quote:Al Ahly (EGY)
CAF Champions League 2005
1 GK EL HADARY Essam
2 DF EL SHATER Islam
3 DF ABDEL WAHAB Mohamed
4 DF EL NAHHAS Emad
5 DF EL SAYED Ahmed
6 DF GOMAA Wael
7 MF MOHAMED Shady
8 MF BARAKAT Mohamed
9 FW MOTAB Emad
10 MF REYAD Wael
11 MF HASSAN Ahmed
12 MF GILBERTO
13 MF ASHOUR Hossam
14 MF MOUSTAFA Hassan
15 DF ABOU MOSALEM Ahmed
16 DF ADEL Rami
17 MF SHAWKY Mohamed
18 FW HOSNI Osama
19 GK ABDELHAMID Amir
20 MF KHASHABA Hady
21 GK EL SAYED Nader
22 FW ABOUTRIKA Mohamed
23 FW FLAVIO
Al Ittihad (KSA)
AFC Champions League 2005
1 GK ZAID Mabrouk
2 DF AL DOSARI Ahmed Dukhi
3 FW KALLON Mohammed
4 DF TUKAR Redha
5 DF AL GARNI Ali
6 DF AL KAHTANI Mesfr
7 MF HAIDAR Mohammed
8 MF ABUSHGEER Manaf
9 FW FALLATAH Hamzah
10 FW JOB Joseph-Desire
11 MF TCHECO
12 MF HAKAMI Abdoh
13 DF AL HARBI Osama
14 MF KHARIRI Saud
15 MF PEDRINHO
16 DF MARCAO
17 MF SOWED Ibrahim
18 MF NOOR Mohammed
19 FW LIMA
20 DF FALATAH Adnan
21 DF AL MONTASHARI Hamad
22 GK AL SADIG Hussain
23 GK AL ANTAIF Tisir
Deportivo Saprissa (CRC)
CONCACAF Champions Cup 2005
1 GK PORRAS Jose
2 MF BOLANOS Christian
3 DF CORDERO Victor
4 DF GONZALEZ Ronald
5 DF DRUMMOND Jervis
6 DF PARKS Reynaldo
7 FW ALEMAN Allan
8 MF CENTENO Walter
9 MF BRENES Pablo
10 MF SOLIS Alonso
11 FW GOMEZ Ronald
12 FW SABORIO Alvaro
13 DF ESQUIVEL Juan
14 DF NUNEZ Andres
15 MF PHILLIPS Saul
16 DF BADILLA Gabriel
17 MF LOPEZ Jose Luis
18 GK GONZALEZ Fausto
19 MF AZOFEIFA Randall
20 FW DRUMMOND Gerold
21 GK NAVAS Keylor
22 DF FONSECA Jose
23 DF BENNETT Tray
Liverpool FC (ENG)
UEFA Champions League 2004/2005
1 GK DUDEK Jerzy
2 DF WARNOCK Stephen
3 DF FINNAN Steve
4 DF HYYPIA Sami
5 DF O DONNELL Danny
6 DF RIISE John Arne
7 MF KEWELL Harry
8 MF GERRARD Steven
9 FW CISSE Djibril
10 MF GARCIA Luis
11 FW SINAMA PONGOLLE Florent
12 GK REINA Jose Manuel
13 GK CARSON Scott
14 MF XABI ALONSO
15 FW CROUCH Peter
16 MF HAMANN Didi
17 DF JOSEMI
18 MF POTTER Darren
19 FW MORIENTES Fernando
20 DF RAVEN David
21 DF TRAORE Djimi
22 MF SISSOKO Momo
23 DF CARRAGHER Jamie
Sao Paulo FC (BRA)
CONMEBOL Copa Libertadores 2005
1 GK ROGERIO CENI
2 DF CICINHO
3 DF FABAO
4 DF EDCARLOS
5 DF LUGANO Diego
6 DF JUNIOR
7 MF MINEIRO
8 MF JOSUE
9 FW GRAFITE
10 MF DANILO
11 FW AMOROSO
12 FW CHRISTIAN
13 DF ALEX
14 FW ALOISIO
15 MF DENILSON
16 DF FABIO SANTOS
17 MF RENAN
18 MF LEANDRO BOMFIM
19 FW THIAGO
20 MF RICHARLYSON
21 MF SOUZA
22 GK BOSCO
23 GK FLAVIO KRETZER
Sydney FC (AUS)
OFC Club Championship 2005
1 GK BOLTON Clint
2 DF FYFE Iain
3 DF CECCOLI Alvin
4 DF RUDAN Mark
5 MF ZATKOVICH Ruben
6 MF TALAY Ufuk
7 MF MIDDLEBY Robert
8 DF BINGLEY Matt
9 FW ZDRILIC David
10 MF CORICA Steve
11 FW MIURA Kazu
12 MF CARNEY David
13 MF WELLS Dustin
14 MF PACKER Andrew
15 MF MC FLYNN Terry
16 DF MILLIGAN Mark
17 DF TIMPANO Jacob
18 DF OOSTENDORP Wade
19 FW YORKE Dwight
20 GK PASFIELD Justin
21 FW BUONAVOGLIA Gianpaolo
22 FW PETROVSKI Sasho
23 GK BLOWES Mitchell
Notquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:17 schreef MaxPower het volgende:
Gaaf!!! Hier blijf ik echt voor thuis!!!!![]()
Met jou erbij wel Stevenquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef stevengerrard het volgende:
Een beker die LFC nog mist in de kast dus ze gaan zeker voor de winst!!
Nou, Sao Paulo geef ik ook een goede kans hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Biertjuhhhh het volgende:
dat moet toch makkelijk te doen zijn voor Liverpool of niet dan
echt kansloos toernooi
Jupquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, Sao Paulo geef ik ook een goede kans hoor.
Nummer 18 van Sao Paulo is dat die ex-PSV'ert?
vanavond kunnen we pas echt gaan lachenquote:
Ik wist niet dat die in Australie voetbalde.quote:19 FW YORKE Dwight
Dit toernooitje gaat ze wel punten kosten denk ik in de competitie, door blessures en vermoeidheid enzo...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Gaaf zeg
loopt Liverpool in de competitie in Engeland nog meer wedstrijden achter
Zoveel loopt LFC nu niet achter hoor. Sterker nog - ze hebben evenveel wedstrijden gespeeld als SCUM.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Gaaf zeg
loopt Liverpool in de competitie in Engeland nog meer wedstrijden achter
Deze tijden zijn de Japanse tijden dus daar moeten volgens mij 8 uur vanaf gehaald worden. Alle wedstrijden starten dus om 11:20 uur NLse tijd (op de verliezersfinale na die start om 8:20) . Finale leuk dus op de zondag ochtend. Ik ben benieuwd of het nog op een publiek kanaal wordt uitgezonden. Misschien een mooie gelegeheid om weer een af te spreken SGquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:17 schreef Bjoro het volgende:
het programma:
Quarterfinals
1 11 Dec 05 19:20 Tokyo Al Ittihad - Al Ahly
2 12 Dec 05 19:20 Toyota Sydney FC - Deportivo Saprissa
Semifinals
3 14 Dec 05 19:20 Tokyo Winnaar wedstrijd 1 - Sao Paulo FC
4 15 Dec 05 19:20 Yokohama Winnaar wedstrijd 2 - Liverpool FC
Match for 5th place
5 16 Dec 05 19:20 Tokyo Verliezer wedstrijd 1 - Verliezer wedstrijd 2
Match for 3rd place
6 18 Dec 05 16:20 Yokohama Verliezer wedstrijd 3 - Verliezer wedstrijd 4
Finals
7 18 Dec 05 19:20 Yokohama Winnaar wedstrijd 3 - Winnaar wedstrijd 4
en ben je al uitgelachenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:09 schreef BennyNL het volgende:
[..]
vanavond kunnen we pas echt gaan lachen
die 0-0 tegen Chelsea was om te jankenquote:
Heb je de hele wedstrijd gezien? Hoeveel teams weten uit tegen Fake FC niet te verliezen?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die 0-0 tegen Chelsea was om te janken![]()
nee, alleen de samenvatting en tuurlijk is dat zo het resultaat prima is, maar geen doelpunten is het natuurlijk ook niet !quote:Op woensdag 7 december 2005 13:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd gezien? Hoeveel teams weten uit tegen Fake FC niet te verliezen?
Ach, Fake FC heeft al 4 * 90 minuten CL voetbal niet tegen LFC weten te scoren. Dan hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, alleen de samenvatting en tuurlijk is dat zo het resultaat prima is, maar geen doelpunten is het natuurlijk ook niet !
in het kader van..."hij zit niet, maar hij telt wel"quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef Doc het volgende:
(LFC ook maar 1 keer, dat ook nog minimaal over lijn, maar dat was toch een doelpunt)
Deze opzet is imho niet extreem veel anders dan de orginele opzet. Omdat het nu echt een wereld beker is omdat de kampioen van alle continenten meedoen. Het is ook aanzienlijk korter dan het confed tournooi. Voor de teams die anders 1 wedstrijd zouden spelen (LFC en SaoPaulo) is het maar een wedstrijd extra, en voor die vier andere teams is het uiteindelijk toch alleen maar leuk dat ze mee kunnen doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
net zo'n toernooi als de confed cup. afschaffen dus.
Waarom niet gewoon een enkele wedstrijd zoals de voorgaande jaren.
Het verschil is uiteindelijk maar één wedstrijden per team dat anders die finale direct zou spelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:32 schreef zjroentje het volgende:
De Wereldbeker vind ik toch wat anders dan dit commerciele toernooitje van de FIFA hoor.
Gevoelsmatig zit er voor mij toch een verschil tussen de Wereldbeker en dit toernooi. Dit toernooi is volgens mij alleen in het leven geroepen om geld te genereren voor de FIFA, louter commercieel dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Het verschil is uiteindelijk maar één wedstrijden per team dat anders die finale direct zou spelen.
Dat is toch met elke finale wel zo?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef Suijk het volgende:
Het klopt wel een beetje wat Doc zegt. Toen Ajax hem won, vond ik het spannend, keek ik er ook naar uit etc, maar de edities daarna (of ervoor) boeiden me ook weinig.
Ik vind een FA of een CL of een UEFA cup final altijd wel leuk om te kijken, ongeacht de teams die er spelen. Spelen favoriete teams mee dan is het natuurlijk veel leuker, maar bij die wereldbeker interesseert het me ook niet als niet een van "mijn" teams speelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch met elke finale wel zo?
Ten eerste is het nog wel aardig dat het dan ten bate is van de club itt zo'n confed gebeuren waarbij alleen de bonden geld vangen zonder dat zij de clubs die voor veel kosten opdraaien als het misloopt compenseren. De extra revenueën die het opbrengt door die ene wedstrijd per Eur en ZAm team zal ook wel meevallen. Op zich vind ik het juist wel leuk dat dit ECHT een wereldbeker is.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zit er voor mij toch een verschil tussen de Wereldbeker en dit toernooi. Dit toernooi is volgens mij alleen in het leven geroepen om geld te genereren voor de FIFA, louter commercieel dus.
Al kun je dat misschien ook wel van de Wereldbeker zeggen, nadat die van een wedstrijd in Zuid-Amerika en Europa, helemaal naar Japan verhuisd is.
Zoals ik al eerder zei, die verandering van opzet door het geheel naar Japan te verhuizen heeft de Wereldbeker natuurlijk geen goed gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
Het was ten tijde van de winst van Ajax toch ook al de Toyota Worldcup ofzoiets?
Het scheelt maar 1 wedstrijdje!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef zjroentje het volgende:
Komt natuurlijk ook omdat het helemaal in Japan gespeeld wordt.
Niet dat de Wereldbeker mij nou in vuur en vlam zet, maar ik vond het toch altijd wel een leuke opzet. Dit daarentegen vind ik helemal niks.
Dat is dat toch net zo nep, door de Europeanen en de Zuid-Amerikanen in de eerste ronde een bye te geven?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef Doc het volgende:
In zekere zin vond ik het altijd wel enigszins nep dat niet alle teams in de wereld in principe kans op die de wereldbeker hadden. Nezoals die Amerikanen hun landskampioensschappen altijd World Series noemen
Voor mij maakt dat schijnbaar wel wat uit dan.quote:
Dat kon je anders ook wel hoor. Die 4 anderen hebben natuurlijk geen pepernoot in te brengen.quote:Met als voordeel dat je ECHT kan zeggen dat je de wereldkampioen bent.
Dat denk ik ook, maar het idee dat in principe ieder team in de wereld wereldkampioen kan worden en niet op voorhand uitgesloten is vind ik juist wel mooi. Dat maakt het echter. Net zoiets als dat ook amateurteams in de FA cup mee kunnen doen - dat maakt de FA cup mede ook mooier dan de League cup.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ga met Zjroentje mee, de andere continenten is lood om oud ijzer en louter opvulling.
Alsof Duitsland, Mexico, Engeland, Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador, Paraguay, Kroatië, Polen, Zweden, Zwitserland, Oekraďne, Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago, Verenigde Staten en Servië & Montenegro serieze kandidaten zijn om het WK te winnenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ga met Zjroentje mee, de andere continenten is lood om oud ijzer en louter opvulling.
Griekenland kon toch ook een EK winnen??quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Alsof Duitsland, Mexico, Engeland, Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador, Paraguay, Kroatië, Polen, Zweden, Zwitserland, Oekraďne, Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago, Verenigde Staten en Servië & Montenegro serieze kandidaten zijn om het WK te winnen
Wat te denken van Zuid-Korea 4 jaar geleden? En wat te denken van die amateurclubjes in de FA-Cup??quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Griekenland kon toch ook een EK winnen??
Had jij dat verwacht....??
Het grote Ajax werd na het winnen van de CL ook afgeslacht door Boca. Het gevaar van onderschatting speelt ook, zeker tegen teams uit Azië, Australië, Afrika en Noord-Amerika.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:35 schreef Cruoninga het volgende:
Was het niet zo dat de Europese teams juist geen walk-overs hadden tegen de teams uit de overige continenten? En dan Zuid-Amerika nog niet meegerekend dus. Real Madrid en ManU konden toch niet al te veel potten breken op dat toernooi in Brazilië.
Dat moet dan een oefenpotje geweest zijn ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het grote Ajax werd na het winnen van de CL ook afgeslacht door Boca. Het gevaar van onderschatting speelt ook, zeker tegen teams uit Azië, Australië, Afrika en Noord-Amerika.
Can you give us an impression of the first half?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:14 schreef no-way het volgende:
I`m in Japan on business at the moment so I`ll watch it![]()
check www.fifa.comquote:Op woensdag 14 december 2005 12:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Can you give us an impression of the first half?
Daar staat verder niet echt wie er beter speelt en dergelijke...quote:
All i can say is japanese commentary sucks big time but its 2-1 to the south americans at the moment( the game is not really flowing)quote:Op woensdag 14 december 2005 12:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Can you give us an impression of the first half?
Dat was het ook, maar Ajax ging er wel op volle sterkte heen en met de wil om te winnen.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat moet dan een oefenpotje geweest zijn ...
Voorzet van links, iemand legt hem klaar op hem meter op 11 en Crouch schiet hem prima binnen. Geen goal die je bij hem verwachtquote:Op donderdag 15 december 2005 11:26 schreef stevengerrard het volgende:
hoe ging hij erin???
ik zeg 10 10 10 10 10 10![]()
![]()
Is toch hetzelfde met Champions League enzo. Clubs uit de betere competities hoeven pas in de derde kwalificatieronde uit te komen, terwijl clubs uit Wales e.d. al in de eerste ronde moeten spelen. Wordt allemaal gebaseerd op resultaten uit het verledenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef sampoo het volgende:
Belachelijk dat Sao Paulo en Liverpool direct in de halve finales staan.![]()
Als je dan toch zogenaamd beter bent dan maken we het ze nog een stuk makkelijker.
Welk resultaat in het verleden heeft Liverpool behaalt dat het op voorhand beter maakt dan FC Sydney? Die zijn ook gewoon continentaal kampioen. Hebben ze eerder tegen elkaar gespeeld? Laat Liverpool dan eerst een beetje moeite doen en niet met een winstje de finale te bereiken.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde met Champions League enzo. Clubs uit de betere competities hoeven pas in de derde kwalificatieronde uit te komen, terwijl clubs uit Wales e.d. al in de eerste ronde moeten spelen. Wordt allemaal gebaseerd op resultaten uit het verleden
Wat ik bedoel is: stel dat RBC tweede wordt, dan mogen zij de derde kwalificatieronde voor de CL spelen, terwijl 'betere' clubs als Slavia Praag etc dat al in de tweede ronde moeten. Dit terwijl RBC nog nooit een wedstrijd Europess heeft gespeeld zover ik weet.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Welk resultaat in het verleden heeft Liverpool behaalt dat het op voorhand beter maakt dan FC Sydney? Die zijn ook gewoon continentaal kampioen. Hebben ze eerder tegen elkaar gespeeld? Laat Liverpool dan eerst een beetje moeite doen en niet met een winstje de finale te bereiken.
Dat is niet helemaal analoog aan deze situatie. RBC speelt derde ronde omdat ze nooit Europees hebben gespeeld en omdat Nederlandse ploegen niet zo hoog staan in Europa. In dit geval mogen niet-Europese en niet-Zuid Amerikaanse ploegen voor het eerst meedoen. Dan moet het gewoon van af beginnen. Dan heeft Liverpool ook nog het geluk om in het "op papier" makkelijkste rijtje te staan. (Kampioen van Noord Amerika en van Oceanië)quote:Op donderdag 15 december 2005 11:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: stel dat RBC tweede wordt, dan mogen zij de derde kwalificatieronde voor de CL spelen, terwijl 'betere' clubs als Slavia Praag etc dat al in de tweede ronde moeten. Dit terwijl RBC nog nooit een wedstrijd Europess heeft gespeeld zover ik weet.
Natuurlijk is dit overdreven, maar daar gaat het even niet om.
Je hebt wel een beetje gelijk hoor, maar ik vind het best begrijpelijk![]()
Georganiseerd door de FIFA puur voor commerciele doeleinde. Wil het succesvol zijn, moet je Europese ploegen mee laten doen. Europese ploegen gaan niet zomaar voor zo'n debiel toernooitje midden in het seizoen nog 4 extra wedstrijden spelen. Dus moet je voorwaarden stellen en die landen privileges geven. Dat doen ze op deze manier.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal analoog aan deze situatie. RBC speelt derde ronde omdat ze nooit Europees hebben gespeeld en omdat Nederlandse ploegen niet zo hoog staan in Europa. In dit geval mogen niet-Europese en niet-Zuid Amerikaanse ploegen voor het eerst meedoen. Dan moet het gewoon van af beginnen. Dan heeft Liverpool ook nog het geluk om in het "op papier" makkelijkste rijtje te staan. (Kampioen van Noord Amerika en van Oceanië)
Dan doet geen enkel Europees team mee, krijg je gewoon je licentie van de UEFA en kun je nog steeds je competitie en CL/UEFA Cup spelenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef sampoo het volgende:
FIFA zou de Europese teams kunnen dwingen om mee te doen. Als continentale kampioen moet je gewoon meedoen en basta. Weiger je mee te doen? Dan trekken we je licentie terug en kan je helemaal geen voetbal spelen.![]()
Mooi moment voor een lunchpauze van drie kwartierquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik zou de TV kunnen aanzetten natuurlijk, maar dan gebeurt er helemaal niets meer hier....
Dan krijgen ze een soort "Vieira-effect"quote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gerrard eraf.
Geweldige pot speelde die weer hoorFantastische voetballer. Ben benieuwd hoe Liverpool zou zijn zonder hem.
Voorheen werd de finale direct al gespeeld ...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal analoog aan deze situatie. RBC speelt derde ronde omdat ze nooit Europees hebben gespeeld en omdat Nederlandse ploegen niet zo hoog staan in Europa. In dit geval mogen niet-Europese en niet-Zuid Amerikaanse ploegen voor het eerst meedoen. Dan moet het gewoon van af beginnen. Dan heeft Liverpool ook nog het geluk om in het "op papier" makkelijkste rijtje te staan. (Kampioen van Noord Amerika en van Oceanië)
FIFA kan de UEFA onder druk zetten en de UEFA voert de druk op bij de Europese club of denk je dat de UEFA zich van de FIFA durft te scheiden? DE UEFA zorgt er wel voor dat de kampioen speelt als de FIFA dreigt om een paar Europese WK-plekken in te trekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan doet geen enkel Europees team mee, krijg je gewoon je licentie van de UEFA en kun je nog steeds je competitie en CL/UEFA Cup spelenDe FIFA heeft NUL macht over Europese competities en teams naar mijn weten. Alle belangrijkste dingen lopen allemaal via de UEFA.
Verder zal het dan geen individueel, maar een collectief boycot zijn van de gehele G14 met alle topclubs. Wat heeft dat toernooi dan nog voor zin? Er ligt meer macht bij de clubs dan dat je denkt hoor.
Vorig seizoen werden in de PL gemiddeld net iets beter resultaten behaald zonder SG dan met SG, qua punten, maar ik moet ook zeggen dat ik liever heb dat SG speelt hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een soort "Vieira-effect"
Idem dito met Vieira (en Campbell)quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden in de PL gemiddeld net iets beter resultaten behaald zonder SG dan met SG, qua punten, maar ik moet ook zeggen dat ik liever heb dat SG speelt hoor.
quote:1123: The action resumes. Deportivo are known as the Purple Monsters and they will have to show their teeth if they are going to get back into this match.
...
1200: A little under 10 minutes to go and never mind the Purple Monsters, Deportivo have been more like Barney the purple dinosaur from that children's show - cute, cuddly and not very threatening.
Dinsdag over zo'n twee maanden. Prima! SG komt dan mogelijk ook langs. Details doen wel via de mail.quote:
SG komt langs,hebben we het al over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Dinsdag over zo'n twee maanden. Prima! SG komt dan mogelijk ook langs. Details doen wel via de mail.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
SG komt langs,hebben we het al over gehad.
En ik maar denken dat het om het 'echte' Liverpool ging en niet het G-team!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef stevengerrard het volgende:
[afbeelding]
Deze foto is geweldig!!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef stevengerrard het volgende:
De condor is er niks bij met de spanwijdte van Peter!
Ik kijk er nu naar - heb 'm op tape * zal 'm nog niet wissen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef stevengerrard het volgende:
heeft iemand de goals of een link??? Of komt het vanavond nog ergens op de tv?
Ook, dit is om de plaatsen 5 en 6 geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef zjroentje het volgende:
Is er dan serieus een wedstrijd om de derde plaats?
Denk ook wel dat Al Ahly dat wint. Die had tot de wedstrijd tegen die andere gasten geloof ik een serie van 55 wedstrijden ongeslagen ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:58 schreef sr_firewire het volgende:
Wat denken jullie van de topper tussen Al Ahly-Sydney Fc.
Ik verwacht een makkelijke wedstrijd voor Al Ahly, een sterk collectief met kopsterke spelers.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Ik kijk er nu naar - heb 'm op tape * zal 'm nog niet wissen.
LFC speelde prima. Mooie doelpunten ook.Alonso speelde goed, Cisse ook, Crouch, Gerard. Overall good LFC performance. Maar moet gezegd worden - de tegenstander geeft ook niet echt heel veel weerstand vind ik (was niet echt goed).
Saprissa won met 3-2 van de Arabieren. Prachtige vrije trap vlak voor het einde.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk ook wel dat Al Ahly dat wint. Die had tot de wedstrijd tegen die andere gasten geloof ik een serie van 55 wedstrijden ongeslagen ...
Ik denk dat die Arabieren ook van die Costa Ricanen winnen want die vond ik niet al te best.
BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doenquote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zendt BBC die wedstrijden nooit op normaal formaat uit
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liverpool bakt er ook niet veel van. Saaie wedstrijd.
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....quote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Liverpool valt al de hele tweede helft aan, met soms zelfs gewoon leuk en goed voetbal. Dat je er tegen 11 voor de pot liggende Brazilianen geen mooie wedstrijd van kunt maken is logisch, natuurlijk.
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
jep en meestal zijn dat geen finales.quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
Zit wat in, maar dit was zeker niet hoogstaand.quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar 3 afgelopen jaar, wedstrijden die je echt bij blijven staan.
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken danquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef Tobbes het volgende:
Ik mis Ajax in de OP als deelnemende team?
Ik heb net een neiuwe breedbeeldquote:Op zondag 18 december 2005 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
BBC zendt alle uitzendingen in breedbeeld uit, ook wanneer ze niet als breedbeeld worden aangeleverd. Goed initiatief, moeten ze allemaal doen![]()
Weer een afgekeurde goal, de derde al. Twijfelgeval deze keer...
Nostalgie.quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat heeft die sub-topper uit nederland daar te zoeken dan
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balkquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik heb net een neiuwe breedbeeldmaar dr zit zon zwarte rand om.
Overal rondom. Is ook alleen op de BBC en zover ik weet alleen bij voetbal op de BBCquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, links en rechts van het beeld toch? Omdat 't een 4:3 uitzending is. Ik heb op mijn 4:3 zelfs aan alle kanten een dikke zwarte balk
Met drie keer scoren (waarbij zeker de laatste en ook wel die tweede twijfelachtig) is "onmachtig" nou niet direct de kwalificatie die ik dit mee zou geven ...quote:Op zondag 18 december 2005 13:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Brazilianen leunen achterover, dat is logisch als je 1-0 voor staat. Liverpool is verder redelijk onmachtig. Dit zijn geen wedstrijden die me over 3 maanden nog bijstaan....
Ik zie ook niemand zeuren dat Sao Paolo verdedigend speelde hoorquote:Op zondag 18 december 2005 13:34 schreef EKterror het volgende:
Liverpool moet niet zeuren, meestal zijn zij de ploeg die verdedigend speelt. En vijf minuten voor tijd Morientes wisselen voor Crouch vind ik nogal raar. Zowel het tijdstip als de speler die vervangen werd.
Waar is Kloet als je 'm nodig hebtquote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die laatste was net over het randje, in de herhaling was te zien dat het net een stukje buitenspel was. Dan wordt zoiets afgevlagd als de grensrechter op staat te letten.
Geluk dwing je af natuurlijk. Ik had meer van Liverpool verwacht. Er zijn wat goals afgekeurd inderdaad, ze waren inderdaad dominanter dan Sao Paulo maar echt sprankelend was het allemaal niet. Dan ook nog die wissels pas op het einde...quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Waar is Kloet als je 'm nodig hebt
Punt is dat de kansen er waren, net dat beetje mazzel ontbrak. Ach, omgekeerd is ook genoeg gebeurd. Dat dan weer wel. Maar het blijft klote. De opmerking dat LFC machteloos was vind ik echter niet terecht. Het zou hetzelfde zijn als te stellen dat CFC de gehele CL machteloos staat tov LFC. De tweede helft ontbrak het nu LFC eerder aan net dat beetje geluk.
Deze editie ook.quote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chelsea was in de vorige CL-editie redelijk machteloos tegen Liverpool inderdaad.
Toen wel, maaar niet op het moment van passenquote:Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij was het wel buitenspel. De speler die de bal toucheerde stond buitenspel op het moment van die kopbal.
Nou, ik baal er ver&@#!%^$ nog steeds vanquote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat toernooi hebben we ook weer gehad. Niet echt veel spannender met deze opzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |