Klopt,..quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo lang doet KPN er niet over om te melden dat het gekozen nummer niet meer bestaat hoor.
Kuch*hoer*kuchquote:Op woensdag 14 december 2005 18:27 schreef Dipstaart het volgende:
Ik heb nog een maand achter m'n ex aangelopen. Totdat ik hoorde dat ze vreemd was gegaan tijdens onze relatie en zelfs al met hem naar bed is geweest. En Mij daarover heeft voorgelogen dat er niks was.
En terecht!quote:Toen was ik erover heen en heb ik m'n ex losgelaten![]()
Was een mooie tijd. Nu ga ik me eigen weg weer![]()
En dat zij het niet kan hebben dat ik geen contact meer wil. En dat ze spijt heeft kan me niks schelen. Had ze maar eerder moeten bedenken![]()
Sinterklaas is uit het land dus die smileys mogen ook wel achterwege gelaten worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef Dipstaart het volgende:
Ze gaat btw gewoon door met die gast... dus of ze echt spijt heeft betwijfel ik....![]()
ik heb een collega bij wie het 10 maanden duurde...ze had een relatie van 2 jaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef Flibble het volgende:
Nooit geweten dat het zo lastig kon zijn, het loslaten van een ex! Ik ben bijna 8 maanden geleden gedumpt en ik ben er nog niet overheen!!! Hoe lang moet dit nog duren???![]()
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb een collega bij wie het 10 maanden duurde...ze had een relatie van 2 jaar.
Hoelang heb jij er over gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Emel het volgende:
ik moet zeggen dat ik het toch snel gedaan heb..misschien kwam omdat ik te boos en gekwetst was.
het is 10 weken uit.quote:
dat heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!
Dan zou ik 3,5 jaar moeten wachten voor het over isquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ik heb wel 's ergens gehoord dat het vaak half zo lang duurt voordat je over een relatie bent als de relatie zelf geduurt heeft. Das een beetje een kromme zin. Ik bedoel dus, als je relatie een jaar heeft geduurt, duurt het een half jaar voor je er overheen bent. Ik hoop maar dat het klopt, dan ben ik er over een paar maanden overheen!!
Heeft bij mij nog niet geholpen. Het gekke is, eigenlijk ben ik aan de ene kant blij dat het over is omdat we best een moeilijke relatie hadden. Aan de andere kant ben ik nog steeds boos op m voor wat ie me geflikt heeft toen ie me dumpte. Ik wil gewoon zover zijn dat het me niet meer interesseert, zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan zou ik 3,5 jaar moeten wachten voor het over is![]()
Nee half jaar doet wonderen, plus een hele harde schop onder m'n kont om verder te gaan en dingen te ondernemen en ook echt te accepteren dat het over is.
quote:Ben blij dat ik er nu zo voor sta en zo het nieuwe jaar in ga![]()
Ik ben ook nog boos op m'n ex, er zijn dingen gebeurd, die ik nog heel lang niet kan en zal vergeten.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:46 schreef Flibble het volgende:
Het gekke is, eigenlijk ben ik aan de ene kant blij dat het over is omdat we best een moeilijke relatie hadden. Aan de andere kant ben ik nog steeds boos op m voor wat ie me geflikt heeft toen ie me dumpte.
Zo denk ik er ook precies overquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef Emel het volgende:
ik zal mn ex niet vergeven. Ik accepteer dat het over is.ik accepteer dat ik gekwetst ben. Vergeven? Nee.
Maar ik ga wel verder met mijn leven.
het komt goed met onsquote:
quote:
Dagen dat het wat minder gaat zijn heel normaal, wordt vanzelf wel minder.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Flibble het volgende:
Het is ook niet zo dat ik nog iedere dag aan m denk, maar het komt wel voor dat ik opeens weer zit te janken. En dan wordt ik weer boos op mezelf, zovan: hij verdient het niet dat ik nou nog om hem zit te huilen...![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef het.ismij het volgende:
Hulde aan iedereen die eroverheen is,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |