abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:03:14 #201
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33176138
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Flibble het volgende:
Zolang er maar geen rare omslachtige redenen worden gegeven... acheraf ben ik ervan overtuigd dat mijn ex precies wist waarom hij me dumpte... hij heeft inmiddels met z'n nieuwe vlam een huis gekocht, heb ik gehoord...
Maar goed, op dat moment verzon hij de belachelijkste dingen.... ik hou nog steeds heel veel van je, maar.... en daar kwam het zwamverhaal! Erg frustrerend.
Soms willen mensen een ander niet kwetsen en verzinnen ze iets wat "minder" hard is, de waarheid dus wat verbloemen.
Zelf zou ik dat in een relatie nooit doen.
Als er mensen bij wijze van verliefd op mij worden en ik totaal niks in ze zie, verwoord ik het soms ook wat aardiger, om niet te hard over te komen.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:11:07 #202
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33176432
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Soms willen mensen een ander niet kwetsen en verzinnen ze iets wat "minder" hard is, de waarheid dus wat verbloemen.
Als er mensen bij wijze van verliefd op mij worden en ik totaal niks in ze zie, verwoord ik het soms ook wat aardiger, om niet te hard over te komen.
Misschien dat ie dat geprobeerd heeft, maar dat is dus mislukt! Dat omslachtige gedoe maakte het deste moeilijker en pijnlijker. Dat, en een paar erg gemene dingen die hij me later nog geflikt heeft...
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_33176903
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Vaak doet dat juist nog meer pijn als iemand bullshit verkoopt. Daarentegen ben ik uitgerust met een dubieus goede radar voor bullshit en weet ik vaak al wat er gaat gebeuren voor het gebeurd.

Je kan beter bot zeggen wat er is.
pi_33177081
ik weet nog steeds niet precies waarom mn ex uitmaakte maar goed, maakt ook niet meer uit het is zijn verlies.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:27:15 #205
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33177085
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:

Vaak doet dat juist nog meer pijn als iemand bullshit verkoopt. Daarentegen ben ik uitgerust met een dubieus goede radar voor bullshit en weet ik vaak al wat er gaat gebeuren voor het gebeurd.

Had ik dat ook maar dan was me een boel ellende bespaard gebleven!
quote:
Absoluut, dat eromheen gedraai is heel erg frustrerend en maakt de boel alleen maar erger. Als hij toen had gezegd 'sorry meid, maar ik ben smoorverliefd op een of andere del van het werk' dan had ik in ieder geval geweten wat ik nog van hem kon verwachten!
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:49:05 #206
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33177966
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Van die hele zwakke typjes kunnen meestal weinig hebben , vandaar dat ik ben overgestapt op een wat softere benadering, als ik merk dat iemand weinig kan verdragen.
And know what you want,
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:56:35 #207
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33178246
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Van die hele zwakke typjes kunnen meestal weinig hebben , vandaar dat ik ben overgestapt op een wat softere benadering, als ik merk dat iemand weinig kan verdragen.
Das denk ik toch anders. Als je iemand gewoon voor gaat zitten liegen om zijn/haar gevoelens te sparen, dan neem je die persoon niet serieus. Op het moment zelf is het natuurlijk niet leuk om te horen, maar op de iets langere termijn is het zoveel beter als je gewoon meteen weet wat er speelt. Als je er later achter moet komen voel je je echt voor de gek gehouden!
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:59:10 #208
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33178369
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Flibble het volgende:

[..]

Das denk ik toch anders. Als je iemand gewoon voor gaat zitten liegen om zijn/haar gevoelens te sparen, dan neem je die persoon niet serieus. Op het moment zelf is het natuurlijk niet leuk om te horen, maar op de iets langere termijn is het zoveel beter als je gewoon meteen weet wat er speelt. Als je er later achter moet komen voel je je echt voor de gek gehouden!
Waar staat dat ik lieg?
Ik zei "ik verwoord het aardiger".
Ik kan wel zeggen dat iemand op geen enkel vlak (uiterlijk, innerlijk, gehele karakter, doen en laten) mij aanspreekt en 1 grote afknapper voor me is, maar kan ook gewoon kort zeggen dat iemand m'n type niet is, zonder teveel details en verhaal.

En dit gaat om mensen die een oogje op me hebben. Zoals ik al eerder zei niet een relatie.
Compleet wat anders.
And know what you want,
  zondag 18 december 2005 @ 00:02:26 #209
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33178491
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef -Delta- het volgende:

Waar staat dat ik lieg?
Daarom begon ik ook met:
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef Flibble het volgende:
Das denk ik toch anders.
  zondag 18 december 2005 @ 00:11:27 #210
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33178808
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Flibble het volgende:

[..]

Daarom begon ik ook met:
[..]

Ah oke, verkeerd opgevat

Ja na een relatie vind ik het ook not done, tenzij iemand het niet kan verwoorden.
And know what you want,
  zondag 18 december 2005 @ 15:22:18 #211
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33191534
Ik heb nu al zo'n 3 jaar 'n relatie,maar ik heb nog steeds 'n zwak voor m'n ex en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.M'n vriendin weet dat en dat vind ze,op z'n zachtst gezegd,niet erg prettig.Ze doet alsof 't haar niks uitmaakt,maar ik weet wel beter.Als we samen m'n ex tegenkomen dan is de spanning wel te snijden,hahaha....Zelf zie ik 't als 'n "zwak",meer niet....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33198230
Het is uit.
pi_33199225
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dikke pech, door figuren zoals jou blijven ze soft.
pi_33202929
pi_33203269
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:22 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik heb nu al zo'n 3 jaar 'n relatie,maar ik heb nog steeds 'n zwak voor m'n ex en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.M'n vriendin weet dat en dat vind ze,op z'n zachtst gezegd,niet erg prettig.Ze doet alsof 't haar niks uitmaakt,maar ik weet wel beter.Als we samen m'n ex tegenkomen dan is de spanning wel te snijden,hahaha....Zelf zie ik 't als 'n "zwak",meer niet....
ik zou ook niet graag een vriend hebben die "een zwak, maar niets meer hoor" voelt voor zijn ex.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 18 december 2005 @ 23:22:17 #216
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33206162
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dikke pech, door figuren zoals jou blijven ze soft.
Says who?
Sommige mensen hebben gewoon een bepaald karakter, lijken eerder een vrouw dan een kerel qua emoties en kunnen weinig hebben. En die blijven altijd zo, of je het nou hard of zacht verwoordt.
En de toestand en drama die erna volgt zit ik ook niet op te wachten, kan ik ze gaan troosten. Jammer maar helaas.
And know what you want,
  zondag 18 december 2005 @ 23:36:16 #217
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33206612
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Says who?
Sommige mensen hebben gewoon een bepaald karakter, lijken eerder een vrouw dan een kerel qua emoties en kunnen weinig hebben. En die blijven altijd zo, of je het nou hard of zacht verwoordt.
En de toestand en drama die erna volgt zit ik ook niet op te wachten, kan ik ze gaan troosten. Jammer maar helaas.
Ja precies, wat is er mis met het sparen van iemands gevoelens!? Je moet niet liegen maar je kan best proberen om iets op een vriendelijke manier te zeggen. Waarom hard als het ook vriendelijk kan??
  maandag 19 december 2005 @ 00:10:22 #218
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33207627
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:36 schreef Flibble het volgende:

Ja precies, wat is er mis met het sparen van iemands gevoelens!? Je moet niet liegen maar je kan best proberen om iets op een vriendelijke manier te zeggen. Waarom hard als het ook vriendelijk kan??
Idd.
T'is niet dat ik iets compleet anders zeg, alleen verwoord ik het wat zachter.
Voor sommige mensen is het teveel gevraagd om een beetje rekening te houden met een ander, ik hou wel graag rekening op zo'n moment. Als het vriendelijk kan doe ik dat graag.
Je hoeft iemand niet extra te gaan kwetsen, denk ik dan altijd maar.
En dat ik zelf iemand ben die wel graag direct is, zo is niet iedereen, dus hou ik daar rekening mee.
And know what you want,
  maandag 19 december 2005 @ 00:36:49 #219
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33208337
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou ook niet graag een vriend hebben die "een zwak, maar niets meer hoor" voelt voor zijn ex.
Ik heb alleen 'n zwak voor m'n ex,meer niet.Ik heb ook 'n lange relatie met haar gehad en dat was ook m'n eerste èchte relatie.Zoiets blijft je toch bij.....
Maar ik ben nou al 3 jaar zéér gelukkig met m'n huidige vriendin en als 't aan mij ligt mag dat nog héél lang duren!Ik zou m'n vriendin voor geen ander willen inruilen,voor mij is ze gewoon perfect......
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33254060
Dit is AmyLee (AmyLee is buien gebruik) maar met mij gaat het eigenlijk erg goed, sms mn ex niet veel meer, t is echt over bijna
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:03:50 #221
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_33254338
Het gaat steeds beter met me op het emo vlak, ik mis haar niet meer en de korte flashbacks blijven kort en hebben steeds minder invloed. Heb af en toe wel moeite met het zien van haar auto voor de deur en loop snel het kantoor waar ze werkt voorbij (ligt op het pad naar de super), maar kan gelukkig goed slapen.
The Internets, I needs it..
pi_33254423
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:12 schreef gurlie het volgende:
Het is uit.

Jij bent ook veels te knap om niet de vriend van mij te zijn.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33259885
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Jij bent ook veels te knap om niet de vriend van mij te zijn.
De vriend?
pi_33261289
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef gurlie het volgende:

[..]

De vriend?
Je wilt toch niet zeggen dat je geen relatie met mij wil?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33262241
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat je geen relatie met mij wil?
Nee dat wil ik inderdaad niet.
pi_33262280
Je zou toch zeggen dat ex zoiets betekend als 'afgelopen' en 'laat me met rust'. Die van mij lijkt dat niet helemaal te snappen.
pi_33268514
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met dit topic. . Dat ze niets heeft laten horen op de viering van mijn geboortedag was de laatste druppel. . Eigenlijk ook een opluchting. Geen 'hoop' meer.

As for the future; gisteren met een vrouwelijk gestalte gekookt/gegeten (etcetera). Merk dat ik een beetje word maar aan de andere kant ontstaat er een ontzettende afkeer voor. Het voelt alsof je weer vast zit.

Mên, volgens mij ga ik alleen zijn nog leuk vinden ook. .
pi_33268545
Ik loop te kokken als een aap als ik aan haar denk. Niets bereid maar wel van alles willen. Nul komma nul moeite doen, maar wel het volle pond willen.
pi_33268549
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef VD het volgende:
Heb het om eerlijk te zijn wel een beetje gehad met dit topic. . Dat ze niets heeft laten horen op de viering van mijn geboortedag was de laatste druppel. . Eigenlijk ook een opluchting. Geen 'hoop' meer.
K ook,..
Kep geen problemen met ex,.. en derest is toch eigenwijs,..
quote:
As for the future; gisteren met een vrouwelijk gestalte gekookt/gegeten (etcetera). Merk dat ik een beetje word maar aan de andere kant ontstaat er een ontzettende afkeer voor. Het voelt alsof je weer vast zit.
Tsja keuzes leren maken,..
quote:
Mên, volgens mij ga ik alleen zijn nog leuk vinden ook. .

@tran: single zijn owns!!
Doen en laten waar je zin in hebt! no strings attached. Je kan alles hebben wat je wilt als single,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 20 december 2005 23:36 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nee dat wil ik inderdaad niet.
Jammer, dacht dat je me leuk vond.
pi_33271868
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef het.ismij het volgende:

K ook,..
Kep geen problemen met ex,.. en derest is toch eigenwijs,..
Ik ben er gelukkig overheen

Tijd voor de volgende generatie die hier gaat posten.
  woensdag 21 december 2005 @ 13:22:22 #232
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_33272335
Hallo allemaal,
sinds gisterochtend is het uit na 3 en een half jaar relatie. Ik heb grote fouten gemaakt, en onze relatie is voorgoed kapot gemaakt.
Ik wist echt niet wat ik had tot ik het kwijt was, het cliche is waar. Ik besef nu pas hoeveel ik echt van hem houdt, en dat ik in de eerste instantie nooit de fout in had moeten gaan. Slap achteraf praten ja, en het kan nooit meer teruggedraaid worden.
Ik heb er zo'n verdriet om, en ik kan nog steeds niet geloven dat het nooit meer goed gaat komen, en alles wat we hadden is in 1 klap weg. Ik gun hem echt het allerbeste, en ik weet dat hij beter verdiend dan ik. Waarom ben ik er niet eerder achtergekomen hoeveel hij voor me betekent?
Ik zie het allemaal niet meer zitten nu.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
pi_33272919
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef het.ismij het volgende:

@tran: single zijn owns!!
Doen en laten waar je zin in hebt! no strings attached. Je kan alles hebben wat je wilt als single,..
Nooit meer zo'n egocentrisch figuur in mijn leven, het was weer een leerzame tijd!

En nu vol goede moed weer op de rails.
pi_33272941
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Fasai het volgende:
Hallo allemaal,
sinds gisterochtend is het uit na 3 en een half jaar relatie. Ik heb grote fouten gemaakt, en onze relatie is voorgoed kapot gemaakt.
Ik wist echt niet wat ik had tot ik het kwijt was, het cliche is waar. Ik besef nu pas hoeveel ik echt van hem houdt, en dat ik in de eerste instantie nooit de fout in had moeten gaan. Slap achteraf praten ja, en het kan nooit meer teruggedraaid worden.
Ik heb er zo'n verdriet om, en ik kan nog steeds niet geloven dat het nooit meer goed gaat komen, en alles wat we hadden is in 1 klap weg. Ik gun hem echt het allerbeste, en ik weet dat hij beter verdiend dan ik. Waarom ben ik er niet eerder achtergekomen hoeveel hij voor me betekent?
Ik zie het allemaal niet meer zitten nu.
Weet je wat? Ik kan je troosten tot je er ziek van wordt en zeggen och ende wee, maar daar kom je niet verder mee. Het is kut, neem de tijd die je nodig hebt en kom met volle kracht terug. Succes
  woensdag 21 december 2005 @ 13:49:07 #235
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_33273130
Dankje.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
pi_33273276
Heb je het zelf zo gigantisch verkracht dan?
Hoe krijg je dat voor elkaar?? if i may ask,..?
[/sub //kloozakmodus on\\ Als je vreemdgaan roept issut terecht bdw //klootzakmodus off\\[/sub]

@tran: Ik bedoel maar!
Kep zin in kerst/O&N
alleen maar toch ook weer niet,..
  donderdag 22 december 2005 @ 00:18:27 #237
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_33295053
Dames en heren,

Ongeveer 5 weken geleden is het tussen mij en m'n ex na bijna 2 jaar uitgegaan. Net als jullie voelde ik me natuurlijk ongelofelijk klote. Ik heb toen heel veel gehad aan wat ik hier nu ga posten.

Het volgende heb ik van een ander forum gehaald (een engels forum, daarom is het in het engels) en het heeft me erg goed geholpen. Daarom dacht ik dat men het misschien op prijs zou stellen als ik het hier ook post.

Het is zoals gezegd in het Engels, maar ik neem aan dat de meeste hier dat wel kunnen volgen.

Met dank aan "Lushka16" van de somethingawful.com forums.

----------------------------------------------------------------------
Lushka16's guide to being dumped, and taking it like a champ

Being dumped sucks.

It is rarely a good experience - no matter how long you've been going out, what the nature of your relationship was, or how it ended. The very idea that someone does not want to spend his/her exclusive time with you is a pretty big blow to the ol' ego.

I have been dumped on many occasions for many reasons, for over nearly a decade. I understand that there are many who have never had a girlfriend, many on their first relationship, and many more with little experience with being dumped. Take my advice as you will, but I can guarantee you that when the day comes (and it probably will), you will be better prepared for it, and hopefully won't end up being a huge whiny turd.

I give to you:
Lushka16's guide to being dumped, and taking it like a champ

Rule 1: The relationship is over.

This is the most important rule of all. You need to go back to it at least once every minute in the aftermath of being dumped. It is the most difficult part, yet it is also the foundation for healing. The day you come to terms with it, is the day things start getting better.

In my experience, there are three basic parts to being dumped: Premonition, dump, after-dump.

Premonition
I have been dumped, and have dumped, lots and lots of times. There has never been an instance where it is random. For every single relationshp, from shortest (2 days) to longest (3 years), there has been a period of time where the breakup is planned. For the person about to get dumped, this period is called premonition. I have always felt a breakup coming, and it is physically a worse feeling than the breakup itself. There is little communication between the couples, an intense feeling of uncertainty, and a strong desire to make it better. The longer the premonition stage lasts, the more apt you are be stupid.

Things to avoid:
Do not go beyond the bounds of your relationship. Don't start saying, "I love you" if that's not what you normally do.

Resist the urge to sulk. Do whatever it takes to get your mind away from it. Get the fuck out of bed, go to the gym, go for a walk, find some friends, smoke some pot, do whatever it is that you do to de-stress.

Do not start screwing around. The relationship isn't over yet. You might get yourself into some serious trouble.

Don't beat her to the punch, unless you had plans already.

Things to do:
Hey, here's an idea - talk to her. "Hey, what's going on with us, things have been kind of wierd lately." Sure, it might lead to breaking up faster, but that's the point. If it's going to happen, might as well not torture yourself.

Try working things out. I know, it's easier to post an E/N thread on SA than to talk logically to another human being, but take it from me - it can work. If you really care for the relationship, and she's not cheating on your sorry ass, there's room for work. I've found that the best times I've had were after we've worked things out.

Dump

RULE 1

Get ready to go through the 5 stages of loss:
Denial
Bargaining
Anger
Despair
Acceptance

It might not happen in that order, it might not involve all the stages. Chances are you'll experience at least 3 of them, the most popular being bargaining, anger and despair.

Denial - Try your best to avoid it. Denial doesn't help resolve anything, makes the whole process very difficult. Remember rule 1.

Bargaining - Might as well give it a shot. There might be some things that you can reasonably change in the relationship. Give it up after a good shot at it. If it's over, it's over.

Anger - Yup, you're pissed. Get over it.

Despair - This is where the crying begins. Now is the time to NOT be pathetic. There's nothing wrong with crying, but don't make her feel bad for you or pity you. She'll only be pissed. There is little sympathy when it comes to being dumped, so don't play that card. More on this in the post-dump section.

Acceptance - Time to let go, man. Rule 1.

Here's a quick scenario as to how the whole thing might look:

Girl: Things aren't working out.
Boy: Are you sure? I thought things were fine.
Girl: No.
Boy: Well, is there anything we can do to make things better?
Girl: I just don't want to be in a relationship anymore.
Boy: But you were the one who wanted to be in one in the first place! Who put you up to this? Is there another guy? I'll fucking kill him.
Girl: [insert despair]
Boy: [insert despair]
Boy: Well, if this is what you want, and if this feels right, and there's nothing I can do or say to change it, then we might as well let it happen.

See? That wasn't so bad. This is a really good time for some Q and A, especially since you'll want to know some of the answers in the post-dump phase. Here is a short list of questions you should ask now, while you're still communicating:

Is there anything I can do to make this relationship work?
Is there anything I could have done to make things better?
What made you decide to do this?
Is there someone else involved?
Is there anything I can do to avoid pissing off future girlfriends?
When did things start to suck? What caused it?

This is a very short list, and you should tailor it to your needs in the premonition phase. If you can get all your important questions answered, it will make life easier in the next phase. Also, be sure to indicate that you don't want to see/talk to her for a while. This is KEY. More on this in the next section.

Post-Dump

Nearly a decade has taught me one important thing: This is a very long phase. You need to accept this.

Ok, you just got dumped. Let the emotion out the best way you know. Cry if you have to, beat the shit out of something, go for a run, post an E/N thread (maybe go for a run first). Be a man, and find someone to give you a hug. Talk it through with your close friends (not hers). Set some kind of time limit. Say to yourself, "I'm going to be a pile of emotional shit for the next hour, then I'm going to start picking myself up." Stick to it, if you're a sulking mess for too long no one is going to want to hear about it.

Inform your friends. People ought to know to be careful around you. If they care about you, they'll help you cope. Put away blatant reminders of her - her pictures, her underwear, her lifesize blowup doll etc.

Go out, live life normally, DO NOT DO ANYTHING RASH. Joining the Army doesn't help, running away doesn't help, you won't get her back if you get into a car accident/attempt suicide, you certainly won't get her back if you vandalize her property. Don't fuck her sister/friends, don't go beating up some kid who you think might be her new boyfriend. Use Rule 1 folks, it really puts things into perspective.

Just go on with your life. That's the only thing you can do to really take it like a champ. There's a huge list if things you shouldn't do, because they're very annoying, and you'll feel stupid about it later.

Spend lots and lots of time away from her. This is actually a strange situation. Say you spend 4 months away from her and are feeling great. The next time you see her, it'll take you back about 2 months. Then you'll recover, and the next time you see her it'll take you back 1 month. Then 2 weeks. Then 1 week. See what I'm getting at? Recovery is a long process, and there will be setbacks. Don't think it'll be peaches and cream the first time you see her with another guy. Try to avoid her socially until you're certain things are ok. This may take months or years. Rarely weeks. This is why avoidance is key. You don't need to go out of your way to avoid her, just let her know that for a while, you don't want to see her.

Don't play the pity card. Yes, you're upset and hurt and heartbroken. Tell it to your friends, not to her or her friends. Avoid putting up depressing away messages, profiles, blogs, or anything of the like. Understandably, you want her to know how much she hurt you. It does you little good to do that, remember rule 1? Don't go to the same party as her and sit in the corner looking all depressed. She's not going to want you back, you pansy.

Don't go visit her. First of all, it will hurt like a mofo. Secondly, girls are evil and will do shitty things like hug you, cuddle with you, tell you how much they miss you, or hit you with pepper spray. Rule 1 - it still applies. She doesn't want to be with you, just wants to make herself feel a little better. If she wants to come back to you, she'll call you up and say so. Being around her is most likely going to annoy her and make you feel really shitty. Girls have also been known to employ the use of a guy named Todd, who is only there to make you turn emo.

Don't start looking for answers. If you're smart, you already asked them when you two were breaking up. Don't call/IM/email/fox her friends. Yes, they're close to her and they know what's going on. Chances are, they won't tell you what you need to know. They're her friends first, yours second. I'm letting you know now - if you do take this path, you will find out nothing of any use. Do you really want to know if she's seeing someone else? Do you really want to know if she is in bed crying because she misses you? Back to Rule 1. She's going through her own healing process, she doesn't want to be in a relationship with you. Let it go, man. Her friends will report their findings to her, and she'll hate you for snooping.

On a similar note - DON'T FUCKING STALK HER.

The above is the basic foundation for taking a dumping like a champ. There are many little nuances that I can't remember and didn't cover, so be prepared for anything. Of course, I welcome and urge the advice and experience of other goons. The only thing I can guarantee is that life will get better and you'll move on.

For what it's worth, I got dumped and quite heartbroken 2 days ago, but I'm doing all right, thanks for asking.

Fake edit: It's almost certain that anyone who has read this and is going to get dumped for their first time will not follow my advice.
----------------------------------------------------------------------

Hopelijk heeft iemand er iets aan.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_33299657
Het is x delen geleden al genoemd maar ik doe het nog maar een keer; "Hoe lijm ik mijn gebroken hart?" is een aanrader qua lectuur. .
pi_33300097
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef SpagShaq het volgende:
Het is zoals gezegd in het Engels, maar ik neem aan dat de meeste hier dat wel kunnen volgen.
En voor de overigen een geautomatiseerde vertaling;
quote:
Lushka16's gids voor wordt gedumpt, en nemend het als een champ

Wordt gedumpt zuigt.

Het is zelden een goede ervaring - geen kwestie hoe lang u hebt uitgegaan, wat de aard van uw verhouding was, of hoe het beëindigde. Het eigenlijke idee dat iemand niet zijn/haar exclusieve tijd met u wil doorbrengen is een vrij grote slag aan ol ' ego.

Ik ben gedumpt bij vele gelegenheden om vele redenen, voor over bijna een decennium. Ik begrijp dat er velen zijn wie nooit een meisje, velen op hun eerste verhouding, en veel meer met weinig ervaring met wordt gedumpt hebben gehad. Neem mijn raad zoals u zal, maar ik kan u waarborgen dat wanneer de dag (en het zal waarschijnlijk) komt, u beter op het zult voorbereid worden, en zal hopelijk omhoog het zijn een reusachtige whiny turd beëindigen.

Ik aan geef u:
Lushka16's gids voor wordt gedumpt, en nemend het als een champ

Regel 1: De verhouding is over.

Dit is de belangrijkste regel van allen. U moet aan het minstens eens elke minuut in de nasleep teruggaan van wordt gedumpt. Het is het moeilijkste deel, nog is het ook de stichting voor het helen. De dag u aan termijnen met het komt, is het begin dat van dagdingen beter wordt.

In mijn ervaring, zijn er drie basisdelen aan wordt gedumpt: Premonition, stortplaats, na-stortplaats.

Premonition
Ik ben gedumpt, en gedumpt, veel en partijen tijden. Er is nooit een instantie geweest waar het willekeurig is. Voor elke enige relationshp, van kortst (2 dagen) aan langst (3 jaar), is er een tijdspanne geweest waar het verbreken wordt gepland. Voor de gedumpt te worden persoon ongeveer, wordt deze periode genoemd premonition. Ik heb altijd een verbreken komst gevoeld, en het is fysisch een slechter gevoel dan het verbreken zelf. Er is weinig communicatie tussen de paren, een intens gevoel van onzekerheid, en een sterke wens om het beter te maken. Langer duurt het premonition stadium, geschikter bent u stom bent.

Te vermijden dingen: Ga niet voorbij de grenzen van uw verhouding. Begin niet te zeggen, de "liefde van I u" als dat niet wat u normaal doet.

Verzet me tegen de drang aan sulk. Doe wat het neemt om uw mening vanaf het te krijgen. Krijg fuck uit bed, ga naar de gymnastiek, ga voor een gang, vind sommige vrienden, rook één of andere pot, doen wat het is dat u aan DE-SPANNING doet.

Begin niet rond te schroeven. De verhouding is niet nog over. U zou in wat ernstig probleem kunnen krijgen.

Sla haar niet aan de stempel, tenzij u plannen reeds had.

Te doen dingen: Hey, hier een idee - bespreking aan haar. "Hey, wat met ons gebeurt, is dingen onlangs vriendelijk van wierd." geweest Zeker, zou het tot sneller het verdelen kunnen leiden, maar dat het punt. Als het gaat gebeuren, eveneens zou kunnen niet martelen.

Probeer uitwerkend dingen. Ik weet het, is het gemakkelijker om een draad E/N op SA logisch gezien te posten dan aan een ander menselijk wezen te spreken, maar neemt het uit me - het kan werken. Als u werkelijk voor de verhouding geeft, en zij niet het bedriegen op uw droevige ezel heeft, daar ruimte voor het werk. Ik heb geconstateerd dat de beste tijden die ik waren heb gehad nadat wij dingen hebben uitgewerkt.

Stortplaats

REGEL 1

Word klaar om door de 5 stadia van verlies te gaan: Ontkenning Het onderhandelen Woede Wanhoop Goedkeuring

Het zou niet in die orde kunnen gebeuren, zou het alle stadia kunnen niet impliceren. De kansen zijn u zullen ervaren minstens 3 van hen, het populairste zijn onderhandelend, woede en wanhoop.

Ontkenning - probeer uw beste om het te vermijden. De ontkenning helpt niet om het even wat oplossen, maakt het gehele proces zeer moeilijk. Herinner regel 1.

Het onderhandelen - het een schot eveneens zou kunnen geven. Er zou sommige dingen kunnen zijn die u in de verhouding kunt redelijk veranderen. Geef het na een goed schot op bij het. Als het over is, over is het.

Woede - Yup, u is pissed. Krijg over het. Wanhoop - dit is waar het schreeuwen begint. Nu is de tijd NIET om pathetisch te zijn. Daar maakt niets verkeerd met het schreeuwen, maar haar gevoel niet voor u of medelijden slecht u. Zij zal slechts pissed zijn. Er is weinig sympathie wanneer het over wordt gedumpt komt, zodat speelt die kaart niet. Meer op dit in de post-stortplaatssectie.

Goedkeuring - Tijd laten gaan, mens. Regel 1.

Hier een snel scenario over hoe het gehele ding zou kunnen eruit zien:

Meisje: Dingen die aren't uitwerken. Jongen: Bent u zeker? Ik dacht de dingen fijn waren. Meisje: Nr. jongen: Goed, zijn er om het even wat wij kunnen doen dingen beter maken? Meisje: Ik wil niet enkel in een verhouding meer zijn. Jongen: Maar u was wie in in de eerste plaats wilde zijn! Wie zetten u tot dit? Is er een andere kerel? Ik zal fucking hem doden. Meisje: [ tussenvoegselwanhoop ] Jongen: [ tussenvoegselwanhoop ] Jongen: Goed, als dit is wat u wilt, en als dit, en daar niets net voelt ik zeggen het kan doen of veranderen, dan zouden wij het eveneens kunnen laten gebeuren.

Zie? Dat was niet zo slecht. Dit is een werkelijk goede tijd voor één of andere Q en A, vooral aangezien u enkele antwoorden in de post-stortplaatsfase zult willen kennen.

Hier is een korte lijst van vragen u nu zou moeten vragen, terwijl u nog communiceert: Zijn er om het even wat ik kan doen dit verhoudingswerk maken? Zijn er om het even wat ik kon doen hebben dingen beter maken? Wat maakte u dit beslissen? Zijn er iemand anders in kwestie? Zijn er om het even wat ik kan doen vermijden pissing van toekomstige meisjes? Wanneer begonnen de dingen te zuigen?

Wat veroorzaakte het? Dit is een zeer korte lijst, en u zou het aan uw behoeften in de premonition fase moeten aanpassen. Als u al uw belangrijke vragen kunt geantwoord krijgen, zal het het leven in de volgende fase gemakkelijker maken. Ook, ben zeker om erop te wijzen dat u niet wilt zien/aan haar voor een tijdje spreekt. Dit is ZEER BELANGRIJK. Meer op dit in de volgende sectie.

Post-stortplaats

Bijna heeft een decennium me één belangrijk ding onderwezen: Dit is een zeer lange fase. U moet dit goedkeuren.

O.k., werd u enkel gedumpt. Laat uit de emotie de beste manier u het weet. Schreeuw als u, shit uit iets moet slaan, voor een looppas gaan, een draad E/N (ga misschien eerst voor een looppas) posten. Ben een mens, en vind iemand om u een omhelzing te geven. Spreek het door met uw dichte vrienden (niet van haar). Plaats één of ander soort tijdslimiet. Zeg aan zich, "ik ga een stapel van emotionele shit zijn voor het volgende uur, dan ga ik beginnen op te rapen." De stok aan het, als u het sulking knoeit te lang niemand bent gaat over het willen horen.

Informeer uw vrienden. De mensen zouden moeten zorgvuldig het weten om rond u te zijn. Als zij om u geven, zullen zij u helpen het hoofd bieden. Zet flagrante herinneringen van haar weg - haar beelden, haar ondergoed, haar levensgrote blowuppop enz.

Ga normaal uit, leef het leven, DOE ONBESUISD OM HET EVEN WAT niet. Het lid worden van het van Leger helpt niet, helpt het weglopen niet, zult u haar niet achter als u in een van de autoongeval/poging zelfmoord krijgt krijgen, zult u haar niet achter zeker worden als u haar bezit vandalize. Niet fuck haar zuster/vrienden, ga niet slaand omhoog één of ander jong geitje dat u denkt haar nieuwe boyfriend zou kunnen zijn. Gebruik Regel 1 mensen, zet het werkelijk dingen in perspectief.

Ga enkel met uw leven. Dat kan het enige ding u doen het als een champ werkelijk nemen. Daar een reusachtige lijst als de dingen u niet zouden moeten doen, omdat zij zeer ergerend zijn, en u zult later stom over het voelen.

Besteed veel en partijen tijd vanaf haar. Dit is eigenlijk een vreemde situatie. Zeg u 4 maanden vanaf haar doorbrengt en groot voelt. De volgende tijd u ziet haar, zal het u achter ongeveer 2 maanden nemen. Dan zult u, en de volgende tijd terugkrijgen u haar het zult nemen u achter 1 maand ziet. Dan 2 weken. Dan 1 week. Zie wat ik bij krijg? De terugwinning is een lang proces, en er zal tegenslagen zijn. Denk niet het perziken zal zijn en de eerste keer zal afromen u haar met een andere kerel ziet. Probeer om haar sociaal te vermijden tot u bepaalde dingen o.k. bent bent. Dit kan maanden of jaren vergen. Zelden weken. Dit is waarom het vermijden zeer belangrijk is. U te hoeven niet om van uw manier uit te gaan om haar te vermijden, enkel haar laten weten dat voor een tijdje, u niet haar wilt zien.

Speel niet de medelijdenkaart. Ja, bent u verstoord en en diepbedroefd kwetst. Vertel het aan uw vrienden, niet aan haar of haar vrienden. Vermijd opzettend weg het indrukken van berichten, profielen, blogs, of om het even wat van dergelijke. Begrijpelijk, wilt u haar weten hoeveel zij u kwetste. Het doet u goed weinig dat doen, herinnert regel 1? Ga niet naar de zelfde partij zoals haar en zit in de hoek kijkend gedeprimeerd allen. Zij heeft het gaan niet achter u willen, pansy u.

Ga niet bezoek haar. Eerst en vooral, zal het als een mofo kwetsen. Ten tweede, zijn de meisjes kwaad en zullen shitty dingen zoals omhelzing u, met u knuffelen, u doen vertellen hoeveel zij u, missen of u met pepernevel raken. Regel 1 - het is nog van toepassing. Zij wil niet met u zijn, wil enkel gevoel een weinig beter maken. Als zij aan u wil terugkomen, zal zij u opbellen en zal dat zeggen. Het zijn rond haar is het waarschijnlijkste gaan haar ergeren en u gevoel werkelijk shitty maken. De meisjes zijn ook gekend om het gebruik van een kerel aan te wenden genoemd Todd, dat slechts daar u draaiemo moet maken.

Begin geen antwoorden te zoeken. Als u slim bent, vroeg u hen reeds toen u twee verdeelde. Niet call/IM/email/fox haar vrienden. Ja, zijn zij dicht bij haar en zij weten wat gebeurt. De kansen zijn, zullen zij u geen wat u vertellen moet weten. Zij zijn eerst haar vrienden, van u tweede. Ik laat u nu het weten - als u deze weg neemt, zult u niets van om het even welk gebruik te weten komen. Wilt u werkelijk of heeft zij het zien van iemand anders weten? Wilt u werkelijk of is zij in weten bed dat omdat zij u mist schreeuwt? Terug naar Regel 1. Zij heeft het gaan door haar eigen helend proces, wil zij niet in een verhouding met u zijn. Laat het gaan, mens. Haar vrienden zullen hun bevindingen aan haar melden, en zij zal u voor het snooping haten.

Op een gelijkaardige nota - niet STEEL FUCKING HAAR.

Bovengenoemd is de basisstichting voor het nemen van het dumpen als een champ. Er zijn vele kleine nuancen die ik niet kan herinneren en niet behandelde, zodat op om het even wat voorbereid. Natuurlijk, stem in ik en spoor met de raad en de ervaring van andere goons aan. Het enige ding ik kan waarborgen is dat het leven beter zal worden en u zult zich bewegen.

Voor wat het waard is, werd ik gedumpt en vrij diepbedroefd 2 dagen geleden, maar ik doe al recht, dank voor het vragen.

De vervalsing geeft uit: Het is bijna bepaald dat iedereen wie dit heeft gelezen en gedumpt gaan worden voor hun eerste keer mijn raad niet zal volgen.
pi_33300428
Top VD. leest een stuk prettiger op deze vroege morgen,..
* het.ismij gaat er even voor zitten,..

-edit-
Oke int engels is toch makkelijker te volgen,..

[ Bericht 23% gewijzigd door het.ismij op 22-12-2005 09:58:01 ]
  donderdag 22 december 2005 @ 11:26:19 #241
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_33302896
Haha goed idee, zo'n automatische vertaling

"In mijn ervaring, zijn er drie basisdelen aan wordt gedumpt: Premonition, stortplaats, na-stortplaats"

Hopelijk geraak ik snel uit die stortplaats, want het stinkt.

Oh en: "Ga niet bezoek haar. Eerst en vooral, zal het als een mofo kwetsen. Ten tweede, zijn de meisjes kwaad en zullen shitty dingen zoals omhelzing u, met u knuffelen, u doen vertellen hoeveel zij u, missen of u met pepernevel raken."

FUCKING PEPERNEVEL
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_33307411
WTF! die vertaling
  donderdag 22 december 2005 @ 14:35:43 #243
74671 h_vreman
true Junglist
pi_33308883
Sluit de sjit egt af nu want; Op haar verjaardag geen reactie na felic., met kerst niks en met Oud/Nieuw geen reacties. Acceptatie daar gaat het om; De vraag of je de enige bent die zich zo verrot voelde? Antwoord; JA anders had ze wel van zich laten horen........Duidelijk.
Of ik nu kwaad op haar ben of niet, of ik haar nog wil zien, of ik me beter voel als ik haar nog een keer zie. Maakt niet meer uit; heb het gehad ermee en ga verder, en dat gaat goed!

Merry Xmas, ga hem niet stil alleen vieren! Vrienden......

Bas
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_33309522
vind ik echt verschrikkelijk gemeen, h_vreman, mensen waarmee je een relatie hebt gehad die echt gewoon NIETS van zich laten horen, zelfs niet nav een felicitatie voor een verjaardag en dergelijke ...

zulke mensen zijn je verdriet echt niet waard.
pi_33309597
Dat ze niet eens een bedankje stuurde is wel net iets te,..
Maaruh heeft zij er een eind aan gemaakt of jij?
Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef h_vreman het volgende:
Merry Xmas, ga hem niet stil alleen vieren! Vrienden......
Ik moet alweer bij schoonouders op de koffie met kerst. .
pi_33311717
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef maaike78 het volgende:
vind ik echt verschrikkelijk gemeen, h_vreman, mensen waarmee je een relatie hebt gehad die echt gewoon NIETS van zich laten horen, zelfs niet nav een felicitatie voor een verjaardag en dergelijke ...

zulke mensen zijn je verdriet echt niet waard.
Of exen die je een massa-kerstecard sturen.
pi_33313300
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Of exen die je een massa-kerstecard sturen.
Whahaha,..

Dat is uberloos (email- kerstkaart) doe dan niks,..
Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Whahaha,..

Dat is uberloos (email- kerstkaart) doe dan niks,..
Dat vond ik nu ook, niet eens gekeken. Ik moest mijn emailinbox toch even opschonen.
pi_33313491
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat vond ik nu ook, niet eens gekeken. Ik moest mijn emailinbox toch even opschonen.
'

Whehe k pleur die zooi ook altijd weg,..
K stuur echte naar geode vrienden, de rest de tering,..
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')