Ach, Fake FC heeft al 4 * 90 minuten CL voetbal niet tegen LFC weten te scoren. Dan hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, alleen de samenvatting en tuurlijk is dat zo het resultaat prima is, maar geen doelpunten is het natuurlijk ook niet !
in het kader van..."hij zit niet, maar hij telt wel"quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef Doc het volgende:
(LFC ook maar 1 keer, dat ook nog minimaal over lijn, maar dat was toch een doelpunt)
Deze opzet is imho niet extreem veel anders dan de orginele opzet. Omdat het nu echt een wereld beker is omdat de kampioen van alle continenten meedoen. Het is ook aanzienlijk korter dan het confed tournooi. Voor de teams die anders 1 wedstrijd zouden spelen (LFC en SaoPaulo) is het maar een wedstrijd extra, en voor die vier andere teams is het uiteindelijk toch alleen maar leuk dat ze mee kunnen doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
net zo'n toernooi als de confed cup. afschaffen dus.
Waarom niet gewoon een enkele wedstrijd zoals de voorgaande jaren.
Het verschil is uiteindelijk maar één wedstrijden per team dat anders die finale direct zou spelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:32 schreef zjroentje het volgende:
De Wereldbeker vind ik toch wat anders dan dit commerciele toernooitje van de FIFA hoor.
Gevoelsmatig zit er voor mij toch een verschil tussen de Wereldbeker en dit toernooi. Dit toernooi is volgens mij alleen in het leven geroepen om geld te genereren voor de FIFA, louter commercieel dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Het verschil is uiteindelijk maar één wedstrijden per team dat anders die finale direct zou spelen.
Dat is toch met elke finale wel zo?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef Suijk het volgende:
Het klopt wel een beetje wat Doc zegt. Toen Ajax hem won, vond ik het spannend, keek ik er ook naar uit etc, maar de edities daarna (of ervoor) boeiden me ook weinig.
Ik vind een FA of een CL of een UEFA cup final altijd wel leuk om te kijken, ongeacht de teams die er spelen. Spelen favoriete teams mee dan is het natuurlijk veel leuker, maar bij die wereldbeker interesseert het me ook niet als niet een van "mijn" teams speelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch met elke finale wel zo?
Ten eerste is het nog wel aardig dat het dan ten bate is van de club itt zo'n confed gebeuren waarbij alleen de bonden geld vangen zonder dat zij de clubs die voor veel kosten opdraaien als het misloopt compenseren. De extra revenueën die het opbrengt door die ene wedstrijd per Eur en ZAm team zal ook wel meevallen. Op zich vind ik het juist wel leuk dat dit ECHT een wereldbeker is.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zit er voor mij toch een verschil tussen de Wereldbeker en dit toernooi. Dit toernooi is volgens mij alleen in het leven geroepen om geld te genereren voor de FIFA, louter commercieel dus.
Al kun je dat misschien ook wel van de Wereldbeker zeggen, nadat die van een wedstrijd in Zuid-Amerika en Europa, helemaal naar Japan verhuisd is.
Zoals ik al eerder zei, die verandering van opzet door het geheel naar Japan te verhuizen heeft de Wereldbeker natuurlijk geen goed gedaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
Het was ten tijde van de winst van Ajax toch ook al de Toyota Worldcup ofzoiets?
Het scheelt maar 1 wedstrijdje!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef zjroentje het volgende:
Komt natuurlijk ook omdat het helemaal in Japan gespeeld wordt.
Niet dat de Wereldbeker mij nou in vuur en vlam zet, maar ik vond het toch altijd wel een leuke opzet. Dit daarentegen vind ik helemal niks.
Dat is dat toch net zo nep, door de Europeanen en de Zuid-Amerikanen in de eerste ronde een bye te geven?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef Doc het volgende:
In zekere zin vond ik het altijd wel enigszins nep dat niet alle teams in de wereld in principe kans op die de wereldbeker hadden. Nezoals die Amerikanen hun landskampioensschappen altijd World Series noemen
Voor mij maakt dat schijnbaar wel wat uit dan.quote:
Dat kon je anders ook wel hoor. Die 4 anderen hebben natuurlijk geen pepernoot in te brengen.quote:Met als voordeel dat je ECHT kan zeggen dat je de wereldkampioen bent.
Dat denk ik ook, maar het idee dat in principe ieder team in de wereld wereldkampioen kan worden en niet op voorhand uitgesloten is vind ik juist wel mooi. Dat maakt het echter. Net zoiets als dat ook amateurteams in de FA cup mee kunnen doen - dat maakt de FA cup mede ook mooier dan de League cup.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ga met Zjroentje mee, de andere continenten is lood om oud ijzer en louter opvulling.
Alsof Duitsland, Mexico, Engeland, Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador, Paraguay, Kroatië, Polen, Zweden, Zwitserland, Oekraïne, Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago, Verenigde Staten en Servië & Montenegro serieze kandidaten zijn om het WK te winnenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ga met Zjroentje mee, de andere continenten is lood om oud ijzer en louter opvulling.
Griekenland kon toch ook een EK winnen??quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Alsof Duitsland, Mexico, Engeland, Australië, Angola, Ghana, Ivoorkust, Togo, Tunesië, Ecuador, Paraguay, Kroatië, Polen, Zweden, Zwitserland, Oekraïne, Iran, Japan, Saudi-Arabië, Zuid-Korea, Costa Rica, Trinidad & Tobago, Verenigde Staten en Servië & Montenegro serieze kandidaten zijn om het WK te winnen
Wat te denken van Zuid-Korea 4 jaar geleden? En wat te denken van die amateurclubjes in de FA-Cup??quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Griekenland kon toch ook een EK winnen??
Had jij dat verwacht....??
Het grote Ajax werd na het winnen van de CL ook afgeslacht door Boca. Het gevaar van onderschatting speelt ook, zeker tegen teams uit Azië, Australië, Afrika en Noord-Amerika.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:35 schreef Cruoninga het volgende:
Was het niet zo dat de Europese teams juist geen walk-overs hadden tegen de teams uit de overige continenten? En dan Zuid-Amerika nog niet meegerekend dus. Real Madrid en ManU konden toch niet al te veel potten breken op dat toernooi in Brazilië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |