Mooi moment voor een lunchpauze van drie kwartierquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik zou de TV kunnen aanzetten natuurlijk, maar dan gebeurt er helemaal niets meer hier....
Dan krijgen ze een soort "Vieira-effect"quote:Op donderdag 15 december 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gerrard eraf.
Geweldige pot speelde die weer hoorFantastische voetballer. Ben benieuwd hoe Liverpool zou zijn zonder hem.
Voorheen werd de finale direct al gespeeld ...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal analoog aan deze situatie. RBC speelt derde ronde omdat ze nooit Europees hebben gespeeld en omdat Nederlandse ploegen niet zo hoog staan in Europa. In dit geval mogen niet-Europese en niet-Zuid Amerikaanse ploegen voor het eerst meedoen. Dan moet het gewoon van af beginnen. Dan heeft Liverpool ook nog het geluk om in het "op papier" makkelijkste rijtje te staan. (Kampioen van Noord Amerika en van Oceanië)
FIFA kan de UEFA onder druk zetten en de UEFA voert de druk op bij de Europese club of denk je dat de UEFA zich van de FIFA durft te scheiden? DE UEFA zorgt er wel voor dat de kampioen speelt als de FIFA dreigt om een paar Europese WK-plekken in te trekken.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan doet geen enkel Europees team mee, krijg je gewoon je licentie van de UEFA en kun je nog steeds je competitie en CL/UEFA Cup spelenDe FIFA heeft NUL macht over Europese competities en teams naar mijn weten. Alle belangrijkste dingen lopen allemaal via de UEFA.
Verder zal het dan geen individueel, maar een collectief boycot zijn van de gehele G14 met alle topclubs. Wat heeft dat toernooi dan nog voor zin? Er ligt meer macht bij de clubs dan dat je denkt hoor.
Vorig seizoen werden in de PL gemiddeld net iets beter resultaten behaald zonder SG dan met SG, qua punten, maar ik moet ook zeggen dat ik liever heb dat SG speelt hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een soort "Vieira-effect"
Idem dito met Vieira (en Campbell)quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden in de PL gemiddeld net iets beter resultaten behaald zonder SG dan met SG, qua punten, maar ik moet ook zeggen dat ik liever heb dat SG speelt hoor.
quote:1123: The action resumes. Deportivo are known as the Purple Monsters and they will have to show their teeth if they are going to get back into this match.
...
1200: A little under 10 minutes to go and never mind the Purple Monsters, Deportivo have been more like Barney the purple dinosaur from that children's show - cute, cuddly and not very threatening.
Dinsdag over zo'n twee maanden. Prima! SG komt dan mogelijk ook langs. Details doen wel via de mail.quote:
SG komt langs,hebben we het al over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Dinsdag over zo'n twee maanden. Prima! SG komt dan mogelijk ook langs. Details doen wel via de mail.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
SG komt langs,hebben we het al over gehad.
En ik maar denken dat het om het 'echte' Liverpool ging en niet het G-team!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:28 schreef stevengerrard het volgende:
[afbeelding]
Deze foto is geweldig!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |