeisje, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik ben wel vaker verliefd geweest hoor, maar liefde? Nee dat was dit, dat is dit en dat zal dit blijven ben ik bang.
Dat had ik ook heel erg ja! 8 maanden geleden toen hij me dumpte dacht ik dat ik er NOOIT meer overheen zou komen en ik wilde er ook helemaal niet overheen komen, hoe gek dat ook klinkt. Ik dacht inderdaad dat er behalve hem niemand was die me ooit zo goed zou begrijpen als hij... Dat heb ik nou goddank niet meer, maar goed hij heeft me ook wel grof behandeld nadat ie me dumpte (afgezien van het dumpen zelf).quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef MissCleo het volgende:
Half zo lang? Ook als je er nog steeds heilig van overtuigd bent dat jullie eigenlijk gewoon echt bijelkaar hoorden en jullie nadat jullie uit elkaar gingen nog steeds van elkaar hielden?
Ik weet het niet, maar ik denk dat het bij mij extreem lang gaat duren. Ik heb al wel geaccepteerd dat het over is en ik doe leuke dingen met andere mensen. Maar eroverheen dat ben ik niet. (niet zo gek ook na twee weken). Ik denk eigenlijk dat ik dat nooit zal zijn. Dat ik nooit meer die connectie heb en liefde voel zoals dat bij ons was. En nu klink ik vast als een heel dom tienermeisje, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik ben wel vaker verliefd geweest hoor, maar liefde? Nee dat was dit, dat is dit en dat zal dit blijven ben ik bang.
da's persoonlijk, wil ik niet op een forum zetten/besprekenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan dat niet te vergeven is?
Hm...erg herkenbaar. Bij mij is het na 6 maanden nog steeds hetzelfde gebleven qua gevoel. Dat gevoel probeer ik met man en macht te verdrijven, maar het lukt me niet. Ik date me te pletter met andere meiden en doe van alles om mij bezig te houden, maar het lukt niet om haar uit mijn gedachten te verbannen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef MissCleo het volgende:
waarom gingen jullie uit elkaar? maakte zij het uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef nightfly het volgende:
[..]
Hm...erg herkenbaar. Bij mij is het na 6 maanden nog steeds hetzelfde gebleven qua gevoel. Dat gevoel probeer ik met man en macht te verdrijven, maar het lukt me niet. Ik date me te pletter met andere meiden en doe van alles om mij bezig te houden, maar het lukt niet om haar uit mijn gedachten te verbannen.
Sterker nog...ik heb haar weer opgezocht en gevraagd of we niet nog een kansje zouden wagen. Want liever samen met haar dan ongelukkig zonder haar.
Nog geen antwoord terug...
Damn it, dit zuigt![]()
Je date je te pletter, terwijl je nog graag met je ex wilt zijn...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef nightfly het volgende:
Ik date me te pletter met andere meiden en doe van alles om mij bezig te houden, maar het lukt niet om haar uit mijn gedachten te verbannen.
Sterker nog...ik heb haar weer opgezocht en gevraagd of we niet nog een kansje zouden wagen. Want liever samen met haar dan ongelukkig zonder haar.
ik vind dat altijd zo'n rare uitspraakquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik nu absoluut geen nieuwe relatie aan zou moeten gaan.
Ondanks dat ik over m'n ex heen ben, heb ik nog best wat te verwerken, gewoon wennen aan hoe m'n leven en situatie nu is.
Over een tijd misschien wel, nu iig niet.
Zij maakte het uit ja. Vanwege mijn werk was ik vaak in het buitenland. Had weinig tijd voor haar en aangezien zij iemand is die veel aandacht nodig heeft, leverde dit spanningen op. Ruzies...waar ik niet op de juiste manier mee om ben gegaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Emel het volgende:
[..]
waarom gingen jullie uit elkaar? maakte zij het uit?
Is hij verliefd dan? Waarom date hij zich dan te pletter?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef petitlapin het volgende:
ik vind dat altijd zo'n rare uitspraak
Dus moest je nu verliefd worden, dan begin je er gewoon niets mee![]()
ik ben met mijn man ook niet in de meest rustige en emotioneel stabiele periode gestart, voor ons beiden niet, but still going strong na al die jaren.
soms is een nieuwe relatie de beste oplossing om liefdesverdriet te verwerkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zo'n rare uitspraak
Dus moest je nu verliefd worden, dan begin je er gewoon niets mee![]()
ik ben met mijn man ook niet in de meest rustige en emotioneel stabiele periode gestart, voor ons beiden niet, but still going strong na al die jaren.
vervelend dat het zo is gegaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef nightfly het volgende:
[..]
Zij maakte het uit ja. Vanwege mijn werk was ik vaak in het buitenland. Had weinig tijd voor haar en aangezien zij iemand is die veel aandacht nodig heeft, leverde dit spanningen op. Ruzies...waar ik niet op de juiste manier mee om ben gegaan.
het zich te pletter daten vind ik niet zo erg ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is hij verliefd dan? Waarom date hij zich dan te pletter?![]()
Voor 1 iemand gaan is wat anders dan je rot daten, om maar over je ex heen te komen.
Maar goed, van mij mag je jezelf kwellen, flink daten om je ex te vergeten en dan ondertussen op je knieën bij je ex, omdat je haar terug wilt. Ik zou het alleen niet doen.
Dat je verliefd op iemand wordt is wat anders, maar goed dat is mijn mening.
ik heb ook al zielige dingen gedaan hoor, laat dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef nightfly het volgende:
petitlapin> als je ontzettend veel om iem geeft, laat je soms je trots gaan. Maar goed, maybe heb je wel gelijk en moet ik niet gaan daten voorlopig
Ik vind het andersom eik, kansloos om als een idioot te gaan daten, terwijl je je ex nog terugwilt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het zich te pletter daten vind ik niet zo erg ...
het feit dat hij ook nog op een superzielige manier zijn ex smeekt om terug te komen, dat is wel erg ... en dan heeft het idd weinig zin om te gaan daten.
Of nog moet verwerken/loslaten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eik, kansloos om als een idioot te gaan daten, terwijl je je ex nog terugwilt.
...maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eik, kansloos om als een idioot te gaan daten, terwijl je je ex nog terugwilt.
Ja vandaar de vele voorbeelden hier dat het niet werktquote:
ben ik helemaal mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef yuri32 het volgende:
ach blijkt maar weer dat exen van elkaar geen repect voor de ander hebben, anders geef je vroeg al dan niet laat uitleg over hoe en waarom. Het is wel makkelijk om te zeggen dat je er niet over kan praten, maar dan zit je zelf in de knoop met je gevoel.Misschien dat als men meer begrip opbrengt voor de ander, ofwel dat de andere niet denkt , hij ken het toch niet voelen, hij heeft het niet meegemaakt, als men niks weet kan men er geen rekening mee houden/of iets aan doen/veranderen.tegenwoordig is het makkelijker weglopen, behoeft geen uitleg, laat de ander maar met de vragen zitten,hoe verklaar je dan, ik hou van je , daarom rot ik op,(Uit eigen boezem ervaring,)wat moet ik daarvan snappen dan...........als je van iemand houd, dan heb je het geduld om samen de lasten te dragen ipv ieders apart. of om dingen bespreekbaar te maken, amar als 1 kant wel wil praten en de ander niet, lost het niks op
Soms heb je gewoon geen antwoorden op die vragen. Ik had begin vorig jaar relatie vanm 7 jaar beeindigd. Ik hield op dat moment ook nog van haar. Ik praatte met haar maar kon dr geen bevredigende antwoorden geven. Ik wist alleen dat ik niet samen met haar oud wilde worden... Het gevoel was er gewoon niet meer, hoe lief leuk aardig ik dr ook vond...quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:47 schreef Emel het volgende:
[..]
ben ik helemaal mee eens
je maakt ook een keuze voor de ander zonder daarvoor erover gehad te hebben. Het is makkelijk ja om weg te lopen, niet te praten en de ander met vragen achter te laten.Maar je weet niet wat voor schade je mee aanricht.
Idd, soms kan je geen uitleg geven (hoe graag je die misschien ook iemand wel wilt geven).quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon geen antwoorden op die vragen. Ik had begin vorig jaar relatie vanm 7 jaar beeindigd. Ik hield op dat moment ook nog van haar. Ik praatte met haar maar kon dr geen bevredigende antwoorden geven. Ik wist alleen dat ik niet samen met haar oud wilde worden...
Soms willen mensen een ander niet kwetsen en verzinnen ze iets wat "minder" hard is, de waarheid dus wat verbloemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Flibble het volgende:
Zolang er maar geen rare omslachtige redenen worden gegeven... acheraf ben ik ervan overtuigd dat mijn ex precies wist waarom hij me dumpte... hij heeft inmiddels met z'n nieuwe vlam een huis gekocht, heb ik gehoord...![]()
Maar goed, op dat moment verzon hij de belachelijkste dingen.... ik hou nog steeds heel veel van je, maar.... en daar kwam het zwamverhaal! Erg frustrerend.![]()
Misschien dat ie dat geprobeerd heeft, maar dat is dus mislukt! Dat omslachtige gedoe maakte het deste moeilijker en pijnlijker. Dat, en een paar erg gemene dingen die hij me later nog geflikt heeft...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Soms willen mensen een ander niet kwetsen en verzinnen ze iets wat "minder" hard is, de waarheid dus wat verbloemen.
Zelf zou ik dat in een relatie nooit doen.
Als er mensen bij wijze van verliefd op mij worden en ik totaal niks in ze zie, verwoord ik het soms ook wat aardiger, om niet te hard over te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |