abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 13:34:15 #44
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32916926
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt vindt ik persoonlijk dat je een besluit moet nemen of je indd verder met haar wilt of niet.
Dit is imo niet helemaal fair tegenover haar? Als je zo twijfelt.
Ennuh het gras is altijd groener bij de buren!
Kijk naar wat je nu hebt! en niet naar wat je ooit had! want wat je ooit had krijg je toch niet meer!
Wise words, maar je hebt inderdaad gelijk. Ik vind het ook niet fair naar mijn vriendin toe vandaar dat ik het hier nu ook post.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

men kom op, vroeger was alles beter. Je kunt wel eeuwig de 'juiste' partner proberen te zoeken, maar zo vergooi je je leven man. Kom op nou. Met mijn vorige exen waren de banden natuurlijk per persoon wel verschillend. De ene intenser dan de ander, maar ook dat gaat wel over. Zet het weg . Besides, zo doe je eigen vriendin wel heel erg tekort vind je niet? .. en dat al 1.5 jaar, terwijl je die band toch niet zo als 'goed' evenaart als bij je vorige, maak het uit en je huidige ex zal daar toch zo wel zn bedenkingen bij hebben. Waarom ben je uberhaupt zo lang doorgegaan met je huidige ex als je er zo veel moeite mee heb?
Daar maak je inderdaad een punt. De band met mijn vriendin is absoluut wel goed alleen anders. We zijn minder een team en wat meer twee losse individueen.

En met mijn ex heb ik overigens geen contact meer

Ik wil ook niet terug blijven kijken naar het verleden! Ik wil voorruit!! Alleen dromen en gedachten zijn soms moeilijk beinvloedbaar.

Never mind......
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32917139
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:34 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Wise words, maar je hebt inderdaad gelijk. Ik vind het ook niet fair naar mijn vriendin toe vandaar dat ik het hier nu ook post.
[..]
Doe er dan wat aan?

[/quote]
Daar maak je inderdaad een punt. De band met mijn vriendin is absoluut wel goed alleen anders. We zijn minder een team en wat meer twee losse individueen.

En met mijn ex heb ik overigens geen contact meer

Ik wil ook niet terug blijven kijken naar het verleden! Ik wil voorruit!! Alleen dromen en gedachten zijn soms moeilijk beinvloedbaar.
[/quote]
Zoals ik al zei,.. het gras is altijd groener bij de buren.
Wil je echt met haar verder of niet?
Hou je van haar? Of is het meer "leuk"
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef het.ismij het volgende:
Wat is ideaal? Dikke villa met 10 hectaren eromheen??
Iets voor mij alleen met minstens drie kamers gesitueerd op minstens 30km van mijn ex. Maar dat komt begin 2006. Tot die tijd hou ik het wel uit. .
pi_32917433
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:52 schreef VD het volgende:

[..]

Iets voor mij alleen met minstens drie kamers gesitueerd op minstens 30km van mijn ex. Maar dat komt begin 2006. Tot die tijd hou ik het wel uit. .
oke punt waard,..
Op donderdag 8 december 2005 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je het niet kan moet je het ook niet proberen Anders blijf in die grote enorme wazige wolk hangen van vage gevoelens en ben je zo 5 jaar verder
Nee ik wil het juist wel. Ik heb verder niet zoveel dan hem. Als het niet in een relatie kan, dan maar gewoon als vrienden.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
pi_32920922
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:04 schreef MissCleo het volgende:

[..]

Nee ik wil het juist wel. Ik heb verder niet zoveel dan hem. Als het niet in een relatie kan, dan maar gewoon als vrienden.
Zou je niet eerst volledig je gevoelens verwerken en vervolgens als JIJ eraan toe bent vrienden worden?
Ik neem aan dat hij dit wel begrijpt,.. Anders is het ook geen goede vriend.

[..]

blijkbaar kan het niet in een relatie, het is uit niet waar ?
Maarja , dan geld het nog wat ik zei, maar dan vanuit zijn oogpunt, als hij niet wil moet je ook niet trekken en verder met je leven ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_32922281
Waarom is het eigelijk uit cleo? als k vragen mag.?
Ik heb twee ex'en waar ik heel goed mee omga. Ze zijn mijn maatjes.
Met deze ex wil ik op dit moment geen vriendschap. Ik ben erg gekwetst door hem.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32925336
Wat relaties betreft maak ik me niet druk om zaken waar ik niets aan kan doen . Per definitie.
Neemt niet weg dat er wel mensen zijn die ik mis in mn leven. Zolang dat andersom niet het geval is, heb ik dikke schijt . Voor de 1, tien anderen .
pi_32925415
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef het.ismij het volgende:
Waarom is het eigelijk uit cleo? als k vragen mag.?
Ik heb hem erg gekwets in de tijd dat ik depressief was. En hij heeft er een beetje moeite mee om dat te vergeten. Voor hem is een relatie daardoor geen optie meer. En ja, dat hebben we al wel vaak genoeg nog een keer en nog een keer en nog een keer geprobeerd. Het gaat gewoon niet zoals het zou moeten. Als vrienden zijn we waarschijnlijk beter af. Al ga ik hem wel heel erg missen, hij is toch mijn grote liefde....
pi_32926357
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

nog nooit gehad , ben nog nooit vrienden gebleven met m'n vorige exen. Kan er ook niet echt rouwig om zijn.
En wat is de langste relatie die je hebt gehad?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:39:43 #56
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32940622
quote:

[..]

Ik denk dat je daaraan moet werken voordat je echt vrienden kan zijn.
Zoals het op mij overkomt kies je voor vriendschap omdat je hem toch niet kwijt wil, maar uiteindelijk ben je hem wel kwijt gok ik zo. Kan je ook nog steeds die vriendin zijn als hij een nieuwe partner vind? houd je jezelf niet voor de gek nu?

Bottomline, een mens heeft niet een ander mens nodig om gelukkig te zijn. Althans, zo hoort het niet. Dat noemen ze een symbiotische relatie, het ene kan niet zonder het andere.
Je moet werken aan je eigen leven Cleo, zelf gelukkig en stabiel worden.
Succes meid!
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32947790
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:02 schreef -Delta- het volgende:

[..]

En wat is de langste relatie die je hebt gehad?
1.75 jaar ongeveer.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_32948641
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Ik denk dat je daaraan moet werken voordat je echt vrienden kan zijn.
Zoals het op mij overkomt kies je voor vriendschap omdat je hem toch niet kwijt wil, maar uiteindelijk ben je hem wel kwijt gok ik zo. Kan je ook nog steeds die vriendin zijn als hij een nieuwe partner vind? houd je jezelf niet voor de gek nu?

Bottomline, een mens heeft niet een ander mens nodig om gelukkig te zijn. Althans, zo hoort het niet. Dat noemen ze een symbiotische relatie, het ene kan niet zonder het andere.
Je moet werken aan je eigen leven Cleo, zelf gelukkig en stabiel worden.
Succes meid!
Ik weeet het. En ik ben al aan het werk. Al een tijdje, en het is moeilijk, maar het gaat langzaam wel vooruit. Hem kennelijk niet snel genoeg. Dan moet hij maar wachten...

Gisteravond hebben we het nog eens uitvoerig besproken. Hij heeft er moeite mee. Hij houdt nog van me, maar hij weet niet wat hij nog kan doen om mij te helpen gelukkig te worden. Dus hij doet een stap terug. Zodat ik zeg maar alle ruimte heb om mezelf gelukkig te maken. Het is pijnlijk, maar helaas wel nodig....
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:03:24 #59
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32948823
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef MissCleo het volgende:

[..]

Ik weeet het. En ik ben al aan het werk. Al een tijdje, en het is moeilijk, maar het gaat langzaam wel vooruit. Hem kennelijk niet snel genoeg. Dan moet hij maar wachten...

Gisteravond hebben we het nog eens uitvoerig besproken. Hij heeft er moeite mee. Hij houdt nog van me, maar hij weet niet wat hij nog kan doen om mij te helpen gelukkig te worden. Dus hij doet een stap terug. Zodat ik zeg maar alle ruimte heb om mezelf gelukkig te maken. Het is pijnlijk, maar helaas wel nodig....
Dat is zeker waar ja.
Bij jullie beide moet weer een besef ontstaan dat je uiteindelijk alleen staat in het leven. Je kan niet teveel op elkaar leunen want dan verlies je je eigen evenwicht. En dat leidt dan tot ergernis en frustratie aan beide kanten, maar vooral bij degene die steeds klaar staat en zich niet gewaardeerd voelt omdat de ander steeds loopt te zeiken en te klagen. (ff cru gezegd)

Ga er dus voor jezelf en je vriend vanuit dat je niet op hem kan en mag blijven steunen. Leef je eigen leven en doe je eigen ding, maak wat nieuwe vrienden kennissen. Wees tevreden met jezelf, dan kan je anderen ook gelukkig maken!
Oh, en erg flex van je vriend dat hij je niet kwijt wil maar een stappie terug doet. Er zijn er ook genoeg die je zouden laten vallen als een baksteen denk ik. Troost je met het feit dat hij blijkbaar wel echt van je houdt en blijf lachen
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32952608
Dankje VaLkyRie!
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:08:55 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32958165
TT aangepast.
Van oudsher is het de Kunst met een hoofdletter K.
Vind dat in deze reeks wel mooi om in ere te houden .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32960642
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

1.75 jaar ongeveer.
No wonder, de dingen die je roept.
And know what you want,
pi_32960678
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef VD het volgende:

[..]

Zit er sinds gisteren. En het is niet ideaal, maar ik ben tenminste uit die negatieve omgeving weg.
Dat is idd een hele goeie, als je uit een negatieve omgeving bent
And know what you want,
pi_32963364
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat is idd een hele goeie, als je uit een negatieve omgeving bent
Als je het dan over een omgeving hebt, wat doen veel mensen dan nog in dit topic?
pi_32969410
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:34 schreef Panzer het volgende:

[..]

Als je het dan over een omgeving hebt, wat doen veel mensen dan nog in dit topic?
Vertellen, dat het erg goed met ze gaat, of ze geven tips aan anderen.
And know what you want,
pi_32971192
Ik ben gisteren echt in een diep dal terecht gekomen. Heb meer dan 24 uur achtereen geslapen, was door niets wakker te krijgen. Het rare is dat ik heel veel kan herinneren van wat ik heb gedroomd. Zit ook al weken zonder eetlust. Kan me mijn laatste warme maaltijd niet eens herinneren. Wanneer houd die ellende eens op, ik heb er echt geen zin meer in.
pi_32982871
ik heb vandaag mn ex gezien na 10 weken.
Het ging wel ok.
pi_32983011
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:58 schreef Marzocchi het volgende:
Ik ben gisteren echt in een diep dal terecht gekomen. Heb meer dan 24 uur achtereen geslapen, was door niets wakker te krijgen. Het rare is dat ik heel veel kan herinneren van wat ik heb gedroomd. Zit ook al weken zonder eetlust. Kan me mijn laatste warme maaltijd niet eens herinneren. Wanneer houd die ellende eens op, ik heb er echt geen zin meer in.
De dag dat jij zegt dat het genoeg is...
En die ander niet meer je gedachte gang laat beheersen.
Bij de een duurt dat 24 uur en de ander doet er maanden over.
Kijk om je heen en zie wat je wel hebt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_32985602
quote:
Wanneer houd die ellende eens op, ik heb er echt geen zin meer in.
Op het moment dat jij ervoor kiest een andere weg in te slaan.
pi_32986108
quote:
Positief denken.
Het heeft totaal geen zin om je ellendig te voelen.
Probeer positiever te gaan denken en alles wat je van haar hebt ruim dat op.
Zie het als een begin van een nieuw deel van je leven.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 11 december 2005 @ 15:48:09 #71
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990354
quote:
Hoe lang is je relatie al verbroken?

Op zich mag je best de tijd nemen om verdrietig te zijn, ik was na een maand ook nog niet happy. Heeft echt wel even geduurd.
Iedereen heeft een andere tijd voor om z'n/haar leven weer op te pakken en het een plek te geven.
De een is na een maand redelijk weer "on track", de ander half jaar.
Maar je moet er niet te lang in blijven hangen. Op een gegeven moment moet je jezelf een goeie schop onder je kont geven en ook al heb je nergens zin in, dan ga je iig wat doen.
Zin in dingen komt vanzelf steeds meer terug en des te meer je onderneemt, des te beter je je op een gegeven moment zult gaan voelen.
And know what you want,
pi_32990551
Ik ken iemand die na 16 jaar nog steeds niet over z'n ex heen is, dus zet je maar vast schrap!
pi_32990708
Gister m'n ex weer gezien op stap.
Ze kwam naar me toe en vroeg of ik weer wilde praten.
Toen heb ik gezegd dat ik haar niets te zeggen had en toen liep ze boos weg.

Ik weet niet of ik zo moet doorgaan, want ik voel me er redelijk kut door.
Maar ik ben gewoon bang dat als ik een vriend van haar wordt dat ze me aan de kant schuift als ze weer een vaste vriend heeft. Ik weet het niet meer
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 11 december 2005 @ 16:02:41 #74
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990752
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef thabit het volgende:
Ik ken iemand die na 16 jaar nog steeds niet over z'n ex heen is, dus zet je maar vast schrap!
Er zijn natuurlijk wel mensen die nooit over hun ex heen komen, omdat hun niet degene waren die een eind achter de relatie zette.
Maar wat is "niet over z'n ex heen", kan ook zijn, dat hij nog veel aan z'n ex denkt en altijd blijft hopen dat het goed komt, omdat hij zo gelukkig met haar was, maar ondertussen wel verder met z'n leven gaat en goed weet dat z'n ex nooit meer terug komt.
And know what you want,
pi_32990966
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk wel mensen die nooit over hun ex heen komen, omdat hun niet degene waren die een eind achter de relatie zette.
Maar wat is "niet over z'n ex heen", kan ook zijn, dat hij nog veel aan z'n ex denkt en altijd blijft hopen dat het goed komt, omdat hij zo gelukkig met haar was, maar ondertussen wel verder met z'n leven gaat en goed weet dat z'n ex nooit meer terug komt.
In dit geval werd de relatie verbroken doordat z'n vrouw plotseling overleed.
  zondag 11 december 2005 @ 16:09:43 #76
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32990981
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef thabit het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik, en dat roep jij vrolijk dat als voorbeeld, terwijl er dus een gegronde reden is.
And know what you want,
pi_32991020
Maar goed, het kan dus heel lang duren.
  zondag 11 december 2005 @ 17:00:07 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32991283
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef thabit het volgende:
Dat is dan dus een totaal niet terzake doende vergelijking aangezien het niet over zijn ex ging, maar over de vrouw met wie hij getrouwd was, ten tijde van haar ontijdige overlijden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32991580
Wat een vrolijk topic is dit toch ook had voor het eerst in m'n leven echt een hele leuke meid die echt van me hield, en ik van haar (jaja, na 3 mnd al) en nu is het uit...k*tzooi.

Alle redenen waarom het uit is gegaan zal ik jullie besparen. Het komt erop neer dat ik te lief ben, en zij te hard. Zij wil iemand die af en toe keihard voor haar is en test constant hoe ver ze kan gaan, dat werkt bij mij averechts.
Maar 'Hoe nu verder' vind ik echt wel lastig, zij wil graag vrienden blijven, dat is waar ze eigenlijk naar opzoek was; een vriend. Maar om weer terug naar af te gaan, gewoon vrienden vind ik ontzettend lastig omdat ik echt van haar hield en haar moeilijk kan loslaten.

Ik weet dat ik misschien weer ga vallen op haar goede eigenschappen, maar ik weet ook dat ik niet kan leven met haar slechte; voor haar hetzelfde verhaal. Maar ondertussen komen wel de feestdagen eraan enzo, en ze verwacht dat ik nog met de kerst wel gezellig kom eten met kadootjes enzo (we hebben notabene elkaar getrokken met lootjes )

Maar die neiging om te sms'en en af spreken om te praten over het waarom enzo, dat heb ik ook wel ja. Ik ga iig toch lekker genieten van de feestdagen, en ik wens iedereen toch hele fijne dagen en sterkte!!
quote:
Ga er dus voor jezelf en je vriend vanuit dat je niet op hem kan en mag blijven steunen. Leef je eigen leven en doe je eigen ding, maak wat nieuwe vrienden kennissen. Wees tevreden met jezelf, dan kan je anderen ook gelukkig maken!
Jij slaat de spijker op z'n kop. M'n vriendin kwam uit een lange relatie waar ze natuurlijk veel mensen heeft leren kennen van haar ex' de groep. Nadat dat uitging moest ze in principe helemaal opnieuw beginnen.. dat probleem had ik niet, omdat ik single was al een tijd.
tjsa, het komt voor mij allemaal neer op begrip voor elkaar, ik geef echt niet snel op. Daarom baal ik nu ook zo dat het uit is; ik had haar graag die ruimte gegeven, maar zodra ik ook maar het gevoel krijg dat eigenlijk niets meer gewaardeerd wordt wat ik doe, dan houdt het gewoon op. Je kan hier zo lang over lullen, tot je er gek van wordt, maar uiteindelijk moet je gewoon eerlijk tegenover jezelf blijven waarom iets wel of niet werkt.. het lag echt niet allemaal aan haar natuurlijk.

Wat voor mij werkt om het los te laten, is door er toch veel over te praten met goede vrienden en vriendinnen en familie. Af en toe willen die me er nog weleens aan herinneren waarom het beter is dat het uit is als ik weer zit te twijfelen enzo.

Hoop dat ik me snel weer happy single ga voelen

[ Bericht 14% gewijzigd door Sander_K op 11-12-2005 18:07:11 ]
pi_32993033
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is dan dus een totaal niet terzake doende vergelijking aangezien het niet over zijn ex ging, maar over de vrouw met wie hij getrouwd was, ten tijde van haar ontijdige overlijden.
In beide gevallen ben je dus niet meer bij elkaar. Zo vreemd is de vergelijking dus niet.
Had het er vorige week nog met iemand van rouw.nl over, vandaar.
  zondag 11 december 2005 @ 22:25:22 #81
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33000864
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef VD het volgende:

[..]

In beide gevallen ben je dus niet meer bij elkaar. Zo vreemd is de vergelijking dus niet.
Had het er vorige week nog met iemand van rouw.nl over, vandaar.
Ja maar die keuze was niet vrijwillig, dat die partner ineens kwam te overlijden en ineens weg uit zijn leven was.
Vind ik ook heel wat anders, dan mensen die een ex hebben, omdat hij/zij/jij/jullie de relatie beëindigde.
And know what you want,
pi_33002686
mensen vinden dat ik snel overheen ben..nou ik vind het niet snel..2.5 maand nu. Ik heb hele moeilijke weken gehad. Ik had verschrikkelijk veel pijn.
Ik ben gewoon een doorzetter.
pi_33006894
Mogguh allemaal,..
Wat een kutweekend,..
Gisteren gigantisch ruzie gehad met ex,.. en heeft ze gewoon opgehangen in mijn oor tijdens een gesprek over de tel!!! terwijl ze weet dat k daar een teringhekel aan heb, en al helemaal als ze dan niet eens de tel opneemt,..!! Vervolgens heb k der in me woede de tering gewenst,.. .
Om het verhaal even kort samen te vatten, gaat kut bij haar thuis,.. ze komt bij mij aan, k zat naar leuke film te kijken,.. ze begint verhaal af te steken,. k draai me hoofd 2 sec naar de tv, loopt ze pissig de deur weer uit! belt ze me anderhalf uur later!!!! Heeft die muts anderhalf uur buiten rondgelopen! begint ze vervolgens tegen mij!!! dat ik der nooit oor der ben.
Wie loopt er nou weg??? echt ongelofelijk..
  maandag 12 december 2005 @ 08:57:46 #84
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_33007029
Ach kopop, vrouwen... ( )
ik hoorde gister dat mn ex achter mn rug heeft lopen lullen dat ze het wel mooi vond dat ik in een dip zat toen het uit was altijd fijn
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_33007047
Exen
pi_33007085
quote:
Op maandag 12 december 2005 08:43 schreef het.ismij het volgende:
Mogguh allemaal,..
Wat een kutweekend,..
Gisteren gigantisch ruzie gehad met ex,.. en heeft ze gewoon opgehangen in mijn oor tijdens een gesprek over de tel!!! terwijl ze weet dat k daar een teringhekel aan heb, en al helemaal als ze dan niet eens de tel opneemt,..!! Vervolgens heb k der in me woede de tering gewenst,.. .
Om het verhaal even kort samen te vatten, gaat kut bij haar thuis,.. ze komt bij mij aan, k zat naar leuke film te kijken,.. ze begint verhaal af te steken,. k draai me hoofd 2 sec naar de tv, loopt ze pissig de deur weer uit! belt ze me anderhalf uur later!!!! Heeft die muts anderhalf uur buiten rondgelopen! begint ze vervolgens tegen mij!!! dat ik der nooit oor der ben.
Wie loopt er nou weg??? echt ongelofelijk..
wie draait zijn hoofd dan ook om....tijdens een voor haar belangrijk gesprek. sukkel !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')