Wat heeft hij dan gedaan dat niet te vergeven is?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Emel het volgende:
ik zal mn ex niet vergeven. Ik accepteer dat het over is.ik accepteer dat ik gekwetst ben. Vergeven? Nee.
Maar ik ga wel verder met mijn leven.
Hoe lang heeft je relatie standgehouden?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef MissCleo het volgende:
Half zo lang? Ook als je er nog steeds heilig van overtuigd bent dat jullie eigenlijk gewoon echt bijelkaar hoorden en jullie nadat jullie uit elkaar gingen nog steeds van elkaar hielden?
Ik weet het niet, maar ik denk dat het bij mij extreem lang gaat duren. Ik heb al wel geaccepteerd dat het over is en ik doe leuke dingen met andere mensen. Maar eroverheen dat ben ik niet. (niet zo gek ook na twee weken). Ik denk eigenlijk dat ik dat nooit zal zijn. Dat ik nooit meer die connectie heb en liefde voel zoals dat bij ons was. En nu klink ik vast als een heel dom tienermeisje, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik ben wel vaker verliefd geweest hoor, maar liefde? Nee dat was dit, dat is dit en dat zal dit blijven ben ik bang.
Dat had ik ook heel erg ja! 8 maanden geleden toen hij me dumpte dacht ik dat ik er NOOIT meer overheen zou komen en ik wilde er ook helemaal niet overheen komen, hoe gek dat ook klinkt. Ik dacht inderdaad dat er behalve hem niemand was die me ooit zo goed zou begrijpen als hij... Dat heb ik nou goddank niet meer, maar goed hij heeft me ook wel grof behandeld nadat ie me dumpte (afgezien van het dumpen zelf).quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef MissCleo het volgende:
Half zo lang? Ook als je er nog steeds heilig van overtuigd bent dat jullie eigenlijk gewoon echt bijelkaar hoorden en jullie nadat jullie uit elkaar gingen nog steeds van elkaar hielden?
Ik weet het niet, maar ik denk dat het bij mij extreem lang gaat duren. Ik heb al wel geaccepteerd dat het over is en ik doe leuke dingen met andere mensen. Maar eroverheen dat ben ik niet. (niet zo gek ook na twee weken). Ik denk eigenlijk dat ik dat nooit zal zijn. Dat ik nooit meer die connectie heb en liefde voel zoals dat bij ons was. En nu klink ik vast als een heel dom tienermeisje, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik ben wel vaker verliefd geweest hoor, maar liefde? Nee dat was dit, dat is dit en dat zal dit blijven ben ik bang.
da's persoonlijk, wil ik niet op een forum zetten/besprekenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan dat niet te vergeven is?
Hm...erg herkenbaar. Bij mij is het na 6 maanden nog steeds hetzelfde gebleven qua gevoel. Dat gevoel probeer ik met man en macht te verdrijven, maar het lukt me niet. Ik date me te pletter met andere meiden en doe van alles om mij bezig te houden, maar het lukt niet om haar uit mijn gedachten te verbannen.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:29 schreef MissCleo het volgende:
waarom gingen jullie uit elkaar? maakte zij het uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef nightfly het volgende:
[..]
Hm...erg herkenbaar. Bij mij is het na 6 maanden nog steeds hetzelfde gebleven qua gevoel. Dat gevoel probeer ik met man en macht te verdrijven, maar het lukt me niet. Ik date me te pletter met andere meiden en doe van alles om mij bezig te houden, maar het lukt niet om haar uit mijn gedachten te verbannen.
Sterker nog...ik heb haar weer opgezocht en gevraagd of we niet nog een kansje zouden wagen. Want liever samen met haar dan ongelukkig zonder haar.
Nog geen antwoord terug...
Damn it, dit zuigt![]()
Je date je te pletter, terwijl je nog graag met je ex wilt zijn...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef nightfly het volgende:
Ik date me te pletter met andere meiden en doe van alles om mij bezig te houden, maar het lukt niet om haar uit mijn gedachten te verbannen.
Sterker nog...ik heb haar weer opgezocht en gevraagd of we niet nog een kansje zouden wagen. Want liever samen met haar dan ongelukkig zonder haar.
ik vind dat altijd zo'n rare uitspraakquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik nu absoluut geen nieuwe relatie aan zou moeten gaan.
Ondanks dat ik over m'n ex heen ben, heb ik nog best wat te verwerken, gewoon wennen aan hoe m'n leven en situatie nu is.
Over een tijd misschien wel, nu iig niet.
Zij maakte het uit ja. Vanwege mijn werk was ik vaak in het buitenland. Had weinig tijd voor haar en aangezien zij iemand is die veel aandacht nodig heeft, leverde dit spanningen op. Ruzies...waar ik niet op de juiste manier mee om ben gegaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef Emel het volgende:
[..]
waarom gingen jullie uit elkaar? maakte zij het uit?
Is hij verliefd dan? Waarom date hij zich dan te pletter?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef petitlapin het volgende:
ik vind dat altijd zo'n rare uitspraak
Dus moest je nu verliefd worden, dan begin je er gewoon niets mee![]()
ik ben met mijn man ook niet in de meest rustige en emotioneel stabiele periode gestart, voor ons beiden niet, but still going strong na al die jaren.
soms is een nieuwe relatie de beste oplossing om liefdesverdriet te verwerkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zo'n rare uitspraak
Dus moest je nu verliefd worden, dan begin je er gewoon niets mee![]()
ik ben met mijn man ook niet in de meest rustige en emotioneel stabiele periode gestart, voor ons beiden niet, but still going strong na al die jaren.
vervelend dat het zo is gegaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef nightfly het volgende:
[..]
Zij maakte het uit ja. Vanwege mijn werk was ik vaak in het buitenland. Had weinig tijd voor haar en aangezien zij iemand is die veel aandacht nodig heeft, leverde dit spanningen op. Ruzies...waar ik niet op de juiste manier mee om ben gegaan.
het zich te pletter daten vind ik niet zo erg ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is hij verliefd dan? Waarom date hij zich dan te pletter?![]()
Voor 1 iemand gaan is wat anders dan je rot daten, om maar over je ex heen te komen.
Maar goed, van mij mag je jezelf kwellen, flink daten om je ex te vergeten en dan ondertussen op je knieën bij je ex, omdat je haar terug wilt. Ik zou het alleen niet doen.
Dat je verliefd op iemand wordt is wat anders, maar goed dat is mijn mening.
ik heb ook al zielige dingen gedaan hoor, laat dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef nightfly het volgende:
petitlapin> als je ontzettend veel om iem geeft, laat je soms je trots gaan. Maar goed, maybe heb je wel gelijk en moet ik niet gaan daten voorlopig
Ik vind het andersom eik, kansloos om als een idioot te gaan daten, terwijl je je ex nog terugwilt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het zich te pletter daten vind ik niet zo erg ...
het feit dat hij ook nog op een superzielige manier zijn ex smeekt om terug te komen, dat is wel erg ... en dan heeft het idd weinig zin om te gaan daten.
Of nog moet verwerken/loslaten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eik, kansloos om als een idioot te gaan daten, terwijl je je ex nog terugwilt.
...maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eik, kansloos om als een idioot te gaan daten, terwijl je je ex nog terugwilt.
Ja vandaar de vele voorbeelden hier dat het niet werktquote:
ben ik helemaal mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef yuri32 het volgende:
ach blijkt maar weer dat exen van elkaar geen repect voor de ander hebben, anders geef je vroeg al dan niet laat uitleg over hoe en waarom. Het is wel makkelijk om te zeggen dat je er niet over kan praten, maar dan zit je zelf in de knoop met je gevoel.Misschien dat als men meer begrip opbrengt voor de ander, ofwel dat de andere niet denkt , hij ken het toch niet voelen, hij heeft het niet meegemaakt, als men niks weet kan men er geen rekening mee houden/of iets aan doen/veranderen.tegenwoordig is het makkelijker weglopen, behoeft geen uitleg, laat de ander maar met de vragen zitten,hoe verklaar je dan, ik hou van je , daarom rot ik op,(Uit eigen boezem ervaring,)wat moet ik daarvan snappen dan...........als je van iemand houd, dan heb je het geduld om samen de lasten te dragen ipv ieders apart. of om dingen bespreekbaar te maken, amar als 1 kant wel wil praten en de ander niet, lost het niks op
Soms heb je gewoon geen antwoorden op die vragen. Ik had begin vorig jaar relatie vanm 7 jaar beeindigd. Ik hield op dat moment ook nog van haar. Ik praatte met haar maar kon dr geen bevredigende antwoorden geven. Ik wist alleen dat ik niet samen met haar oud wilde worden... Het gevoel was er gewoon niet meer, hoe lief leuk aardig ik dr ook vond...quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:47 schreef Emel het volgende:
[..]
ben ik helemaal mee eens
je maakt ook een keuze voor de ander zonder daarvoor erover gehad te hebben. Het is makkelijk ja om weg te lopen, niet te praten en de ander met vragen achter te laten.Maar je weet niet wat voor schade je mee aanricht.
Idd, soms kan je geen uitleg geven (hoe graag je die misschien ook iemand wel wilt geven).quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon geen antwoorden op die vragen. Ik had begin vorig jaar relatie vanm 7 jaar beeindigd. Ik hield op dat moment ook nog van haar. Ik praatte met haar maar kon dr geen bevredigende antwoorden geven. Ik wist alleen dat ik niet samen met haar oud wilde worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |