abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33077653
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoor .
Klopt,.. en bedankt,..

maaruh nu zonder dollen,.. omdat we nog goede vrienden zijn,..
En ze fokop snel smst,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Ik heb nog een maand achter m'n ex aangelopen. Totdat ik hoorde dat ze vreemd was gegaan tijdens onze relatie en zelfs al met hem naar bed is geweest. En Mij daarover heeft voorgelogen dat er niks was.

Toen was ik erover heen en heb ik m'n ex losgelaten

Was een mooie tijd. Nu ga ik me eigen weg weer

En dat zij het niet kan hebben dat ik geen contact meer wil. En dat ze spijt heeft kan me niks schelen. Had ze maar eerder moeten bedenken
pi_33077774
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:27 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb nog een maand achter m'n ex aangelopen. Totdat ik hoorde dat ze vreemd was gegaan tijdens onze relatie en zelfs al met hem naar bed is geweest. En Mij daarover heeft voorgelogen dat er niks was.
Kuch*hoer*kuch
quote:
Toen was ik erover heen en heb ik m'n ex losgelaten

Was een mooie tijd. Nu ga ik me eigen weg weer

En dat zij het niet kan hebben dat ik geen contact meer wil. En dat ze spijt heeft kan me niks schelen. Had ze maar eerder moeten bedenken
En terecht!

[ Bericht 9% gewijzigd door Dipstaart op 15-12-2005 00:29:52 ]
pi_33078821
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef Dipstaart het volgende:
Ze gaat btw gewoon door met die gast... dus of ze echt spijt heeft betwijfel ik....
Sinterklaas is uit het land dus die smileys mogen ook wel achterwege gelaten worden.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:34:26 #156
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33081306
Nooit geweten dat het zo lastig kon zijn, het loslaten van een ex! Ik ben bijna 8 maanden geleden gedumpt en ik ben er nog niet overheen!!! Hoe lang moet dit nog duren???
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_33084419
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Flibble het volgende:
Nooit geweten dat het zo lastig kon zijn, het loslaten van een ex! Ik ben bijna 8 maanden geleden gedumpt en ik ben er nog niet overheen!!! Hoe lang moet dit nog duren???
ik heb een collega bij wie het 10 maanden duurde...ze had een relatie van 2 jaar.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_33084513
ik moet zeggen dat ik het toch snel gedaan heb..misschien kwam omdat ik te boos en gekwetst was.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:08:19 #159
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33085158
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef Emel het volgende:

[..]

ik heb een collega bij wie het 10 maanden duurde...ze had een relatie van 2 jaar.
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!
  woensdag 14 december 2005 @ 22:09:46 #160
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33085229
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Emel het volgende:
ik moet zeggen dat ik het toch snel gedaan heb..misschien kwam omdat ik te boos en gekwetst was.
Hoelang heb jij er over gedaan?
pi_33086061
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Flibble het volgende:

[..]

Hoelang heb jij er over gedaan?
het is 10 weken uit.
Ik was denk na 6 tot 8 weken overheen.
pi_33086139
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Flibble het volgende:

[..]

Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!
dat heb ik ook gehoord.
Het ligt gewoon aan heel veel factoren hoe lang het duurt voordat je overheen bent.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:37:21 #163
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33086460
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Flibble het volgende:

[..]

Dan zou ik 3,5 jaar moeten wachten voor het over is

Nee half jaar doet wonderen , plus een hele harde schop onder m'n kont om verder te gaan en dingen te ondernemen en ook echt te accepteren dat het over is.
Ben blij dat ik er nu zo voor sta en zo het nieuwe jaar in ga
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 14 december 2005 @ 22:46:36 #164
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33086888
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dan zou ik 3,5 jaar moeten wachten voor het over is

Nee half jaar doet wonderen , plus een hele harde schop onder m'n kont om verder te gaan en dingen te ondernemen en ook echt te accepteren dat het over is.
Heeft bij mij nog niet geholpen. Het gekke is, eigenlijk ben ik aan de ene kant blij dat het over is omdat we best een moeilijke relatie hadden. Aan de andere kant ben ik nog steeds boos op m voor wat ie me geflikt heeft toen ie me dumpte. Ik wil gewoon zover zijn dat het me niet meer interesseert, zeg maar.
quote:
Ben blij dat ik er nu zo voor sta en zo het nieuwe jaar in ga
  woensdag 14 december 2005 @ 22:47:29 #165
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33086934
Ik heb nog wel, dat ik het pijnlijk vind als mensen (die ik weinig heb gesproken sinds m'n relatie over is) het aanhalen. Vragen als "hoe gaat het nu met je, ja ik heb het gehoord", dan vind ik het ff kut en moeilijk. Pijnlijk om eraan terug te denken. En rottig als mensen om je heen gaan trouwen of zwanger blijken te zijn.

Maar de relatie zelf mis ik niet meer, m'n ex mis ik niet, ben blij met hoe m'n leven nu is.
Ben er niet meer verdrietig om en denk er op een paar seconden na (als iets me aan hem herinnerd) zo nu en dan niet meer aan terug.
Dus ja ik ben er overheen, maar dat het nog pijnlijk is, dat lijkt me niet meer dan logisch en dat slijt vanzelf wel.
And know what you want,
pi_33087067
ik zal mn ex niet vergeven. Ik accepteer dat het over is.ik accepteer dat ik gekwetst ben. Vergeven? Nee.
Maar ik ga wel verder met mijn leven.
  woensdag 14 december 2005 @ 22:54:38 #167
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33087205
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Flibble het volgende:

Het gekke is, eigenlijk ben ik aan de ene kant blij dat het over is omdat we best een moeilijke relatie hadden. Aan de andere kant ben ik nog steeds boos op m voor wat ie me geflikt heeft toen ie me dumpte.
Ik ben ook nog boos op m'n ex, er zijn dingen gebeurd, die ik nog heel lang niet kan en zal vergeten.
Maar ik vind het het niet waard om er nog mee bezig te zijn. Dat gezeik met hem is voorbij, hij kan me niet meer zo schofterig behandelen. M'n leven is mooier nu, omdat niemand me zo meer behandelt. Ook al voel ik me soms alleen. Beter alleen dan iemand die je slecht behandelt.
Af en toe denk ik eraan terug, omdat veel dingen me aan hem herinneren (zo lang samengewoond al die jaren), maar nee hij is het niet waard.

En bepaalde dingen zal ik hem nooit vergeven. Maar ik gun het hem niet om er nog mee bezig te zijn, ik ben meer waard dan me zo kut te voelen elke dag. Hij hoort niet meer in m'n leven, hoofdstuk is al lang gesloten.
En het heeft veel moeite gekost, maar gelukkig werpt het z'n vruchten af. Geen contact meer en elke dag doorgaan met je eigen leven.
And know what you want,
  woensdag 14 december 2005 @ 22:55:29 #168
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33087236
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Emel het volgende:
ik zal mn ex niet vergeven. Ik accepteer dat het over is.ik accepteer dat ik gekwetst ben. Vergeven? Nee.
Maar ik ga wel verder met mijn leven.
Zo denk ik er ook precies over
And know what you want,
pi_33087403
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook precies over
het komt goed met ons
  woensdag 14 december 2005 @ 23:13:15 #170
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_33087936
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:59 schreef Emel het volgende:

[..]

het komt goed met ons
Petje af!

Het is ook niet zo dat ik nog iedere dag aan m denk, maar het komt wel voor dat ik opeens weer zit te janken. En dan wordt ik weer boos op mezelf, zovan: hij verdient het niet dat ik nou nog om hem zit te huilen...
En ik vind het ook VRESELIJK dat ik niet naar bepaalde muziek kan luisteren omdat ik me er gewoon aan erger! Van die liedjes waar hij helemaal mee weg liep.... grrrr!!!!
  woensdag 14 december 2005 @ 23:24:57 #171
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33088334
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Flibble het volgende:

Het is ook niet zo dat ik nog iedere dag aan m denk, maar het komt wel voor dat ik opeens weer zit te janken. En dan wordt ik weer boos op mezelf, zovan: hij verdient het niet dat ik nou nog om hem zit te huilen...
Dagen dat het wat minder gaat zijn heel normaal, wordt vanzelf wel minder.
Ik kan ook wel eens iets zien of horen en aan hem terugdenken en dan ben ik ook aardig geërgerd, maar beetje bij beetje wordt dat vanzelf minder. En zo nu en dan nog boos zijn, dat hoort er bij denk ik dan maar, je hebt er goeie reden voor.
Helaas kun je niet al je emoties uitschakelen, anders koos iedereen voor die optie de eerste tijd, heerlijk, als een hersenloze koe gewoon verder gaan met je leven... ex... wie? zegt me niks, I'm doing fine
Alles slijt met de tijd, zo cliche, maar gelukkig wel waar...
And know what you want,
pi_33094722
Hulde aan iedereen die eroverheen is,..
Best grappig om de voorderingen van iedereen te zien in vergelijking met bv 4/5 topics terug,.
Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef het.ismij het volgende:
Hulde aan iedereen die eroverheen is,..

Het is bijna tijd voor een volgende generatie die in dit topic gaat posten.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33095168
Onderhand wel ja,..
K zal het missen,.. de posts waar sarcasme en ongeluk vanaf druipt,.

Ik weet het niet, maar ik denk dat het bij mij extreem lang gaat duren. Ik heb al wel geaccepteerd dat het over is en ik doe leuke dingen met andere mensen. Maar eroverheen dat ben ik niet. (niet zo gek ook na twee weken). Ik denk eigenlijk dat ik dat nooit zal zijn. Dat ik nooit meer die connectie heb en liefde voel zoals dat bij ons was. En nu klink ik vast als een heel dom tienermeisje, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik ben wel vaker verliefd geweest hoor, maar liefde? Nee dat was dit, dat is dit en dat zal dit blijven ben ik bang.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')