Ja het lucht op.quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lucht het op?![]()
Vrienden blijven werkt negen van de tien keer niet.
Opnieuw (platonische) vrienden worden heeft na een tijdje wel kans van slagen. Maar dan moeten beide partijen wel volledig vrede met de nieuwe status quo hebben.
Ben je dan niet af en toe bang dat je weer gevoelens zal krijgen als je je ex geregeld ziet en spreekt enzo? Of is het zo dat je juist doordat je met d'r om blijft gaan, weer precies weet waarom het uit isquote:Na een weekje weer vrijgezel, ik heb juist nog een super contact met haar omdat we het goed hebben uitgepraat (wat zit er dwars, hoe lossen we dit het beste op), deze relatie was maar voor korte duur (2 maandjes) terwijl ik normaal lange relaties heb, hiervoor namelijk al eens 3 jaar en 4 jaar (ben pas 23). De andere relaties ook nooit met problemen afgesloten, wel verdriet en het jammer vinden, maar nooit ruzie gekregen. Is dat dan een kwestie van instelling van mij ? Want je hoort zo ontzettend vaak dat mensen ruzie hebben zodra het uitgaat.
Hoeft ook niet hoor. Kan gewoon zijn dat hij effe tijd voor zichzelf nodig had. Ik heb bijv. nu ook geen behoefte om met mijn ex te praten. Soms ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe het met haar gaat. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dan dat ik voorlopig beter niets van haar kan weten. Ze is bezig met haar nieuwe vriendje, dus die verhalen hoor ik liever niet. Wie weet bel ik haar ooit nog wel...Damn it, heb d´r nummers gewistquote:Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef Emel het volgende:
ach joh, laat dr maar lekker
mijn ex wilde ook weeeeeeeeeeeeeeeken niet met mij praten. Terwijl ik hem niets had aangedaan.
Eerst nog iemand vindenquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef nightfly het volgende:
Kga iemand anders gelukkig maken nu![]()
Familie zie ik gewoon nooit meer. Soms vind ik dat wel jammer...quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef Sander_K het volgende:
Waar ik eigenlijk niet veel mensen over zie typen, is over de familie en vrienden 'er omheen'.
Ik bedoel, je bouwt toch ook een band op met de familie en evt. de vrienden/vriendinnen van je ex?
dat snap ik ook wel..maar je weet niet hoe het uitgegaan is tussen ons. Het was onverwacht. Ik had nog veel vragen daarna.quote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef nightfly het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Kan gewoon zijn dat hij effe tijd voor zichzelf nodig had. Ik heb bijv. nu ook geen behoefte om met mijn ex te praten. Soms ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe het met haar gaat. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dan dat ik voorlopig beter niets van haar kan weten. Ze is bezig met haar nieuwe vriendje, dus die verhalen hoor ik liever niet. Wie weet bel ik haar ooit nog wel...Damn it, heb d´r nummers gewist![]()
Ach ja, zoals VD al eerder zei...her loss. Kga iemand anders gelukkig maken nu![]()
we hadden geen gezamelijke vrienden. En familie? tja..daar hoor ik niets van. Eerst wel wennen natuurlijk. Je hoort bij zijn familie jaren en opeens ben je niets meer voor hun. Een ex ja.Meer niet.quote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Familie zie ik gewoon nooit meer. Soms vind ik dat wel jammer...
Vrienden zie ik meestal ook niet meer, of sporadisch als je ze tegenkomt even groeten en een babbeltje, maar afspreken nee.
Gezamelijke vrienden die vanaf dag 1 gezamelijk waren die zie ik wel natuurlijk. Maar "zijn" vrienden niet. En daar lig ik ook alles behalve wakker van.
Heb sowieso zelf genoeg vrienden, waar ik soms al tijd te kort kom om ze met regelmaat te zien.
Ja dat herken ik wel, maar aan de andere kant hebben hun misschien zoiets van dat ze niet weten wat ze je met je aan moeten, hoe tegen jou te gedragen, terwijl je weinig nog in hun leven zult zijn...quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Emel het volgende:
Je hoort bij zijn familie jaren en opeens ben je niets meer voor hun. Een ex ja.Meer niet.
Wanneer is een overlijden ontijdig?quote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
ten tijde van haar ontijdige overlijden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dit hoofdstuk is afgesloten, ik trek me weer terug uit het slagveld dat liefde heet en word met tijd weer een nuchtere Crouton.![]()
bijzonderquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef het.ismij het volgende:
Enige die ik vaak spreek is haar ma,.. verder zag ik haar fa milie toch al nooit,.die heeft ze zo goed als niet.
Ze ziet mijn familie nog wel paar keer per jaar.
Maar dat komt omdat ze ook bij verjaardagen bij mij is,. ook die van me bro en ouders,..
(soort van 3e kind aan huis)
Ik zou er niet aan moeten denken, dat ik m'n ex zo nog continu zou moeten zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:53 schreef het.ismij het volgende:
Maar dat komt omdat ze ook bij verjaardagen bij mij is,. ook die van me bro en ouders,..
(soort van 3e kind aan huis)
Tja spullen delen na afloop van een relatie. Vandaar dat veel mensen dus een samenlevingscontract hebben.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:27 schreef nightfly het volgende:
Tering...net mijn ex gebeld omdat ik nog wat spullen bij haar had liggen die ik graag wilde ophalen.
We hadden ooit gezamenlijk een LCD tv gekocht van 1000 euro. Die kunnen we moeilijk opsplitsen en geld heeft zij momenteel niet. Dus mijn voorstel was dat zij die tv mag houden als ik dan de tft monitor van de pc meeneem (die was geloof ik maar 250 euro, dus dan mats ik haar enorm). Begon ze ineens te schreeuwen dat ik zo lullig doe ineens en dat het eigenlijk een "gift" van mij was geweest. Ik ben een gemene klootzak. BAM, gooit ze ook nog de hoorn erop![]()
Snap er niks meer van. Ik had een heel redelijk voorstel gedaan. Waarom moet ze mij weer natrappen? Weet je wat, ze mag alles houden.
Vrouwen zijn echt bitches soms![]()
Nou ja, in elk geval herinnert mij dit weer waarom ik niet meer verder met haar kan.
Dacht k ook,..quote:
Met zulke wispelturige, labiele figuren wens ik uberhaupt geen omgang meer te hebben. Daar heb ik meer dan genoeg relevante ervaring mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dacht k ook,..
Ze belde me gisteren aaf nog. Of ze langs mocht komen,..
Vevolgt door een spijtverhaal.
Ze slaat sneller op dan het weer in Nederland. Echt ongelofelijk.![]()
Zekerquote:
Op zijn tijd,..quote:labiele
Dat is allemaal VERLEDEN.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Op zijn tijd,..
Maarjah we hebben zo veel meegemaakt samen, dus ja,..
Niet echt te omschrijven,..
Zoals ik al zei het is niet echt te omschrijven,..quote:Op woensdag 14 december 2005 10:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is allemaal VERLEDEN.![]()
Mooie dingen eruithalen de rest uit de deur.![]()
Ik had zelf ook ooit vroeger toen ik jonger was enzo een relatie die niet te beschrijven viel, maar mijn hele punt is niet dat je er niet mee moet leven. Mijn punt is dat je het mooie eruit moet halen en het achter je moet laten. Verspilde energie! Er komt vanzelf wel weer iets mooiersquote:Op woensdag 14 december 2005 10:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is niet echt te omschrijven,..
maarjah zolang ik ermee kan leven,..
Ik snap je punt.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had zelf ook ooit vroeger toen ik jonger was enzo een relatie die niet te beschrijven viel, maar mijn hele punt is niet dat je er niet mee moet leven. Mijn punt is dat je het mooie eruit moet halen en het achter je moet laten. Verspilde energie! Er komt vanzelf wel weer iets mooiers
of niet
De tering!! Veel te veel!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:44 schreef AmyLee het volgende:
Mijn neiging om te smsen neemt steeds meer af, denk steeds minder aan hem maar krijg en stuur nog wel 1 smsje per dag ofzo
je bent grappigquote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De tering!! Veel te veel!
Kap-pen
Zie mijn post,..
fuck iedereen denk aan jezelf!
IK heb t uitgemaaktquote:Op woensdag 14 december 2005 16:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De tering!! Veel te veel!
Kap-pen
Zie mijn post,..
fuck iedereen denk aan jezelf!
Valt toch wel mee??quote:
Ik stalk hem niet, hij smst mij net zo goed uit zichzelf en hij weet ook dat t niks wordt en dat wil ie ook niet meer dusquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Valt toch wel mee??![]()
@Amy: Waarom maak je het uit om het vervolgens te stalken?
oke,..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik stalk hem niet, hij smst mij net zo goed uit zichzelf en hij weet ook dat t niks wordt en dat wil ie ook niet meer dus
K binnen 4 minuten,..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:08 schreef Emel het volgende:
als ik mn ex sms, krijg ik twee/drie weken later reactie
hoe doe je dat?quote:
Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoorquote:
Tja weet niet ik hem hem gekwetstquote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
oke,..
Maar op deze manier laat je het nooit los.
Waarom zit je zo met eens chuldgevoel?
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |