abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32960642
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

1.75 jaar ongeveer.
No wonder, de dingen die je roept.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32960678
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef VD het volgende:

[..]

Zit er sinds gisteren. En het is niet ideaal, maar ik ben tenminste uit die negatieve omgeving weg.
Dat is idd een hele goeie, als je uit een negatieve omgeving bent
And know what you want,
pi_32963364
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat is idd een hele goeie, als je uit een negatieve omgeving bent
Als je het dan over een omgeving hebt, wat doen veel mensen dan nog in dit topic?
pi_32969410
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:34 schreef Panzer het volgende:

[..]

Als je het dan over een omgeving hebt, wat doen veel mensen dan nog in dit topic?
Vertellen, dat het erg goed met ze gaat, of ze geven tips aan anderen.
And know what you want,
pi_32971192
Ik ben gisteren echt in een diep dal terecht gekomen. Heb meer dan 24 uur achtereen geslapen, was door niets wakker te krijgen. Het rare is dat ik heel veel kan herinneren van wat ik heb gedroomd. Zit ook al weken zonder eetlust. Kan me mijn laatste warme maaltijd niet eens herinneren. Wanneer houd die ellende eens op, ik heb er echt geen zin meer in.
pi_32982871
ik heb vandaag mn ex gezien na 10 weken.
Het ging wel ok.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32983011
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:58 schreef Marzocchi het volgende:
Ik ben gisteren echt in een diep dal terecht gekomen. Heb meer dan 24 uur achtereen geslapen, was door niets wakker te krijgen. Het rare is dat ik heel veel kan herinneren van wat ik heb gedroomd. Zit ook al weken zonder eetlust. Kan me mijn laatste warme maaltijd niet eens herinneren. Wanneer houd die ellende eens op, ik heb er echt geen zin meer in.
De dag dat jij zegt dat het genoeg is...
En die ander niet meer je gedachte gang laat beheersen.
Bij de een duurt dat 24 uur en de ander doet er maanden over.
Kijk om je heen en zie wat je wel hebt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_32985602
quote:
Wanneer houd die ellende eens op, ik heb er echt geen zin meer in.
Op het moment dat jij ervoor kiest een andere weg in te slaan.
pi_32986108
quote:
Positief denken.
Het heeft totaal geen zin om je ellendig te voelen.
Probeer positiever te gaan denken en alles wat je van haar hebt ruim dat op.
Zie het als een begin van een nieuw deel van je leven.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 11 december 2005 @ 15:48:09 #71
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990354
quote:
Hoe lang is je relatie al verbroken?

Op zich mag je best de tijd nemen om verdrietig te zijn, ik was na een maand ook nog niet happy. Heeft echt wel even geduurd.
Iedereen heeft een andere tijd voor om z'n/haar leven weer op te pakken en het een plek te geven.
De een is na een maand redelijk weer "on track", de ander half jaar.
Maar je moet er niet te lang in blijven hangen. Op een gegeven moment moet je jezelf een goeie schop onder je kont geven en ook al heb je nergens zin in, dan ga je iig wat doen.
Zin in dingen komt vanzelf steeds meer terug en des te meer je onderneemt, des te beter je je op een gegeven moment zult gaan voelen.
And know what you want,
pi_32990551
Ik ken iemand die na 16 jaar nog steeds niet over z'n ex heen is, dus zet je maar vast schrap!
pi_32990708
Gister m'n ex weer gezien op stap.
Ze kwam naar me toe en vroeg of ik weer wilde praten.
Toen heb ik gezegd dat ik haar niets te zeggen had en toen liep ze boos weg.

Ik weet niet of ik zo moet doorgaan, want ik voel me er redelijk kut door.
Maar ik ben gewoon bang dat als ik een vriend van haar wordt dat ze me aan de kant schuift als ze weer een vaste vriend heeft. Ik weet het niet meer
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 11 december 2005 @ 16:02:41 #74
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990752
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef thabit het volgende:
Ik ken iemand die na 16 jaar nog steeds niet over z'n ex heen is, dus zet je maar vast schrap!
Er zijn natuurlijk wel mensen die nooit over hun ex heen komen, omdat hun niet degene waren die een eind achter de relatie zette.
Maar wat is "niet over z'n ex heen", kan ook zijn, dat hij nog veel aan z'n ex denkt en altijd blijft hopen dat het goed komt, omdat hij zo gelukkig met haar was, maar ondertussen wel verder met z'n leven gaat en goed weet dat z'n ex nooit meer terug komt.
And know what you want,
pi_32990966
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk wel mensen die nooit over hun ex heen komen, omdat hun niet degene waren die een eind achter de relatie zette.
Maar wat is "niet over z'n ex heen", kan ook zijn, dat hij nog veel aan z'n ex denkt en altijd blijft hopen dat het goed komt, omdat hij zo gelukkig met haar was, maar ondertussen wel verder met z'n leven gaat en goed weet dat z'n ex nooit meer terug komt.
In dit geval werd de relatie verbroken doordat z'n vrouw plotseling overleed.
  zondag 11 december 2005 @ 16:09:43 #76
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990981
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef thabit het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik, en dat roep jij vrolijk dat als voorbeeld, terwijl er dus een gegronde reden is.
And know what you want,
pi_32991020
Maar goed, het kan dus heel lang duren.
  zondag 11 december 2005 @ 17:00:07 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32991283
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef thabit het volgende:
Dat is dan dus een totaal niet terzake doende vergelijking aangezien het niet over zijn ex ging, maar over de vrouw met wie hij getrouwd was, ten tijde van haar ontijdige overlijden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32991580
Wat een vrolijk topic is dit toch ook had voor het eerst in m'n leven echt een hele leuke meid die echt van me hield, en ik van haar (jaja, na 3 mnd al) en nu is het uit...k*tzooi.

Alle redenen waarom het uit is gegaan zal ik jullie besparen. Het komt erop neer dat ik te lief ben, en zij te hard. Zij wil iemand die af en toe keihard voor haar is en test constant hoe ver ze kan gaan, dat werkt bij mij averechts.
Maar 'Hoe nu verder' vind ik echt wel lastig, zij wil graag vrienden blijven, dat is waar ze eigenlijk naar opzoek was; een vriend. Maar om weer terug naar af te gaan, gewoon vrienden vind ik ontzettend lastig omdat ik echt van haar hield en haar moeilijk kan loslaten.

Ik weet dat ik misschien weer ga vallen op haar goede eigenschappen, maar ik weet ook dat ik niet kan leven met haar slechte; voor haar hetzelfde verhaal. Maar ondertussen komen wel de feestdagen eraan enzo, en ze verwacht dat ik nog met de kerst wel gezellig kom eten met kadootjes enzo (we hebben notabene elkaar getrokken met lootjes )

Maar die neiging om te sms'en en af spreken om te praten over het waarom enzo, dat heb ik ook wel ja. Ik ga iig toch lekker genieten van de feestdagen, en ik wens iedereen toch hele fijne dagen en sterkte!!
quote:
Ga er dus voor jezelf en je vriend vanuit dat je niet op hem kan en mag blijven steunen. Leef je eigen leven en doe je eigen ding, maak wat nieuwe vrienden kennissen. Wees tevreden met jezelf, dan kan je anderen ook gelukkig maken!
Jij slaat de spijker op z'n kop. M'n vriendin kwam uit een lange relatie waar ze natuurlijk veel mensen heeft leren kennen van haar ex' de groep. Nadat dat uitging moest ze in principe helemaal opnieuw beginnen.. dat probleem had ik niet, omdat ik single was al een tijd.
tjsa, het komt voor mij allemaal neer op begrip voor elkaar, ik geef echt niet snel op. Daarom baal ik nu ook zo dat het uit is; ik had haar graag die ruimte gegeven, maar zodra ik ook maar het gevoel krijg dat eigenlijk niets meer gewaardeerd wordt wat ik doe, dan houdt het gewoon op. Je kan hier zo lang over lullen, tot je er gek van wordt, maar uiteindelijk moet je gewoon eerlijk tegenover jezelf blijven waarom iets wel of niet werkt.. het lag echt niet allemaal aan haar natuurlijk.

Wat voor mij werkt om het los te laten, is door er toch veel over te praten met goede vrienden en vriendinnen en familie. Af en toe willen die me er nog weleens aan herinneren waarom het beter is dat het uit is als ik weer zit te twijfelen enzo.

Hoop dat ik me snel weer happy single ga voelen

[ Bericht 14% gewijzigd door Sander_K op 11-12-2005 18:07:11 ]
pi_32993033
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is dan dus een totaal niet terzake doende vergelijking aangezien het niet over zijn ex ging, maar over de vrouw met wie hij getrouwd was, ten tijde van haar ontijdige overlijden.
In beide gevallen ben je dus niet meer bij elkaar. Zo vreemd is de vergelijking dus niet.
Had het er vorige week nog met iemand van rouw.nl over, vandaar.
  zondag 11 december 2005 @ 22:25:22 #81
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33000864
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef VD het volgende:

[..]

In beide gevallen ben je dus niet meer bij elkaar. Zo vreemd is de vergelijking dus niet.
Had het er vorige week nog met iemand van rouw.nl over, vandaar.
Ja maar die keuze was niet vrijwillig, dat die partner ineens kwam te overlijden en ineens weg uit zijn leven was.
Vind ik ook heel wat anders, dan mensen die een ex hebben, omdat hij/zij/jij/jullie de relatie beëindigde.
And know what you want,
pi_33002686
mensen vinden dat ik snel overheen ben..nou ik vind het niet snel..2.5 maand nu. Ik heb hele moeilijke weken gehad. Ik had verschrikkelijk veel pijn.
Ik ben gewoon een doorzetter.
pi_33006894
Mogguh allemaal,..
Wat een kutweekend,..
Gisteren gigantisch ruzie gehad met ex,.. en heeft ze gewoon opgehangen in mijn oor tijdens een gesprek over de tel!!! terwijl ze weet dat k daar een teringhekel aan heb, en al helemaal als ze dan niet eens de tel opneemt,..!! Vervolgens heb k der in me woede de tering gewenst,.. .
Om het verhaal even kort samen te vatten, gaat kut bij haar thuis,.. ze komt bij mij aan, k zat naar leuke film te kijken,.. ze begint verhaal af te steken,. k draai me hoofd 2 sec naar de tv, loopt ze pissig de deur weer uit! belt ze me anderhalf uur later!!!! Heeft die muts anderhalf uur buiten rondgelopen! begint ze vervolgens tegen mij!!! dat ik der nooit oor der ben.
Wie loopt er nou weg??? echt ongelofelijk..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 12 december 2005 @ 08:57:46 #84
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_33007029
Ach kopop, vrouwen... ( )
ik hoorde gister dat mn ex achter mn rug heeft lopen lullen dat ze het wel mooi vond dat ik in een dip zat toen het uit was altijd fijn
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_33007047
Exen
pi_33007085
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:43 schreef het.ismij het volgende:
Mogguh allemaal,..
Wat een kutweekend,..
Gisteren gigantisch ruzie gehad met ex,.. en heeft ze gewoon opgehangen in mijn oor tijdens een gesprek over de tel!!! terwijl ze weet dat k daar een teringhekel aan heb, en al helemaal als ze dan niet eens de tel opneemt,..!! Vervolgens heb k der in me woede de tering gewenst,.. .
Om het verhaal even kort samen te vatten, gaat kut bij haar thuis,.. ze komt bij mij aan, k zat naar leuke film te kijken,.. ze begint verhaal af te steken,. k draai me hoofd 2 sec naar de tv, loopt ze pissig de deur weer uit! belt ze me anderhalf uur later!!!! Heeft die muts anderhalf uur buiten rondgelopen! begint ze vervolgens tegen mij!!! dat ik der nooit oor der ben.
Wie loopt er nou weg??? echt ongelofelijk..
wie draait zijn hoofd dan ook om....tijdens een voor haar belangrijk gesprek. sukkel !
pi_33007115
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
Ja maar die keuze was niet vrijwillig, dat die partner ineens kwam te overlijden en ineens weg uit zijn leven was. Vind ik ook heel wat anders, dan mensen die een ex hebben, omdat hij/zij/jij/jullie de relatie beëindigde.
Bedoelde het meer in de context; als de tegenpartij zelf ineens besluit er een einde aan te maken.
Zonder overleg oid. Was even vergeten dat sommige mensen de relatie beëindigen dmv een gesprek. .
pi_33007126
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:04 schreef Breukink het volgende:

[..]

wie draait zijn hoofd dan ook om....tijdens een voor haar belangrijk gesprek. sukkel !
Dat was indd niet tacktisch,. maar was een onwijs goede film!!!
En aangezien dit pas het 4e weekend achter elkaar op deze manier gaat, en elk weekend hetzelfde verhaal,.. wist ik al hoe die zou eindigen,..
Ma goed,.
Ze reageerd nog steeds niet,. wordt een rustige dag op deze manier
Op maandag 12 december 2005 09:08 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat was indd niet tacktishc,. maar was een onwijs goede film!!!
En aangezien dit pas het 4e weekend achter elkaar op deze manier gaat, en elk weekend hetzelfde verhaal,.. wist ik al hoe die zou eindigen,..
Ma goed,.
Ze reageerd nog steeds niet,. wordt een rustige dag op deze manier
Relaxt toch.

Ik heb mijn ex gevraagd of ze zondag mee wilde gaan stadten, maar ze had er geen behoefte aan.
Misschien dat het nog in de loop van de week zou veranderen.

Nouja, dan maar iets anders doen komende zondag. Ga me er niet depressief door voelen in ieder geval
pi_33007370
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:12 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Relaxt toch.
Wha voel me nu wel schuldig,... ma goed,.. ze hangt zelf op in me oor en loopt zelf weg,..
Gebeurt wel vaker als ze niet direct der zin krijgt als ze sjago is,..
Is ze meteen op der pik getrapt,.. en das technisch gezien onmogelijik,.. kan je nagaan,..
quote:
Ik heb mijn ex gevraagd of ze zondag mee wilde gaan stadten, maar ze had er geen behoefte aan.
Misschien dat het nog in de loop van de week zou veranderen.

Nouja, dan maar iets anders doen komende zondag. Ga me er niet depressief door voelen in ieder geval
Tsja dan niet jah toch,..
Op maandag 12 december 2005 09:26 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Wha voel me nu wel schuldig,... ma goed,.. ze hangt zelf op in me oor en loopt zelf weg,..
Gebeurt wel vaker als ze niet direct der zin krijgt als ze sjago is,..
Is ze meteen op der pik getrapt,.. en das technisch gezien onmogelijik,.. kan je nagaan,..
[..]

Tsja dan niet jah toch,..
Wil je een vriend van haar worden die alleen haar problemen aan moet horen?
pi_33007700
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:28 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Wil je een vriend van haar worden die alleen haar problemen aan moet horen?
Geen zin om het helemaal uit te leggen. Maar zo is het dus niet alleen,..
Mijn ex wil graag vrienden blijven. Ik had haar een kaartje gestuurd voor haar verjaardag, krijg ik een emailtje dat ze het waardeert dat ik contact wil houden. Ik heb er helemaal geen behoefte aan op het moment,...

NU heb ik het op het moment met iedereen helemaal gehad dus misschien is dat het. Maar ja goed ik had het vorige week al. Ik wil best dr als kennis af en toe op MSN spreken, maar voor de rest heb ik vooralsnog geen behoefte iets persoonlijks verder met haar te delen. Toen we nog iets hadden was ze er ook niet voor mij en nu opeens wel als goede ´vriendin´. Ga toch heen!

Ik blijf voorlopig single, ik heb er echt geen zin even in! Dat gejengel en nu weer en beschuldiging via via van een toespeling over een wijf waar ik mijn hond nog vanaf zou trekken. Jaloerse kutkrengen verzinnen het waar je bijstaat! Het is enkel wachten tot mijn ex een nieuw vriendje heeft en dat gebeurd als standaardregel binnen 3 maanden bij mij, dus nog 2,5 maand heeft ze.

Ik ga eerst maar eens flink studeren en sporten en de rest komt ooit wel weer of als ik dit humeur behoudt helemaal niet meer. Ik heb er iedere keer toch weer minder trek in, je hebt altijd gezeik en gejengel van vrouwen op welke manier dan ook.

Zo dat is er even uit.
  maandag 12 december 2005 @ 09:53:40 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33007824
quote:
Op maandag 12 december 2005 09:47 schreef Tranceptor het volgende:

Zo dat is er even uit.
Lucht het op?

Vrienden blijven werkt negen van de tien keer niet.
Opnieuw (platonische) vrienden worden heeft na een tijdje wel kans van slagen. Maar dan moeten beide partijen wel volledig vrede met de nieuwe status quo hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33008018
Pff,..
Kep der net gesproken via mail,..
"ik wil het nu niet over gistereavond met jou hebben".
Ongezien de tyfus dan!!
val lekker dood,.. hoop dat je nog 6 weken slecht slaapt!

-edit-
Nog mooier!
"Je bent nu zeker beledigd?
Maarja dat is ook niet zo gek als je me niet begrijpt dus ik neem het je ook niet kwalijk."
Wat een kkwijf!
  maandag 12 december 2005 @ 11:01:43 #96
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_33009235
hey het.ismij, relax!
Haal ff diep adem en ontspan...

ongezien de tyfus idd, maar dat is haar probleem toch?
Ecosia
pi_33009321
Duidelijk geval,..
Ze kan echt doodvallen,..
  maandag 12 december 2005 @ 11:11:41 #98
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_33009455
mooi, en nou weer concentreren op de leuke dingen van het leven... oke?
Ecosia
pi_33009607
k ben aant werk,..
  maandag 12 december 2005 @ 11:23:27 #100
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_33009698
dat _kan_ ook leuk zijn, toch?
Ecosia
pi_33009873
beetje gebruikertje pesten
Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lucht het op?

Vrienden blijven werkt negen van de tien keer niet.
Opnieuw (platonische) vrienden worden heeft na een tijdje wel kans van slagen. Maar dan moeten beide partijen wel volledig vrede met de nieuwe status quo hebben.
Ja het lucht op.

Ik voel me nog kut, maar ja goed niet over mijn ex ofzo...

We hebben allebei volledige vrede met de nieuwe status, maar ik heb op dit moment niet zoveel behoefte aan haar als ´vriendin´.
  maandag 12 december 2005 @ 16:47:30 #103
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33018021
Na een weekje weer vrijgezel, ik heb juist nog een super contact met haar omdat we het goed hebben uitgepraat (wat zit er dwars, hoe lossen we dit het beste op), deze relatie was maar voor korte duur (2 maandjes) terwijl ik normaal lange relaties heb, hiervoor namelijk al eens 3 jaar en 4 jaar (ben pas 23). De andere relaties ook nooit met problemen afgesloten, wel verdriet en het jammer vinden, maar nooit ruzie gekregen. Is dat dan een kwestie van instelling van mij ? Want je hoort zo ontzettend vaak dat mensen ruzie hebben zodra het uitgaat.
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33018429
Denk instelling van beide kanten.
Na een weekje weer vrijgezel, ik heb juist nog een super contact met haar omdat we het goed hebben uitgepraat (wat zit er dwars, hoe lossen we dit het beste op), deze relatie was maar voor korte duur (2 maandjes) terwijl ik normaal lange relaties heb, hiervoor namelijk al eens 3 jaar en 4 jaar (ben pas 23). De andere relaties ook nooit met problemen afgesloten, wel verdriet en het jammer vinden, maar nooit ruzie gekregen. Is dat dan een kwestie van instelling van mij ? Want je hoort zo ontzettend vaak dat mensen ruzie hebben zodra het uitgaat.
Ben je dan niet af en toe bang dat je weer gevoelens zal krijgen als je je ex geregeld ziet en spreekt enzo? Of is het zo dat je juist doordat je met d'r om blijft gaan, weer precies weet waarom het uit is
Maar wel netjes als dat zo kan gaan, lijkt mij eigenlijk wel ideaal. Als je alles goed hebt uitgepraat en dus echt begrip kan hebben voor elkaar, dan zal je naar mijn idee niet snel met ruzie uit elkaar gaan; waarom zou je? als het duidelijk is waarom het niet verder gaat.. maargoed, nu de praktijk voor mij nog
  maandag 12 december 2005 @ 17:46:54 #106
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33020007
Nou ja "bang" is een groot woord. Ik heb nog steeds gevoelens voor haar evenals zij gevoelens heeft voor mij. Maar ik ben nu op een punt in mijn leven dat ik op veel momenten een goede afweging kan maken tussen verstand en gevoel. Dat kan niet iedereen, ik zeg ook niet dat dat altijd makkelijk is, maar je moet vooruit kunnen kijken en weten wat dat sommige acties je pijn zullen gaan doen op het moment hoewel je je er nu nog goed onder voelt.
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_33021107
zow, haast iedereen heeft ruzie met ex
pi_33023293
Ik niet hoor. Ze praat gewoon niet meer met me. Kan er niet wakker van liggen. . Her loss. .
pi_33023482
ach joh, laat dr maar lekker
mijn ex wilde ook weeeeeeeeeeeeeeeken niet met mij praten. Terwijl ik hem niets had aangedaan.
pi_33027415
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef Emel het volgende:
ach joh, laat dr maar lekker
mijn ex wilde ook weeeeeeeeeeeeeeeken niet met mij praten. Terwijl ik hem niets had aangedaan.
Hoeft ook niet hoor. Kan gewoon zijn dat hij effe tijd voor zichzelf nodig had. Ik heb bijv. nu ook geen behoefte om met mijn ex te praten. Soms ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe het met haar gaat. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dan dat ik voorlopig beter niets van haar kan weten. Ze is bezig met haar nieuwe vriendje, dus die verhalen hoor ik liever niet. Wie weet bel ik haar ooit nog wel...Damn it, heb d´r nummers gewist

Ach ja, zoals VD al eerder zei...her loss. Kga iemand anders gelukkig maken nu
I tried to sniff coke once but the icecubes got stuck up my nose
pi_33027695
Waar ik eigenlijk niet veel mensen over zie typen, is over de familie en vrienden 'er omheen'.
Ik bedoel, je bouwt toch ook een band op met de familie en evt. de vrienden/vriendinnen van je ex?
pi_33027948
Woonde mijn ex maar op de zuidpool.
Was er weer een probleem minder.
pi_33027982
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef nightfly het volgende:
Kga iemand anders gelukkig maken nu
Eerst nog iemand vinden
  maandag 12 december 2005 @ 22:04:49 #114
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33028557
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef Sander_K het volgende:
Waar ik eigenlijk niet veel mensen over zie typen, is over de familie en vrienden 'er omheen'.
Ik bedoel, je bouwt toch ook een band op met de familie en evt. de vrienden/vriendinnen van je ex?
Familie zie ik gewoon nooit meer. Soms vind ik dat wel jammer...
Vrienden zie ik meestal ook niet meer, of sporadisch als je ze tegenkomt even groeten en een babbeltje, maar afspreken nee.
Gezamelijke vrienden die vanaf dag 1 gezamelijk waren die zie ik wel natuurlijk. Maar "zijn" vrienden niet. En daar lig ik ook alles behalve wakker van.
Heb sowieso zelf genoeg vrienden, waar ik soms al tijd te kort kom om ze met regelmaat te zien.
And know what you want,
pi_33029597
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef nightfly het volgende:

[..]

Hoeft ook niet hoor. Kan gewoon zijn dat hij effe tijd voor zichzelf nodig had. Ik heb bijv. nu ook geen behoefte om met mijn ex te praten. Soms ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe het met haar gaat. Maar tegelijkertijd realiseer ik me dan dat ik voorlopig beter niets van haar kan weten. Ze is bezig met haar nieuwe vriendje, dus die verhalen hoor ik liever niet. Wie weet bel ik haar ooit nog wel...Damn it, heb d´r nummers gewist

Ach ja, zoals VD al eerder zei...her loss. Kga iemand anders gelukkig maken nu
dat snap ik ook wel..maar je weet niet hoe het uitgegaan is tussen ons. Het was onverwacht. Ik had nog veel vragen daarna.
pi_33029740
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Familie zie ik gewoon nooit meer. Soms vind ik dat wel jammer...
Vrienden zie ik meestal ook niet meer, of sporadisch als je ze tegenkomt even groeten en een babbeltje, maar afspreken nee.
Gezamelijke vrienden die vanaf dag 1 gezamelijk waren die zie ik wel natuurlijk. Maar "zijn" vrienden niet. En daar lig ik ook alles behalve wakker van.
Heb sowieso zelf genoeg vrienden, waar ik soms al tijd te kort kom om ze met regelmaat te zien.
we hadden geen gezamelijke vrienden. En familie? tja..daar hoor ik niets van. Eerst wel wennen natuurlijk. Je hoort bij zijn familie jaren en opeens ben je niets meer voor hun. Een ex ja.Meer niet.
  maandag 12 december 2005 @ 23:18:35 #117
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33030988
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Emel het volgende:

Je hoort bij zijn familie jaren en opeens ben je niets meer voor hun. Een ex ja.Meer niet.
Ja dat herken ik wel, maar aan de andere kant hebben hun misschien zoiets van dat ze niet weten wat ze je met je aan moeten, hoe tegen jou te gedragen, terwijl je weinig nog in hun leven zult zijn...
Of ze vinden het lullig t.o de nieuwe vriendin van je ex.

Gaan jouw ouders dan nog erg goed met je ex om? Ws ook niet of wel?

Aan de andere kant, als iemand niet wilt, tja dan niet. Weet je iig wel waar je aan toe bent.
And know what you want,
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:09:24 #118
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33033711
Dat is punt 2 na beeindiging van een relatie......"schoon"familie valt weg.
Mijn Ex was Indisch...na 4 jaar heb je het idee ze beter te kennen dan je eigen familie.
Hoe je daar mee omgaat? Ziet ze niet meer net zoals de ex...
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:14:32 #119
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33033789
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
ten tijde van haar ontijdige overlijden.
Wanneer is een overlijden ontijdig?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_33036013
Enige die ik vaak spreek is haar ma,.. verder zag ik haar fa milie toch al nooit,. die heeft ze zo goed als niet.
Ze ziet mijn familie nog wel paar keer per jaar.
Maar dat komt omdat ze ook bij verjaardagen bij mij is,. ook die van me bro en ouders,..
(soort van 3e kind aan huis )
  dinsdag 13 december 2005 @ 12:01:21 #121
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33039660
Heb weer met haar gesproken en ze kan mijn gevoelens niet beantwoorden.

Maar aan de andere kant voel ik me ook opgelucht. Ze is niet boos en wilde eerst wat tijd hebben voordat ze wilde reageren. En tijd is wat we nodig hebben zodat ik het (weer) kan verwerken en normaal kan omgaan met haar. Nu ik haar onder ogen heb gezien voel ik me wel een stuk beter, zoals ik al zei, opgelucht. Natuurlijk hoopte ik stiekem dat ze hetzelfde voor me zou voelen, maar die kans was klein. Heb nog betere kansen de hoofdprijs in de loterij winnen, al zou ik het liever willen ruilen voor m'n ex. Oh well...

Dit hoofdstuk is afgesloten, ik trek me weer terug uit het slagveld dat liefde heet en word met tijd weer een nuchtere Crouton.
The Internets, I needs it..
pi_33039707
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dit hoofdstuk is afgesloten, ik trek me weer terug uit het slagveld dat liefde heet en word met tijd weer een nuchtere Crouton.

Ik ga het strijdveld verlaten.
Het ligt er vrij bloederig bij (mijn bloed).

En een lading van haar nu ook,..
Gisteren aaf heb k der gesproken, en (letterlijk) vertelt.
Dat het voelt alsof er iemand van achteren een mes in je hart steekt,.. en het vervolgens een paar slagen draait.
Kep der geloof ik nog nooit zo lang stil gehoord,..
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')